abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220934151
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik sta inmiddels alweer zevende. 8-)
Parijs is nog ver.
pi_220934154
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Fijn toch dat je er zo instaat ^O^
Ik heb nooit drugs gebruikt, nog geen jointje gerookt ook
Niet aan beginnen, een joint lijkt onschuldig maar kan een brug zijn naar zwaardere middelen, in mijn geval ben ik maar gelijk aan de crack begonnen, dat is echt verslavende troep
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:18:26 #178
388664 crew  Dotteke
pi_220934157
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:16 schreef StevenHyde het volgende:
Morge c_/
Morguh Steven :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:19:00 #179
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934159
Ik ben net op hoogtestage geweest om in juni te kunnen pieken.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:19:05 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220934160
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:18 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Niet aan beginnen, een joint lijkt onschuldig maar kan een brug zijn naar zwaardere middelen, in mijn geval ben ik maar gelijk aan de crack begonnen, dat is echt verslavende troep
ZO dan, mag ik ook vragen waarom.
Ik snap nooit zo waarom mensen daar naar grijpen.
Net als naar drank, snap ik ook niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934166
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben net op hoogtestage geweest om in juni te kunnen pieken.
Succes!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:21:37 #182
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934179
StevenT gaat bolken hoor
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220934190
:o
  maandag 1 juni 2026 @ 09:23:47 #184
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934193
Interval bolken
  maandag 1 juni 2026 @ 09:23:51 #185
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934194
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:17 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Parijs is nog ver.
:D
Tsja, nog 29,5 dagen te gaan. :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:23:51 #186
388664 crew  Dotteke
pi_220934195
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Jawel. Jij?
Krijg nu pas een berichtje binnen dat je mij gequote had sorry
Nee, voor geen meter helaas
Was om 3 uur al weer gedoucht en aangekleed beneden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:24:05 #187
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934196
* StevenHyde zoekt nogwel knechten die hem uit de wind kunnen houden
  maandag 1 juni 2026 @ 09:26:39 #188
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934203
Ik ben heel goed in windjes laten
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:26:59 #189
388664 crew  Dotteke
pi_220934205
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben net op hoogtestage geweest om in juni te kunnen pieken.
Deze snap ik even niet, stage?
Of heb je het over een spel?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:28:01 #190
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934208
Ik ben nu 1500 gram lichter
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:28:41 #191
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934212
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Deze snap ik even niet, stage?
Of heb je het over een spel?
Hoogtestage is een trainingskamp voor wielrenners die erna een grote ronde voor een klassement willen gaan rijden.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:28:59 #192
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934215
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:28 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben nu 1500 gram lichter
Iedereen achter jou is gelost.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:30:14 #193
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934220
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:28 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Iedereen achter jou is gelost.
Begrijpelijk wel
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220934225
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZO dan, mag ik ook vragen waarom.
Ik snap nooit zo waarom mensen daar naar grijpen.
Net als naar drank, snap ik ook niet
Eigenlijk heel naïef begonnen in Amsterdam toen een leuke jongedame me vroeg wat te roken, en dat was het begin van heel veel ellende
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:34:27 #195
388664 crew  Dotteke
pi_220934237
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:28 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Hoogtestage is een trainingskamp voor wielrenners die erna een grote ronde voor een klassement willen gaan rijden.
O knap dat je dat doet, doe je dat ook zelf op een racefiets of op een hometrainer
Een neef van mij had met wielrennen altijd een hometrainer in de kamer staan en fietste zo mee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:36:29 #197
388664 crew  Dotteke
pi_220934283
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Eigenlijk heel naïef begonnen in Amsterdam toen een leuke jongedame me vroeg wat te roken, en dat was het begin van heel veel ellende
Jammer, maar gelukkig doe je het niet meer.
Laat je er ook maar niet meer toe verleiden Cup
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934299
^O^ ^O^
  maandag 1 juni 2026 @ 09:38:11 #199
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934313
Ik heb het idee dat Dotteke de beeldspraak niet echt begrijpt _O-
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:38:31 #200
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934320
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O knap dat je dat doet, doe je dat ook zelf op een racefiets of op een hometrainer
Een neef van mij had met wielrennen altijd een hometrainer in de kamer staan en fietste zo mee
Nee was als grap bedoeld. Zo van ik ben goed voorbereid om het DTS klassement te winnen O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')