Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 01-06-2026 10:21:24 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima TT en mooie OP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, ook veel huisdeco, badkamerspul, knutselgerei, speelgoed, keukenbenodigdheden, seizoensgebonden spulquote:Op maandag 1 juni 2026 05:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verkopen ze dat bij jullie ook, dacht alleen kleding?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja toch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker, toch mooi om in de lijst der lijsten te staan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Gedicht van @GRRRRRR is ook mooi.quote:Op maandag 1 juni 2026 05:23 schreef _UserName_ het volgende:
Zeker, toch mooi om in de lijst der lijsten te staan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ja, zag het pas laat, net als de OP overigensTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Morguh Blubkequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Droge neusWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Eigenschuld, dikke bultquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie gaat er deze maand winnen ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En wie is er de beste? We weten het nog niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb insgesamt en deutsche 90er Seriebox(7 discs)22 euro ,en deutsche film 10 euro en Fernbedienung 9,70![]()
Ik denk dat ik het al weet wie gretig is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik doe altijd rustig, meestal even vakantie erbij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met rustig aan zou je ook kunnen winnen, het is niet echt druk hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe komt dat zo ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TjaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja dat is maar was er afgelopen maand ook veel overdag en in de avond, dat ga ik minder doenquote:Op maandag 1 juni 2026 05:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met rustig aan zou je ook kunnen winnen, het is niet echt druk heTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Stof tot nadenken wanneer het ineens helemaal rustig werd. Heel apart.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat is waar, maar als je echt je best doet kom je ook ver in de vroege morgen hoor.quote:Op maandag 1 juni 2026 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja dat is maar was er afgelopen maand ook veel overdag en in de avond, dat ga ik minder doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hij wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja dat is zo, maar bolk minder hard, vorige maand zat ik er meer opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Je ratio is daarom ook vaak hoog.quote:Op maandag 1 juni 2026 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
ja dat is zo, maar bolk minder hard, vorige maand zat ik er meer op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We zien wel wat het gaat brengen, weer iemand anders zou ook leuk zijnquote:Op maandag 1 juni 2026 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
ja dat is zo, maar bolk minder hard, vorige maand zat ik er meer op
Mutske heeft volgens mij ook nog nooit gewonnen
Of MT6
ToT
Of Hema, maar die heeft volgens mij ooit wel eens gewonnen
Ik ga in ieder geval niet meer voor de 1ste plaatsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
klopt, had afgelopen maand best hoge ratio, niet meer echt verwacht want halverwege zat ik nog maar op de 1.50 of zoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
We gaan het zien , een nieuwe zou zeker leuk zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent ook nog op vakantie geweest natuurlijk en toen ook weinig gepost.quote:Op maandag 1 juni 2026 05:48 schreef _UserName_ het volgende:
klopt, had afgelopen maand best hoge ratio, niet meer echt verwacht want halverwege zat ik nog maar op de 1.50 of zo
Voordeel in de vroeg ochtend is vaak dat je met een post best veel punten kan pakken als je geluk hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kuch , tijdens zijn vakantie was hij ook hier.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet heel veel heb toen maar liefst 11 punten gehaaldquote:Op maandag 1 juni 2026 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
Kuch , tijdens zijn vakantie was hij ook hier.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Je hebt ze geteld ook nog.quote:Op maandag 1 juni 2026 05:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
niet heel veel heb toen maar liefst 11 punten gehaald
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan je verwaarlozen, zo veel was je er echt nietquote:Op maandag 1 juni 2026 05:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
niet heel veel heb toen maar liefst 11 punten gehaaldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
nee idd, veel minder dan verwacht, was er ook niet heel vroegquote:Op maandag 1 juni 2026 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan je verwaarlozen, zo veel was je er echt nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Maar hij was er wel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik de eerste keer in de kliniek toen er nog geen Wifi was checken op de computer op FOK! en zag dat ik een UTO award had gewonnen. Was wel heel mooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou zeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hele nacht ging het goed kom je nu weer met dit.
Jammer Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: