Ik weet niet waar je het over hebt.quote:
Ja, net zoals in Parijs-Nice al enkele jaren het geval is.quote:Op maandag 1 juni 2026 06:40 schreef TAmaru het volgende:
Bij die ploegentijdrit tellen individuele tijden. Moet ik me dan zo voorstellen dat als Tadej die laatste 800 meter vol opknalt in zijn eentje, hij zijn eigen tijd krijgt, ook al eindigen al zijn ploeggenoten achter hem?
Ja, dat is het idee van een eigen tijd ja.quote:Op maandag 1 juni 2026 06:40 schreef TAmaru het volgende:
Bij die ploegentijdrit tellen individuele tijden. Moet ik me dan zo voorstellen dat als Tadej die laatste 800 meter vol opknalt in zijn eentje, hij zijn eigen tijd krijgt, ook al eindigen al zijn ploeggenoten achter hem?
In mijn herinnering was er een tijd dat de tijd van de vierde telde en dat de overige renners daarna wel individuele tijd kregen. Dus 1 t/m 4 = tijd van de 4e en de overige individuele tijd. Maar dat is misschien al jaren geleden.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is het idee van een eigen tijd ja.
Dat is de standaard en niet wat "eigen tijd" betekent. Je kreeg altijd al een langzamere tijd als je achter de 4e/5e renner binnen kwam.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
In mijn herinnering was er een tijd dat de tijd van de vierde telde en dat de overige renners daarna wel individuele tijd kregen. Dus 1 t/m 4 = tijd van de 4e en de overige individuele tijd. Maar dat is misschien al jaren geleden.
Mijn ontwetendheid stamt vast uit het feit dat de TTT mijn minst favoriete discipline is en dat ik mij er nooit in verdiept heb. Echter ben ik wel benieuwd naar hoe dit gaat eindigen. De klassementsrenners zullen op de Montjuic wel gelanceerd worden door hun team en dan zelf naar de finish rijden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is de standaard en niet wat "eigen tijd" betekent. Je kreeg altijd al een langzamere tijd als je achter de 4e/5e renner binnen kwam.
Ik heb er sowieso niet zo heel veel zin in, de winnaar staat al wel vastquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind de TTT ook niks aan, vooral erg matig dat we ermee beginnen. Voorheen kon je dan gewoon een extra rustdag pakken als kijker, nu mis je meteen de grand départ.
Etappe 2 is wel mooi voor een openingsweekend trouwens, daar kijk ik wel naar uit.
Mwah, waarschijnlijk wel ja, maar dat is wel vaker zo geweest. Genoeg andere zaken die spannend kunnen worden; de overige plekken in de top-10 van het AK, de nevenklassementen, de etappezeges en natuurlijk de pooltjes!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso niet zo heel veel zin in, de winnaar staat al wel vast
Nooit leuk als iemand zo dominant is nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie gaat er winnen dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bob?quote:
Hij rijdt best goed dit jaar. Alleen gaat hij steevast op 350 meter van de meet aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Kan Gaviria er nog wat van? Beetje vergane glorie voor mijn gevoel.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
@:DiegoFuser @:Rellende_Rotscholier @:Szura
Drie weken topvermaak gegarandeerd.
Hoogtepunt van de dag is het VLV topicquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Ik kijk niet, lees enkel het topic.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de dag is het VLV topic
Ik hoop weer te kunnen genieten van de volgende generatie Belgische verdedigers die er geen ene klote van kunnen. Arme De Bruyne die met bijna alleen maar brandhout opgescheept zit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit geeft ook wel aan dat Karrel niet verwacht dat de Belgjes wereldkampioen gaan worden. Einde tijdperk gouden generatie.
Ik zit nu al klaarquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Dit wordt weer fantastisch, fijn dat dit ons niet ontnomen wordt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
quote:
Dan moet hij ook naar een ploeg gaan zonder (potentiële) klassementstopper. Seixas gaat wel hard, maar uiteindelijk zou in de Tour toch wel alles op hem gezet worden.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die kan weer op zoek naar een nieuwe ploeg straks. Bizar, hij is al een paar jaar een van de beste sprinters ter wereld maar krijgt maar geen kans in de Tour.
Precies, in een normale wereld had Seixas dit jaar de Vuelta gereden, maar zou hij volgend jaar alsnog als kopman naar de Tour gaan. Het was voor Kooij alleen realistisch geweest om dit jaar de Tour te rijden, daarna al niet meer.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet hij ook naar een ploeg gaan zonder (potentiële) klassementstopper. Seixas gaat wel hard, maar uiteindelijk zou in de Tour toch wel alles op hem gezet worden.
Als Seixas niet zo enorm snel extreem goed was geworden, was het ook realistisch dat Kooij de eerste twee jaren van zijn contract gewoon (gedeeld) kopman was en het vooral in het laatste jaar een potentieel probleem zou zijn geworden. Dus je kunt hem toch ook niet al te veel verwijten in dit geval vind ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Precies, in een normale wereld had Seixas dit jaar de Vuelta gereden, maar zou hij volgend jaar alsnog als kopman naar de Tour gaan. Het was voor Kooij alleen realistisch geweest om dit jaar de Tour te rijden, daarna al niet meer.
Hij heeft voor een ploeg gekozen waar hij zelf zijn trein mocht samenstellen en waar hij het dikste salaris kreeg. Op dat vlak mag je Decathlon een goede keuze noemen, als het zijn idee was om jaarlijks de Tour te rijden is Decathlon nooit de goede keuze geweest. Toen hij zijn contract tekende was het talent van Seixas echt al wel bekend.
Dit soort teksten hoor je elk jaar over talloze renners en je kan er precies niks mee.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Laten we de Tour maar gewoon overslaan.
Frans toptalent in een Franse ploeg...quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:20 schreef Marcoss het volgende:
Seixas die op z'n 20e al een volledige ploeg in dienst krijgt in de Tour, was wel vrij onrealistisch ja, laat staan op z'n 19e..
Bij Seixas ligt het niet zozeer aan de nationaliteit, maar voornamelijk aan z'n talent, lijkt me.quote:
Komen er weer voorbeschouwingen tijdens de Tour?quote:Op maandag 8 juni 2026 10:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
We hebben een roadbook, ja!
quote:A 4-day, 3-night weekend at my farm in Franche-Comté. During the stay, I'll take you inside the Tour de France, paddock access and for guests ages 16+, we’ll take a ride in an official race car and enjoy a helicopter view of the stage. Away from the tour and back at the farm, I'll show you the animals, and we'll finish with an e-bike ride and a picnic by my pond. Sport and countryside, the way I know them.
Le logement
I grew up in Franche-Comté and this is where I came back to after cycling. My farm in Mélisey is where I spend my days now, and for four days and three nights, I'm inviting one family to share it with me.
You'll arrive to a tour of the house and an authentic Pinot family BBQ, just a good evening together before the days ahead.
The main event is a full day at the Tour de France. I'll get you into the paddock at the start, you'll follow the stage from inside an official race car, and we'll watch part of it from a helicopter. I raced this event for years — I'll show you what it looks like from the inside.
The last day is about the farm. I'll take you round to meet the sheep and cattle, we'll head out on e-bikes through the countryside, and finish with a picnic by my pond. It's a quiet part of the world and I'm so proud of it and excited to share it with guests for the first time.
Dat is wel de bedoeling.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Komen er weer voorbeschouwingen tijdens de Tour?
Beter meteen opgeheven worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:58 schreef franklop het volgende:
Voor Poole komt de Tour waarschijnlijk te vroeg
PicnicPostNL kan beter thuisblijven denk ik
En voor Bittner wordt het een race tegen de klok om het te halen. Al is het voor hem waarschijnlijk beter om voor de Vuelta te gaan qua concurrentiequote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:58 schreef franklop het volgende:
Voor Poole komt de Tour waarschijnlijk te vroeg
PicnicPostNL kan beter thuisblijven denk ik
Van UAE mag je toch wel beter verwachten. Die zijn in de TARA met een B-team. Die komen straks met Wellens, Grossschartner, Pog zelf, Politt, Del Toro, McNulty, Vermeersch naar de Tour.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:59 schreef DeeBee het volgende:
Blijft niks over voor Picnic op die manier...
Benieuwd welke ploegen tijdens de eerste etappe toch ineens vliegen, de gaten waren toch flink gisteren met de TTT.
Bergop ga je Pogacar toch niet bedreigen, een Tulett of Nordhagen gaat daar niks aan veranderen.quote:Op maandag 15 juni 2026 10:39 schreef Marcoss het volgende:
Hagenes nummer 8 bij Visma, dus bij Tulett en Nordhagen blijven ze bij het oorspronkelijke plan om de Vuelta te rijden. Ploeg dus Vingegaard, Jorgenson, Affini, van Aert, Kuss, Armirail, Campenaerts en Hagenes
Bergop wel een stuk minder dan de afgelopen jaren
Gezien de vorm van WOUT ben je nog beter af ook met Hagenes. Dit is eerder een zegen dan een vloek, je hebt ook geen last meer van de totaal gestoorde Belgische media.quote:
Gelukkig is daar altijd nog Evenepoel!quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neeeeee
Al is het alleen maar om Vive le Velo
En Lenny! En Arnaud! En Cian!quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig is daar altijd nog Evenepoel!
Altijd tegen ons.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neeeeee
Al is het alleen maar om Vive le Velo
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/quote:
Dit is wederom PEAK Belgiequote:Op woensdag 17 juni 2026 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/
Het wensdenken heeft twee uur geduurd.
De route naar de wereldtitiel ligt nu helemmaal open.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/
Het wensdenken heeft twee uur geduurd.
De route naar de wereldtitiel ligt nu helemmaal open.
Recentelijk was er toch nog een renner overleden aan bloedvergiftiging?quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:59 schreef Pistolero het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)ntsnapt-is~aa11ed9a/
WOUT van Nazareth is aan de dood ontsnapt!
Je doelt op Cristian Camilo Muñoz gok ik.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Recentelijk was er toch nog een renner overleden aan bloedvergiftiging?
Ja kloptquote:Op woensdag 17 juni 2026 15:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je doelt op Cristian Camilo Muñoz gok ik.
quote:¦koda Auto heeft Chris Froome benoemd tot internationale Brand Cycling Ambassador. De viervoudig Tourwinnaar zal in zijn nieuwe rol deelnemen aan een breed scala aan wieleractiviteiten van het automerk, waaronder evenementen rondom de naderende Tour de France. Dat heeft ¦koda bekendgemaakt in een persbericht.
Kan die lekker op verkansie!quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:59 schreef Pistolero het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)ntsnapt-is~aa11ed9a/
WOUT van Nazareth is aan de dood ontsnapt!
Ook tussensprints krijgen meer punten dan voorheen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:02 schreef franklop het volgende:
Sprintritten krijgen meer punten (70 voor winnaar), ook ereplaatsen krijgen meer punten. Alles om het groen bij de sprinters te krijgen
Lijkt vooral ook om wat langer meer renners in play te houden. Tussensprint nog meer had niet gehoeven.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:02 schreef franklop het volgende:
Sprintritten krijgen meer punten (70 voor winnaar), ook ereplaatsen krijgen meer punten. Alles om het groen bij de sprinters te krijgen
quote:« Pendant le stage d'entraînement (en Sierra Nevada), il y a une montée que j'avais testée l'an dernier, sourit-il. J'y avais réalisé un très bon temps. Je m'étais dit : Waouh, je ne pourrai jamais aller plus vite que ça. Et cette année, pour plaisanter, je me suis dit : Bon, à la fin du stage, j'y retourne. Et finalement, j'ai été nettement plus rapide cette année. Donc oui, du point de vue de l'entraînement, je dirais que je suis plus fort. » Son ami Wellens ne doute pas du niveau de son leader : « Avec Tadej, on croit automatiquement à la victoire. On savait qu'il allait beaucoup gagner ici car on avait tous vu son niveau au stage d'altitude. »
quote:„Tijdens het trainingskamp (in de Sierra Nevada) is er een klim die ik vorig jaar had getest,” glimlacht hij. „Ik had daar een heel goede tijd neergezet. Ik dacht toen: Wauw, sneller dan dit kan ik nooit gaan. En dit jaar zei ik voor de grap tegen mezelf: Oké, aan het einde van het trainingskamp ga ik er nog eens heen. En uiteindelijk was ik dit jaar aanzienlijk sneller. Dus ja, vanuit trainingsperspectief zou ik zeggen dat ik sterker ben.” Zijn vriend Wellens twijfelt niet aan het niveau van zijn kopman: “Met Tadej geloven we automatisch in de overwinning. We wisten dat hij hier veel zou winnen, want we hadden allemaal zijn niveau gezien tijdens het hoogtetrainingskamp.”
Tadej gaat gewoon eerste drie etappes winnen en dan zijn we allemaal richting Brienenoord aan het begeven.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:43 schreef Pistolero het volgende:
Ik hoop dat het peloton bij de eerste de beste aanval direct de benen stilhoudt en zichzelf buiten tijd laat rijden.
Al accepteer ik het ook als hij gewoon braaf van zijn fiets wordt getrapt door een willekeurige Fransman.
Dit kan zomaar een stukje Jonestown worden voor WLR. Definitief einde tijdperk ons.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tadej gaat gewoon eerste drie etappes winnen en dan zijn we allemaal richting Brienenoord aan het begeven.
Alleen al in die etappequote:
Over een jaar.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:20 schreef franklop het volgende:
Ondanks dat we vanwege Pogi niet gaan kijken; wanneer gaat TDF open @:Rellende_Rotscholier / @:Slobeend
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:20 schreef franklop het volgende:
Ondanks dat we vanwege Pogi niet gaan kijken; wanneer gaat TDF open @:Rellende_Rotscholier / @:Slobeend
Ik had eerder Wielco verwacht, na zijn goede benen in Zwitserland. Ook omdat Piganzoli nog wat jong is om de dubbel Giro-Tour te doen. Maar blijkbaar zijn ze een beetje in paniek bij Visma.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:24 schreef Marcoss het volgende:
Piganzoli zou nummer 8 zijn bij Visma. Qua ondersteuning bergop de beste optie, maar wel een risico na ook al een zware Giro
Het is vooral bijzonder dat ze bij Visma blijkbaar nog daadwerkelijk denken dat ze een kans maken tegen het Sloveense gedrocht.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik had eerder Wielco verwacht, na zijn goede benen in Zwitserland. Ook omdat Piganzoli nog wat jong is om de dubbel Giro-Tour te doen. Maar blijkbaar zijn ze een beetje in paniek bij Visma.
Gelukkig is er nog één team dat zich niet bij voorbaat neerlegt bij zijn suprematie.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is vooral bijzonder dat ze bij Visma blijkbaar nog daadwerkelijk denken dat ze een kans maken tegen het Sloveense gedrocht.
Steef heeft San Sebastian en Tour of Pologne op programma van Piganzoli gezet. Wielerflits meldt inderdaad mogelijk TdF. Die combinatie gaat niet werkenquote:Op maandag 22 juni 2026 11:24 schreef Marcoss het volgende:
Piganzoli zou nummer 8 zijn bij Visma. Qua ondersteuning bergop de beste optie, maar wel een risico na ook al een zware Giro
Inspiratie opdoen voor onze vakantie in september, wat een leuk gebied zou zijn. Verder wordt het echt een schijttour vrees ik. In welke rit zou Pogi het beslissen?quote:Op zondag 21 juni 2026 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
Dat wordt drie weken lang puur naar het Franse landschap kijken.
Een heuse preek van Ds. Marc Reef, daar blijf ik voor thuis!quote:Op maandag 22 juni 2026 14:15 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Een heuse liveshow voor het bekendmaken van de Tourselectie. Die zijn er ook ietsje te veel in gaan geloven.
quote:
Nu horen we natuurlijk te zeggen dat het heel spannend gaat worden, maar helaas lijkt het er inderdaad op dat het een saaie Tour gaat worden.quote:
Als deze hittegolf nog even doorzet niet meer!quote:
Damn, jammer wilde weer eens regelmatig kijken.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu horen we natuurlijk te zeggen dat het heel spannend gaat worden, maar helaas lijkt het er inderdaad op dat het een saaie Tour gaat worden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 22 juni 2026 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als deze hittegolf nog even doorzet niet meer!
Kan je verven heb ik geleerd van iemand aan de andere kant van de plasquote:Op maandag 22 juni 2026 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als deze hittegolf nog even doorzet niet meer!
Alle mensen die hier klagen kijken ook gewoon.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Damn, jammer wilde weer eens regelmatig kijken.
We houden hier ook wel van een beetje zelfkastijding.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alle mensen die hier klagen kijken ook gewoon.
Vroeger zei iedereen op middelbare school ook dat die niet leerde voor een tentamen.
Het is echt heel zonde dat Seixas zo hard gevallen is in de niet-Dauphiné, anders hadden we wellicht nog iets meer de schijn van spanning gehad.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:34 schreef Arizona het volgende:
Vingegaard heeft nog mazzel, die heeft twee keer in de Pogi-era de TdF gewonnen. En was (heel slim) eerder dan Pogi met het realiseren van de trilogie. Maar de andere rijders van deze generatie... die krijgen door Pogi haast niet de kans voor een carriére met veel hoogtepunten.
Net als de tennissers in het Nadal-Djoko-Federer-tijdperk. Dan ben je nog zo goed, 99% van de tijd is er alsnog telkens dezelfde persoon beter, alleen met loeiveel mazzel haal je dan eens een keer een grote prijs binnen. Bij tennis had je dan tenminste nog de big 3, maar met het fietsen is het echt alleen Pogi die met kop, schouders en zelfs zijn kleine teen nog boven de rest uitsteekt.
Dergelijke prestaties zijn echt heel erg knap en bewonderenswaardig, maar ze maken het voor de kijker wel een stuk saaier.
In de warming up van rit 1.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inspiratie opdoen voor onze vakantie in september, wat een leuk gebied zou zijn. Verder wordt het echt een schijttour vrees ik. In welke rit zou Pogi het beslissen?
Ook Seixas in goede doen wordt hier op minuten gereden en op zn best 3e. Die jongen is 19quote:Op maandag 22 juni 2026 21:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is echt heel zonde dat Seixas zo hard gevallen is in de niet-Dauphiné, anders hadden we wellicht nog iets meer de schijn van spanning gehad.
Geen adblocker hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:41 schreef Pino112 het volgende:
Reclame in de livestream op YouTubeMidden in het interview.
Piganzoli erbij dus, voor de rest geen verrassingen.
Die hebben liever Wielco die vervolgens na 4 etappes weer ergens in een greppel ligt?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)s-visma-lease-a-bike
Wielerflits slijpt de messen, alweer geen vlaggetje.
You can take the Knipperlicht out of the Telegraaf, but you can't take the Telegraaf out of the Knipperlicht.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
Kwenie, Lemmen was wel in vorm. Maar zonder hem kan ook prima.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
In tweede alinea druipt de woede ervan af
Jeetje zeg. Naast Kelderman is er dan ook geen HOLLANDER die kans maakt
Dat is slecht nieuws voor Kooij. Zo zeker is ie dus nog nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef franklop het volgende:
Decathlon heeft bekendmaking Tourselectie uitgesteld. Seixas zou al wel kunnen starten na een scan.
Gaat er ook om dat er renners ziek zijn (bijv Hoole)quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is slecht nieuws voor Kooij. Zo zeker is ie dus nog niet
Dat zouden ze ook een keer met het legendarische shirt van TI Raleigh moeten doenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Caja RuralGoden met een speciaal shirt.
Een kopie van het shirt waarin Lejarreta en zijn ploeggenoten eind jaren 80 aantraden in de Tour, ik vind het mooi.
[ afbeelding ]
Er is ook nog aan Guardeño gedacht, die er eigenlijk bij had moeten zijn.
[ afbeelding ]
"Met hulp van de organisatie kon hij weer omhoog krabbelen, waarna hij de rit zelfs nog uitreed, maar één dag later moest hij de strijd staken met een ontwrichte schouder en wonden aan zijn been."quote:
Stukje contextquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:09 schreef Pistolero het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk Affini
Ach ach ach Visma.
De Wielergoden doen er echt alles aan om Kelderman alsnog naar de tour te krijgen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:09 schreef Pistolero het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk Affini
Ach ach ach Visma.
Een onverwachte etappezege voor Keldermerckxquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De Wielergoden doen er echt alles aan om Kelderman alsnog naar de tour te krijgen.
Dat is wel sneu.quote:
Ja, Bernard Hinault bijvoorbeeld was al meer dan 23½ jaar oud in zijn eerste Tour.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:20 schreef Marcoss het volgende:
Seixas die op z'n 20e al een volledige ploeg in dienst krijgt in de Tour, was wel vrij onrealistisch ja, laat staan op z'n 19e..
Dione de graaf en Kleikers. Of je nou door de hond of door de kat wordt gebetenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Talkshow met Kleikers en de biatleet.
Dit soort shows tijdens de Spelen heeft toch nooit goede kijkcijfers gegenereerd?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Talkshow met Kleikers en de biatleet.
En ik klik nu al bijna 24 jaar lang aan, dat ik nog geen 24 jaar ben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
Hardop lachen om de tijd dat Quick Step fort Knox uitspeelde als klassementsmanquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |