Gelukkig niet zo erg als gisteren.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het begint in ieder geval weer plakkerig te worden
nee dat is mijn buikje die je hoort.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Het ziet er buiten wel uit alsof het elk moment kan gaan rommelen.
Waarschijnlijk waren jullie het makkelijkst op te sporen met de grootste kans op medewerking, wel zo handig als ze even hun spierballen moesten laten zien voor de hoge piefen uit Bangkokquote:Op maandag 1 juni 2026 15:03 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk ja geen idee. Al sinds oktober vorige jaar zijn er een paar van dit soort kantoren binnen gevallen. Wij vragen ons vooral af waarom wij de gene zijn van haar kantoor die gepakt zijn want er zijn nog 200 andere.
De grote verpakkingen van Dolce Gusto zijn nu in de aanbieding bij AH.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren jullie het makkelijkst op te sporen met de grootste kans op medewerking, wel zo handig als ze even hun spierballen moesten laten zien voor de hoge piefen uit Bangkok
een volledig logische reactie op de post over de hoge piefen uit Bangkokquote:Op maandag 1 juni 2026 15:12 schreef Haags het volgende:
[..]
De grote verpakkingen van Dolce Gusto zijn nu in de aanbieding bij AH.
uiteraard, die zijn te goed voor senseo, maar niet goed genoeg voor bonenkoffiequote:Op maandag 1 juni 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
een volledig logische reactie op de post over de hoge piefen uit Bangkok
Morgen komen ze een extra ventilatiegat boren.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja zag het, niet heel erg denderend weer helaasquote:Op maandag 1 juni 2026 15:12 schreef Haags het volgende:
[..]
De grote verpakkingen van Dolce Gusto zijn nu in de aanbieding bij AH.
Excel is life.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker met Excel aan het knutselen om een nieuw rapport te maken voor de klant.
Gewoon aan copilot vragenquote:Op maandag 1 juni 2026 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eens zien hoe ik een formule kan schrijven die afhankelijk van de maand waardes ophaalt bij een andere kolom. 🤔
quote:Op maandag 1 juni 2026 15:25 schreef Q. het volgende:
De overburen, die nog best ver weg zitten, krijgen een nieuw dak en dat is best een boel lawaai. Dat zou verboden moeten worden.
Ja, heb ik gedaan. Want ik kwam er zelf niet helemaal uit.quote:
Je kunt ook zeggen "ik heb hier geen tijd voor, ik wil dat jij het voor me doet".quote:Op maandag 1 juni 2026 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan. Want ik kwam er zelf niet helemaal uit.
Was nog best een uitdaging. Maar het is eindelijk gelukt.
Hij gaf me een mooie formule. Maar eerst in het Engels, gevraagd voor de Nederlandse. Deed ie mooi, maar de functie kolom kiezen werkt niet in mijn versie, maar nu met index, is het uiteindelijk gelukt.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen "ik heb hier geen tijd voor, ik wil dat jij het voor me doet".
=INDEX(B2:M10; VERGELIJKEN(O2; A2:A10; 0); VERGELIJKEN(O1; B1:M1; 0))quote:Op maandag 1 juni 2026 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij gaf me een mooie formule. Maar eerst in het Engels, gevraagd voor de Nederlandse. Deed ie mooi, maar de functie kolom kiezen werkt niet in mijn versie, maar nu met index, is het uiteindelijk gelukt.
Ja, index en vergelijken nu inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
=INDEX(B2:M10; VERGELIJKEN(O2; A2:A10; 0); VERGELIJKEN(O1; B1:M1; 0))
Zoiets denk ik. Het is een beetje afhankelijk van welke versie van excel je hebt.
ik ook maar sporadisch, af en toe eens nodig gehadquote:Op maandag 1 juni 2026 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, index en vergelijken nu inderdaad.
Heb zelf nooit met index gewerkt, dus die functie weet ik niet zo goed van wat het kan.
Boehoe ja maar jij kunt niet lese want hud ging erges anders overquote:Op maandag 1 juni 2026 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2026 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boehoe ja maar jij kunt niet lese want hud ging erges anders over
quote:
Ik kijk die hele serie niet maar hoef er nu ook niet meer aan te beginnen, want ik weet het ondertussen al.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:05 schreef Ama het volgende:
Ik zag een spoiler over de laatste aflevering van Euphoria dus ik ga de laatste maar even kijken. 1.5 uur lol.
Das al iets beterquote:Op maandag 1 juni 2026 16:15 schreef LTVDK het volgende:
@:Haags, bij de Plus zijn de normale doosjes 2 voor 6,99
Uhuquote:
Dat is tegenwoordig net zoiets als zeggen "Ja je moet ook gewoon even een week je adem in houden."quote:Op maandag 1 juni 2026 16:25 schreef CherryLips het volgende:
En dan zeggen ze 'ja je moet ook niet op social media komen na zoiets'
Ja ik lees overal echt een mega spoiler, ook door grote kanalen. Irritant dat mensen niet de kans krijgen om het te kijken.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk die hele serie niet maar hoef er nu ook niet meer aan te beginnen, want ik weet het ondertussen al.
Tnx internet.
En dan zeggen ze 'ja je moet ook niet op social media komen na zoiets' nee kut, je moet even een spoilertje op je eerste slide zetten, luie tak.
heb nog geen spoiler voorbij zien komen en moet heel seizoen 3 nog kijken.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik lees overal echt een mega spoiler, ook door grote kanalen. Irritant dat mensen niet de kans krijgen om het te kijken.
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb nog geen spoiler voorbij zien komen en moet heel seizoen 3 nog kijken.
ligt echt aan jullie dus
Ik weet niet eens waar het over gaat, dus ik zie er geen spoilers vanquote:Op maandag 1 juni 2026 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb nog geen spoiler voorbij zien komen en moet heel seizoen 3 nog kijken.
ligt echt aan jullie dus
META IS EIGENLIJK EEN MANquote:Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.
ik heb ze ook niet gezien en heb best wel wat series in mijn algoritmesquote:Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel bijzonder want ik heb heel Euphoria normaal gesproken niet in m'n algoritme zitten maar heb nu al drie keer dé spoiler langs zien komen bij het scrollen, in grote letters op Instagram. Het is nog erger dan met GoT.
nee een vrouw, roddel en achterklapquote:
Dat is toch gewoon belachelijk eigenlijk binnen 24 uur.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt schijnbaar Pittige Tijden nooit gezienquote:
heus welquote:Op maandag 1 juni 2026 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt schijnbaar Pittige Tijden nooit gezien
O dan krijgen alleen Ama en ik ze te zien op de hele wereld.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ze ook niet gezien en heb best wel wat series in mijn algoritmes
Vooral die kut-Amerikanen die meteen kunnen kijken en wij worden wakker met de spoilersquote:Op maandag 1 juni 2026 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon belachelijk eigenlijk binnen 24 uur.Alsof iedereen meteen kan kijken.
Nou dat dus.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral die kut-Amerikanen die meteen kunnen kijken en wij worden wakker met de spoilers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |