abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2026 @ 05:16:30 #1
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933169

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.



SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar mei
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 01-06-2026 10:21:24 ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 05:17:24 #2
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933170
Prima TT en mooie OP.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 05:17:35 #3
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220933171
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Verkopen ze dat bij jullie ook, dacht alleen kleding?
Nee, ook veel huisdeco, badkamerspul, knutselgerei, speelgoed, keukenbenodigdheden, seizoensgebonden spul
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 05:17:45 #4
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220933172
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:17 schreef FreshFruit het volgende:
Prima TT en mooie OP.
Eens.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 05:22:01 #5
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933174
Ja toch.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 05:23:18 #6
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220933175
Zeker, toch mooi om in de lijst der lijsten te staan :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 05:26:19 #7
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933177
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:23 schreef _UserName_ het volgende:
Zeker, toch mooi om in de lijst der lijsten te staan :Y
Gedicht van @GRRRRRR is ook mooi.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220933178
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 05:27:56 #9
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220933179
Ja, zag het pas laat, net als de OP overigens
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 05:28:58 #10
388664 crew  Dotteke
pi_220933180
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Morguh Blubke :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220933181
Droge neus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 05:29:39 #12
388664 crew  Dotteke
pi_220933182
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Droge neus
Eigenschuld, dikke bult :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 05:30:23 #13
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933183
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Droge neus
Maar wel nummer 7. *O* *O* *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 05:31:36 #14
388664 crew  Dotteke
pi_220933184
:B
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 05:32:31 #15
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933185
Nieuwe ronde nieuwe kansen. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 05:33:16 #16
388664 crew  Dotteke
pi_220933186
:B :B
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 05:33:45 #17
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933187
Wie gaat er deze maand winnen ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 05:34:44 #18
388664 crew  Dotteke
pi_220933188
oO<
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 05:35:37 #19
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933191
En wie is er de beste? We weten het nog niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 05:36:27 #20
388664 crew  Dotteke
pi_220933192
):O
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 05:37:07 #21
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220933193
Heb insgesamt en deutsche 90er Seriebox(7 discs)22 euro ,en deutsche film 10 euro en Fernbedienung 9,70
  maandag 1 juni 2026 @ 05:37:31 #22
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933194
Ik denk dat ik het al weet wie gretig is.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 05:37:41 #23
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220933195
Ik doe het rustig aan deze maand :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 05:39:09 #24
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933196
Ik doe altijd rustig, meestal even vakantie erbij.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 05:39:17 #25
388664 crew  Dotteke
pi_220933197
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:37 schreef _UserName_ het volgende:
Ik doe het rustig aan deze maand :Y
Met rustig aan zou je ook kunnen winnen, het is niet echt druk he
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 05:39:47 #26
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933198
Hoe komt dat zo ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 05:42:34 #27
388664 crew  Dotteke
pi_220933199
Tja
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 05:42:45 #28
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220933200
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Met rustig aan zou je ook kunnen winnen, het is niet echt druk he
ja dat is maar was er afgelopen maand ook veel overdag en in de avond, dat ga ik minder doen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 05:43:40 #29
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933201
Stof tot nadenken wanneer het ineens helemaal rustig werd. Heel apart.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 05:44:09 #30
388664 crew  Dotteke
pi_220933202
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:42 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
ja dat is maar was er afgelopen maand ook veel overdag en in de avond, dat ga ik minder doen
Ja dat is waar, maar als je echt je best doet kom je ook ver in de vroege morgen hoor.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 05:45:05 #31
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933203
Hij wel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 05:46:42 #32
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220933205
ja dat is zo, maar bolk minder hard, vorige maand zat ik er meer op
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 05:47:40 #33
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933206
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
ja dat is zo, maar bolk minder hard, vorige maand zat ik er meer op
Je ratio is daarom ook vaak hoog.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 05:47:53 #34
388664 crew  Dotteke
pi_220933207
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
ja dat is zo, maar bolk minder hard, vorige maand zat ik er meer op
We zien wel wat het gaat brengen, weer iemand anders zou ook leuk zijn
Mutske heeft volgens mij ook nog nooit gewonnen
Of MT6
ToT
Of Hema, maar die heeft volgens mij ooit wel eens gewonnen

Ik ga in ieder geval niet meer voor de 1ste plaats
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 05:48:17 #35
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220933208
klopt, had afgelopen maand best hoge ratio, niet meer echt verwacht want halverwege zat ik nog maar op de 1.50 of zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 05:49:06 #36
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933209
We gaan het zien , een nieuwe zou zeker leuk zijn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 05:49:44 #37
388664 crew  Dotteke
pi_220933210
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:48 schreef _UserName_ het volgende:
klopt, had afgelopen maand best hoge ratio, niet meer echt verwacht want halverwege zat ik nog maar op de 1.50 of zo
Je bent ook nog op vakantie geweest natuurlijk en toen ook weinig gepost.
Voordeel in de vroeg ochtend is vaak dat je met een post best veel punten kan pakken als je geluk hebt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 05:50:57 #38
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933213
Kuch , tijdens zijn vakantie was hij ook hier. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 05:51:30 #39
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220933214
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
Kuch , tijdens zijn vakantie was hij ook hier. :D
niet heel veel heb toen maar liefst 11 punten gehaald :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 05:52:22 #40
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933215
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:51 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
niet heel veel heb toen maar liefst 11 punten gehaald :P
Je hebt ze geteld ook nog. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 05:52:53 #41
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933216
Deze man. _O_ O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 05:53:35 #42
388664 crew  Dotteke
pi_220933217
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:51 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
niet heel veel heb toen maar liefst 11 punten gehaald :P
Dat kan je verwaarlozen, zo veel was je er echt niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 05:53:51 #43
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220933218
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:52 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je hebt ze geteld ook nog. _O-
dat heeft @Monitor gedaan voor mij :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 05:54:12 #44
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220933219
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat kan je verwaarlozen, zo veel was je er echt niet
nee idd, veel minder dan verwacht, was er ook niet heel vroeg
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 05:54:21 #45
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933220
Maar hij was er wel. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 05:57:28 #46
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933221
Ik de eerste keer in de kliniek toen er nog geen Wifi was checken op de computer op FOK! en zag dat ik een UTO award had gewonnen. Was wel heel mooi.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 06:03:03 #47
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220933225
Ässscht
  maandag 1 juni 2026 @ 06:05:12 #48
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933226
Nou zeg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 06:06:55 #49
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933227
Hele nacht ging het goed kom je nu weer met dit.
Jammer Mario.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 06:13:02 #50
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220933228
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
Maar hij was er wel. :D
ja, kort even idd, en even in de nacht :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 06:15:55 #51
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220933229
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:05 schreef FreshFruit het volgende:
Nou zeg.
Je weet toch niet wat bedoelt
  maandag 1 juni 2026 @ 06:17:13 #52
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933230
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:15 schreef mario390 het volgende:

[..]
Je weet toch niet wat bedoelt
Ik weet nooit wat.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 06:19:47 #53
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220933233
te slim zijn is ook niet goed want dan moet jij de vragen beantwoorden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 06:21:03 #54
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933235
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 06:21:10 #55
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220933236
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:17 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik weet nooit wat.
Het bedoelt helemal niks
  maandag 1 juni 2026 @ 06:22:04 #56
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933239
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:21 schreef mario390 het volgende:

[..]
Het bedoelt helemal niks
Post het dan ook niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 06:24:15 #57
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933242
HALLO
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 06:25:39 #58
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933243
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:24 schreef MooieTop6 het volgende:
HALLO
Freon Mt6 *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 06:26:49 #59
388664 crew  Dotteke
pi_220933244
quote:
88s.gif Op maandag 1 juni 2026 05:54 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
nee idd, veel minder dan verwacht, was er ook niet heel vroeg
Fijn toch, lekker van je vakantie genoten en toch gewonnen ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 06:27:33 #60
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933246
Mooi toch.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 06:28:11 #61
388664 crew  Dotteke
pi_220933248
Morguh MT6 :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 06:29:17 #62
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933250
Iemand koffie ? c_/
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 06:31:48 #63
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933253
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:25 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Freon Mt6 *O*
Heer Vers _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 06:45:36 #64
388664 crew  Dotteke
pi_220933264
:muziek:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 06:46:57 #65
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933268
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:31 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Heer Vers _O_
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 06:55:06 #66
388664 crew  Dotteke
pi_220933279
:!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 06:56:42 #67
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220933282
Ben al weg . Fijne dag iedereen. :W
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 06:58:34 #68
388664 crew  Dotteke
pi_220933289
):O
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 06:59:31 #69
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933290
DotBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 06:59:46 #70
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933291
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
Ben al weg . Fijne dag iedereen. :W
Hier blijven jij!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 07:01:09 #71
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933292
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:28 schreef Dotteke het volgende:
Morguh MT6 :W
Dot :W
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 07:01:53 #72
388664 crew  Dotteke
pi_220933294
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:01 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Dot :W
Hello :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 07:03:06 #73
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933296
DottieBolkie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 07:04:05 #74
388664 crew  Dotteke
pi_220933299
MT6 bolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 07:07:02 #75
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933301
*O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220933303
Drogeneusbolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 1 juni 2026 @ 07:08:08 #77
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933304
Pinnie *O*

Ik heb juist een loopneus :(
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 07:08:35 #78
388664 crew  Dotteke
pi_220933308
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Drogeneusbolk
nietmeerpeutereninjeneusbolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220933309
Korstjesinneusbolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 1 juni 2026 @ 07:09:30 #80
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933313
PinnieBolkie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220933315
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 1 juni 2026 @ 07:11:55 #82
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220933318
c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 1 juni 2026 @ 07:12:08 #83
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933320
Heer Scherf _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220933325
834e6131a5ae53ca9eb6975d5d5db3aec6c12afc.jpg?1780290895
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 07:16:02 #85
388664 crew  Dotteke
pi_220933327
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
c_/
Morguh GG c_/ :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 07:16:33 #86
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933328
c_/ voor IEDEREEN
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 07:17:36 #87
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220933329
Mogguh c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 1 juni 2026 @ 07:17:44 #88
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220933331
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:16 schreef MooieTop6 het volgende:
c_/ voor IEDEREEN
Deze man _O_
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220933334
Werken om 9u00 *O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 07:18:59 #90
388664 crew  Dotteke
pi_220933335
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh c_/
Lekker geslapen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 07:19:42 #91
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220933336
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker geslapen?
Jawel. Jij?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 1 juni 2026 @ 07:23:08 #92
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933339
Eventjes deze ScherfBolk plaatsen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220933345
Warm
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 1 juni 2026 @ 07:27:10 #94
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220933346
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:23 schreef MooieTop6 het volgende:
Eventjes deze ScherfBolk plaatsen
:o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220933352
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-06-2026 07:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 juni 2026 @ 07:30:37 #96
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933354
Monitor _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 07:31:21 #97
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220933358
Ik sta laatste :o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220933359
_O_ monitor
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220933362
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik sta laatste :o
Minder koffie drinken, meer bolken! :Y

En hee peeps! :W
  maandag 1 juni 2026 @ 07:32:27 #100
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220933364
ToT *O*
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220933365
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
ToT *O*
:W Whehehe, gozer! ^O^ Alles fijn?
  maandag 1 juni 2026 @ 07:32:41 #102
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220933366
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:32 schreef ToT het volgende:

[..]
Minder koffie drinken, meer bolken! :Y

En hee peeps! :W
Ik ben net begonnen aan mijn eerste bakkie c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 1 juni 2026 @ 07:32:50 #103
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933367
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:32 schreef ToT het volgende:

[..]
Minder koffie drinken, meer bolken! :Y

En hee peeps! :W
ToTSnurkGod *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220933369
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik ben net begonnen aan mijn eerste bakkie c_/
Ik neem net de laatste slok van m'n eerste bakkie. Je bent er laat mee! :o
pi_220933373
Bolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 1 juni 2026 @ 07:35:24 #106
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933374
Ik plaats net deze bolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 07:37:29 #107
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220933381
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:33 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik neem net de laatste slok van m'n eerste bakkie. Je bent er laat mee! :o
:@
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220933384
Ach ja het leven is meer dan punten bolken
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 1 juni 2026 @ 07:38:22 #109
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220933387
mogguh
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 07:39:51 #110
388664 crew  Dotteke
pi_220933392
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:32 schreef ToT het volgende:

[..]
Minder koffie drinken, meer bolken! :Y

En hee peeps! :W
Hey ToT :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 07:40:04 #111
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933393
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
mogguh
LILAK *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 07:40:27 #112
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933394
Fijn dat users weer terugkomen *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220933396
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey ToT :W
Hey DoT :W
pi_220933397
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
mogguh
Sow, long time no see! :D :W
  maandag 1 juni 2026 @ 07:41:17 #115
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220933398
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:40 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
LILAK *O*
panda :D
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
pi_220933401
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
mogguh
Mogge :*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 1 juni 2026 @ 07:43:25 #117
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220933402
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:41 schreef ToT het volgende:

[..]
Sow, long time no see! :D :W
ik was even melk halen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  maandag 1 juni 2026 @ 07:46:15 #118
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933407
Ik heb melk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220933414
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb melk
  maandag 1 juni 2026 @ 07:50:59 #120
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933420
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:48 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wel zelf aftappen :Y
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 07:55:36 #121
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220933435
Bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220933446
Blub blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:12:21 #123
388664 crew  Dotteke
pi_220933528
Blub
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 08:18:06 #124
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933620
DotBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:19:28 #125
388664 crew  Dotteke
pi_220933642
*O*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220933652
Goedemorgen :W
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:21:00 #127
388664 crew  Dotteke
pi_220933673
Morguh Cup :W c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 08:21:16 #128
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220933678
Cupfighter, goedemorgen c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 1 juni 2026 @ 08:24:51 #129
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933758
Mogge BekerVechter *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220933763
Spannende dag vandaag voor me
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:26:14 #131
388664 crew  Dotteke
pi_220933776
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:25 schreef Cupfighter het volgende:
Spannende dag vandaag voor me
O, waarom?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220933800
Dikke blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:29:32 #133
388664 crew  Dotteke
pi_220933803
Dikke BOLK
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 08:32:24 #134
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933813
Zeg :(
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:33:09 #135
388664 crew  Dotteke
pi_220933815
Ik zeg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 08:33:42 #136
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933822
Zeg ik
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220933835
Doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:34:51 #138
388664 crew  Dotteke
pi_220933846
Tot zo blubske :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220933848
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O, waarom?
Ik heb zoals de meeste mensen vakantiegeld gekregen, nu wil ik daar graag een PlayStation 5 voor kopen maar ik sta onder bewind dus ik heb hun ja nodig
  maandag 1 juni 2026 @ 08:35:51 #140
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933858
Ik krijg mijn vakantiegeld pas in juni (en in december)
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220933903
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Tot zo blubske :W
Nee moet begeleid werken en vertrek nu
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220933905
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik krijg mijn vakantiegeld pas in juni (en in december)
Ja dat hoor ik vaker, ik krijg het in mei
pi_220933944
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:45:26 #144
388664 crew  Dotteke
pi_220933954
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
O, waarom?
O dat zijn altijd vervelende dingen als je daar onder staat.
Doen ze daar moeilijk over denk je?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:45:54 #145
388664 crew  Dotteke
pi_220933963
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:41 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Nee moet begeleid werken en vertrek nu
Werkse En tot laters, doe voorzichtig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:46:31 #146
388664 crew  Dotteke
pi_220933971
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat hoor ik vaker, ik krijg het in mei
Ik ook, heb al 455 euro weggelegd voor de eigenbijdrage zorgverzekering
En de rest wordt verdeeld bij het huishoudgeld
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:46:41 #147
388664 crew  Dotteke
pi_220933972
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:44 schreef Bargehassus het volgende:
[ afbeelding ]
Hello Barge :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220933974
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hello Barge :*
Hi Dottie! :W
  maandag 1 juni 2026 @ 08:48:14 #149
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933975
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:44 schreef Bargehassus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijnheer Berg :W
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:48:29 #150
388664 crew  Dotteke
pi_220933976
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:47 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Hi Dottie! :W
Weer thuis?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220933978
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:48 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Mijnheer Berg :W
MTopper6! :W
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:53:49 #152
388664 crew  Dotteke
pi_220934009
ZO maar weer een lekker bakkie c_/ gepakt, koekje der bij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934019
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat zijn altijd vervelende dingen als je daar onder staat.
Doen ze daar moeilijk over denk je?
Ik denk het niet
Ik ben er trouwens vrijwillig onder
pi_220934021
^O^
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:04:23 #156
388664 crew  Dotteke
pi_220934057
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik denk het niet
Ik ben er trouwens vrijwillig onder
O kan dat ook al er vrijwillig onder gaan?
Lijkt mij nou helemaal niets, afhankelijk van een ander zijn wat je met je geld kan doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:05:15 #157
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934069
Ik bolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:05:31 #158
388664 crew  Dotteke
pi_220934075
Jij bolkt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934076
Wij hebben gebolkt!
pi_220934089
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O kan dat ook al er vrijwillig onder gaan?
Lijkt mij nou helemaal niets, afhankelijk van een ander zijn wat je met je geld kan doen
Nou ik was eerst verplicht omdat ik in de problemen kwam met geld door mijn drugsgebruik, nu inmiddels vele jaren later ben ik er vrijwillig nog in, voordeel is dat hun je rekeningen regelen dus daar heb je zelf geen om kijken na , het nadeel is inderdaad dat je niet spontaan gek kan doen al is dat in mijn geval misschien een voordeel _O-
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:10:04 #161
388664 crew  Dotteke
pi_220934099
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nou ik was eerst verplicht omdat ik in de problemen kwam met geld door mijn drugsgebruik, nu inmiddels vele jaren later ben ik er vrijwillig nog in, voordeel is dat hun je rekeningen regelen dus daar heb je zelf geen om kijken na , het nadeel is inderdaad dat je niet spontaan gek kan doen al is dat in mijn geval misschien een voordeel _O-
ZOu je weer naar de drugsgrijpen dan?
Ken het ook niet zo geregeld worden dan dat je je inkomen onder bewind doet, maar dat je het extra's zoals vakantie geld kan besteden waaraan je wilt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:14 #162
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934103
Ik plaats deze bolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:34 #163
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934107
Dit is een mooie top 6 hoor
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934113
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZOu je weer naar de drugsgrijpen dan?
Ken het ook niet zo geregeld worden dan dat je je inkomen onder bewind doet, maar dat je het extra's zoals vakantie geld kan besteden waaraan je wilt?
Nou dat zal ik niet zo snel meer doen denk ik

Ik kan het besteden, maar ik moet het wel vragen, als het geld er is krijg ik het in principe altijd wel
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:13:18 #165
388664 crew  Dotteke
pi_220934126
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nou dat zal ik niet zo snel meer doen denk ik

Ik kan het besteden, maar ik moet het wel vragen, als het geld er is krijg ik het in principe altijd wel
Knap dat je er van af bent en kunt laten staan ^O^
En fijn dat je het wel makkelijk kan besteden als je er om vraagt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934130
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Knap dat je er van af bent en kunt laten staan ^O^
En fijn dat je het wel makkelijk kan besteden als je er om vraagt
Ja die rotzooi wil ik nooit meer
  maandag 1 juni 2026 @ 09:15:31 #167
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934135
Koffie met koek c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:15:43 #168
388664 crew  Dotteke
pi_220934136
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja die rotzooi wil ik nooit meer
Fijn toch dat je er zo instaat ^O^
Ik heb nooit drugs gebruikt, nog geen jointje gerookt ook
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:15:55 #169
388664 crew  Dotteke
pi_220934137
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie met koek c_/
Dat is altijd lekker toch
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:16:19 #170
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934141
Ff poepen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:16:36 #171
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934143
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja die rotzooi wil ik nooit meer
Deze man _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934145
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Dit is een mooie top 6 hoor
Ik had in mei een mooie top 6. *O*
:D
  maandag 1 juni 2026 @ 09:16:45 #173
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934146
Morge c_/
  maandag 1 juni 2026 @ 09:17:00 #174
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934147
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:16 schreef StevenHyde het volgende:
Morge c_/
StevenT _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:17:23 #175
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934149
Ik sta inmiddels alweer zevende. 8-)
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220934151
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik sta inmiddels alweer zevende. 8-)
Parijs is nog ver.
pi_220934154
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Fijn toch dat je er zo instaat ^O^
Ik heb nooit drugs gebruikt, nog geen jointje gerookt ook
Niet aan beginnen, een joint lijkt onschuldig maar kan een brug zijn naar zwaardere middelen, in mijn geval ben ik maar gelijk aan de crack begonnen, dat is echt verslavende troep
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:18:26 #178
388664 crew  Dotteke
pi_220934157
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:16 schreef StevenHyde het volgende:
Morge c_/
Morguh Steven :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:19:00 #179
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934159
Ik ben net op hoogtestage geweest om in juni te kunnen pieken.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:19:05 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220934160
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:18 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Niet aan beginnen, een joint lijkt onschuldig maar kan een brug zijn naar zwaardere middelen, in mijn geval ben ik maar gelijk aan de crack begonnen, dat is echt verslavende troep
ZO dan, mag ik ook vragen waarom.
Ik snap nooit zo waarom mensen daar naar grijpen.
Net als naar drank, snap ik ook niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934166
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben net op hoogtestage geweest om in juni te kunnen pieken.
Succes!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:21:37 #182
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934179
StevenT gaat bolken hoor
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934190
:o
  maandag 1 juni 2026 @ 09:23:47 #184
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934193
Interval bolken
  maandag 1 juni 2026 @ 09:23:51 #185
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934194
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:17 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Parijs is nog ver.
:D
Tsja, nog 29,5 dagen te gaan. :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:23:51 #186
388664 crew  Dotteke
pi_220934195
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Jawel. Jij?
Krijg nu pas een berichtje binnen dat je mij gequote had sorry
Nee, voor geen meter helaas
Was om 3 uur al weer gedoucht en aangekleed beneden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:24:05 #187
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934196
* StevenHyde zoekt nogwel knechten die hem uit de wind kunnen houden
  maandag 1 juni 2026 @ 09:26:39 #188
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934203
Ik ben heel goed in windjes laten
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:26:59 #189
388664 crew  Dotteke
pi_220934205
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben net op hoogtestage geweest om in juni te kunnen pieken.
Deze snap ik even niet, stage?
Of heb je het over een spel?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:28:01 #190
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934208
Ik ben nu 1500 gram lichter
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:28:41 #191
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934212
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Deze snap ik even niet, stage?
Of heb je het over een spel?
Hoogtestage is een trainingskamp voor wielrenners die erna een grote ronde voor een klassement willen gaan rijden.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:28:59 #192
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934215
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:28 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben nu 1500 gram lichter
Iedereen achter jou is gelost.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:30:14 #193
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934220
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:28 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Iedereen achter jou is gelost.
Begrijpelijk wel
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934225
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZO dan, mag ik ook vragen waarom.
Ik snap nooit zo waarom mensen daar naar grijpen.
Net als naar drank, snap ik ook niet
Eigenlijk heel naïef begonnen in Amsterdam toen een leuke jongedame me vroeg wat te roken, en dat was het begin van heel veel ellende
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:34:27 #195
388664 crew  Dotteke
pi_220934237
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:28 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Hoogtestage is een trainingskamp voor wielrenners die erna een grote ronde voor een klassement willen gaan rijden.
O knap dat je dat doet, doe je dat ook zelf op een racefiets of op een hometrainer
Een neef van mij had met wielrennen altijd een hometrainer in de kamer staan en fietste zo mee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:36:29 #197
388664 crew  Dotteke
pi_220934283
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Eigenlijk heel naïef begonnen in Amsterdam toen een leuke jongedame me vroeg wat te roken, en dat was het begin van heel veel ellende
Jammer, maar gelukkig doe je het niet meer.
Laat je er ook maar niet meer toe verleiden Cup
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934299
^O^ ^O^
  maandag 1 juni 2026 @ 09:38:11 #199
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934313
Ik heb het idee dat Dotteke de beeldspraak niet echt begrijpt _O-
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:38:31 #200
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934320
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O knap dat je dat doet, doe je dat ook zelf op een racefiets of op een hometrainer
Een neef van mij had met wielrennen altijd een hometrainer in de kamer staan en fietste zo mee
Nee was als grap bedoeld. Zo van ik ben goed voorbereid om het DTS klassement te winnen O-)
pi_220934323
TussendoortjesBlub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 1 juni 2026 @ 09:39:39 #202
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934342
BlubjesBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:42:23 #204
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934388
1 2 politie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:44:37 #205
388664 crew  Dotteke
pi_220934420
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:38 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Nee was als grap bedoeld. Zo van ik ben goed voorbereid om het DTS klassement te winnen O-)
Je houdt mij voor de gek :o :'(
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934423
3 4.... ?
  maandag 1 juni 2026 @ 09:47:50 #207
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934443
818
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:50:14 #208
388664 crew  Dotteke
pi_220934451
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:44 schreef Bargehassus het volgende:
3 4.... ?
8 9
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934453
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:47 schreef MooieTop6 het volgende:
818
  maandag 1 juni 2026 @ 09:52:51 #210
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934458
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:51 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Mooie kleur wel O+
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934466
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:52 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Mooie kleur wel O+
Bijna alles is beter dan het tegenwoordige zwart, wit of grijs. :N
pi_220934482
Het is met koffie en goedemorgens c_/ :*
I know, you gonna want me..
  maandag 1 juni 2026 @ 10:01:53 #213
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934488
Nymfie :W
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934492
  maandag 1 juni 2026 @ 10:02:39 #215
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934493
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:54 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Bijna alles is beter dan het tegenwoordige zwart, wit of grijs. :N
Ik heb een fel blauwe auto *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934499
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:02 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik heb een fel blauwe auto *O*
Held! _O_
  maandag 1 juni 2026 @ 10:06:10 #217
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934518
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je houdt mij voor de gek :o :'(
:o
  maandag 1 juni 2026 @ 10:06:43 #218
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934522
StevenTBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 10:06:51 #219
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220934524
Mooie top
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220934526
:)
  maandag 1 juni 2026 @ 10:08:07 #221
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934530
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooie top
Heer Mikey _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934533
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Nymfie :W
Mooierd!! O+ Koffie met een koekje?
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:02 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik heb een fel blauwe auto *O*
*O*
Ik een knal rode! O+
I know, you gonna want me..
  maandag 1 juni 2026 @ 10:08:55 #223
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934536
Ik ga ff koffie zetten. Al een drukke ochtend achter de rug
  maandag 1 juni 2026 @ 10:09:18 #224
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934540
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:08 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga ff koffie zetten. Al een drukke ochtend achter de rug
Het is maandag he, ff rustig aan
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:12:24 #225
388664 crew  Dotteke
pi_220934554
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:06 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
:o
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 10:13:07 #226
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934559
*O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 10:13:35 #227
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934563
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
TR gemacht? O~)
  maandag 1 juni 2026 @ 10:14:05 #228
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934566
Onterecht wel
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:15:06 #229
388664 crew  Dotteke
pi_220934571
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:13 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
TR gemacht? O~)
Is goed, ik heb hem afgevinkt :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 10:15:34 #230
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934573
:lijstje:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:16:24 #231
388664 crew  Dotteke
pi_220934580
~:)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 10:17:57 #232
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934593
~:)
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934598
Mutsiemanus.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:20:17 #234
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934603
Kerst is voor altijd _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934615
(8>
  maandag 1 juni 2026 @ 10:22:40 #236
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934617
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:24:13 #237
388664 crew  Dotteke
pi_220934622
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:19 schreef Bargehassus het volgende:
Mutsiemanus.
Je kan er maar vroeg genoeg bij zijn :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 10:25:35 #238
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934629
Kerstballen *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:26:28 #239
388664 crew  Dotteke
pi_220934635
Ga je er voor deze maand MT6?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 10:27:32 #240
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934641
Nee
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:30:48 #241
388664 crew  Dotteke
pi_220934646
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:27 schreef MooieTop6 het volgende:
Nee
ZOu wel leuk zijn voor en keer toch?
Je bent er fanatiek genoeg voor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 10:31:56 #242
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934648
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZOu wel leuk zijn voor en keer toch?
Je bent er fanatiek genoeg voor
Neuh, moet wel leuk blijven
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934650
:) ;) ;)
  maandag 1 juni 2026 @ 10:34:31 #244
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934664
BergieBolkie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:34:47 #245
388664 crew  Dotteke
pi_220934666
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:31 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Neuh, moet wel leuk blijven
Voor 1 x is het toch wel leuk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 10:36:39 #246
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934678
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Voor 1 x is het toch wel leuk
Neuh, ik ga binnenkort op vakantie *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934680
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:36 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Neuh, ik ga binnenkort op vakantie *O*
Top!
  maandag 1 juni 2026 @ 10:37:58 #248
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934683
Mooi!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934703
Man!
  maandag 1 juni 2026 @ 10:42:38 #250
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934713
Berg!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 10:43:49 #252
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934723
Mannekoor Karrespoor _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934755
MTBolk :9
I know, you gonna want me..
pi_220934756
_O_
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:48:58 #255
388664 crew  Dotteke
pi_220934766
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:36 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Neuh, ik ga binnenkort op vakantie *O*
O ja dat is ook zo , deze maand he
Waar ging je ook weer naar toe?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 10:51:31 #256
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220934778
:P
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_220934782
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ja dat is ook zo , deze maand he
Waar ging je ook weer naar toe?
Naar oma!

Bekijk deze YouTube-video
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:53:41 #258
388664 crew  Dotteke
pi_220934787
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Naar oma!

Bekijk deze YouTube-video
Dat was roodkapje :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 10:55:07 #259
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934794
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ja dat is ook zo , deze maand he
Waar ging je ook weer naar toe?
Weg *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 10:56:03 #260
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934800
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:55 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Weg *O*
Tuinesië :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220934804
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:55 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Weg *O*
Verweggistan. ^O^
  maandag 1 juni 2026 @ 10:57:14 #262
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934810
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:56 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Verweggistan. ^O^
Balkonië :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220934825
:!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:02:14 #264
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934850
Hintergarten
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934862
-O-
pi_220934869
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Balkonië :P
Backyardia *O*
I know, you gonna want me..
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:09:37 #267
388664 crew  Dotteke
pi_220934887
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:55 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Weg *O*
Ver weg :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934919
:s) DotBolk
I know, you gonna want me..
  maandag 1 juni 2026 @ 11:16:54 #269
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934924
NymphomaniacPhantasy Bolk :@
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:17:00 #270
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934926
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:15 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
:s) DotBolk
_O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 11:17:25 #271
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934928
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:17 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
_O_
Ze durft he :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220934930
Eén van de mooiste plekjes wat ik heb gezien op deze aarde.

  maandag 1 juni 2026 @ 11:18:30 #273
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934933
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:17 schreef Bargehassus het volgende:
Eén van de mooiste plekjes wat ik heb gezien op deze aarde.

[ afbeelding ]
GroßGlockner hochstrasse?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934946
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:18 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
GroßGlockner hochstrasse?
Klopt! Al een keer of 10 bereden, van beide kanten.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:23:24 #275
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934960
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:20 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Klopt! Al een keer of 10 bereden, van beide kanten.
Ik heb hem 3x gedaan *O*

Altijd ff biertje drinken bij HeiligenBlut of weet ik hoe het heet
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220934963
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ze durft he :D
*instant paniek* :o
Wat doe ik fout?
I know, you gonna want me..
  maandag 1 juni 2026 @ 11:24:05 #277
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934966
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:23 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
*instant paniek* :o
Wat doe ik fout?
Nee, je doet niks fout.... :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220934971
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Nee, je doet niks fout.... :D
*) Meer tekst en uitleg zou me aanstaan? :D
I know, you gonna want me..
  maandag 1 juni 2026 @ 11:27:00 #279
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934976
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:23 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik heb hem 3x gedaan *O*

Altijd ff biertje drinken bij HeiligenBlut of weet ik hoe het heet
Of een kop koffie halen bij Mario :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:27:28 #280
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934977
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:26 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
*) Meer tekst en uitleg zou me aanstaan? :D
Nou als ik een DotBolk plaats moet ik het altijd goedmaken met een kop koffie :@ :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220934992
Sow, ik heb het serieus best fris eigenlijk! _O-
Toch zo maar ff sokken aan doen! :')
pi_220934994
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:23 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik heb hem 3x gedaan *O*

Altijd ff biertje drinken bij HeiligenBlut of weet ik hoe het heet
Dat is aan de zuidkant, ja. ^O^
pi_220934995
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Nou als ik een DotBolk plaats moet ik het altijd goedmaken met een kop koffie :@ :D
Ohhh, ik denk ik krijg nu sulfur and brimstones >:)
Ik kwam al binnen met een kop koffie én een koekje notabene dus ik verwacht dat ik veilig ben.. *O*
I know, you gonna want me..
pi_220935004
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Of een kop koffie halen bij Mario :P
Nou, vanaf de GrossGlockner naar Mario is nog wel een eindje...
  maandag 1 juni 2026 @ 11:34:58 #285
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220935010
MarioBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220935023
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220935026
GrossGlocknerbolk.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:39:55 #288
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220935033
Beste Bolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220935044
Tjolk.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:42:19 #290
388664 crew  Dotteke
pi_220935048
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Nou als ik een DotBolk plaats moet ik het altijd goedmaken met een kop koffie :@ :D
O wat kan jij overdrijfuhhhhhhh :o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:42:54 #291
388664 crew  Dotteke
pi_220935052
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:30 schreef ToT het volgende:
Sow, ik heb het serieus best fris eigenlijk! _O-
Toch zo maar ff sokken aan doen! :')
Had ik vanmorgen, had alles openstaan en kreeg kippenvel, dus maar even een vest aangedaan
Het was ook maar 12 graden buiten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:15 #292
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220935060
Darters
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:58 #293
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220935068
Harde nippen-temperatuur
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220935074
Een lekkere 20 graden hier. *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 11:46:37 #295
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220935079
Lekker hoor, hier 22 volgens mijn telefoon *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:47:44 #296
388664 crew  Dotteke
pi_220935085
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:45 schreef Bargehassus het volgende:
Een lekkere 20 graden hier. *O*
Ja hier nu ook, maar om 4 uur was het 12 graden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 11:49:16 #297
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220935090
DotjeBolkje
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 11:49:24 #298
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220935091
:)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:49:39 #299
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220935094
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
:)
MikeyBolkey
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 11:49:47 #300
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220935096
Lapo
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 1 juni 2026 @ 11:49:54 #301
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220935098
Hunten ^p^
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')