SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Daar stond die wel wat beter geplaatst dan midden in een woonwijkquote:Op maandag 1 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:
nu punt en el heeft alle Malta filmpjes samen gebracht.
https://www.nu.nl/326993/(...)abriek-in-malta.html
Dat is niet misquote:Op maandag 1 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:
nu punt en el heeft alle Malta filmpjes samen gebracht.
https://www.nu.nl/326993/(...)abriek-in-malta.html
Ja dat is een feit, maar alsnog...quote:Op maandag 1 juni 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar stond die wel wat beter geplaatst dan midden in een woonwijk
Moeten ze maar quintuple AAA++++ nemen ipv enkel glasquote:Op maandag 1 juni 2026 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dat is een feit, maar alsnog...
die schokgolf dat dat glas kapot gaat
Had dat de warmte buiten gehouden?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze maar quintuple AAA++++ nemen ipv enkel glas
Ja die kennen we nog van Beiroet.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dat is een feit, maar alsnog...
die schokgolf dat dat glas kapot gaat
Denk dat goudvis zelf geen idee had waar het gesprek over ging.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou meer omdat het over Binder ging en dat vind ik wel een vertaling voor Wrapster. En de berichten ervoor gingen over Wrapster dat ie op anoniem was.
Grote vuurbal jonguhquote:Op maandag 1 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:
nu punt en el heeft alle Malta filmpjes samen gebracht.
https://www.nu.nl/326993/(...)abriek-in-malta.html
ondertussen is #werkenbijdenos nog steeds druk met een hek op een zwemsteiger in Amsterdam.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:41 schreef Nizno het volgende:
nu punt en el heeft alle Malta filmpjes samen gebracht.
https://www.nu.nl/326993/(...)abriek-in-malta.html
Duurde nog lang, deze reactie.quote:
ad met de ghb van de familie Meijerquote:Op maandag 1 juni 2026 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ondertussen is #werkenbijdenos nog steeds druk met een hek op een zwemsteiger in Amsterdam.
Ik zie ze janken over vuurwerk.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ondertussen is #werkenbijdenos nog steeds druk met een hek op een zwemsteiger in Amsterdam.
Hehequote:Op maandag 1 juni 2026 14:00 schreef Nizno het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)og-vuurwerk-afsteken
timing wel idd
ja met die kontjesquote:Op maandag 1 juni 2026 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Staat wel een goed plaatje in dat artikel over de steiger
Dat ik niet mee deed over het stuk van wrapster omdat het me niet interesseert wil niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaat.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat goudvis zelf geen idee had waar het gesprek over ging.
En toch ben je niet in staat om in te zien dat sommige mensen dachten dat je het over hem had met die opmerking.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ik niet mee deed over het stuk van wrapster omdat het me niet interesseert wil niet zeggen dat ik niet weet waar het over gaat.
Snap dat dat in jouw hoofd niet zo werkt maar bij normale mensen kan dat gewoon.
quote:Op maandag 1 juni 2026 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch ben je niet in staat om in te zien dat sommige mensen dachten dat je het over hem had met die opmerking.
quote:
Het is over kontjes gegaan, Fles z'n dag kan niet meer stuk.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Hey jongens niet zo nuilen in Fles' verlate verjaardagstopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |