Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië.quote:
Vroeger, toen soa's nog niet bestonden. Goede oude tijd.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië.
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboordquote:Op maandag 1 juni 2026 19:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik 23. Lekker rondneuqen in Scandinavië.
Het kan nog steeds!quote:Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboord
Dan moet ik een knop in m'n hoofd omzetten en ik denk niet dat ik daar heel veel interesse in hebquote:
Gewoon gaan zeevissen in Thailand.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik 23 was ging alles in lockdown. Dat is me door de neus geboord
Ja datingapps zijn ook gewoon kut.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet ik een knop in m'n hoofd omzetten en ik denk niet dat ik daar heel veel interesse in heb
Nu ook met die 😏 like in die dating app. Het is aantrekkelijk, maar echt totaal niet waar ik nu mee bezig ben. Met een beetje mazzel heb ik dit weekend een serieuze date.
Ik ben niet zo'n fan van Thailand sinds recent.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon gaan zeevissen in Thailand.
Dat was echt totaal geen dating apps zijn kut postquote:
Ik ben er al een poos op uitgekeken. Ik ga bijna alleen nog maar naar Frankrijk en Denemarken.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Thailand sinds recent.
Ik moet deel 2 nog steeds kijken, deel 1 ben ik inmiddels wel weer vergeten denk ikquote:
Nou vanavond en morgen dus op tv.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet deel 2 nog steeds kijken, deel 1 ben ik inmiddels wel weer vergeten denk ik
James in een existentiële crisis met dramatische muziek en rijke kleurenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:01 schreef Barbusse het volgende:
Dune
Ik kijk alleen wel met angst en beven uit naar Villeneuve's iteratie van James Bond
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou vanavond en morgen dus op tv.
Classic.quote:
Maar dat zijn films van 3 uur, en dan ook nog met reclamequote:Op maandag 1 juni 2026 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou vanavond en morgen dus op tv.
Maar inderdaad via blu-ray kijken is beter dan met reclame.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn films van 3 uur, en dan ook nog met reclameIk heb ze gewoon op blu-ray liggen, 4k zelfs volgens mij
Plus pauzeren wanneer je wil voor snacks.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar inderdaad via blu-ray kijken is beter dan met reclame.
Of hij is aan het flirten met @dud0rquote:
Langdurig staren in de verte terwijl een Bondgirl hem wanhopig aanstaart. Een stofwolkje wordt zichtbaar tegen de zonsondergang om de aankomst van Blofeld's henchmen aan te kondigenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
James in een existentiële crisis met dramatische muziek en rijke kleuren
Net als wij, Q! NET ALS WIJquote:
Nu bezig met 007 First Light, is heel erg Bond.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Langdurig staren in de verte terwijl een Bondgirl hem wanhopig aanstaart. Een stofwolkje wordt zichtbaar tegen de zonsondergang om de aankomst van Blofeld's henchmen aan te kondigen
Ik ben geen gamerquote:Op maandag 1 juni 2026 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu bezig met 007 First Light, is heel erg Bond.![]()
Hele goede titel track ook.
Bekijk deze YouTube-video
'I was expecting you Bond'quote:Op maandag 1 juni 2026 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Langdurig staren in de verte terwijl een Bondgirl hem wanhopig aanstaart. Een stofwolkje wordt zichtbaar tegen de zonsondergang om de aankomst van Blofeld's henchmen aan te kondigen
Heb wel gegamed, heb ook ooit in een vorig leven Xbox en PlayStation gehad. Maar gewoon echt nog nooit een game uitgespeeld, dus het voelde als verspillingquote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef essnhills het volgende:
Slang viel goed in de smaak
Neefje meteen te geiten met dat ding![]()
![]()
Jij gaat daten ipv F1 kijken?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Auto overgeschreven en date geregeld op dezelfde dag
Nadeel: hele grote kans dat de F1 hier gaat sneuvelen
Vast niet zo goed als GoldenEye64quote:Op maandag 1 juni 2026 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu bezig met 007 First Light, is heel erg Bond.![]()
Hele goede titel track ook.
Bekijk deze YouTube-video
Die slang gaat al gelijk aan de geiten?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef essnhills het volgende:
Slang viel goed in de smaak
Neefje meteen te geiten met dat ding![]()
![]()
the horrorquote:
Is het dan niet met die F1 mevrouw die je van de week had?quote:
Nou is Monaco ook niet echt een spannende 'race'quote:
agreequote:Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou is Monaco ook niet echt een spannende 'race'
Beestje had hongerquote:
Nee kloptquote:Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef Nizno het volgende:
he @:essnhills
je bent niet jarig
gefeliciteerd
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'I was expecting you Bond'
* chirp chirp*
...
...
...
Epische symfonie
Uitzoom shots
Nog een ijzige stilte
Een intense blik van Bond
"the names Bond"
Bombastisch gedreun
Evangelisch gejengel
Tijdlijnen raken verstrengeld
Het einde is nabij
Plots valt de stilte in
"James Bond"
he @essnhillsquote:Op maandag 1 juni 2026 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee klopt
Neefje is wel jarig
Bedankt
Toch stiekem familie van balquote:
Ik trok iets te snel conclusies.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het dan niet met die F1 mevrouw die je van de week had?
quote:
Tante Es is een feederquote:Op maandag 1 juni 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:
Ik had ook weer bananenbroodmuffins met appel erin gebakken voor neefje.
En nu ook slagroom gezoet met fruitpuree (zomerfruit en banaan, dus de slagroom was paars).
Enthousiast vol met zijn handen erin en zoveel mogelijk in 1x naar binnen proppen. Alles was paars.
Zijn hoofd, shirt, armen, de kinderstoel..
Maar hij vond het erg lekker
wat isser @essnhills ?quote:
Neefje weet het zelf waarschijnlijk nietquote:
Ja he ik moet meteen duidelijk maken wie de favoriete tante is natuurlijkquote:
Oh niks hoorquote:
Hij is overspoeld met cadeaus en was heel lief overal mee aan het spelenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Neefje weet het zelf waarschijnlijk niet
Ja, maar hij heeft neem ik aan op die leeftijd geen besef waarom dit allemaal isquote:Op maandag 1 juni 2026 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is overspoeld met cadeaus en was heel lief overal mee aan het spelen
En de ballonnen vond hij ook erg leuk.
Nee dat kloptquote:Op maandag 1 juni 2026 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft neem ik aan op die leeftijd geen besef waarom dit allemaal is
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:
Oh, en de uitslag van die bloedtest voor dat onderzoek gaat langer duren
Er is iets misgegaan met 1 van de materialen bij die test en dat proberen ze te herstellen mailden ze vanmiddag.
mijn kwoot deed ook traagquote:
Kunnen wij de nieuwe Bond film gaan regisserenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:48 schreef Barbusse het volgende:
Wij moeten gewoon samen het script gaan schrijven, @:LTVDK
Ze willen nog een keertje prikken, het zijn gewoon vampiersquote:Op maandag 1 juni 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:
Oh, en de uitslag van die bloedtest voor dat onderzoek gaat langer duren
Er is iets misgegaan met 1 van de materialen bij die test en dat proberen ze te herstellen mailden ze vanmiddag.
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen nog een keertje prikken, het zijn gewoon vampiers
Ik had eerst een spookpost (dus ingevoerd en niks te zien) en toen floep 503quote:
Of ze gaan je klonen en gaan de volgende keer stamcellen aftappen terwijl ze zeggen dat het bloed isquote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen wij de nieuwe Bond film gaan regisseren
Huh wat?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Auto overgeschreven en date geregeld op dezelfde dag
Nadeel: hele grote kans dat de F1 hier gaat sneuvelen
quote:Op maandag 1 juni 2026 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze gaan je klonen en gaan de volgende keer stamcellen aftappen terwijl ze zeggen dat het bloed is
365 essies straksquote:
Maar welke kleurquote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 21:17 schreef essnhills het volgende:
Neefje was al paars vanmiddag, dus die kleur valt af
Probeerde je hem te wurgen?quote:Op maandag 1 juni 2026 21:17 schreef essnhills het volgende:
Neefje was al paars vanmiddag, dus die kleur valt af
Ff teruglezen, dan klinkt dit een stuk minder vreemdquote:
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:
Ik had ook weer bananenbroodmuffins met appel erin gebakken voor neefje.
En nu ook slagroom gezoet met fruitpuree (zomerfruit en banaan, dus de slagroom was paars).
Enthousiast vol met zijn handen erin en zoveel mogelijk in 1x naar binnen proppen. Alles was paars.
Zijn hoofd, shirt, armen, de kinderstoel..
Maar hij vond het erg lekker
quote:
Ik heb mogelijk een date tijdens de F1, zo'n ingewikkelde post was dat nou ook weer nietquote:
Beetje Monaco tempo ditquote:
Ja lees jij ook nog maar eens terugquote:
Het een sluit het ander niet uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |