abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 14:55:20 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220936012
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:50 schreef gianni61 het volgende:

[..]
het begint in ieder geval weer plakkerig te worden
Gelukkig niet zo erg als gisteren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 14:56:48 #52
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220936021
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Het ziet er buiten wel uit alsof het elk moment kan gaan rommelen.
nee dat is mijn buikje die je hoort.
hihi.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 14:57:11 #53
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220936022
Lekker met Excel aan het knutselen om een nieuw rapport te maken voor de klant. O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220936057
@LTVDK ja geen idee. Al sinds oktober vorige jaar zijn er een paar van dit soort kantoren binnen gevallen. Wij vragen ons vooral af waarom wij de gene zijn van haar kantoor die gepakt zijn want er zijn nog 200 andere.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:03:41 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220936062
Eens zien hoe ik een formule kan schrijven die afhankelijk van de maand waardes ophaalt bij een andere kolom. 🤔
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 15:06:26 #56
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936070
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:03 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk ja geen idee. Al sinds oktober vorige jaar zijn er een paar van dit soort kantoren binnen gevallen. Wij vragen ons vooral af waarom wij de gene zijn van haar kantoor die gepakt zijn want er zijn nog 200 andere.
Waarschijnlijk waren jullie het makkelijkst op te sporen met de grootste kans op medewerking, wel zo handig als ze even hun spierballen moesten laten zien voor de hoge piefen uit Bangkok
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220936157
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarschijnlijk waren jullie het makkelijkst op te sporen met de grootste kans op medewerking, wel zo handig als ze even hun spierballen moesten laten zien voor de hoge piefen uit Bangkok
De grote verpakkingen van Dolce Gusto zijn nu in de aanbieding bij AH.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 15:13:41 #58
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936159
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:12 schreef Haags het volgende:

[..]
De grote verpakkingen van Dolce Gusto zijn nu in de aanbieding bij AH.
een volledig logische reactie op de post over de hoge piefen uit Bangkok
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220936167
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:

[..]
een volledig logische reactie op de post over de hoge piefen uit Bangkok
uiteraard, die zijn te goed voor senseo, maar niet goed genoeg voor bonenkoffie
pi_220936168
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:

[..]
een volledig logische reactie op de post over de hoge piefen uit Bangkok
Morgen komen ze een extra ventilatiegat boren.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 15:15:58 #61
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936170
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:12 schreef Haags het volgende:

[..]
De grote verpakkingen van Dolce Gusto zijn nu in de aanbieding bij AH.
Ja zag het, niet heel erg denderend weer helaas -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 15:25:13 #62
141482 Q.
JurassiQ
pi_220936217
De overburen, die nog best ver weg zitten, krijgen een nieuw dak en dat is best een boel lawaai. Dat zou verboden moeten worden. :(
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 15:25:20 #63
141482 Q.
JurassiQ
pi_220936219
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker met Excel aan het knutselen om een nieuw rapport te maken voor de klant. O+
Excel is life. O+
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 15:28:47 #64
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220936229
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eens zien hoe ik een formule kan schrijven die afhankelijk van de maand waardes ophaalt bij een andere kolom. 🤔
Gewoon aan copilot vragen ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 15:31:49 #65
141482 Q.
JurassiQ
pi_220936240
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon aan copilot vragen ^O^
Fuck LLMs.
For great justice!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 15:32:33 #66
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936244
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:25 schreef Q. het volgende:
De overburen, die nog best ver weg zitten, krijgen een nieuw dak en dat is best een boel lawaai. Dat zou verboden moeten worden. :(
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:36:55 #67
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220936262
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon aan copilot vragen ^O^
Ja, heb ik gedaan. Want ik kwam er zelf niet helemaal uit.

Was nog best een uitdaging. Maar het is eindelijk gelukt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:37:48 #68
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220936265
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, heb ik gedaan. Want ik kwam er zelf niet helemaal uit.

Was nog best een uitdaging. Maar het is eindelijk gelukt.
Je kunt ook zeggen "ik heb hier geen tijd voor, ik wil dat jij het voor me doet".
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 15:40:23 #69
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220936277
quote:
3s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Je kunt ook zeggen "ik heb hier geen tijd voor, ik wil dat jij het voor me doet".
Hij gaf me een mooie formule. Maar eerst in het Engels, gevraagd voor de Nederlandse. Deed ie mooi, maar de functie kolom kiezen werkt niet in mijn versie, maar nu met index, is het uiteindelijk gelukt. O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:52:31 #70
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220936335
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hij gaf me een mooie formule. Maar eerst in het Engels, gevraagd voor de Nederlandse. Deed ie mooi, maar de functie kolom kiezen werkt niet in mijn versie, maar nu met index, is het uiteindelijk gelukt. O+
=INDEX(B2:M10; VERGELIJKEN(O2; A2:A10; 0); VERGELIJKEN(O1; B1:M1; 0))
Zoiets denk ik. Het is een beetje afhankelijk van welke versie van excel je hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 16:01:07 #71
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220936372
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:52 schreef dud0r het volgende:

[..]
=INDEX(B2:M10; VERGELIJKEN(O2; A2:A10; 0); VERGELIJKEN(O1; B1:M1; 0))
Zoiets denk ik. Het is een beetje afhankelijk van welke versie van excel je hebt.
Ja, index en vergelijken nu inderdaad.

Heb zelf nooit met index gewerkt, dus die functie weet ik niet zo goed van wat het kan. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 16:03:22 #72
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220936387
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, index en vergelijken nu inderdaad.

Heb zelf nooit met index gewerkt, dus die functie weet ik niet zo goed van wat het kan. :)
ik ook maar sporadisch, af en toe eens nodig gehad
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 16:05:39 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936394
Ik zag een spoiler over de laatste aflevering van Euphoria dus ik ga de laatste maar even kijken. 1.5 uur lol.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 16:11:49 #74
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220936419
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:

[..]
een volledig logische reactie op de post over de hoge piefen uit Bangkok
Boehoe ja maar jij kunt niet lese want hud ging erges anders over :'(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 16:12:37 #75
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936423
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Boehoe ja maar jij kunt niet lese want hud ging erges anders over :'(
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nuilekat is weer aan het nuilen :')
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 16:15:51 #76
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936430
@Haags, bij de Plus zijn de normale doosjes 2 voor 6,99
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 16:16:38 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220936438
Code geel morgen @Haags
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 16:23:00 #78
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220936464
Gelukkig toch niet naar kantoor morgen. WOensdag wel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220936477
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:05 schreef Ama het volgende:
Ik zag een spoiler over de laatste aflevering van Euphoria dus ik ga de laatste maar even kijken. 1.5 uur lol.
Ik kijk die hele serie niet maar hoef er nu ook niet meer aan te beginnen, want ik weet het ondertussen al.
Tnx internet.
En dan zeggen ze 'ja je moet ook niet op social media komen na zoiets' nee kut, je moet even een spoilertje op je eerste slide zetten, luie tak.
Tap tap tap
pi_220936487
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:15 schreef LTVDK het volgende:
@:Haags, bij de Plus zijn de normale doosjes 2 voor 6,99
Das al iets beter ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Code geel morgen @:haags
Uhu :+
Zonder wrijving geen glans
pi_220936492
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Code geel morgen @:haags
*O*
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2026 @ 16:32:55 #82
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220936510
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:25 schreef CherryLips het volgende:
En dan zeggen ze 'ja je moet ook niet op social media komen na zoiets'
Dat is tegenwoordig net zoiets als zeggen "Ja je moet ook gewoon even een week je adem in houden."
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze maandag 1 juni 2026 @ 16:35:46 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936521
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik kijk die hele serie niet maar hoef er nu ook niet meer aan te beginnen, want ik weet het ondertussen al.
Tnx internet.
En dan zeggen ze 'ja je moet ook niet op social media komen na zoiets' nee kut, je moet even een spoilertje op je eerste slide zetten, luie tak.
Ja ik lees overal echt een mega spoiler, ook door grote kanalen. Irritant dat mensen niet de kans krijgen om het te kijken.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 16:37:21 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936527
Vorige week ook al.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 16:38:01 #85
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220936535
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:35 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja ik lees overal echt een mega spoiler, ook door grote kanalen. Irritant dat mensen niet de kans krijgen om het te kijken.
heb nog geen spoiler voorbij zien komen en moet heel seizoen 3 nog kijken.
ligt echt aan jullie dus
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220936568
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
heb nog geen spoiler voorbij zien komen en moet heel seizoen 3 nog kijken.
ligt echt aan jullie dus
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 16:45:00 #87
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936570
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
heb nog geen spoiler voorbij zien komen en moet heel seizoen 3 nog kijken.
ligt echt aan jullie dus
Ik weet niet eens waar het over gaat, dus ik zie er geen spoilers van |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220936573
Het mooie van Instagram is dat je die eerste slide gewoon spoilervrij kunt maken en dat je dan zelf kunt bepalen of je de volgende wil lezen.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 16:45:32 #89
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936574
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.
META IS EIGENLIJK EEN MAN
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 16:46:02 #90
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936576
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.
ik heb ze ook niet gezien en heb best wel wat series in mijn algoritmes
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 16:46:31 #91
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936582
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
META IS EIGENLIJK EEN MAN
nee een vrouw, roddel en achterklap
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 16:48:07 #92
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936589
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.
Dat is toch gewoon belachelijk eigenlijk binnen 24 uur. :') Alsof iedereen meteen kan kijken.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 16:50:33 #93
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220936601
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:46 schreef Nizno het volgende:

[..]
nee een vrouw, roddel en achterklap
Jij hebt schijnbaar Pittige Tijden nooit gezien
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 16:51:03 #94
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936606
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Jij hebt schijnbaar Pittige Tijden nooit gezien
heus wel
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 16:51:37 #95
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220936608
ik ben ludo ik ben de slechterik in dit stuk
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220936609
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:46 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb ze ook niet gezien en heb best wel wat series in mijn algoritmes
O dan krijgen alleen Ama en ik ze te zien op de hele wereld.
Tap tap tap
  roze maandag 1 juni 2026 @ 16:51:46 #97
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936610
Ondertussen kan ik mn rechterschouder echt bijna niet meer bewegen. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_220936611
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:48 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat is toch gewoon belachelijk eigenlijk binnen 24 uur. :') Alsof iedereen meteen kan kijken.
Vooral die kut-Amerikanen die meteen kunnen kijken en wij worden wakker met de spoilers :{w
Tap tap tap
  roze maandag 1 juni 2026 @ 16:53:16 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220936613
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Vooral die kut-Amerikanen die meteen kunnen kijken en wij worden wakker met de spoilers :{w
Nou dat dus.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 16:54:21 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220936618
Gewoon niet op Instagram scrollen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')