Nee moet begeleid werken en vertrek nuquote:
Ja dat hoor ik vaker, ik krijg het in meiquote:Op maandag 1 juni 2026 08:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik krijg mijn vakantiegeld pas in juni (en in december)
O dat zijn altijd vervelende dingen als je daar onder staat.quote:
Werkse En tot laters, doe voorzichtigquote:Op maandag 1 juni 2026 08:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee moet begeleid werken en vertrek nu
Ik ook, heb al 455 euro weggelegd voor de eigenbijdrage zorgverzekeringquote:Op maandag 1 juni 2026 08:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker, ik krijg het in mei
Hello Bargequote:
Mijnheer Bergquote:
Weer thuis?quote:
Ik denk het nietquote:Op maandag 1 juni 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn altijd vervelende dingen als je daar onder staat.
Doen ze daar moeilijk over denk je?
O kan dat ook al er vrijwillig onder gaan?quote:Op maandag 1 juni 2026 08:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Ik ben er trouwens vrijwillig onder
Nou ik was eerst verplicht omdat ik in de problemen kwam met geld door mijn drugsgebruik, nu inmiddels vele jaren later ben ik er vrijwillig nog in, voordeel is dat hun je rekeningen regelen dus daar heb je zelf geen om kijken na , het nadeel is inderdaad dat je niet spontaan gek kan doen al is dat in mijn geval misschien een voordeelquote:Op maandag 1 juni 2026 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan dat ook al er vrijwillig onder gaan?
Lijkt mij nou helemaal niets, afhankelijk van een ander zijn wat je met je geld kan doen
ZOu je weer naar de drugsgrijpen dan?quote:Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou ik was eerst verplicht omdat ik in de problemen kwam met geld door mijn drugsgebruik, nu inmiddels vele jaren later ben ik er vrijwillig nog in, voordeel is dat hun je rekeningen regelen dus daar heb je zelf geen om kijken na , het nadeel is inderdaad dat je niet spontaan gek kan doen al is dat in mijn geval misschien een voordeel
Nou dat zal ik niet zo snel meer doen denk ikquote:Op maandag 1 juni 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu je weer naar de drugsgrijpen dan?
Ken het ook niet zo geregeld worden dan dat je je inkomen onder bewind doet, maar dat je het extra's zoals vakantie geld kan besteden waaraan je wilt?
Knap dat je er van af bent en kunt laten staanquote:Op maandag 1 juni 2026 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou dat zal ik niet zo snel meer doen denk ik
Ik kan het besteden, maar ik moet het wel vragen, als het geld er is krijg ik het in principe altijd wel
Ja die rotzooi wil ik nooit meerquote:Op maandag 1 juni 2026 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap dat je er van af bent en kunt laten staan![]()
En fijn dat je het wel makkelijk kan besteden als je er om vraagt
Fijn toch dat je er zo instaatquote:
Dat is altijd lekker tochquote:
Deze manquote:
StevenTquote:
Niet aan beginnen, een joint lijkt onschuldig maar kan een brug zijn naar zwaardere middelen, in mijn geval ben ik maar gelijk aan de crack begonnen, dat is echt verslavende troepquote:Op maandag 1 juni 2026 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch dat je er zo instaat![]()
Ik heb nooit drugs gebruikt, nog geen jointje gerookt ook
Morguh Stevenquote:
ZO dan, mag ik ook vragen waarom.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, een joint lijkt onschuldig maar kan een brug zijn naar zwaardere middelen, in mijn geval ben ik maar gelijk aan de crack begonnen, dat is echt verslavende troep
Succes!quote:Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben net op hoogtestage geweest om in juni te kunnen pieken.
Krijg nu pas een berichtje binnen dat je mij gequote had sorryquote:
Deze snap ik even niet, stage?quote:Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben net op hoogtestage geweest om in juni te kunnen pieken.
Hoogtestage is een trainingskamp voor wielrenners die erna een grote ronde voor een klassement willen gaan rijden.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet, stage?
Of heb je het over een spel?
Begrijpelijk welquote:
Eigenlijk heel naïef begonnen in Amsterdam toen een leuke jongedame me vroeg wat te roken, en dat was het begin van heel veel ellendequote:Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, mag ik ook vragen waarom.
Ik snap nooit zo waarom mensen daar naar grijpen.
Net als naar drank, snap ik ook niet
O knap dat je dat doet, doe je dat ook zelf op een racefiets of op een hometrainerquote:Op maandag 1 juni 2026 09:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoogtestage is een trainingskamp voor wielrenners die erna een grote ronde voor een klassement willen gaan rijden.
Jammer, maar gelukkig doe je het niet meer.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eigenlijk heel naïef begonnen in Amsterdam toen een leuke jongedame me vroeg wat te roken, en dat was het begin van heel veel ellende
Nee was als grap bedoeld. Zo van ik ben goed voorbereid om het DTS klassement te winnenquote:Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O knap dat je dat doet, doe je dat ook zelf op een racefiets of op een hometrainer
Een neef van mij had met wielrennen altijd een hometrainer in de kamer staan en fietste zo mee
Je houdt mij voor de gekquote:Op maandag 1 juni 2026 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee was als grap bedoeld. Zo van ik ben goed voorbereid om het DTS klassement te winnen
8 9quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |