Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië.quote:
Vroeger, toen soa's nog niet bestonden. Goede oude tijd.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië.
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboordquote:Op maandag 1 juni 2026 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië.
Het kan nog steeds!quote:Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboord
Dan moet ik een knop in m'n hoofd omzetten en ik denk niet dat ik daar heel veel interesse in hebquote:
Gewoon gaan zeevissen in Thailand.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboord
Ja datingapps zijn ook gewoon kut.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet ik een knop in m'n hoofd omzetten en ik denk niet dat ik daar heel veel interesse in heb
Nu ook met die 😏 like in die dating app. Het is aantrekkelijk, maar echt totaal niet waar ik nu mee bezig ben. Met een beetje mazzel heb ik dit weekend een serieuze date.
Ik ben niet zo'n fan van Thailand sinds recent.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon gaan zeevissen in Thailand.
Dat was echt totaal geen dating apps zijn kut postquote:
Ik ben er al een poos op uitgekeken. Ik ga bijna alleen nog maar naar Frankrijk en Denemarken.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Thailand sinds recent.
Ik moet deel 2 nog steeds kijken, deel 1 ben ik inmiddels wel weer vergeten denk ikquote:
Nou vanavond en morgen dus op tv.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet deel 2 nog steeds kijken, deel 1 ben ik inmiddels wel weer vergeten denk ik
James in een existentiële crisis met dramatische muziek en rijke kleurenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:01 schreef Barbusse het volgende:
Dune
Ik kijk alleen wel met angst en beven uit naar Villeneuve's iteratie van James Bond
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou vanavond en morgen dus op tv.
Classic.quote:
Maar dat zijn films van 3 uur, en dan ook nog met reclamequote:Op maandag 1 juni 2026 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou vanavond en morgen dus op tv.
Maar inderdaad via blu-ray kijken is beter dan met reclame.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn films van 3 uur, en dan ook nog met reclameIk heb ze gewoon op blu-ray liggen, 4k zelfs volgens mij
Plus pauzeren wanneer je wil voor snacks.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar inderdaad via blu-ray kijken is beter dan met reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |