Ik weet niet waar je het over hebt.quote:
Ja, net zoals in Parijs-Nice al enkele jaren het geval is.quote:Op maandag 1 juni 2026 06:40 schreef TAmaru het volgende:
Bij die ploegentijdrit tellen individuele tijden. Moet ik me dan zo voorstellen dat als Tadej die laatste 800 meter vol opknalt in zijn eentje, hij zijn eigen tijd krijgt, ook al eindigen al zijn ploeggenoten achter hem?
Ja, dat is het idee van een eigen tijd ja.quote:Op maandag 1 juni 2026 06:40 schreef TAmaru het volgende:
Bij die ploegentijdrit tellen individuele tijden. Moet ik me dan zo voorstellen dat als Tadej die laatste 800 meter vol opknalt in zijn eentje, hij zijn eigen tijd krijgt, ook al eindigen al zijn ploeggenoten achter hem?
In mijn herinnering was er een tijd dat de tijd van de vierde telde en dat de overige renners daarna wel individuele tijd kregen. Dus 1 t/m 4 = tijd van de 4e en de overige individuele tijd. Maar dat is misschien al jaren geleden.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is het idee van een eigen tijd ja.
Dat is de standaard en niet wat "eigen tijd" betekent. Je kreeg altijd al een langzamere tijd als je achter de 4e/5e renner binnen kwam.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
In mijn herinnering was er een tijd dat de tijd van de vierde telde en dat de overige renners daarna wel individuele tijd kregen. Dus 1 t/m 4 = tijd van de 4e en de overige individuele tijd. Maar dat is misschien al jaren geleden.
Mijn ontwetendheid stamt vast uit het feit dat de TTT mijn minst favoriete discipline is en dat ik mij er nooit in verdiept heb. Echter ben ik wel benieuwd naar hoe dit gaat eindigen. De klassementsrenners zullen op de Montjuic wel gelanceerd worden door hun team en dan zelf naar de finish rijden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is de standaard en niet wat "eigen tijd" betekent. Je kreeg altijd al een langzamere tijd als je achter de 4e/5e renner binnen kwam.
Ik heb er sowieso niet zo heel veel zin in, de winnaar staat al wel vastquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind de TTT ook niks aan, vooral erg matig dat we ermee beginnen. Voorheen kon je dan gewoon een extra rustdag pakken als kijker, nu mis je meteen de grand départ.
Etappe 2 is wel mooi voor een openingsweekend trouwens, daar kijk ik wel naar uit.
Mwah, waarschijnlijk wel ja, maar dat is wel vaker zo geweest. Genoeg andere zaken die spannend kunnen worden; de overige plekken in de top-10 van het AK, de nevenklassementen, de etappezeges en natuurlijk de pooltjes!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso niet zo heel veel zin in, de winnaar staat al wel vast
Nooit leuk als iemand zo dominant is nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie gaat er winnen dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bob?quote:
Hij rijdt best goed dit jaar. Alleen gaat hij steevast op 350 meter van de meet aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Kan Gaviria er nog wat van? Beetje vergane glorie voor mijn gevoel.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
@:DiegoFuser @:Rellende_Rotscholier @:Szura
Drie weken topvermaak gegarandeerd.
Hoogtepunt van de dag is het VLV topicquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Ik kijk niet, lees enkel het topic.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de dag is het VLV topic
Ik hoop weer te kunnen genieten van de volgende generatie Belgische verdedigers die er geen ene klote van kunnen. Arme De Bruyne die met bijna alleen maar brandhout opgescheept zit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit geeft ook wel aan dat Karrel niet verwacht dat de Belgjes wereldkampioen gaan worden. Einde tijdperk gouden generatie.
Ik zit nu al klaarquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Dit wordt weer fantastisch, fijn dat dit ons niet ontnomen wordt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |