O ja dat is ook zo , deze maand hequote:
Naar oma!quote:Op maandag 1 juni 2026 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat is ook zo , deze maand he
Waar ging je ook weer naar toe?
Dat was roodkapjequote:Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Naar oma!
Bekijk deze YouTube-video
Wegquote:Op maandag 1 juni 2026 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat is ook zo , deze maand he
Waar ging je ook weer naar toe?
Ver wegquote:
quote:
GroßGlockner hochstrasse?quote:Op maandag 1 juni 2026 11:17 schreef Bargehassus het volgende:
Eén van de mooiste plekjes wat ik heb gezien op deze aarde.
[ afbeelding ]
Ik heb hem 3x gedaanquote:Op maandag 1 juni 2026 11:20 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Klopt! Al een keer of 10 bereden, van beide kanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |