Jep, dus dan maar de volgende keer als ik naar kantoor ga, vooraf tanken.quote:
tenzij je het weer vergeet. dan kom je ergens stil te staanquote:Op maandag 1 juni 2026 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep, dus dan maar de volgende keer als ik naar kantoor ga, vooraf tanken.
Nu op benzinedampen?quote:Op maandag 1 juni 2026 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde nog tanken voor ik naar huis reed. Reed ik op weg naar huis de afslag voorbij.
Je staat stil. Dan mag je de telefoon in je hand hebben.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta voor een open brug, mag ik nu wel FOK!en?
Net mocht dat nog niet can julliequote:Op maandag 1 juni 2026 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je staat stil. Dan mag je de telefoon in je hand hebben.
Alsof het jou ooit wat boeit wat er van ons mag en wat niet.quote:
Ja, dan moet ik onderweg tanken, want dan kom ik niet meer op kantoor.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij je het weer vergeet. dan kom je ergens stil te staan
quote:Op maandag 1 juni 2026 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta voor een open brug, mag ik nu wel FOK!en?
bronquote:Als je stilstaat met je auto, brommer of fiets, bijvoorbeeld voor een stoplicht of in de file, dan mag je de telefoon wel vasthouden en gebruiken. Je bent dan niet aan het rijden. Maar zodra je weer in beweging komt, is er wel sprake van rijden. Hou je de telefoon dan nog vast, kun je een bekeuring krijgen. Ook als je net optrekt of langzaam vooruitgaat in een file.
Nee, ik kan nog 71 km volgens het bereik, maar dat is altijd minimaal 10 km minder.quote:
Wat voor 1?quote:
Had ik gisteren. Net had ik griekse salade met wat brood en smeerseltjes zoals een waanzinnig lekker frans kaasje: Blue d'Auvergne.quote:
Hawaii natuurlijk!quote:
Op z'n tijd ook wel lekker. Ik heb dan meestal broodjes. Pepperoni (diavolo) is hier favoriet.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik doe wel eens stukjes ananas door bolognesesaus. Echt positief verassende smaak.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat ik die gekocht heb, maar de ananas is vakkundig verwijderd.
Ananas op zich is niet illegaal. Ananas op pizza wel.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe wel eens stukjes ananas door bolognesesaus. Echt positief verassende smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |