abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220933903
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Tot zo blubske :W
Nee moet begeleid werken en vertrek nu
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220933905
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik krijg mijn vakantiegeld pas in juni (en in december)
Ja dat hoor ik vaker, ik krijg het in mei
pi_220933944
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:45:26 #144
388664 crew  Dotteke
pi_220933954
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
O, waarom?
O dat zijn altijd vervelende dingen als je daar onder staat.
Doen ze daar moeilijk over denk je?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:45:54 #145
388664 crew  Dotteke
pi_220933963
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:41 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Nee moet begeleid werken en vertrek nu
Werkse En tot laters, doe voorzichtig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:46:31 #146
388664 crew  Dotteke
pi_220933971
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat hoor ik vaker, ik krijg het in mei
Ik ook, heb al 455 euro weggelegd voor de eigenbijdrage zorgverzekering
En de rest wordt verdeeld bij het huishoudgeld
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:46:41 #147
388664 crew  Dotteke
pi_220933972
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:44 schreef Bargehassus het volgende:
[ afbeelding ]
Hello Barge :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220933974
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hello Barge :*
Hi Dottie! :W
  maandag 1 juni 2026 @ 08:48:14 #149
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220933975
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:44 schreef Bargehassus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijnheer Berg :W
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:48:29 #150
388664 crew  Dotteke
pi_220933976
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:47 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Hi Dottie! :W
Weer thuis?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220933978
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:48 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Mijnheer Berg :W
MTopper6! :W
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:53:49 #152
388664 crew  Dotteke
pi_220934009
ZO maar weer een lekker bakkie c_/ gepakt, koekje der bij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934019
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat zijn altijd vervelende dingen als je daar onder staat.
Doen ze daar moeilijk over denk je?
Ik denk het niet
Ik ben er trouwens vrijwillig onder
pi_220934021
^O^
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:04:23 #156
388664 crew  Dotteke
pi_220934057
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik denk het niet
Ik ben er trouwens vrijwillig onder
O kan dat ook al er vrijwillig onder gaan?
Lijkt mij nou helemaal niets, afhankelijk van een ander zijn wat je met je geld kan doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:05:15 #157
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934069
Ik bolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:05:31 #158
388664 crew  Dotteke
pi_220934075
Jij bolkt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934076
Wij hebben gebolkt!
pi_220934089
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O kan dat ook al er vrijwillig onder gaan?
Lijkt mij nou helemaal niets, afhankelijk van een ander zijn wat je met je geld kan doen
Nou ik was eerst verplicht omdat ik in de problemen kwam met geld door mijn drugsgebruik, nu inmiddels vele jaren later ben ik er vrijwillig nog in, voordeel is dat hun je rekeningen regelen dus daar heb je zelf geen om kijken na , het nadeel is inderdaad dat je niet spontaan gek kan doen al is dat in mijn geval misschien een voordeel _O-
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:10:04 #161
388664 crew  Dotteke
pi_220934099
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nou ik was eerst verplicht omdat ik in de problemen kwam met geld door mijn drugsgebruik, nu inmiddels vele jaren later ben ik er vrijwillig nog in, voordeel is dat hun je rekeningen regelen dus daar heb je zelf geen om kijken na , het nadeel is inderdaad dat je niet spontaan gek kan doen al is dat in mijn geval misschien een voordeel _O-
ZOu je weer naar de drugsgrijpen dan?
Ken het ook niet zo geregeld worden dan dat je je inkomen onder bewind doet, maar dat je het extra's zoals vakantie geld kan besteden waaraan je wilt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:14 #162
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934103
Ik plaats deze bolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:34 #163
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934107
Dit is een mooie top 6 hoor
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220934113
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZOu je weer naar de drugsgrijpen dan?
Ken het ook niet zo geregeld worden dan dat je je inkomen onder bewind doet, maar dat je het extra's zoals vakantie geld kan besteden waaraan je wilt?
Nou dat zal ik niet zo snel meer doen denk ik

Ik kan het besteden, maar ik moet het wel vragen, als het geld er is krijg ik het in principe altijd wel
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:13:18 #165
388664 crew  Dotteke
pi_220934126
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nou dat zal ik niet zo snel meer doen denk ik

Ik kan het besteden, maar ik moet het wel vragen, als het geld er is krijg ik het in principe altijd wel
Knap dat je er van af bent en kunt laten staan ^O^
En fijn dat je het wel makkelijk kan besteden als je er om vraagt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934130
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Knap dat je er van af bent en kunt laten staan ^O^
En fijn dat je het wel makkelijk kan besteden als je er om vraagt
Ja die rotzooi wil ik nooit meer
  maandag 1 juni 2026 @ 09:15:31 #167
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934135
Koffie met koek c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:15:43 #168
388664 crew  Dotteke
pi_220934136
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja die rotzooi wil ik nooit meer
Fijn toch dat je er zo instaat ^O^
Ik heb nooit drugs gebruikt, nog geen jointje gerookt ook
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:15:55 #169
388664 crew  Dotteke
pi_220934137
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie met koek c_/
Dat is altijd lekker toch
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:16:19 #170
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934141
Ff poepen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:16:36 #171
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934143
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja die rotzooi wil ik nooit meer
Deze man _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220934145
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Dit is een mooie top 6 hoor
Ik had in mei een mooie top 6. *O*
:D
  maandag 1 juni 2026 @ 09:16:45 #173
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934146
Morge c_/
  maandag 1 juni 2026 @ 09:17:00 #174
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934147
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:16 schreef StevenHyde het volgende:
Morge c_/
StevenT _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:17:23 #175
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934149
Ik sta inmiddels alweer zevende. 8-)
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220934151
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik sta inmiddels alweer zevende. 8-)
Parijs is nog ver.
pi_220934154
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Fijn toch dat je er zo instaat ^O^
Ik heb nooit drugs gebruikt, nog geen jointje gerookt ook
Niet aan beginnen, een joint lijkt onschuldig maar kan een brug zijn naar zwaardere middelen, in mijn geval ben ik maar gelijk aan de crack begonnen, dat is echt verslavende troep
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:18:26 #178
388664 crew  Dotteke
pi_220934157
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:16 schreef StevenHyde het volgende:
Morge c_/
Morguh Steven :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:19:00 #179
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934159
Ik ben net op hoogtestage geweest om in juni te kunnen pieken.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:19:05 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220934160
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:18 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Niet aan beginnen, een joint lijkt onschuldig maar kan een brug zijn naar zwaardere middelen, in mijn geval ben ik maar gelijk aan de crack begonnen, dat is echt verslavende troep
ZO dan, mag ik ook vragen waarom.
Ik snap nooit zo waarom mensen daar naar grijpen.
Net als naar drank, snap ik ook niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934166
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben net op hoogtestage geweest om in juni te kunnen pieken.
Succes!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:21:37 #182
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934179
StevenT gaat bolken hoor
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220934190
:o
  maandag 1 juni 2026 @ 09:23:47 #184
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934193
Interval bolken
  maandag 1 juni 2026 @ 09:23:51 #185
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220934194
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:17 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Parijs is nog ver.
:D
Tsja, nog 29,5 dagen te gaan. :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:23:51 #186
388664 crew  Dotteke
pi_220934195
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Jawel. Jij?
Krijg nu pas een berichtje binnen dat je mij gequote had sorry
Nee, voor geen meter helaas
Was om 3 uur al weer gedoucht en aangekleed beneden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:24:05 #187
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934196
* StevenHyde zoekt nogwel knechten die hem uit de wind kunnen houden
  maandag 1 juni 2026 @ 09:26:39 #188
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934203
Ik ben heel goed in windjes laten
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:26:59 #189
388664 crew  Dotteke
pi_220934205
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben net op hoogtestage geweest om in juni te kunnen pieken.
Deze snap ik even niet, stage?
Of heb je het over een spel?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 09:28:01 #190
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934208
Ik ben nu 1500 gram lichter
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:28:41 #191
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934212
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Deze snap ik even niet, stage?
Of heb je het over een spel?
Hoogtestage is een trainingskamp voor wielrenners die erna een grote ronde voor een klassement willen gaan rijden.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:28:59 #192
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934215
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:28 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben nu 1500 gram lichter
Iedereen achter jou is gelost.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:30:14 #193
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934220
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:28 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Iedereen achter jou is gelost.
Begrijpelijk wel
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220934225
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZO dan, mag ik ook vragen waarom.
Ik snap nooit zo waarom mensen daar naar grijpen.
Net als naar drank, snap ik ook niet
Eigenlijk heel naïef begonnen in Amsterdam toen een leuke jongedame me vroeg wat te roken, en dat was het begin van heel veel ellende
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:34:27 #195
388664 crew  Dotteke
pi_220934237
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:28 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Hoogtestage is een trainingskamp voor wielrenners die erna een grote ronde voor een klassement willen gaan rijden.
O knap dat je dat doet, doe je dat ook zelf op een racefiets of op een hometrainer
Een neef van mij had met wielrennen altijd een hometrainer in de kamer staan en fietste zo mee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:36:29 #197
388664 crew  Dotteke
pi_220934283
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Eigenlijk heel naïef begonnen in Amsterdam toen een leuke jongedame me vroeg wat te roken, en dat was het begin van heel veel ellende
Jammer, maar gelukkig doe je het niet meer.
Laat je er ook maar niet meer toe verleiden Cup
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934299
^O^ ^O^
  maandag 1 juni 2026 @ 09:38:11 #199
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934313
Ik heb het idee dat Dotteke de beeldspraak niet echt begrijpt _O-
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:38:31 #200
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220934320
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O knap dat je dat doet, doe je dat ook zelf op een racefiets of op een hometrainer
Een neef van mij had met wielrennen altijd een hometrainer in de kamer staan en fietste zo mee
Nee was als grap bedoeld. Zo van ik ben goed voorbereid om het DTS klassement te winnen O-)
pi_220934323
TussendoortjesBlub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 1 juni 2026 @ 09:39:39 #202
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934342
BlubjesBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 1 juni 2026 @ 09:42:23 #204
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934388
1 2 politie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:44:37 #205
388664 crew  Dotteke
pi_220934420
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:38 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Nee was als grap bedoeld. Zo van ik ben goed voorbereid om het DTS klassement te winnen O-)
Je houdt mij voor de gek :o :'(
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934423
3 4.... ?
  maandag 1 juni 2026 @ 09:47:50 #207
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934443
818
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 09:50:14 #208
388664 crew  Dotteke
pi_220934451
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:44 schreef Bargehassus het volgende:
3 4.... ?
8 9
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220934453
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:47 schreef MooieTop6 het volgende:
818
  maandag 1 juni 2026 @ 09:52:51 #210
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220934458
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:51 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Mooie kleur wel O+
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')