Je houdt mij voor de gekquote:Op maandag 1 juni 2026 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee was als grap bedoeld. Zo van ik ben goed voorbereid om het DTS klassement te winnen
8 9quote:
Mooie kleur welquote:
Ik heb een fel blauwe autoquote:Op maandag 1 juni 2026 09:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Bijna alles is beter dan het tegenwoordige zwart, wit of grijs.
Heer Mikeyquote:
Het is maandag he, ff rustig aanquote:Op maandag 1 juni 2026 10:08 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga ff koffie zetten. Al een drukke ochtend achter de rug
Is goed, ik heb hem afgevinktquote:
Je kan er maar vroeg genoeg bij zijnquote:
ZOu wel leuk zijn voor en keer toch?quote:
Neuh, moet wel leuk blijvenquote:Op maandag 1 juni 2026 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu wel leuk zijn voor en keer toch?
Je bent er fanatiek genoeg voor
Voor 1 x is het toch wel leukquote:
Neuh, ik ga binnenkort op vakantiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |