Ah zo. Ik heb jaren heel basic pizza's besteld zoals Margerita met zwarte olijven. Perfect als stevige snack. Als je er dan een minestrone en wat salade bij neemt is het toch een behoorlijke maaltijd.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ananas op zich is niet illegaal. Ananas op pizza wel.
*Lenny belt*quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 18:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga trouwens wel weer naar de echte italiaan tegenwoordig.
Nee, dat was gisteren.quote:
In Mumbai weet ik een goeie italiaans/indiase tent. Echt een supercombi. Echt vaste prik als ik er ben.quote:
Voor een open brug is prima, dan kun je toch nergens heen en rijdt er ook niemand anders. In een file sta je over het algemeen nooit echt stil.quote:
Hee en als je even een busje aan het verplaatsen bent?quote:
In een file laat ik hem ook liggen (of snel checken hoe lang de file is).quote:Op maandag 1 juni 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een open brug is prima, dan kun je toch nergens heen en rijdt er ook niemand anders. In een file sta je over het algemeen nooit echt stil.
Mijn file van vanochtend is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een open brug is prima, dan kun je toch nergens heen en rijdt er ook niemand anders. In een file sta je over het algemeen nooit echt stil.
Kon je gewoon rustig uitstappen en even op je dak gaan liggen dan?quote:Op maandag 1 juni 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn file van vanochtend is het hier niet mee eens.
Ik heb het echt goed tegenwoordig. 30 minuten fietsen, grotendeels door het groen en maar één stoplicht.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn file van vanochtend is het hier niet mee eens.
ik heb het beter, 1 trap, geen stoplichtquote:Op maandag 1 juni 2026 19:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het echt goed tegenwoordig. 30 minuten fietsen, grotendeels door het groen en maar één stoplicht.
Huh?quote:Op maandag 1 juni 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot zo ver m'n pizza
Straks wel lekker broodje met dipsaus
Mijn 5 minuten fietsen dat ik jaren heb gehad kan ik nog wel even op teren.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het echt goed tegenwoordig. 30 minuten fietsen, grotendeels door het groen en maar één stoplicht.
Had ik ook in de offshore. Jammer dat de NAM de meeste van hun assets op de Noordzee heeft verpatst. Ik mis het wel al is elke avond in m'n eigen bed ook wel fijn.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het beter, 1 trap, geen stoplicht
Dan ben je aan het rijden.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee en als je even een busje aan het verplaatsen bent?
dat was toch met een slokje op?quote:Op maandag 1 juni 2026 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee en als je even een busje aan het verplaatsen bent?
Mag chatgpt wel?quote:Op maandag 1 juni 2026 19:20 schreef Ama het volgende:
Bonuspunten wie weet welk liedje dit is zonder te Googlen.
Was dat niet het liedje dat je bij de laatste meet in @Nattekat z'n oor aan het zingen wasquote:Op maandag 1 juni 2026 19:20 schreef Ama het volgende:
Bonuspunten wie weet welk liedje dit is zonder te Googlen.
quote:Op maandag 1 juni 2026 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was dat niet het liedje dat je bij de laatste meet in @:nattekat z'n oor aan het zingen was
Was dus niet voor hem bedoeld.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was dat niet het liedje dat je bij de laatste meet in @:nattekat z'n oor aan het zingen was
Als single in 1997, maar het album is 1996. Interessante constructie.quote:
Ik vind dit ergens heel aandoenlijk.quote:
Wel al die klotescholen voor de boeg nog dan.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dan ben ik weer 3.
Wel lekker zorgvrij leven.
Het is 3 jaar geleden.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dit ergens heel aandoenlijk.
De jeugd moet ergens over kunnen klagen als zometeen alle boomers dood zijn.quote:
Dat is tot m'n 14e ook wel redelijk zorgeloos.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wel al die klotescholen voor de boeg nog dan.
Ben je bang dat je het niet vol houdt meerdere rondes?quote:
Die ken ik wel.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:28 schreef Ama het volgende:
And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you
Take your hand and walk away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |