SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Daar stond die wel wat beter geplaatst dan midden in een woonwijkquote:Op maandag 1 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:
nu punt en el heeft alle Malta filmpjes samen gebracht.
https://www.nu.nl/326993/(...)abriek-in-malta.html
Dat is niet misquote:Op maandag 1 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:
Ja dat is een feit, maar alsnog...quote:Op maandag 1 juni 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar stond die wel wat beter geplaatst dan midden in een woonwijk
Moeten ze maar quintuple AAA++++ nemen ipv enkel glasquote:Op maandag 1 juni 2026 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dat is een feit, maar alsnog...
die schokgolf dat dat glas kapot gaat
Had dat de warmte buiten gehouden?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze maar quintuple AAA++++ nemen ipv enkel glas
Ja die kennen we nog van Beiroet.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dat is een feit, maar alsnog...
die schokgolf dat dat glas kapot gaat
Denk dat goudvis zelf geen idee had waar het gesprek over ging.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou meer omdat het over Binder ging en dat vind ik wel een vertaling voor Wrapster. En de berichten ervoor gingen over Wrapster dat ie op anoniem was.
Grote vuurbal jonguhquote:Op maandag 1 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:
ondertussen is #werkenbijdenos nog steeds druk met een hek op een zwemsteiger in Amsterdam.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:
Duurde nog lang, deze reactie.quote:
ad met de ghb van de familie Meijerquote:Op maandag 1 juni 2026 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ondertussen is #werkenbijdenos nog steeds druk met een hek op een zwemsteiger in Amsterdam.
Ik zie ze janken over vuurwerk.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ondertussen is #werkenbijdenos nog steeds druk met een hek op een zwemsteiger in Amsterdam.
Hehequote:Op maandag 1 juni 2026 14:00 schreef Nizno het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)og-vuurwerk-afsteken
timing wel idd
ja met die kontjesquote:Op maandag 1 juni 2026 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Staat wel een goed plaatje in dat artikel over de steiger
Dat ik niet mee deed over het stuk van wrapster omdat het me niet interesseert wil niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaat.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat goudvis zelf geen idee had waar het gesprek over ging.
En toch ben je niet in staat om in te zien dat sommige mensen dachten dat je het over hem had met die opmerking.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ik niet mee deed over het stuk van wrapster omdat het me niet interesseert wil niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaat.
Snap dat dat in jouw hoofd niet zo werkt maar bij normale mensen kan dat gewoon.
quote:Op maandag 1 juni 2026 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch ben je niet in staat om in te zien dat sommige mensen dachten dat je het over hem had met die opmerking.
quote:
Het is over kontjes gegaan, Fles z'n dag kan niet meer stuk.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Hey jongens niet zo nuilen in Fles' verlate verjaardagstopic.
Dat jij niet kan lezen is geeft meer aan dat jij op hetzelfde intelligentieniveau als Trump zit dan dat het wat over mij zegt.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch ben je niet in staat om in te zien dat sommige mensen dachten dat je het over hem had met die opmerking.
Denk dat het weer die tijd van de maand isquote:
is de komkommertijd al begonnen?quote:Op maandag 1 juni 2026 14:25 schreef Nizno het volgende:
ondertussen bij het AD
[ afbeelding ]
Breaking news
Wat je hoeft te kunnen om journalist te worden tegenwoordig. Nieveul.quote:tijdens de explosie zijn er rode knallen te zien.
Ja ook wel een bijzondere omschrijven, het woord knal gebruik je om een geluid te omschrijven. Die journalist hoort dus in kleuren ipv geluidenquote:Op maandag 1 juni 2026 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je hoeft te kunnen om journalist te worden tegenwoordig. Nieveul.
hoe zie je knallen?quote:Op maandag 1 juni 2026 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je hoeft te kunnen om journalist te worden tegenwoordig. Nieveul.
Over matige journalistiek gesproken, nergens ook maar een reden waarom dat mens 55 koffers mee had. Nee de conclusie is 'niet iedereen neemt zoveel koffers mee'quote:Vrouw keert terug van vakantie met 55 bagagestukken, Zwitserse douane gelooft ogen niet
Wie denkt dat hij met één extra tas al zwaarbepakt terugkomt van vakantie, kan even meekijken in Zwitserland. Daar meldde zich een reizigster bij de douane met 55 bagagestukken.
De medewerkers, die aan het werk waren in de Zwitserse plaats Thayngen, lieten zich niet van de wijs brengen. Alle bagagestukken gingen door de scanner en werden stuk voor stuk gecontroleerd.
Twintig minuten later was de klus geklaard. De uitkomst: niets op aan te merken.
De Zwitserse douane noemt het een verrassende situatie, maar ook ‘onderdeel van het dagelijkse werk’. Al zal niet iedere vakantieganger de kofferbak zó fanatiek benutten.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-ogen-niet~a341bc51/
Je zal erachter hebben gestaan.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over matige journalistiek gesproken, nergens ook maar een reden waarom dat mens 55 koffers mee had. Nee de conclusie is 'niet iedereen neemt zoveel koffers mee'
Ja maar wáárom neemt iemand zoveel koffers meequote:
ZE PAKKEN ALLES VAN ONS AF!quote:Op maandag 1 juni 2026 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Het zou gaan regenen vandaag, zeiden ze
Ik was gewoon te vroeg.quote:Dinsdagmiddag enkele stevige onweersbuien, het eerst in het zuiden en later ook in het noorden (code geel).
Wij komen het eerst aan de beurt.quote:
Het trok hier begin van de middag wel helemaal dicht, maar inmiddels komt de zon er ook weer een beetje doorheen, maar nog geen onweerquote:
Wij weten.quote:
het begint in ieder geval weer plakkerig te wordenquote:Op maandag 1 juni 2026 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Het zou gaan regenen vandaag, zeiden ze
Gelukkig niet zo erg als gisteren.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het begint in ieder geval weer plakkerig te worden
nee dat is mijn buikje die je hoort.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Het ziet er buiten wel uit alsof het elk moment kan gaan rommelen.
Waarschijnlijk waren jullie het makkelijkst op te sporen met de grootste kans op medewerking, wel zo handig als ze even hun spierballen moesten laten zien voor de hoge piefen uit Bangkokquote:Op maandag 1 juni 2026 15:03 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk ja geen idee. Al sinds oktober vorige jaar zijn er een paar van dit soort kantoren binnen gevallen. Wij vragen ons vooral af waarom wij de gene zijn van haar kantoor die gepakt zijn want er zijn nog 200 andere.
De grote verpakkingen van Dolce Gusto zijn nu in de aanbieding bij AH.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren jullie het makkelijkst op te sporen met de grootste kans op medewerking, wel zo handig als ze even hun spierballen moesten laten zien voor de hoge piefen uit Bangkok
een volledig logische reactie op de post over de hoge piefen uit Bangkokquote:Op maandag 1 juni 2026 15:12 schreef Haags het volgende:
[..]
De grote verpakkingen van Dolce Gusto zijn nu in de aanbieding bij AH.
uiteraard, die zijn te goed voor senseo, maar niet goed genoeg voor bonenkoffiequote:Op maandag 1 juni 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
een volledig logische reactie op de post over de hoge piefen uit Bangkok
Morgen komen ze een extra ventilatiegat boren.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja zag het, niet heel erg denderend weer helaasquote:Op maandag 1 juni 2026 15:12 schreef Haags het volgende:
[..]
De grote verpakkingen van Dolce Gusto zijn nu in de aanbieding bij AH.
Excel is life.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker met Excel aan het knutselen om een nieuw rapport te maken voor de klant.
Gewoon aan copilot vragenquote:Op maandag 1 juni 2026 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eens zien hoe ik een formule kan schrijven die afhankelijk van de maand waardes ophaalt bij een andere kolom. 🤔
quote:Op maandag 1 juni 2026 15:25 schreef Q. het volgende:
De overburen, die nog best ver weg zitten, krijgen een nieuw dak en dat is best een boel lawaai. Dat zou verboden moeten worden.
Ja, heb ik gedaan. Want ik kwam er zelf niet helemaal uit.quote:
Je kunt ook zeggen "ik heb hier geen tijd voor, ik wil dat jij het voor me doet".quote:Op maandag 1 juni 2026 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan. Want ik kwam er zelf niet helemaal uit.
Was nog best een uitdaging. Maar het is eindelijk gelukt.
Hij gaf me een mooie formule. Maar eerst in het Engels, gevraagd voor de Nederlandse. Deed ie mooi, maar de functie kolom kiezen werkt niet in mijn versie, maar nu met index, is het uiteindelijk gelukt.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen "ik heb hier geen tijd voor, ik wil dat jij het voor me doet".
=INDEX(B2:M10; VERGELIJKEN(O2; A2:A10; 0); VERGELIJKEN(O1; B1:M1; 0))quote:Op maandag 1 juni 2026 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij gaf me een mooie formule. Maar eerst in het Engels, gevraagd voor de Nederlandse. Deed ie mooi, maar de functie kolom kiezen werkt niet in mijn versie, maar nu met index, is het uiteindelijk gelukt.
Ja, index en vergelijken nu inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
=INDEX(B2:M10; VERGELIJKEN(O2; A2:A10; 0); VERGELIJKEN(O1; B1:M1; 0))
Zoiets denk ik. Het is een beetje afhankelijk van welke versie van excel je hebt.
ik ook maar sporadisch, af en toe eens nodig gehadquote:Op maandag 1 juni 2026 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, index en vergelijken nu inderdaad.
Heb zelf nooit met index gewerkt, dus die functie weet ik niet zo goed van wat het kan.
Boehoe ja maar jij kunt niet lese want hud ging erges anders overquote:Op maandag 1 juni 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2026 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boehoe ja maar jij kunt niet lese want hud ging erges anders over
quote:
Ik kijk die hele serie niet maar hoef er nu ook niet meer aan te beginnen, want ik weet het ondertussen al.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:05 schreef Ama het volgende:
Ik zag een spoiler over de laatste aflevering van Euphoria dus ik ga de laatste maar even kijken. 1.5 uur lol.
Das al iets beterquote:Op maandag 1 juni 2026 16:15 schreef LTVDK het volgende:
@:Haags, bij de Plus zijn de normale doosjes 2 voor 6,99
Uhuquote:
Dat is tegenwoordig net zoiets als zeggen "Ja je moet ook gewoon even een week je adem in houden."quote:Op maandag 1 juni 2026 16:25 schreef CherryLips het volgende:
En dan zeggen ze 'ja je moet ook niet op social media komen na zoiets'
Ja ik lees overal echt een mega spoiler, ook door grote kanalen. Irritant dat mensen niet de kans krijgen om het te kijken.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk die hele serie niet maar hoef er nu ook niet meer aan te beginnen, want ik weet het ondertussen al.
Tnx internet.
En dan zeggen ze 'ja je moet ook niet op social media komen na zoiets' nee kut, je moet even een spoilertje op je eerste slide zetten, luie tak.
heb nog geen spoiler voorbij zien komen en moet heel seizoen 3 nog kijken.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik lees overal echt een mega spoiler, ook door grote kanalen. Irritant dat mensen niet de kans krijgen om het te kijken.
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb nog geen spoiler voorbij zien komen en moet heel seizoen 3 nog kijken.
ligt echt aan jullie dus
Ik weet niet eens waar het over gaat, dus ik zie er geen spoilers vanquote:Op maandag 1 juni 2026 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb nog geen spoiler voorbij zien komen en moet heel seizoen 3 nog kijken.
ligt echt aan jullie dus
META IS EIGENLIJK EEN MANquote:Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.
ik heb ze ook niet gezien en heb best wel wat series in mijn algoritmesquote:Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.
nee een vrouw, roddel en achterklapquote:
Dat is toch gewoon belachelijk eigenlijk binnen 24 uur.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt schijnbaar Pittige Tijden nooit gezienquote:
heus welquote:Op maandag 1 juni 2026 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt schijnbaar Pittige Tijden nooit gezien
O dan krijgen alleen Ama en ik ze te zien op de hele wereld.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ze ook niet gezien en heb best wel wat series in mijn algoritmes
Vooral die kut-Amerikanen die meteen kunnen kijken en wij worden wakker met de spoilersquote:Op maandag 1 juni 2026 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon belachelijk eigenlijk binnen 24 uur.Alsof iedereen meteen kan kijken.
Nou dat dus.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral die kut-Amerikanen die meteen kunnen kijken en wij worden wakker met de spoilers
Ludo, I am your fatherquote:Op maandag 1 juni 2026 16:51 schreef Nizno het volgende:
ik ben ludo ik ben de slechterik in dit stuk
Idemquote:
Tijdens het rijden? Foei!quote:Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, weer ellende op de snelwegen.
Ik moet echt eens gaan uitzoeken hoe ik dat grote scherm kan gaan misbruiken voor dingen. In m'n vorige auto kon ik gewoon op m'n telefoon dingen doen omdat ie in een houder zat, nu gaat dat wat lastiger.
vervelend voor jequote:Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet echt eens gaan uitzoeken hoe ik dat grote scherm kan gaan misbruiken voor dingen. In m'n vorige auto kon ik gewoon op m'n telefoon dingen doen omdat ie in een houder zat, nu gaat dat wat lastiger.
Ohw, blij dat je dat er nog even aan hebt toegevoegd.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:02 schreef LTVDK het volgende:
*Waarmee ik niet wil suggereren dat bomen knuffelen beter is dan instagrammen
Of, eehm, misschien gewoon op de weg letten?quote:Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw, blij dat je dat er nog even aan hebt toegevoegd.
Hekken wel goed?
Af en toe even een risicootje inschatten, zoooquote:Op maandag 1 juni 2026 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of, eehm, misschien gewoon op de weg letten?
Als ik stil sta is er niets om op te lettenquote:Op maandag 1 juni 2026 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of, eehm, misschien gewoon op de weg letten?
Risico op achteropkomende ambulance perfect ingeschat natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik stil sta is er niets om op te letten
quote:Op maandag 1 juni 2026 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik stil sta is er niets om op te letten
Dat is een plant.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog nooit iets van Euphorbia gezien.
Gewoon Android auto, telefoon in je zak en klaar.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
sjit heppensquote:Op maandag 1 juni 2026 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde nog tanken voor ik naar huis reed. Reed ik op weg naar huis de afslag voorbij.
Jep, dus dan maar de volgende keer als ik naar kantoor ga, vooraf tanken.quote:
tenzij je het weer vergeet. dan kom je ergens stil te staanquote:Op maandag 1 juni 2026 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep, dus dan maar de volgende keer als ik naar kantoor ga, vooraf tanken.
Nu op benzinedampen?quote:Op maandag 1 juni 2026 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde nog tanken voor ik naar huis reed. Reed ik op weg naar huis de afslag voorbij.
Je staat stil. Dan mag je de telefoon in je hand hebben.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta voor een open brug, mag ik nu wel FOK!en?
Net mocht dat nog niet can julliequote:Op maandag 1 juni 2026 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je staat stil. Dan mag je de telefoon in je hand hebben.
Alsof het jou ooit wat boeit wat er van ons mag en wat niet.quote:
Ja, dan moet ik onderweg tanken, want dan kom ik niet meer op kantoor.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij je het weer vergeet. dan kom je ergens stil te staan
quote:Op maandag 1 juni 2026 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta voor een open brug, mag ik nu wel FOK!en?
bronquote:Als je stilstaat met je auto, brommer of fiets, bijvoorbeeld voor een stoplicht of in de file, dan mag je de telefoon wel vasthouden en gebruiken. Je bent dan niet aan het rijden. Maar zodra je weer in beweging komt, is er wel sprake van rijden. Hou je de telefoon dan nog vast, kun je een bekeuring krijgen. Ook als je net optrekt of langzaam vooruitgaat in een file.
Nee, ik kan nog 71 km volgens het bereik, maar dat is altijd minimaal 10 km minder.quote:
Wat voor 1?quote:
Had ik gisteren. Net had ik griekse salade met wat brood en smeerseltjes zoals een waanzinnig lekker frans kaasje: Blue d'Auvergne.quote:
Hawaii natuurlijk!quote:
Op z'n tijd ook wel lekker. Ik heb dan meestal broodjes. Pepperoni (diavolo) is hier favoriet.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik doe wel eens stukjes ananas door bolognesesaus. Echt positief verassende smaak.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat ik die gekocht heb, maar de ananas is vakkundig verwijderd.
Ananas op zich is niet illegaal. Ananas op pizza wel.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe wel eens stukjes ananas door bolognesesaus. Echt positief verassende smaak.
Ah zo. Ik heb jaren heel basic pizza's besteld zoals Margerita met zwarte olijven. Perfect als stevige snack. Als je er dan een minestrone en wat salade bij neemt is het toch een behoorlijke maaltijd.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ananas op zich is niet illegaal. Ananas op pizza wel.
*Lenny belt*quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 18:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga trouwens wel weer naar de echte italiaan tegenwoordig.
Nee, dat was gisteren.quote:
In Mumbai weet ik een goeie italiaans/indiase tent. Echt een supercombi. Echt vaste prik als ik er ben.quote:
Voor een open brug is prima, dan kun je toch nergens heen en rijdt er ook niemand anders. In een file sta je over het algemeen nooit echt stil.quote:
Hee en als je even een busje aan het verplaatsen bent?quote:
In een file laat ik hem ook liggen (of snel checken hoe lang de file is).quote:Op maandag 1 juni 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een open brug is prima, dan kun je toch nergens heen en rijdt er ook niemand anders. In een file sta je over het algemeen nooit echt stil.
Mijn file van vanochtend is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een open brug is prima, dan kun je toch nergens heen en rijdt er ook niemand anders. In een file sta je over het algemeen nooit echt stil.
Kon je gewoon rustig uitstappen en even op je dak gaan liggen dan?quote:Op maandag 1 juni 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn file van vanochtend is het hier niet mee eens.
Ik heb het echt goed tegenwoordig. 30 minuten fietsen, grotendeels door het groen en maar één stoplicht.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn file van vanochtend is het hier niet mee eens.
ik heb het beter, 1 trap, geen stoplichtquote:Op maandag 1 juni 2026 19:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het echt goed tegenwoordig. 30 minuten fietsen, grotendeels door het groen en maar één stoplicht.
Huh?quote:Op maandag 1 juni 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot zo ver m'n pizza
Straks wel lekker broodje met dipsaus
Mijn 5 minuten fietsen dat ik jaren heb gehad kan ik nog wel even op teren.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het echt goed tegenwoordig. 30 minuten fietsen, grotendeels door het groen en maar één stoplicht.
Had ik ook in de offshore. Jammer dat de NAM de meeste van hun assets op de Noordzee heeft verpatst. Ik mis het wel al is elke avond in m'n eigen bed ook wel fijn.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het beter, 1 trap, geen stoplicht
Dan ben je aan het rijden.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee en als je even een busje aan het verplaatsen bent?
dat was toch met een slokje op?quote:Op maandag 1 juni 2026 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee en als je even een busje aan het verplaatsen bent?
Mag chatgpt wel?quote:Op maandag 1 juni 2026 19:20 schreef Ama het volgende:
Bonuspunten wie weet welk liedje dit is zonder te Googlen.
Was dat niet het liedje dat je bij de laatste meet in @Nattekat z'n oor aan het zingen wasquote:Op maandag 1 juni 2026 19:20 schreef Ama het volgende:
Bonuspunten wie weet welk liedje dit is zonder te Googlen.
quote:Op maandag 1 juni 2026 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was dat niet het liedje dat je bij de laatste meet in @:nattekat z'n oor aan het zingen was
Was dus niet voor hem bedoeld.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was dat niet het liedje dat je bij de laatste meet in @:nattekat z'n oor aan het zingen was
Als single in 1997, maar het album is 1996. Interessante constructie.quote:
Ik vind dit ergens heel aandoenlijk.quote:
Wel al die klotescholen voor de boeg nog dan.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dan ben ik weer 3.
Wel lekker zorgvrij leven.
Het is 3 jaar geleden.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dit ergens heel aandoenlijk.
De jeugd moet ergens over kunnen klagen als zometeen alle boomers dood zijn.quote:
Dat is tot m'n 14e ook wel redelijk zorgeloos.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wel al die klotescholen voor de boeg nog dan.
Ben je bang dat je het niet vol houdt meerdere rondes?quote:
Die ken ik wel.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:28 schreef Ama het volgende:
And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you
Take your hand and walk away
Ahwquote:
Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië.quote:
Vroeger, toen soa's nog niet bestonden. Goede oude tijd.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië.
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboordquote:Op maandag 1 juni 2026 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië.
Het kan nog steeds!quote:Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboord
Dan moet ik een knop in m'n hoofd omzetten en ik denk niet dat ik daar heel veel interesse in hebquote:
Gewoon gaan zeevissen in Thailand.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboord
Ja datingapps zijn ook gewoon kut.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet ik een knop in m'n hoofd omzetten en ik denk niet dat ik daar heel veel interesse in heb
Nu ook met die 😏 like in die dating app. Het is aantrekkelijk, maar echt totaal niet waar ik nu mee bezig ben. Met een beetje mazzel heb ik dit weekend een serieuze date.
Ik ben niet zo'n fan van Thailand sinds recent.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon gaan zeevissen in Thailand.
Dat was echt totaal geen dating apps zijn kut postquote:
Ik ben er al een poos op uitgekeken. Ik ga bijna alleen nog maar naar Frankrijk en Denemarken.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Thailand sinds recent.
Ik moet deel 2 nog steeds kijken, deel 1 ben ik inmiddels wel weer vergeten denk ikquote:
Nou vanavond en morgen dus op tv.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet deel 2 nog steeds kijken, deel 1 ben ik inmiddels wel weer vergeten denk ik
James in een existentiële crisis met dramatische muziek en rijke kleurenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:01 schreef Barbusse het volgende:
Dune
Ik kijk alleen wel met angst en beven uit naar Villeneuve's iteratie van James Bond
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou vanavond en morgen dus op tv.
Classic.quote:
Maar dat zijn films van 3 uur, en dan ook nog met reclamequote:Op maandag 1 juni 2026 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou vanavond en morgen dus op tv.
Maar inderdaad via blu-ray kijken is beter dan met reclame.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn films van 3 uur, en dan ook nog met reclameIk heb ze gewoon op blu-ray liggen, 4k zelfs volgens mij
Plus pauzeren wanneer je wil voor snacks.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar inderdaad via blu-ray kijken is beter dan met reclame.
Of hij is aan het flirten met @dud0rquote:
Langdurig staren in de verte terwijl een Bondgirl hem wanhopig aanstaart. Een stofwolkje wordt zichtbaar tegen de zonsondergang om de aankomst van Blofeld's henchmen aan te kondigenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
James in een existentiële crisis met dramatische muziek en rijke kleuren
Net als wij, Q! NET ALS WIJquote:
Nu bezig met 007 First Light, is heel erg Bond.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Langdurig staren in de verte terwijl een Bondgirl hem wanhopig aanstaart. Een stofwolkje wordt zichtbaar tegen de zonsondergang om de aankomst van Blofeld's henchmen aan te kondigen
Ik ben geen gamerquote:Op maandag 1 juni 2026 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu bezig met 007 First Light, is heel erg Bond.![]()
Hele goede titel track ook.
Bekijk deze YouTube-video
'I was expecting you Bond'quote:Op maandag 1 juni 2026 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Langdurig staren in de verte terwijl een Bondgirl hem wanhopig aanstaart. Een stofwolkje wordt zichtbaar tegen de zonsondergang om de aankomst van Blofeld's henchmen aan te kondigen
Heb wel gegamed, heb ook ooit in een vorig leven Xbox en PlayStation gehad. Maar gewoon echt nog nooit een game uitgespeeld, dus het voelde als verspillingquote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef essnhills het volgende:
Slang viel goed in de smaak
Neefje meteen te geiten met dat ding![]()
![]()
Jij gaat daten ipv F1 kijken?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Auto overgeschreven en date geregeld op dezelfde dag
Nadeel: hele grote kans dat de F1 hier gaat sneuvelen
Vast niet zo goed als GoldenEye64quote:Op maandag 1 juni 2026 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu bezig met 007 First Light, is heel erg Bond.![]()
Hele goede titel track ook.
Bekijk deze YouTube-video
Die slang gaat al gelijk aan de geiten?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef essnhills het volgende:
Slang viel goed in de smaak
Neefje meteen te geiten met dat ding![]()
![]()
the horrorquote:
Is het dan niet met die F1 mevrouw die je van de week had?quote:
Nou is Monaco ook niet echt een spannende 'race'quote:
agreequote:Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou is Monaco ook niet echt een spannende 'race'
Beestje had hongerquote:
Nee kloptquote:Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef Nizno het volgende:
he @:essnhills
je bent niet jarig
gefeliciteerd
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'I was expecting you Bond'
* chirp chirp*
...
...
...
Epische symfonie
Uitzoom shots
Nog een ijzige stilte
Een intense blik van Bond
"the names Bond"
Bombastisch gedreun
Evangelisch gejengel
Tijdlijnen raken verstrengeld
Het einde is nabij
Plots valt de stilte in
"James Bond"
he @essnhillsquote:Op maandag 1 juni 2026 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee klopt
Neefje is wel jarig
Bedankt
Toch stiekem familie van balquote:
Ik trok iets te snel conclusies.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het dan niet met die F1 mevrouw die je van de week had?
quote:
Tante Es is een feederquote:Op maandag 1 juni 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:
Ik had ook weer bananenbroodmuffins met appel erin gebakken voor neefje.
En nu ook slagroom gezoet met fruitpuree (zomerfruit en banaan, dus de slagroom was paars).
Enthousiast vol met zijn handen erin en zoveel mogelijk in 1x naar binnen proppen. Alles was paars.
Zijn hoofd, shirt, armen, de kinderstoel..
Maar hij vond het erg lekker
wat isser @essnhills ?quote:
Neefje weet het zelf waarschijnlijk nietquote:
Ja he ik moet meteen duidelijk maken wie de favoriete tante is natuurlijkquote:
Oh niks hoorquote:
Hij is overspoeld met cadeaus en was heel lief overal mee aan het spelenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Neefje weet het zelf waarschijnlijk niet
Ja, maar hij heeft neem ik aan op die leeftijd geen besef waarom dit allemaal isquote:Op maandag 1 juni 2026 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is overspoeld met cadeaus en was heel lief overal mee aan het spelen
En de ballonnen vond hij ook erg leuk.
Nee dat kloptquote:Op maandag 1 juni 2026 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft neem ik aan op die leeftijd geen besef waarom dit allemaal is
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:
Oh, en de uitslag van die bloedtest voor dat onderzoek gaat langer duren
Er is iets misgegaan met 1 van de materialen bij die test en dat proberen ze te herstellen mailden ze vanmiddag.
mijn kwoot deed ook traagquote:
Kunnen wij de nieuwe Bond film gaan regisserenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:48 schreef Barbusse het volgende:
Wij moeten gewoon samen het script gaan schrijven, @:LTVDK
Ze willen nog een keertje prikken, het zijn gewoon vampiersquote:Op maandag 1 juni 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:
Oh, en de uitslag van die bloedtest voor dat onderzoek gaat langer duren
Er is iets misgegaan met 1 van de materialen bij die test en dat proberen ze te herstellen mailden ze vanmiddag.
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen nog een keertje prikken, het zijn gewoon vampiers
Ik had eerst een spookpost (dus ingevoerd en niks te zien) en toen floep 503quote:
Of ze gaan je klonen en gaan de volgende keer stamcellen aftappen terwijl ze zeggen dat het bloed isquote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen wij de nieuwe Bond film gaan regisseren
Huh wat?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Auto overgeschreven en date geregeld op dezelfde dag
Nadeel: hele grote kans dat de F1 hier gaat sneuvelen
quote:Op maandag 1 juni 2026 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze gaan je klonen en gaan de volgende keer stamcellen aftappen terwijl ze zeggen dat het bloed is
365 essies straksquote:
Maar welke kleurquote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 21:17 schreef essnhills het volgende:
Neefje was al paars vanmiddag, dus die kleur valt af
Probeerde je hem te wurgen?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:17 schreef essnhills het volgende:
Neefje was al paars vanmiddag, dus die kleur valt af
Ff teruglezen, dan klinkt dit een stuk minder vreemdquote:
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:
Ik had ook weer bananenbroodmuffins met appel erin gebakken voor neefje.
En nu ook slagroom gezoet met fruitpuree (zomerfruit en banaan, dus de slagroom was paars).
Enthousiast vol met zijn handen erin en zoveel mogelijk in 1x naar binnen proppen. Alles was paars.
Zijn hoofd, shirt, armen, de kinderstoel..
Maar hij vond het erg lekker
quote:
Ik heb mogelijk een date tijdens de F1, zo'n ingewikkelde post was dat nou ook weer nietquote:
Beetje Monaco tempo ditquote:
Ja lees jij ook nog maar eens terugquote:
Het een sluit het ander niet uitquote:
Ik heb wel een kleurig langwerpig touwding om hem heen gedraaidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |