Nee, je doet niks fout....quote:Op maandag 1 juni 2026 11:23 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
*instant paniek*![]()
Wat doe ik fout?
Of een kop koffie halen bij Marioquote:Op maandag 1 juni 2026 11:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb hem 3x gedaan![]()
Altijd ff biertje drinken bij HeiligenBlut of weet ik hoe het heet
Nou als ik een DotBolk plaats moet ik het altijd goedmaken met een kop koffiequote:Op maandag 1 juni 2026 11:26 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Meer tekst en uitleg zou me aanstaan?
Dat is aan de zuidkant, ja.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb hem 3x gedaan![]()
Altijd ff biertje drinken bij HeiligenBlut of weet ik hoe het heet
Ohhh, ik denk ik krijg nu sulfur and brimstonesquote:Op maandag 1 juni 2026 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als ik een DotBolk plaats moet ik het altijd goedmaken met een kop koffie![]()
Nou, vanaf de GrossGlockner naar Mario is nog wel een eindje...quote:Op maandag 1 juni 2026 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of een kop koffie halen bij Mario
O wat kan jij overdrijfuhhhhhhhquote:Op maandag 1 juni 2026 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als ik een DotBolk plaats moet ik het altijd goedmaken met een kop koffie![]()
Had ik vanmorgen, had alles openstaan en kreeg kippenvel, dus maar even een vest aangedaanquote:Op maandag 1 juni 2026 11:30 schreef ToT het volgende:
Sow, ik heb het serieus best fris eigenlijk!
Toch zo maar ff sokken aan doen!
Ja hier nu ook, maar om 4 uur was het 12 gradenquote:
MikeyBolkeyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |