Ik denk het nietquote:Op maandag 1 juni 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn altijd vervelende dingen als je daar onder staat.
Doen ze daar moeilijk over denk je?
O kan dat ook al er vrijwillig onder gaan?quote:Op maandag 1 juni 2026 08:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Ik ben er trouwens vrijwillig onder
Nou ik was eerst verplicht omdat ik in de problemen kwam met geld door mijn drugsgebruik, nu inmiddels vele jaren later ben ik er vrijwillig nog in, voordeel is dat hun je rekeningen regelen dus daar heb je zelf geen om kijken na , het nadeel is inderdaad dat je niet spontaan gek kan doen al is dat in mijn geval misschien een voordeelquote:Op maandag 1 juni 2026 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan dat ook al er vrijwillig onder gaan?
Lijkt mij nou helemaal niets, afhankelijk van een ander zijn wat je met je geld kan doen
ZOu je weer naar de drugsgrijpen dan?quote:Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou ik was eerst verplicht omdat ik in de problemen kwam met geld door mijn drugsgebruik, nu inmiddels vele jaren later ben ik er vrijwillig nog in, voordeel is dat hun je rekeningen regelen dus daar heb je zelf geen om kijken na , het nadeel is inderdaad dat je niet spontaan gek kan doen al is dat in mijn geval misschien een voordeel
Nou dat zal ik niet zo snel meer doen denk ikquote:Op maandag 1 juni 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu je weer naar de drugsgrijpen dan?
Ken het ook niet zo geregeld worden dan dat je je inkomen onder bewind doet, maar dat je het extra's zoals vakantie geld kan besteden waaraan je wilt?
Knap dat je er van af bent en kunt laten staanquote:Op maandag 1 juni 2026 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou dat zal ik niet zo snel meer doen denk ik
Ik kan het besteden, maar ik moet het wel vragen, als het geld er is krijg ik het in principe altijd wel
Ja die rotzooi wil ik nooit meerquote:Op maandag 1 juni 2026 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap dat je er van af bent en kunt laten staan![]()
En fijn dat je het wel makkelijk kan besteden als je er om vraagt
Fijn toch dat je er zo instaatquote:
Dat is altijd lekker tochquote:
Deze manquote:
StevenTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |