Ludo, I am your fatherquote:Op maandag 1 juni 2026 16:51 schreef Nizno het volgende:
ik ben ludo ik ben de slechterik in dit stuk
Idemquote:
Tijdens het rijden? Foei!quote:Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, weer ellende op de snelwegen.
Ik moet echt eens gaan uitzoeken hoe ik dat grote scherm kan gaan misbruiken voor dingen. In m'n vorige auto kon ik gewoon op m'n telefoon dingen doen omdat ie in een houder zat, nu gaat dat wat lastiger.
vervelend voor jequote:Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, weer ellende op de snelwegen.
Ik moet echt eens gaan uitzoeken hoe ik dat grote scherm kan gaan misbruiken voor dingen. In m'n vorige auto kon ik gewoon op m'n telefoon dingen doen omdat ie in een houder zat, nu gaat dat wat lastiger.
Ohw, blij dat je dat er nog even aan hebt toegevoegd.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:02 schreef LTVDK het volgende:
*Waarmee ik niet wil suggereren dat bomen knuffelen beter is dan instagrammen
Of, eehm, misschien gewoon op de weg letten?quote:Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, weer ellende op de snelwegen.
Ik moet echt eens gaan uitzoeken hoe ik dat grote scherm kan gaan misbruiken voor dingen. In m'n vorige auto kon ik gewoon op m'n telefoon dingen doen omdat ie in een houder zat, nu gaat dat wat lastiger.
quote:Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw, blij dat je dat er nog even aan hebt toegevoegd.
Hekken wel goed?
Af en toe even een risicootje inschatten, zoooquote:Op maandag 1 juni 2026 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of, eehm, misschien gewoon op de weg letten?
Als ik stil sta is er niets om op te lettenquote:Op maandag 1 juni 2026 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of, eehm, misschien gewoon op de weg letten?
Risico op achteropkomende ambulance perfect ingeschat natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik stil sta is er niets om op te letten
quote:Op maandag 1 juni 2026 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik stil sta is er niets om op te letten
Dat is een plant.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog nooit iets van Euphorbia gezien.
Gewoon Android auto, telefoon in je zak en klaar.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, weer ellende op de snelwegen.
Ik moet echt eens gaan uitzoeken hoe ik dat grote scherm kan gaan misbruiken voor dingen. In m'n vorige auto kon ik gewoon op m'n telefoon dingen doen omdat ie in een houder zat, nu gaat dat wat lastiger.
sjit heppensquote:Op maandag 1 juni 2026 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde nog tanken voor ik naar huis reed. Reed ik op weg naar huis de afslag voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |