abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2026 @ 18:55:59 #151
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937356
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ananas op zich is niet illegaal. Ananas op pizza wel.
Ah zo. Ik heb jaren heel basic pizza's besteld zoals Margerita met zwarte olijven. Perfect als stevige snack. Als je er dan een minestrone en wat salade bij neemt is het toch een behoorlijke maaltijd.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 18:56:24 #152
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937359
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Jaahahaha!
*Lenny belt*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 18:58:33 #153
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937369
Ik ga trouwens wel weer naar de echte italiaan tegenwoordig.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 18:59:54 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937373
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga trouwens wel weer naar de echte italiaan tegenwoordig.
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:00:42 #155
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220937380
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*Lenny belt*
Nee, dat was gisteren. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 1 juni 2026 @ 19:01:33 #156
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937384
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:{
In Mumbai weet ik een goeie italiaans/indiase tent. Echt een supercombi. Echt vaste prik als ik er ben.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 19:03:11 #157
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220937402
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Net mocht dat nog niet can jullie
Voor een open brug is prima, dan kun je toch nergens heen en rijdt er ook niemand anders. In een file sta je over het algemeen nooit echt stil.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 19:05:57 #158
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220937424
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
[..]
bron
Hee en als je even een busje aan het verplaatsen bent? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 19:06:31 #159
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220937428
warme ananas is niet lekker
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 19:07:16 #160
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937432
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Voor een open brug is prima, dan kun je toch nergens heen en rijdt er ook niemand anders. In een file sta je over het algemeen nooit echt stil.
In een file laat ik hem ook liggen (of snel checken hoe lang de file is).
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:07:28 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937436
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Voor een open brug is prima, dan kun je toch nergens heen en rijdt er ook niemand anders. In een file sta je over het algemeen nooit echt stil.
Mijn file van vanochtend is het hier niet mee eens.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:08:25 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937439
Nou, tot zo ver m'n pizza ;(

Straks wel lekker broodje met dipsaus :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220937440
Fileflirten is het enige wat een file leuk maakt.
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 19:08:48 #164
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220937441
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mijn file van vanochtend is het hier niet mee eens.
Kon je gewoon rustig uitstappen en even op je dak gaan liggen dan?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 19:09:12 #165
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937442
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mijn file van vanochtend is het hier niet mee eens.
Ik heb het echt goed tegenwoordig. 30 minuten fietsen, grotendeels door het groen en maar één stoplicht.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 19:10:48 #166
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220937448
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik heb het echt goed tegenwoordig. 30 minuten fietsen, grotendeels door het groen en maar één stoplicht.
ik heb het beter, 1 trap, geen stoplicht
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 19:10:51 #167
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937449
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot zo ver m'n pizza ;(

Straks wel lekker broodje met dipsaus :9
Huh?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:11:11 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937451
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik heb het echt goed tegenwoordig. 30 minuten fietsen, grotendeels door het groen en maar één stoplicht.
Mijn 5 minuten fietsen dat ik jaren heb gehad kan ik nog wel even op teren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:11:26 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937454
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Huh?
Pizza is gekirby'd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:13:40 #170
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937467
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:10 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb het beter, 1 trap, geen stoplicht
Had ik ook in de offshore. Jammer dat de NAM de meeste van hun assets op de Noordzee heeft verpatst. Ik mis het wel al is elke avond in m'n eigen bed ook wel fijn.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:14:11 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937469
Heuj, weer een like van iemand die niet op zoek is naar een serieuze relatie. Met een 😏.

Ik zit op eens in een bepaald algoritme volgens mij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:14:52 #172
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220937475
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hee en als je even een busje aan het verplaatsen bent? :?
Dan ben je aan het rijden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 19:16:04 #173
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220937483
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hee en als je even een busje aan het verplaatsen bent? :?
dat was toch met een slokje op?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:20:26 #174
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937503
I don't know your fucking name. So what? Let's fuck. Tralalalala.

Leuk liedje. :)
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:20:44 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937504
Bonuspunten wie weet welk liedje dit is zonder te Googlen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:21:22 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937505
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:20 schreef Ama het volgende:
Bonuspunten wie weet welk liedje dit is zonder te Googlen.
Mag chatgpt wel?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:21:42 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937506
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mag chatgpt wel?
Nee
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:22:17 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937511
quote:
82s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:21 schreef Ama het volgende:

[..]
Nee
-O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:23:11 #179
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220937514
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:20 schreef Ama het volgende:
Bonuspunten wie weet welk liedje dit is zonder te Googlen.
Was dat niet het liedje dat je bij de laatste meet in @Nattekat z'n oor aan het zingen was
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:23:32 #180
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937515
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:24:05 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937518
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:23 schreef dud0r het volgende:

[..]
Was dat niet het liedje dat je bij de laatste meet in @:nattekat z'n oor aan het zingen was
:{ Hij is veel te jong.
Your beauty never ever scared me.
pi_220937526
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:24 schreef Ama het volgende:

[..]
:{ Hij is veel te jong.
dat liedje is ouder dan hij
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 19:26:44 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937539
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:23 schreef dud0r het volgende:

[..]
Was dat niet het liedje dat je bij de laatste meet in @:nattekat z'n oor aan het zingen was
Was dus niet voor hem bedoeld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:26:46 #184
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937540
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:24 schreef gianni61 het volgende:

[..]
dat liedje is ouder dan hij
Oh dat geloof ik wel ja.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:26:49 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937542
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:24 schreef gianni61 het volgende:

[..]
dat liedje is ouder dan hij
Nop. Scheelt niet veel, maar ik ben ouder.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:27:28 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937547
Uitgebracht op 1996
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:28:36 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937552
And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you
Take your hand and walk away
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:29:12 #188
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937554
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:27 schreef Ama het volgende:
Uitgebracht op 1996
3 jaar geleden dus.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:29:36 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937557
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:27 schreef Ama het volgende:
Uitgebracht op 1996
Als single in 1997, maar het album is 1996. Interessante constructie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:29:40 #190
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937558
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:29 schreef Q. het volgende:

[..]
3 jaar geleden dus.
Dan ben ik 10.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 19:29:40 #191
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937559
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:29 schreef Q. het volgende:

[..]
3 jaar geleden dus.
Ik vind dit ergens heel aandoenlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:30:17 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937563
Nou, dan ben ik weer 3.

Wel lekker zorgvrij leven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:32:05 #193
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220937576
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dan ben ik weer 3.

Wel lekker zorgvrij leven.
Wel al die klotescholen voor de boeg nog dan. :{
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:32:13 #194
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937578
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik vind dit ergens heel aandoenlijk.
Het is 3 jaar geleden. :{w
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:32:34 #195
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937582
quote:
15s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:29 schreef Ama het volgende:

[..]
Dan ben ik 10.
Toen was ik al 18. :')

#teambejaard
For great justice!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 19:33:03 #196
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220937583
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:32 schreef Q. het volgende:

[..]
Toen was ik al 18. :')

#teambejaard
Oudjes moeten er ook zijn.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:34:28 #197
141482 Q.
JurassiQ
pi_220937588
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:33 schreef Ama het volgende:

[..]
Oudjes moeten er ook zijn.
De jeugd moet ergens over kunnen klagen als zometeen alle boomers dood zijn.
For great justice!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 19:35:14 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220937591
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Wel al die klotescholen voor de boeg nog dan. :{
Dat is tot m'n 14e ook wel redelijk zorgeloos.

Denk wel dat ik me absoluut de pleuris zou vervelen tot de middelbare school.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:35:15 #199
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220937592
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:24 schreef Ama het volgende:

[..]
:{ Hij is veel te jong.
Ben je bang dat je het niet vol houdt meerdere rondes? :B
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:28 schreef Ama het volgende:
And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you
Take your hand and walk away
Die ken ik wel. :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 19:35:52 #200
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937597
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:32 schreef Q. het volgende:

[..]
Het is 3 jaar geleden. :{w
Ahw O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')