abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2026 @ 19:35:58 #201
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937602
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:32 schreef Q. het volgende:

[..]
Toen was ik al 18. :')

#teambejaard
Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië. :D
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:36:43 #202
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937609
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië. :D
Vroeger, toen soa's nog niet bestonden. Goede oude tijd.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:36:50 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937612
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië. :D
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboord :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:36:59 #204
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937615
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboord :(
Het kan nog steeds! *O*
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:40:21 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937633
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef Q. het volgende:

[..]
Het kan nog steeds! *O*
Dan moet ik een knop in m'n hoofd omzetten en ik denk niet dat ik daar heel veel interesse in heb :@

Nu ook met die 😏 like in die dating app. Het is aantrekkelijk, maar echt totaal niet waar ik nu mee bezig ben. Met een beetje mazzel heb ik dit weekend een serieuze date.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:40:32 #206
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937634
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboord :(
Gewoon gaan zeevissen in Thailand.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:40:43 #207
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937636
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dan moet ik een knop in m'n hoofd omzetten en ik denk niet dat ik daar heel veel interesse in heb :@

Nu ook met die 😏 like in die dating app. Het is aantrekkelijk, maar echt totaal niet waar ik nu mee bezig ben. Met een beetje mazzel heb ik dit weekend een serieuze date.
Ja datingapps zijn ook gewoon kut.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:40:57 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937638
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Gewoon gaan zeevissen in Thailand.
Ik ben niet zo'n fan van Thailand sinds recent.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:41:59 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937647
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Q. het volgende:

[..]
Ja datingapps zijn ook gewoon kut.
Dat was echt totaal geen dating apps zijn kut post :D

Die serieuze date komt daarvandaan en de 😏 like ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:42:46 #210
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937651
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ben niet zo'n fan van Thailand sinds recent.
Ik ben er al een poos op uitgekeken. Ik ga bijna alleen nog maar naar Frankrijk en Denemarken.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 19:47:20 #211
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220937685
U moet de groeten van HAK hebben en van meneer de Haan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:52:45 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937744
Straks Dune en morgen Dune 2.

*O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 19:53:34 #213
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220937752
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks Dune en morgen Dune 2.

*O*
Ik moet deel 2 nog steeds kijken, deel 1 ben ik inmiddels wel weer vergeten denk ik :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 19:53:57 #214
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937757
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks Dune en morgen Dune 2.

*O*


*O*
For great justice!
pi_220937806
Dune O+

Ik kijk alleen wel met angst en beven uit naar Villeneuve's iteratie van James Bond :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:02:52 #216
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937824
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik moet deel 2 nog steeds kijken, deel 1 ben ik inmiddels wel weer vergeten denk ik :')
Nou vanavond en morgen dus op tv. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:03:58 #217
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220937829
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:01 schreef Barbusse het volgende:
Dune O+

Ik kijk alleen wel met angst en beven uit naar Villeneuve's iteratie van James Bond :')
James in een existentiële crisis met dramatische muziek en rijke kleuren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 20:04:17 #218
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220937830
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nou vanavond en morgen dus op tv. :P
*O* *O* *O* *O* whoehoehoe
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 20:04:26 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937831
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:53 schreef Q. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

*O*
Classic.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 20:04:32 #220
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220937832
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nou vanavond en morgen dus op tv. :P
Maar dat zijn films van 3 uur, en dan ook nog met reclame :{ Ik heb ze gewoon op blu-ray liggen, 4k zelfs volgens mij :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 20:09:01 #221
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937872
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar dat zijn films van 3 uur, en dan ook nog met reclame :{ Ik heb ze gewoon op blu-ray liggen, 4k zelfs volgens mij :+
Maar inderdaad via blu-ray kijken is beter dan met reclame.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 20:11:19 #222
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937896
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar inderdaad via blu-ray kijken is beter dan met reclame.
Plus pauzeren wanneer je wil voor snacks.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 20:14:04 #223
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220937919
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 20:19:13 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937969
quote:
Je komt net uit de sportschool?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 20:20:24 #225
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937979
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Classic.
De jaren 90 waren echt peak.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')