abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:40:17 #1
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935683


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 13:40:29 #2
141482 Q.
JurassiQ
pi_220935684
Happy flesday nog! *O*
For great justice!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:40:44 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935685
gefeliciteerd @essnhills
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:41:25 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935693
nu punt en el heeft alle Malta filmpjes samen gebracht.
https://www.nu.nl/326993/(...)abriek-in-malta.html
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:43:09 #5
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935704
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:
nu punt en el heeft alle Malta filmpjes samen gebracht.
https://www.nu.nl/326993/(...)abriek-in-malta.html
Daar stond die wel wat beter geplaatst dan midden in een woonwijk
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 13:43:40 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935707
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:
nu punt en el heeft alle Malta filmpjes samen gebracht.
https://www.nu.nl/326993/(...)abriek-in-malta.html
Dat is niet mis :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:45:33 #7
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935717
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daar stond die wel wat beter geplaatst dan midden in een woonwijk
Ja dat is een feit, maar alsnog...

die schokgolf dat dat glas kapot gaat
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:50:28 #8
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935739
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:45 schreef Nizno het volgende:

[..]
Ja dat is een feit, maar alsnog...

die schokgolf dat dat glas kapot gaat
Moeten ze maar quintuple AAA++++ nemen ipv enkel glas :{w
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 13:50:57 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935742
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Moeten ze maar quintuple AAA++++ nemen ipv enkel glas :{w
Had dat de warmte buiten gehouden?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 13:51:06 #10
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935743
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:45 schreef Nizno het volgende:

[..]
Ja dat is een feit, maar alsnog...

die schokgolf dat dat glas kapot gaat
Ja die kennen we nog van Beiroet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 13:53:51 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935757
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nou meer omdat het over Binder ging en dat vind ik wel een vertaling voor Wrapster. En de berichten ervoor gingen over Wrapster dat ie op anoniem was.
Denk dat goudvis zelf geen idee had waar het gesprek over ging.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 13:54:16 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935759
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:
nu punt en el heeft alle Malta filmpjes samen gebracht.
https://www.nu.nl/326993/(...)abriek-in-malta.html
Grote vuurbal jonguh
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:54:41 #13
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935761
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:
nu punt en el heeft alle Malta filmpjes samen gebracht.
https://www.nu.nl/326993/(...)abriek-in-malta.html
ondertussen is #werkenbijdenos nog steeds druk met een hek op een zwemsteiger in Amsterdam.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 13:55:39 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935764
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Grote vuurbal jonguh
Duurde nog lang, deze reactie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:56:20 #15
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935767
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ondertussen is #werkenbijdenos nog steeds druk met een hek op een zwemsteiger in Amsterdam.
ad met de ghb van de familie Meijer
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 13:58:56 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935773
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ondertussen is #werkenbijdenos nog steeds druk met een hek op een zwemsteiger in Amsterdam.
Ik zie ze janken over vuurwerk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 14:00:02 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935776
Staat wel een goed plaatje in dat artikel over de steiger :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 14:00:54 #18
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935780
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 14:04:44 #19
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935798
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 14:06:19 #20
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935801
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Staat wel een goed plaatje in dat artikel over de steiger :Y
ja met die kontjes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 14:08:38 #21
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220935812
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Denk dat goudvis zelf geen idee had waar het gesprek over ging.
Dat ik niet mee deed over het stuk van wrapster omdat het me niet interesseert wil niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaat.
Snap dat dat in jouw hoofd niet zo werkt maar bij normale mensen kan dat gewoon.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 14:11:06 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935823
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:08 schreef dud0r het volgende:

[..]
Dat ik niet mee deed over het stuk van wrapster omdat het me niet interesseert wil niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaat.
Snap dat dat in jouw hoofd niet zo werkt maar bij normale mensen kan dat gewoon.
En toch ben je niet in staat om in te zien dat sommige mensen dachten dat je het over hem had met die opmerking.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 14:12:28 #23
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935829
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En toch ben je niet in staat om in te zien dat sommige mensen dachten dat je het over hem had met die opmerking.
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nuilekat is weer aan het nuilen :')
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220935851
Hey jongens niet zo nuilen in Fles' verlate verjaardagstopic.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 14:21:56 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935856
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Hey jongens niet zo nuilen in Fles' verlate verjaardagstopic.
Het is over kontjes gegaan, Fles z'n dag kan niet meer stuk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 14:24:49 #26
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220935866
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En toch ben je niet in staat om in te zien dat sommige mensen dachten dat je het over hem had met die opmerking.
Dat jij niet kan lezen is geeft meer aan dat jij op hetzelfde intelligentieniveau als Trump zit dan dat het wat over mij zegt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 14:25:59 #27
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935872
ondertussen bij het AD


Breaking news
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 14:26:14 #28
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220935873
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:12 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]

Denk dat het weer die tijd van de maand is :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 14:26:46 #29
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220935876
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:25 schreef Nizno het volgende:
ondertussen bij het AD

[ afbeelding ]
Breaking news
is de komkommertijd al begonnen?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 14:27:03 #30
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935879
quote:
tijdens de explosie zijn er rode knallen te zien.
Wat je hoeft te kunnen om journalist te worden tegenwoordig. Nieveul.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 14:29:56 #31
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935887
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat je hoeft te kunnen om journalist te worden tegenwoordig. Nieveul.
Ja ook wel een bijzondere omschrijven, het woord knal gebruik je om een geluid te omschrijven. Die journalist hoort dus in kleuren ipv geluiden
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 14:30:03 #32
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220935889
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat je hoeft te kunnen om journalist te worden tegenwoordig. Nieveul.
hoe zie je knallen?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 14:31:04 #33
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935893
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:30 schreef dud0r het volgende:

[..]
hoe zie je knallen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220935898
Tap tap tap
pi_220935908
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:30 schreef dud0r het volgende:

[..]
hoe zie je knallen?
Wel veel tzatziki gegeten de afgelopen week
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 14:37:48 #37
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935912
quote:
Vrouw keert terug van vakantie met 55 bagagestukken, Zwitserse douane gelooft ogen niet
Wie denkt dat hij met één extra tas al zwaarbepakt terugkomt van vakantie, kan even meekijken in Zwitserland. Daar meldde zich een reizigster bij de douane met 55 bagagestukken.

De medewerkers, die aan het werk waren in de Zwitserse plaats Thayngen, lieten zich niet van de wijs brengen. Alle bagagestukken gingen door de scanner en werden stuk voor stuk gecontroleerd.

Twintig minuten later was de klus geklaard. De uitkomst: niets op aan te merken.

De Zwitserse douane noemt het een verrassende situatie, maar ook ‘onderdeel van het dagelijkse werk’. Al zal niet iedere vakantieganger de kofferbak zó fanatiek benutten.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-ogen-niet~a341bc51/
Over matige journalistiek gesproken, nergens ook maar een reden waarom dat mens 55 koffers mee had. Nee de conclusie is 'niet iedereen neemt zoveel koffers mee' :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220935917
quote:
83s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Over matige journalistiek gesproken, nergens ook maar een reden waarom dat mens 55 koffers mee had. Nee de conclusie is 'niet iedereen neemt zoveel koffers mee' :')
Je zal erachter hebben gestaan.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 14:39:46 #39
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935920
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Je zal erachter hebben gestaan.
Ja maar wáárom neemt iemand zoveel koffers mee
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220935933
Het zou gaan regenen vandaag, zeiden ze :(
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2026 @ 14:44:02 #41
141482 Q.
JurassiQ
pi_220935943
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Het zou gaan regenen vandaag, zeiden ze :(
ZE PAKKEN ALLES VAN ONS AF! :( :( :( :(
For great justice!
pi_220935948
quote:
Dinsdagmiddag enkele stevige onweersbuien, het eerst in het zuiden en later ook in het noorden (code geel).
Ik was gewoon te vroeg.
Tap tap tap
  roze maandag 1 juni 2026 @ 14:46:06 #43
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935950
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik was gewoon te vroeg.
Lekker.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 14:47:24 #44
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935960
wisten we al dar de NOS er inmiddels ook bij is?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 14:48:24 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935966
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik was gewoon te vroeg.
Wij komen het eerst aan de beurt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 14:49:24 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935974
Omweergenot
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 14:49:46 #47
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935977
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik was gewoon te vroeg.
Het trok hier begin van de middag wel helemaal dicht, maar inmiddels komt de zon er ook weer een beetje doorheen, maar nog geen onweer
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 14:50:00 #48
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935979
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:49 schreef Nattekat het volgende:
Omweergenot
Wij weten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220935981
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Het zou gaan regenen vandaag, zeiden ze :(
het begint in ieder geval weer plakkerig te worden
pi_220935990
Het ziet er buiten wel uit alsof het elk moment kan gaan rommelen.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 14:55:20 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220936012
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:50 schreef gianni61 het volgende:

[..]
het begint in ieder geval weer plakkerig te worden
Gelukkig niet zo erg als gisteren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 14:56:48 #52
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220936021
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Het ziet er buiten wel uit alsof het elk moment kan gaan rommelen.
nee dat is mijn buikje die je hoort.
hihi.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 14:57:11 #53
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220936022
Lekker met Excel aan het knutselen om een nieuw rapport te maken voor de klant. O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220936057
@LTVDK ja geen idee. Al sinds oktober vorige jaar zijn er een paar van dit soort kantoren binnen gevallen. Wij vragen ons vooral af waarom wij de gene zijn van haar kantoor die gepakt zijn want er zijn nog 200 andere.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:03:41 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220936062
Eens zien hoe ik een formule kan schrijven die afhankelijk van de maand waardes ophaalt bij een andere kolom. 🤔
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 15:06:26 #56
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936070
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:03 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk ja geen idee. Al sinds oktober vorige jaar zijn er een paar van dit soort kantoren binnen gevallen. Wij vragen ons vooral af waarom wij de gene zijn van haar kantoor die gepakt zijn want er zijn nog 200 andere.
Waarschijnlijk waren jullie het makkelijkst op te sporen met de grootste kans op medewerking, wel zo handig als ze even hun spierballen moesten laten zien voor de hoge piefen uit Bangkok
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220936157
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarschijnlijk waren jullie het makkelijkst op te sporen met de grootste kans op medewerking, wel zo handig als ze even hun spierballen moesten laten zien voor de hoge piefen uit Bangkok
De grote verpakkingen van Dolce Gusto zijn nu in de aanbieding bij AH.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 15:13:41 #58
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936159
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:12 schreef Haags het volgende:

[..]
De grote verpakkingen van Dolce Gusto zijn nu in de aanbieding bij AH.
een volledig logische reactie op de post over de hoge piefen uit Bangkok
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220936167
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:

[..]
een volledig logische reactie op de post over de hoge piefen uit Bangkok
uiteraard, die zijn te goed voor senseo, maar niet goed genoeg voor bonenkoffie
pi_220936168
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:

[..]
een volledig logische reactie op de post over de hoge piefen uit Bangkok
Morgen komen ze een extra ventilatiegat boren.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 15:15:58 #61
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936170
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:12 schreef Haags het volgende:

[..]
De grote verpakkingen van Dolce Gusto zijn nu in de aanbieding bij AH.
Ja zag het, niet heel erg denderend weer helaas -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 15:25:13 #62
141482 Q.
JurassiQ
pi_220936217
De overburen, die nog best ver weg zitten, krijgen een nieuw dak en dat is best een boel lawaai. Dat zou verboden moeten worden. :(
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 15:25:20 #63
141482 Q.
JurassiQ
pi_220936219
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker met Excel aan het knutselen om een nieuw rapport te maken voor de klant. O+
Excel is life. O+
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 15:28:47 #64
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220936229
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eens zien hoe ik een formule kan schrijven die afhankelijk van de maand waardes ophaalt bij een andere kolom. 🤔
Gewoon aan copilot vragen ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 15:31:49 #65
141482 Q.
JurassiQ
pi_220936240
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon aan copilot vragen ^O^
Fuck LLMs.
For great justice!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 15:32:33 #66
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936244
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:25 schreef Q. het volgende:
De overburen, die nog best ver weg zitten, krijgen een nieuw dak en dat is best een boel lawaai. Dat zou verboden moeten worden. :(
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:36:55 #67
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220936262
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon aan copilot vragen ^O^
Ja, heb ik gedaan. Want ik kwam er zelf niet helemaal uit.

Was nog best een uitdaging. Maar het is eindelijk gelukt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:37:48 #68
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220936265
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, heb ik gedaan. Want ik kwam er zelf niet helemaal uit.

Was nog best een uitdaging. Maar het is eindelijk gelukt.
Je kunt ook zeggen "ik heb hier geen tijd voor, ik wil dat jij het voor me doet".
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 15:40:23 #69
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220936277
quote:
3s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Je kunt ook zeggen "ik heb hier geen tijd voor, ik wil dat jij het voor me doet".
Hij gaf me een mooie formule. Maar eerst in het Engels, gevraagd voor de Nederlandse. Deed ie mooi, maar de functie kolom kiezen werkt niet in mijn versie, maar nu met index, is het uiteindelijk gelukt. O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:52:31 #70
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220936335
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hij gaf me een mooie formule. Maar eerst in het Engels, gevraagd voor de Nederlandse. Deed ie mooi, maar de functie kolom kiezen werkt niet in mijn versie, maar nu met index, is het uiteindelijk gelukt. O+
=INDEX(B2:M10; VERGELIJKEN(O2; A2:A10; 0); VERGELIJKEN(O1; B1:M1; 0))
Zoiets denk ik. Het is een beetje afhankelijk van welke versie van excel je hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 16:01:07 #71
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220936372
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:52 schreef dud0r het volgende:

[..]
=INDEX(B2:M10; VERGELIJKEN(O2; A2:A10; 0); VERGELIJKEN(O1; B1:M1; 0))
Zoiets denk ik. Het is een beetje afhankelijk van welke versie van excel je hebt.
Ja, index en vergelijken nu inderdaad.

Heb zelf nooit met index gewerkt, dus die functie weet ik niet zo goed van wat het kan. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 16:03:22 #72
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220936387
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, index en vergelijken nu inderdaad.

Heb zelf nooit met index gewerkt, dus die functie weet ik niet zo goed van wat het kan. :)
ik ook maar sporadisch, af en toe eens nodig gehad
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 16:05:39 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936394
Ik zag een spoiler over de laatste aflevering van Euphoria dus ik ga de laatste maar even kijken. 1.5 uur lol.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 16:11:49 #74
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220936419
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:

[..]
een volledig logische reactie op de post over de hoge piefen uit Bangkok
Boehoe ja maar jij kunt niet lese want hud ging erges anders over :'(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 16:12:37 #75
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936423
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Boehoe ja maar jij kunt niet lese want hud ging erges anders over :'(
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nuilekat is weer aan het nuilen :')
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 16:15:51 #76
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936430
@Haags, bij de Plus zijn de normale doosjes 2 voor 6,99
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 16:16:38 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220936438
Code geel morgen @Haags
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 16:23:00 #78
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220936464
Gelukkig toch niet naar kantoor morgen. WOensdag wel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220936477
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:05 schreef Ama het volgende:
Ik zag een spoiler over de laatste aflevering van Euphoria dus ik ga de laatste maar even kijken. 1.5 uur lol.
Ik kijk die hele serie niet maar hoef er nu ook niet meer aan te beginnen, want ik weet het ondertussen al.
Tnx internet.
En dan zeggen ze 'ja je moet ook niet op social media komen na zoiets' nee kut, je moet even een spoilertje op je eerste slide zetten, luie tak.
Tap tap tap
pi_220936487
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:15 schreef LTVDK het volgende:
@:Haags, bij de Plus zijn de normale doosjes 2 voor 6,99
Das al iets beter ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Code geel morgen @:haags
Uhu :+
Zonder wrijving geen glans
pi_220936492
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Code geel morgen @:haags
*O*
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2026 @ 16:32:55 #82
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220936510
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:25 schreef CherryLips het volgende:
En dan zeggen ze 'ja je moet ook niet op social media komen na zoiets'
Dat is tegenwoordig net zoiets als zeggen "Ja je moet ook gewoon even een week je adem in houden."
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze maandag 1 juni 2026 @ 16:35:46 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936521
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik kijk die hele serie niet maar hoef er nu ook niet meer aan te beginnen, want ik weet het ondertussen al.
Tnx internet.
En dan zeggen ze 'ja je moet ook niet op social media komen na zoiets' nee kut, je moet even een spoilertje op je eerste slide zetten, luie tak.
Ja ik lees overal echt een mega spoiler, ook door grote kanalen. Irritant dat mensen niet de kans krijgen om het te kijken.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 16:37:21 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936527
Vorige week ook al.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 16:38:01 #85
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220936535
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:35 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja ik lees overal echt een mega spoiler, ook door grote kanalen. Irritant dat mensen niet de kans krijgen om het te kijken.
heb nog geen spoiler voorbij zien komen en moet heel seizoen 3 nog kijken.
ligt echt aan jullie dus
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220936568
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
heb nog geen spoiler voorbij zien komen en moet heel seizoen 3 nog kijken.
ligt echt aan jullie dus
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 16:45:00 #87
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936570
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
heb nog geen spoiler voorbij zien komen en moet heel seizoen 3 nog kijken.
ligt echt aan jullie dus
Ik weet niet eens waar het over gaat, dus ik zie er geen spoilers van |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220936573
Het mooie van Instagram is dat je die eerste slide gewoon spoilervrij kunt maken en dat je dan zelf kunt bepalen of je de volgende wil lezen.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 16:45:32 #89
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936574
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.
META IS EIGENLIJK EEN MAN
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 16:46:02 #90
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936576
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.
ik heb ze ook niet gezien en heb best wel wat series in mijn algoritmes
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 16:46:31 #91
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936582
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
META IS EIGENLIJK EEN MAN
nee een vrouw, roddel en achterklap
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 16:48:07 #92
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936589
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.
Dat is toch gewoon belachelijk eigenlijk binnen 24 uur. :') Alsof iedereen meteen kan kijken.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 16:50:33 #93
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936601
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:46 schreef Nizno het volgende:

[..]
nee een vrouw, roddel en achterklap
Jij hebt schijnbaar Pittige Tijden nooit gezien
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 16:51:03 #94
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936606
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Jij hebt schijnbaar Pittige Tijden nooit gezien
heus wel
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 16:51:37 #95
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936608
ik ben ludo ik ben de slechterik in dit stuk
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220936609
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:46 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb ze ook niet gezien en heb best wel wat series in mijn algoritmes
O dan krijgen alleen Ama en ik ze te zien op de hele wereld.
Tap tap tap
  roze maandag 1 juni 2026 @ 16:51:46 #97
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936610
Ondertussen kan ik mn rechterschouder echt bijna niet meer bewegen. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_220936611
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:48 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat is toch gewoon belachelijk eigenlijk binnen 24 uur. :') Alsof iedereen meteen kan kijken.
Vooral die kut-Amerikanen die meteen kunnen kijken en wij worden wakker met de spoilers :{w
Tap tap tap
  roze maandag 1 juni 2026 @ 16:53:16 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936613
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Vooral die kut-Amerikanen die meteen kunnen kijken en wij worden wakker met de spoilers :{w
Nou dat dus.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 16:54:21 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220936618
Gewoon niet op Instagram scrollen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 16:55:21 #101
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220936621
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon niet op Instagram scrollen
Wat zeg je nou
Tap tap tap
  roze maandag 1 juni 2026 @ 16:56:29 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936629
Nou ik ga eerst maar even avondeten fixen voor ik verder kijk.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 16:57:02 #103
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220936633
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:51 schreef Nizno het volgende:
ik ben ludo ik ben de slechterik in dit stuk
Ludo, I am your father
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 16:58:56 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220936638
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wat zeg je nou
Ik doe het niet en ik adem nog :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 17:00:01 #105
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936645
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik doe het niet en ik adem nog :Y
Raar
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 17:02:16 #106
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936656
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik doe het niet en ik adem nog :Y
Idem :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 17:02:54 #107
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936659
*Waarmee ik niet wil suggereren dat bomen knuffelen beter is dan instagrammen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 17:04:07 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220936672
Oh fijn, weer ellende op de snelwegen.

Ik moet echt eens gaan uitzoeken hoe ik dat grote scherm kan gaan misbruiken voor dingen. In m'n vorige auto kon ik gewoon op m'n telefoon dingen doen omdat ie in een houder zat, nu gaat dat wat lastiger.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220936676
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, weer ellende op de snelwegen.

Ik moet echt eens gaan uitzoeken hoe ik dat grote scherm kan gaan misbruiken voor dingen. In m'n vorige auto kon ik gewoon op m'n telefoon dingen doen omdat ie in een houder zat, nu gaat dat wat lastiger.
Tijdens het rijden? Foei!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 17:04:37 #110
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936678
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, weer ellende op de snelwegen.

Ik moet echt eens gaan uitzoeken hoe ik dat grote scherm kan gaan misbruiken voor dingen. In m'n vorige auto kon ik gewoon op m'n telefoon dingen doen omdat ie in een houder zat, nu gaat dat wat lastiger.
vervelend voor je
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 17:04:42 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220936679
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:02 schreef LTVDK het volgende:
*Waarmee ik niet wil suggereren dat bomen knuffelen beter is dan instagrammen
Ohw, blij dat je dat er nog even aan hebt toegevoegd.

Hekken wel goed?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 17:05:26 #112
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936688
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, weer ellende op de snelwegen.

Ik moet echt eens gaan uitzoeken hoe ik dat grote scherm kan gaan misbruiken voor dingen. In m'n vorige auto kon ik gewoon op m'n telefoon dingen doen omdat ie in een houder zat, nu gaat dat wat lastiger.
Of, eehm, misschien gewoon op de weg letten?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 17:08:44 #113
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936708
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ohw, blij dat je dat er nog even aan hebt toegevoegd.

Hekken wel goed?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 17:09:28 #114
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220936716
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of, eehm, misschien gewoon op de weg letten?
Af en toe even een risicootje inschatten, zooo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 17:16:50 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220936767
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of, eehm, misschien gewoon op de weg letten?
Als ik stil sta is er niets om op te letten :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 17:18:14 #116
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220936776
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ik stil sta is er niets om op te letten :P
Risico op achteropkomende ambulance perfect ingeschat natuurlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 17:22:56 #117
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936808
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ik stil sta is er niets om op te letten :P
:|W
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 17:29:19 #118
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936856
waar is toch dat Zebrahondje voor
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 17:35:36 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220936891
Nog nooit iets van Euphorbia gezien.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:43:46 #120
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220936925
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog nooit iets van Euphorbia gezien.
Dat is een plant.
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2026 @ 17:49:57 #121
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220936956
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat is een plant.
Autocorrect waarschijnlijk. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 17:52:35 #122
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936972
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 18:03:34 #123
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937053
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, weer ellende op de snelwegen.

Ik moet echt eens gaan uitzoeken hoe ik dat grote scherm kan gaan misbruiken voor dingen. In m'n vorige auto kon ik gewoon op m'n telefoon dingen doen omdat ie in een houder zat, nu gaat dat wat lastiger.
Gewoon Android auto, telefoon in je zak en klaar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 18:06:04 #124
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937099
Ik wilde nog tanken voor ik naar huis reed. Reed ik op weg naar huis de afslag voorbij. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 18:06:29 #125
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220937106
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde nog tanken voor ik naar huis reed. Reed ik op weg naar huis de afslag voorbij. |:)
sjit heppens
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 18:07:03 #126
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937110
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
sjit heppens
Jep, dus dan maar de volgende keer als ik naar kantoor ga, vooraf tanken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 18:07:57 #127
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220937118
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Jep, dus dan maar de volgende keer als ik naar kantoor ga, vooraf tanken.
tenzij je het weer vergeet. dan kom je ergens stil te staan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 18:08:35 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937121
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde nog tanken voor ik naar huis reed. Reed ik op weg naar huis de afslag voorbij. |:)
Nu op benzinedampen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 18:11:47 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937133
Ik sta voor een open brug, mag ik nu wel FOK!en?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 18:13:07 #130
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937142
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta voor een open brug, mag ik nu wel FOK!en?
Je staat stil. Dan mag je de telefoon in je hand hebben.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 18:13:37 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937144
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je staat stil. Dan mag je de telefoon in je hand hebben.
Net mocht dat nog niet can jullie
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 18:14:30 #132
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220937149
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Net mocht dat nog niet can jullie
Alsof het jou ooit wat boeit wat er van ons mag en wat niet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 18:15:11 #133
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937151
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
tenzij je het weer vergeet. dan kom je ergens stil te staan
Ja, dan moet ik onderweg tanken, want dan kom ik niet meer op kantoor.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:18:06 #134
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937168
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta voor een open brug, mag ik nu wel FOK!en?
quote:
Als je stilstaat met je auto, brommer of fiets, bijvoorbeeld voor een stoplicht of in de file, dan mag je de telefoon wel vasthouden en gebruiken. Je bent dan niet aan het rijden. Maar zodra je weer in beweging komt, is er wel sprake van rijden. Hou je de telefoon dan nog vast, kun je een bekeuring krijgen. Ook als je net optrekt of langzaam vooruitgaat in een file.
bron
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:18:59 #135
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937173
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nu op benzinedampen?
Nee, ik kan nog 71 km volgens het bereik, maar dat is altijd minimaal 10 km minder.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 18:25:07 #136
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220937201
die murdoku's zijn best wel hersenkrakers... eerst maar eens even naar de potjes HAK kijken voor ik aan de volgende ga beginnen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 18:25:28 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937205
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
[..]
bron
Genoteerd
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 18:37:56 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937273
Ja, pizza
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 18:39:15 #139
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937278
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Ja, pizza
Wat voor 1?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 18:41:43 #140
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937287
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Ja, pizza
Had ik gisteren. Net had ik griekse salade met wat brood en smeerseltjes zoals een waanzinnig lekker frans kaasje: Blue d'Auvergne.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:41:51 #141
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220937289
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat voor 1?
Hawaii natuurlijk!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 1 juni 2026 @ 18:43:16 #142
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937296
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hawaii natuurlijk!
Op z'n tijd ook wel lekker. Ik heb dan meestal broodjes. Pepperoni (diavolo) is hier favoriet.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 18:44:27 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937301
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat voor 1?
Ham
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 18:45:10 #144
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937308
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hawaii natuurlijk!
:{ :{ :{

Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat ik die gekocht heb, maar de ananas is vakkundig verwijderd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 18:46:57 #145
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937315
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ham
:9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 18:47:25 #146
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937318
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hawaii natuurlijk!
:{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 18:47:56 #147
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220937321
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:{
Jaahahaha!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 1 juni 2026 @ 18:49:04 #148
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937328
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:{ :{ :{

Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat ik die gekocht heb, maar de ananas is vakkundig verwijderd.
Ik doe wel eens stukjes ananas door bolognesesaus. Echt positief verassende smaak.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:50:32 #149
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937336
Morgen weer gratis frietkar op het werk dus morgenaaf hou ik het sober.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 18:51:19 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937341
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik doe wel eens stukjes ananas door bolognesesaus. Echt positief verassende smaak.
Ananas op zich is niet illegaal. Ananas op pizza wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 18:55:59 #151
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937356
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ananas op zich is niet illegaal. Ananas op pizza wel.
Ah zo. Ik heb jaren heel basic pizza's besteld zoals Margerita met zwarte olijven. Perfect als stevige snack. Als je er dan een minestrone en wat salade bij neemt is het toch een behoorlijke maaltijd.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 18:56:24 #152
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937359
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Jaahahaha!
*Lenny belt*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 18:58:33 #153
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937369
Ik ga trouwens wel weer naar de echte italiaan tegenwoordig.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 18:59:54 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937373
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga trouwens wel weer naar de echte italiaan tegenwoordig.
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:00:42 #155
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220937380
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*Lenny belt*
Nee, dat was gisteren. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 1 juni 2026 @ 19:01:33 #156
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937384
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:{
In Mumbai weet ik een goeie italiaans/indiase tent. Echt een supercombi. Echt vaste prik als ik er ben.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 19:03:11 #157
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220937402
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Net mocht dat nog niet can jullie
Voor een open brug is prima, dan kun je toch nergens heen en rijdt er ook niemand anders. In een file sta je over het algemeen nooit echt stil.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 19:05:57 #158
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220937424
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
[..]
bron
Hee en als je even een busje aan het verplaatsen bent? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 19:06:31 #159
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220937428
warme ananas is niet lekker
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 19:07:16 #160
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937432
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Voor een open brug is prima, dan kun je toch nergens heen en rijdt er ook niemand anders. In een file sta je over het algemeen nooit echt stil.
In een file laat ik hem ook liggen (of snel checken hoe lang de file is).
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:07:28 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937436
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Voor een open brug is prima, dan kun je toch nergens heen en rijdt er ook niemand anders. In een file sta je over het algemeen nooit echt stil.
Mijn file van vanochtend is het hier niet mee eens.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:08:25 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937439
Nou, tot zo ver m'n pizza ;(

Straks wel lekker broodje met dipsaus :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220937440
Fileflirten is het enige wat een file leuk maakt.
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 19:08:48 #164
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220937441
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mijn file van vanochtend is het hier niet mee eens.
Kon je gewoon rustig uitstappen en even op je dak gaan liggen dan?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 19:09:12 #165
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937442
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mijn file van vanochtend is het hier niet mee eens.
Ik heb het echt goed tegenwoordig. 30 minuten fietsen, grotendeels door het groen en maar één stoplicht.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 19:10:48 #166
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220937448
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik heb het echt goed tegenwoordig. 30 minuten fietsen, grotendeels door het groen en maar één stoplicht.
ik heb het beter, 1 trap, geen stoplicht
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 19:10:51 #167
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937449
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot zo ver m'n pizza ;(

Straks wel lekker broodje met dipsaus :9
Huh?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:11:11 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937451
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik heb het echt goed tegenwoordig. 30 minuten fietsen, grotendeels door het groen en maar één stoplicht.
Mijn 5 minuten fietsen dat ik jaren heb gehad kan ik nog wel even op teren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:11:26 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937454
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Huh?
Pizza is gekirby'd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:13:40 #170
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937467
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:10 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb het beter, 1 trap, geen stoplicht
Had ik ook in de offshore. Jammer dat de NAM de meeste van hun assets op de Noordzee heeft verpatst. Ik mis het wel al is elke avond in m'n eigen bed ook wel fijn.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:14:11 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937469
Heuj, weer een like van iemand die niet op zoek is naar een serieuze relatie. Met een 😏.

Ik zit op eens in een bepaald algoritme volgens mij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:14:52 #172
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937475
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hee en als je even een busje aan het verplaatsen bent? :?
Dan ben je aan het rijden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 19:16:04 #173
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220937483
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hee en als je even een busje aan het verplaatsen bent? :?
dat was toch met een slokje op?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:20:26 #174
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937503
I don't know your fucking name. So what? Let's fuck. Tralalalala.

Leuk liedje. :)
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:20:44 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937504
Bonuspunten wie weet welk liedje dit is zonder te Googlen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:21:22 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937505
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:20 schreef Ama het volgende:
Bonuspunten wie weet welk liedje dit is zonder te Googlen.
Mag chatgpt wel?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:21:42 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937506
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mag chatgpt wel?
Nee
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:22:17 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937511
quote:
82s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:21 schreef Ama het volgende:

[..]
Nee
-O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:23:11 #179
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220937514
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:20 schreef Ama het volgende:
Bonuspunten wie weet welk liedje dit is zonder te Googlen.
Was dat niet het liedje dat je bij de laatste meet in @Nattekat z'n oor aan het zingen was
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:23:32 #180
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937515
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:24:05 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937518
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:23 schreef dud0r het volgende:

[..]
Was dat niet het liedje dat je bij de laatste meet in @:nattekat z'n oor aan het zingen was
:{ Hij is veel te jong.
Your beauty never ever scared me.
pi_220937526
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:24 schreef Ama het volgende:

[..]
:{ Hij is veel te jong.
dat liedje is ouder dan hij
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 19:26:44 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937539
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:23 schreef dud0r het volgende:

[..]
Was dat niet het liedje dat je bij de laatste meet in @:nattekat z'n oor aan het zingen was
Was dus niet voor hem bedoeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:26:46 #184
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937540
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:24 schreef gianni61 het volgende:

[..]
dat liedje is ouder dan hij
Oh dat geloof ik wel ja.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:26:49 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937542
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:24 schreef gianni61 het volgende:

[..]
dat liedje is ouder dan hij
Nop. Scheelt niet veel, maar ik ben ouder.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:27:28 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937547
Uitgebracht op 1996
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:28:36 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937552
And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you
Take your hand and walk away
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:29:12 #188
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937554
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:27 schreef Ama het volgende:
Uitgebracht op 1996
3 jaar geleden dus.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:29:36 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937557
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:27 schreef Ama het volgende:
Uitgebracht op 1996
Als single in 1997, maar het album is 1996. Interessante constructie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:29:40 #190
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937558
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:29 schreef Q. het volgende:

[..]
3 jaar geleden dus.
Dan ben ik 10.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 19:29:40 #191
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937559
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:29 schreef Q. het volgende:

[..]
3 jaar geleden dus.
Ik vind dit ergens heel aandoenlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:30:17 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937563
Nou, dan ben ik weer 3.

Wel lekker zorgvrij leven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:32:05 #193
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937576
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dan ben ik weer 3.

Wel lekker zorgvrij leven.
Wel al die klotescholen voor de boeg nog dan. :{
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:32:13 #194
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937578
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik vind dit ergens heel aandoenlijk.
Het is 3 jaar geleden. :{w
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:32:34 #195
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937582
quote:
15s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:29 schreef Ama het volgende:

[..]
Dan ben ik 10.
Toen was ik al 18. :')

#teambejaard
For great justice!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:33:03 #196
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937583
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:32 schreef Q. het volgende:

[..]
Toen was ik al 18. :')

#teambejaard
Oudjes moeten er ook zijn.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:34:28 #197
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937588
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:33 schreef Ama het volgende:

[..]
Oudjes moeten er ook zijn.
De jeugd moet ergens over kunnen klagen als zometeen alle boomers dood zijn.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:35:14 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937591
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Wel al die klotescholen voor de boeg nog dan. :{
Dat is tot m'n 14e ook wel redelijk zorgeloos.

Denk wel dat ik me absoluut de pleuris zou vervelen tot de middelbare school.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:35:15 #199
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220937592
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:24 schreef Ama het volgende:

[..]
:{ Hij is veel te jong.
Ben je bang dat je het niet vol houdt meerdere rondes? :B
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:28 schreef Ama het volgende:
And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you
Take your hand and walk away
Die ken ik wel. :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 19:35:52 #200
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937597
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:32 schreef Q. het volgende:

[..]
Het is 3 jaar geleden. :{w
Ahw O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 19:35:58 #201
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937602
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:32 schreef Q. het volgende:

[..]
Toen was ik al 18. :')

#teambejaard
Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië. :D
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:36:43 #202
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937609
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië. :D
Vroeger, toen soa's nog niet bestonden. Goede oude tijd.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:36:50 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937612
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië. :D
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboord :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:36:59 #204
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937615
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboord :(
Het kan nog steeds! *O*
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:40:21 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937633
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef Q. het volgende:

[..]
Het kan nog steeds! *O*
Dan moet ik een knop in m'n hoofd omzetten en ik denk niet dat ik daar heel veel interesse in heb :@

Nu ook met die 😏 like in die dating app. Het is aantrekkelijk, maar echt totaal niet waar ik nu mee bezig ben. Met een beetje mazzel heb ik dit weekend een serieuze date.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:40:32 #206
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937634
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboord :(
Gewoon gaan zeevissen in Thailand.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:40:43 #207
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937636
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dan moet ik een knop in m'n hoofd omzetten en ik denk niet dat ik daar heel veel interesse in heb :@

Nu ook met die 😏 like in die dating app. Het is aantrekkelijk, maar echt totaal niet waar ik nu mee bezig ben. Met een beetje mazzel heb ik dit weekend een serieuze date.
Ja datingapps zijn ook gewoon kut.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:40:57 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937638
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Gewoon gaan zeevissen in Thailand.
Ik ben niet zo'n fan van Thailand sinds recent.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:41:59 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937647
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Q. het volgende:

[..]
Ja datingapps zijn ook gewoon kut.
Dat was echt totaal geen dating apps zijn kut post :D

Die serieuze date komt daarvandaan en de 😏 like ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:42:46 #210
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937651
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ben niet zo'n fan van Thailand sinds recent.
Ik ben er al een poos op uitgekeken. Ik ga bijna alleen nog maar naar Frankrijk en Denemarken.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 19:47:20 #211
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220937685
U moet de groeten van HAK hebben en van meneer de Haan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:52:45 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937744
Straks Dune en morgen Dune 2.

*O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 19:53:34 #213
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220937752
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks Dune en morgen Dune 2.

*O*
Ik moet deel 2 nog steeds kijken, deel 1 ben ik inmiddels wel weer vergeten denk ik :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 19:53:57 #214
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937757
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks Dune en morgen Dune 2.

*O*


*O*
For great justice!
pi_220937806
Dune O+

Ik kijk alleen wel met angst en beven uit naar Villeneuve's iteratie van James Bond :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:02:52 #216
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937824
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik moet deel 2 nog steeds kijken, deel 1 ben ik inmiddels wel weer vergeten denk ik :')
Nou vanavond en morgen dus op tv. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:03:58 #217
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220937829
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:01 schreef Barbusse het volgende:
Dune O+

Ik kijk alleen wel met angst en beven uit naar Villeneuve's iteratie van James Bond :')
James in een existentiële crisis met dramatische muziek en rijke kleuren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 20:04:17 #218
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220937830
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nou vanavond en morgen dus op tv. :P
*O* *O* *O* *O* whoehoehoe
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 20:04:26 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937831
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:53 schreef Q. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

*O*
Classic.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:04:32 #220
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220937832
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nou vanavond en morgen dus op tv. :P
Maar dat zijn films van 3 uur, en dan ook nog met reclame :{ Ik heb ze gewoon op blu-ray liggen, 4k zelfs volgens mij :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 20:09:01 #221
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937872
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar dat zijn films van 3 uur, en dan ook nog met reclame :{ Ik heb ze gewoon op blu-ray liggen, 4k zelfs volgens mij :+
Maar inderdaad via blu-ray kijken is beter dan met reclame.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 20:11:19 #222
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937896
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar inderdaad via blu-ray kijken is beter dan met reclame.
Plus pauzeren wanneer je wil voor snacks.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 20:14:04 #223
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220937919
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 20:19:13 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937969
quote:
Je komt net uit de sportschool?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 20:20:24 #225
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937979
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Classic.
De jaren 90 waren echt peak.
For great justice!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:21:12 #226
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220937985
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je komt net uit de sportschool?
Of hij is aan het flirten met @dud0r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 20:23:22 #227
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220938002
2 concerten toegevoegd aan mijn agenda (beide hier in Eindje (effenaar)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 20:26:23 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220938019
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of hij is aan het flirten met @:dud0r
Kan ook nog.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220938031
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
James in een existentiële crisis met dramatische muziek en rijke kleuren
Langdurig staren in de verte terwijl een Bondgirl hem wanhopig aanstaart. Een stofwolkje wordt zichtbaar tegen de zonsondergang om de aankomst van Blofeld's henchmen aan te kondigen ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220938046
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:20 schreef Q. het volgende:

[..]
De jaren 90 waren echt peak.
Net als wij, Q! NET ALS WIJ :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:30:18 #231
141482 Q.
JurassiQ
pi_220938048
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Langdurig staren in de verte terwijl een Bondgirl hem wanhopig aanstaart. Een stofwolkje wordt zichtbaar tegen de zonsondergang om de aankomst van Blofeld's henchmen aan te kondigen ;(
Nu bezig met 007 First Light, is heel erg Bond. *O*

Hele goede titel track ook.

Bekijk deze YouTube-video
For great justice!
pi_220938055
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:30 schreef Q. het volgende:

[..]
Nu bezig met 007 First Light, is heel erg Bond. *O*

Hele goede titel track ook.

Bekijk deze YouTube-video
Ik ben geen gamer :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:32:40 #233
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220938060
De jaren 90 is het eerste decennium dat ik volledig heb meegemaakt
Ik denk en hoop dat mijn peak in de zero's was..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 20:34:29 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220938075
Auto overgeschreven en date geregeld op dezelfde dag :o

Nadeel: hele grote kans dat de F1 hier gaat sneuvelen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 20:34:37 #235
141482 Q.
JurassiQ
pi_220938076
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik ben geen gamer :@
Je mist met deze wel iets.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 20:35:07 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220938081
@TheStigsDutchCousin hopelijk vind je het niet erg
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:37:10 #237
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938102
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Langdurig staren in de verte terwijl een Bondgirl hem wanhopig aanstaart. Een stofwolkje wordt zichtbaar tegen de zonsondergang om de aankomst van Blofeld's henchmen aan te kondigen ;(
'I was expecting you Bond'
* chirp chirp*
...
...
...
Epische symfonie
Uitzoom shots
Nog een ijzige stilte
Een intense blik van Bond
"the names Bond"
Bombastisch gedreun
Evangelisch gejengel
Tijdlijnen raken verstrengeld
Het einde is nabij
Plots valt de stilte in
"James Bond"
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220938103
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:34 schreef Q. het volgende:

[..]
Je mist met deze wel iets.
Heb wel gegamed, heb ook ooit in een vorig leven Xbox en PlayStation gehad. Maar gewoon echt nog nooit een game uitgespeeld, dus het voelde als verspilling :')

Behalve Rome: Total War op de PC. Die game is nog steeds aces 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220938106
Slang viel goed in de smaak

Neefje meteen te geiten met dat ding *G* *O* *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 1 juni 2026 @ 20:38:18 #240
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220938109
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef essnhills het volgende:
Slang viel goed in de smaak

Neefje meteen te geiten met dat ding *G* *O* *G*
O+ O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:38:26 #241
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938110
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Auto overgeschreven en date geregeld op dezelfde dag :o

Nadeel: hele grote kans dat de F1 hier gaat sneuvelen
Jij gaat daten ipv F1 kijken? :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 20:39:06 #242
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220938114
O ja even die 2 data op mijn planbord in de keuken schrijven...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:39:08 #243
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938115
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:30 schreef Q. het volgende:

[..]
Nu bezig met 007 First Light, is heel erg Bond. *O*

Hele goede titel track ook.

Bekijk deze YouTube-video
Vast niet zo goed als GoldenEye64 :{w
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 20:39:12 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220938117
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Jij gaat daten ipv F1 kijken? :o
Ik denk het :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:39:24 #245
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938121
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef essnhills het volgende:
Slang viel goed in de smaak

Neefje meteen te geiten met dat ding *G* *O* *G*
Die slang gaat al gelijk aan de geiten? :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 20:39:30 #246
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220938126
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Jij gaat daten ipv F1 kijken? :o
the horror
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:40:05 #247
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938130
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik denk het :o
Is het dan niet met die F1 mevrouw die je van de week had?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 20:40:15 #248
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220938131
he @essnhills
je bent niet jarig

gefeliciteerd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:40:25 #249
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938133
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:39 schreef Nizno het volgende:

[..]
the horror
Nou is Monaco ook niet echt een spannende 'race'
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 20:40:33 #250
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220938135
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nou is Monaco ook niet echt een spannende 'race'
agree
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220938143
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die slang gaat al gelijk aan de geiten? :{
Beestje had honger
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220938147
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef Nizno het volgende:
he @:essnhills
je bent niet jarig

gefeliciteerd
Nee klopt

Neefje is wel jarig

Bedankt
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220938148
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
'I was expecting you Bond'
* chirp chirp*
...
...
...
Epische symfonie
Uitzoom shots
Nog een ijzige stilte
Een intense blik van Bond
"the names Bond"
Bombastisch gedreun
Evangelisch gejengel
Tijdlijnen raken verstrengeld
Het einde is nabij
Plots valt de stilte in
"James Bond"
_O-

Shot van Aston Martin in een Italiaanse piazza.
Shot van Bondgirl verderop in de ondergaande zon.
Close up van zweetdruppeltje dat naar beneden drupt in de nek van de villain.
Close up van een Walther ppk.
Bond: "Meet...your god...."

*Misthoorn gaat af

Wide shot van de zon die nog maar net zichtbaar is achter de heuvels.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 20:42:08 #254
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220938150
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:41 schreef essnhills het volgende:

[..]
Nee klopt

Neefje is wel jarig

Bedankt
he @essnhills
weet ik
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:42:21 #255
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938152
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:41 schreef essnhills het volgende:

[..]
Beestje had honger
Toch stiekem familie van bal :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 20:42:36 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220938153
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Is het dan niet met die F1 mevrouw die je van de week had?
Ik trok iets te snel conclusies.

Heb wel nog een like open staan van iemand die een foto vanaf de Hungaroring heeft, dus F1 date kan altijd nog.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220938158
Ik had ook weer bananenbroodmuffins met appel erin gebakken voor neefje.

En nu ook slagroom gezoet met fruitpuree (zomerfruit en banaan, dus de slagroom was paars).

Enthousiast vol met zijn handen erin en zoveel mogelijk in 1x naar binnen proppen. Alles was paars.

Zijn hoofd, shirt, armen, de kinderstoel..

Maar hij vond het erg lekker *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220938160
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:42 schreef Nizno het volgende:

[..]
he @:essnhills
weet ik
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:44:34 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938162
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:
Ik had ook weer bananenbroodmuffins met appel erin gebakken voor neefje.

En nu ook slagroom gezoet met fruitpuree (zomerfruit en banaan, dus de slagroom was paars).

Enthousiast vol met zijn handen erin en zoveel mogelijk in 1x naar binnen proppen. Alles was paars.

Zijn hoofd, shirt, armen, de kinderstoel..

Maar hij vond het erg lekker *G*
Tante Es is een feeder
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 20:44:42 #260
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220938164
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:

[..]
|:)
wat isser @essnhills ?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 20:44:50 #261
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220938165
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:42 schreef Nizno het volgende:

[..]
he @:essnhills
weet ik
Neefje weet het zelf waarschijnlijk niet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220938168
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Tante Es is een feeder
Ja he ik moet meteen duidelijk maken wie de favoriete tante is natuurlijk
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220938171
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:44 schreef Nizno het volgende:

[..]
wat isser @:essnhills ?
Oh niks hoor

Beetje moei
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 1 juni 2026 @ 20:46:11 #264
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220938174
9 dingen op de planning staan (10 als je de Vreetmeet meetelt) Waarvan 2 over meer dan 365 dagen zijn...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220938178
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Neefje weet het zelf waarschijnlijk niet
Hij is overspoeld met cadeaus en was heel lief overal mee aan het spelen

En de ballonnen vond hij ook erg leuk.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 1 juni 2026 @ 20:47:43 #266
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220938184
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:46 schreef essnhills het volgende:

[..]
Hij is overspoeld met cadeaus en was heel lief overal mee aan het spelen

En de ballonnen vond hij ook erg leuk.
Ja, maar hij heeft neem ik aan op die leeftijd geen besef waarom dit allemaal is
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 1 juni 2026 @ 20:47:55 #267
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220938185
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of hij is aan het flirten met @:dud0r
:{
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220938187
Wij moeten gewoon samen het script gaan schrijven, @LTVDK :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220938188
Oh, en de uitslag van die bloedtest voor dat onderzoek gaat langer duren ;(

Er is iets misgegaan met 1 van de materialen bij die test en dat proberen ze te herstellen mailden ze vanmiddag.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220938190
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, maar hij heeft neem ik aan op die leeftijd geen besef waarom dit allemaal is
Nee dat klopt

Maar het was ook pas zijn eerste verjaardag. Gewoon blijven oefenen :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 1 juni 2026 @ 20:50:42 #271
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220938194
Ik kreeg weer een 503 ;( ;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220938195
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg weer een 503 ;( ;(
:o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 20:52:01 #273
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220938199
-O-
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:
Oh, en de uitslag van die bloedtest voor dat onderzoek gaat langer duren ;(

Er is iets misgegaan met 1 van de materialen bij die test en dat proberen ze te herstellen mailden ze vanmiddag.
-O-
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 20:52:24 #274
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220938203
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg weer een 503 ;( ;(
mijn kwoot deed ook traag
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:55:00 #275
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938214
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:48 schreef Barbusse het volgende:
Wij moeten gewoon samen het script gaan schrijven, @:LTVDK :)
Kunnen wij de nieuwe Bond film gaan regisseren :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:56:26 #276
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938223
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:
Oh, en de uitslag van die bloedtest voor dat onderzoek gaat langer duren ;(

Er is iets misgegaan met 1 van de materialen bij die test en dat proberen ze te herstellen mailden ze vanmiddag.
Ze willen nog een keertje prikken, het zijn gewoon vampiers
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220938231
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ze willen nog een keertje prikken, het zijn gewoon vampiers
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 1 juni 2026 @ 20:59:33 #278
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220938232
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
mijn kwoot deed ook traag
Ik had eerst een spookpost (dus ingevoerd en niks te zien) en toen floep 503
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 21:00:36 #279
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220938236
moest dus van mijn mama even naar de poesjeswinkel om te kijken of ze daar de goeie potjes HAK hadden...
die hadden ze.. helemaal mooi... maar de poesjeswinkel heeft ook altijd hele lekkere oranjekoek... en die hadden ze ook nog.... heel vervelend want nu heb ik lekkere oranjekoek in de koelkast staan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 21:00:52 #280
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938237
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:59 schreef essnhills het volgende:

[..]
|:)
Of ze gaan je klonen en gaan de volgende keer stamcellen aftappen terwijl ze zeggen dat het bloed is :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220938242
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kunnen wij de nieuwe Bond film gaan regisseren :7
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 21:04:46 #282
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220938255
Kaartjes voor Scary Movie zijn in the pocket. Zaterdag gaan we heen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 21:08:01 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220938266
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Auto overgeschreven en date geregeld op dezelfde dag :o

Nadeel: hele grote kans dat de F1 hier gaat sneuvelen
Huh wat?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220938267
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of ze gaan je klonen en gaan de volgende keer stamcellen aftappen terwijl ze zeggen dat het bloed is :o
:o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 21:12:31 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938285
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
:o
365 essies straks :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220938300
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
365 essies straks :o
Maar welke kleur
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220938305
:O
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220938306
Neefje was al paars vanmiddag, dus die kleur valt af
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220938307
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:17 schreef essnhills het volgende:
Neefje was al paars vanmiddag, dus die kleur valt af
:{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 21:17:55 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938310
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:16 schreef essnhills het volgende:

[..]
Maar welke kleur
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 21:17:56 #291
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220938311
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg weer een 503 ;( ;(
Ik kreeg een 520 *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 21:18:23 #292
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938313
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:17 schreef essnhills het volgende:
Neefje was al paars vanmiddag, dus die kleur valt af
Probeerde je hem te wurgen? :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220938343
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:17 schreef mschol het volgende:

[..]
:{
Ff teruglezen, dan klinkt dit een stuk minder vreemd
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 21:25:25 #294
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220938344
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Probeerde je hem te wurgen? :{
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:
Ik had ook weer bananenbroodmuffins met appel erin gebakken voor neefje.

En nu ook slagroom gezoet met fruitpuree (zomerfruit en banaan, dus de slagroom was paars).

Enthousiast vol met zijn handen erin en zoveel mogelijk in 1x naar binnen proppen. Alles was paars.

Zijn hoofd, shirt, armen, de kinderstoel..

Maar hij vond het erg lekker *G*
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Tante Es is een feeder
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 21:25:52 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220938346
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Huh wat?
Ik heb mogelijk een date tijdens de F1, zo'n ingewikkelde post was dat nou ook weer niet :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 21:26:21 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220938350
TRAAAAAAAAAAAAAAAAG
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 21:26:44 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220938354
TRAAAAAAAAAAAAAAAAG

Ik ga wel weer wat productiefs doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 21:26:56 #298
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938355
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:26 schreef Nattekat het volgende:
TRAAAAAAAAAAAAAAAAG
Beetje Monaco tempo dit
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220938370
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Probeerde je hem te wurgen? :{
Ja lees jij ook nog maar eens terug
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 21:30:19 #300
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220938376
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:29 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja lees jij ook nog maar eens terug
Het een sluit het ander niet uit :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220938383
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het een sluit het ander niet uit :+
Ik heb wel een kleurig langwerpig touwding om hem heen gedraaid
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 21:31:06 #302
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220938384
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:29 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja lees jij ook nog maar eens terug
Strenge essn :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')