Of hij is aan het flirten met @dud0rquote:
Langdurig staren in de verte terwijl een Bondgirl hem wanhopig aanstaart. Een stofwolkje wordt zichtbaar tegen de zonsondergang om de aankomst van Blofeld's henchmen aan te kondigenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
James in een existentiële crisis met dramatische muziek en rijke kleuren
Net als wij, Q! NET ALS WIJquote:
Nu bezig met 007 First Light, is heel erg Bond.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Langdurig staren in de verte terwijl een Bondgirl hem wanhopig aanstaart. Een stofwolkje wordt zichtbaar tegen de zonsondergang om de aankomst van Blofeld's henchmen aan te kondigen
Ik ben geen gamerquote:Op maandag 1 juni 2026 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu bezig met 007 First Light, is heel erg Bond.![]()
Hele goede titel track ook.
Bekijk deze YouTube-video
'I was expecting you Bond'quote:Op maandag 1 juni 2026 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Langdurig staren in de verte terwijl een Bondgirl hem wanhopig aanstaart. Een stofwolkje wordt zichtbaar tegen de zonsondergang om de aankomst van Blofeld's henchmen aan te kondigen
Heb wel gegamed, heb ook ooit in een vorig leven Xbox en PlayStation gehad. Maar gewoon echt nog nooit een game uitgespeeld, dus het voelde als verspillingquote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef essnhills het volgende:
Slang viel goed in de smaak
Neefje meteen te geiten met dat ding![]()
![]()
Jij gaat daten ipv F1 kijken?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Auto overgeschreven en date geregeld op dezelfde dag
Nadeel: hele grote kans dat de F1 hier gaat sneuvelen
Vast niet zo goed als GoldenEye64quote:Op maandag 1 juni 2026 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu bezig met 007 First Light, is heel erg Bond.![]()
Hele goede titel track ook.
Bekijk deze YouTube-video
Die slang gaat al gelijk aan de geiten?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef essnhills het volgende:
Slang viel goed in de smaak
Neefje meteen te geiten met dat ding![]()
![]()
the horrorquote:
Is het dan niet met die F1 mevrouw die je van de week had?quote:
Nou is Monaco ook niet echt een spannende 'race'quote:
agreequote:Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou is Monaco ook niet echt een spannende 'race'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |