Niet aan beginnen, een joint lijkt onschuldig maar kan een brug zijn naar zwaardere middelen, in mijn geval ben ik maar gelijk aan de crack begonnen, dat is echt verslavende troepquote:Op maandag 1 juni 2026 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch dat je er zo instaat![]()
Ik heb nooit drugs gebruikt, nog geen jointje gerookt ook
Morguh Stevenquote:
ZO dan, mag ik ook vragen waarom.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, een joint lijkt onschuldig maar kan een brug zijn naar zwaardere middelen, in mijn geval ben ik maar gelijk aan de crack begonnen, dat is echt verslavende troep
Succes!quote:Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben net op hoogtestage geweest om in juni te kunnen pieken.
Krijg nu pas een berichtje binnen dat je mij gequote had sorryquote:
Deze snap ik even niet, stage?quote:Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben net op hoogtestage geweest om in juni te kunnen pieken.
Hoogtestage is een trainingskamp voor wielrenners die erna een grote ronde voor een klassement willen gaan rijden.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet, stage?
Of heb je het over een spel?
Begrijpelijk welquote:
Eigenlijk heel naïef begonnen in Amsterdam toen een leuke jongedame me vroeg wat te roken, en dat was het begin van heel veel ellendequote:Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, mag ik ook vragen waarom.
Ik snap nooit zo waarom mensen daar naar grijpen.
Net als naar drank, snap ik ook niet
O knap dat je dat doet, doe je dat ook zelf op een racefiets of op een hometrainerquote:Op maandag 1 juni 2026 09:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoogtestage is een trainingskamp voor wielrenners die erna een grote ronde voor een klassement willen gaan rijden.
Jammer, maar gelukkig doe je het niet meer.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eigenlijk heel naïef begonnen in Amsterdam toen een leuke jongedame me vroeg wat te roken, en dat was het begin van heel veel ellende
Nee was als grap bedoeld. Zo van ik ben goed voorbereid om het DTS klassement te winnenquote:Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O knap dat je dat doet, doe je dat ook zelf op een racefiets of op een hometrainer
Een neef van mij had met wielrennen altijd een hometrainer in de kamer staan en fietste zo mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |