Is goed, ik heb hem afgevinktquote:
Je kan er maar vroeg genoeg bij zijnquote:
ZOu wel leuk zijn voor en keer toch?quote:
Neuh, moet wel leuk blijvenquote:Op maandag 1 juni 2026 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu wel leuk zijn voor en keer toch?
Je bent er fanatiek genoeg voor
Voor 1 x is het toch wel leukquote:
Neuh, ik ga binnenkort op vakantiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |