Correct!quote:
Hier ook prima hoor, weliswaar erg druk op werk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alles gaat zijn gangetje. Eergisteren een film gekeken met Aoibhin.
Hoe is het bij jou?
Hebben ze daar wel rum?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier ook prima hoor, weliswaar erg druk op werk.
15 juni op vakantie, road-trip Albanië
Dan gaat het helemaal goed komenquote:
Daar ga jij toch ook voor straks?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef pullup het volgende:
Ja zuupen voor weinigl lukt prima in wat van die ex-oostblok landen
Ik ga naar Frankrijkquote:
Op een eiland toch?quote:
Wellichtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op een eiland toch?
Hebben ze vast ook wel wijn voor 3 of 4 euro per fles
Komt ook goed dusquote:
Nou vergeet je de filmtitel te vertellen en wat jullie ervan vondenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alles gaat zijn gangetje. Eergisteren een film gekeken met Aoibhin.
Hoe is het bij jou?
Wat game je?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo. Klaar met gamen voor vandaag.
Turok 3 Remastered, The Thing Remastered, Planet Zoo en STALKER 2 vandaag.quote:
Ken er toch wel 1 van. De rest zal dus ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Turok 3 Remastered, The Thing Remastered, Planet Zoo en STALKER 2 vandaag.
Planet Zoo is wel de vreemde eend tussen die 4quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken er toch wel 1 van. De rest zal dus ook leuk zijn.
Dat maakt niet uit hequote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Planet Zoo is wel de vreemde eend tussen die 4
Laat mij er eens buiten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Planet Zoo is wel de vreemde eend tussen die 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |