abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220932671
De vijfde van Pogacar? Welke aanknopingspunten hebben Richard Plugge en strateeg Grischa Niermann gezien die leiden tot een volgend droomplan om er in 2026 wél een echte strijd van te maken?

Dat zal waarschijnlijk wederom de tweestrijd, voor zover je dat een tweestrijd kunt noemen, voor het geel. Of gaat Hij, Remco Evenepoel, een serieuze stap voorwaarts zetten bij Red Bull-Bora-Hansgrohe en weet Sven Vanthourenhout van het zootje ongeregeld een geoliede machine te maken? En blijft voormalig biatleet Florian Lipowitz stappen voorwaarts zetten? Wellicht heeft Juan Ayuso de deur bij UAE achter zich dichtgetrokken en denkt hij dat elders het gras groener is, gooit Isaac Del Toro een grote ronde weg er nog een paar niveaus bovenop of blijkt Paul Seixas daadwerkelijk dé nieuwe hoop op Franse Tourwinst. En welke andere fenomenen steken hun neus aan het venster? Enfin, we gaan weer maandenlang alles volgen, voorbeschouwen, analyseren en ergeren (om wellicht na de eerste bergrit alweer gedesillusioneerd achter te blijven)!

En hoe gaat het parcours er in 2026 uitzien? Krijgen we weer een pucnhersgalore in de eerste helft van de Tour, blijven de sprinters opnieuw op hun honger zitten, blijft de Montmartre gehandhaafd, op welke bergen mogen we ons verheugen en, het belangrijkste van allemaal, doen we Pau weer aan?

Etappe 1 (ploegentijdrit):


Etappe 2:


De bookmakers:
pi_220932988
Geen reeks
pi_220933259
Bij die ploegentijdrit tellen individuele tijden. Moet ik me dan zo voorstellen dat als Tadej die laatste 800 meter vol opknalt in zijn eentje, hij zijn eigen tijd krijgt, ook al eindigen al zijn ploeggenoten achter hem?
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:14:48 #4
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220934569
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:50 schreef wimderon het volgende:
Geen reeks [ afbeelding ]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 16:12:35 #5
451829 crew  H.Vviv
pi_220936422
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:40 schreef TAmaru het volgende:
Bij die ploegentijdrit tellen individuele tijden. Moet ik me dan zo voorstellen dat als Tadej die laatste 800 meter vol opknalt in zijn eentje, hij zijn eigen tijd krijgt, ook al eindigen al zijn ploeggenoten achter hem?
Ja, net zoals in Parijs-Nice al enkele jaren het geval is.
pi_220936753
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:40 schreef TAmaru het volgende:
Bij die ploegentijdrit tellen individuele tijden. Moet ik me dan zo voorstellen dat als Tadej die laatste 800 meter vol opknalt in zijn eentje, hij zijn eigen tijd krijgt, ook al eindigen al zijn ploeggenoten achter hem?
Ja, dat is het idee van een eigen tijd ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220940152
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:14 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ja, dat is het idee van een eigen tijd ja.
In mijn herinnering was er een tijd dat de tijd van de vierde telde en dat de overige renners daarna wel individuele tijd kregen. Dus 1 t/m 4 = tijd van de 4e en de overige individuele tijd. Maar dat is misschien al jaren geleden.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  dinsdag 2 juni 2026 @ 08:41:15 #8
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220940188
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:31 schreef TAmaru het volgende:

[..]
In mijn herinnering was er een tijd dat de tijd van de vierde telde en dat de overige renners daarna wel individuele tijd kregen. Dus 1 t/m 4 = tijd van de 4e en de overige individuele tijd. Maar dat is misschien al jaren geleden.
Dat is de standaard en niet wat "eigen tijd" betekent. Je kreeg altijd al een langzamere tijd als je achter de 4e/5e renner binnen kwam.
pi_220940400
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat is de standaard en niet wat "eigen tijd" betekent. Je kreeg altijd al een langzamere tijd als je achter de 4e/5e renner binnen kwam.
Mijn ontwetendheid stamt vast uit het feit dat de TTT mijn minst favoriete discipline is en dat ik mij er nooit in verdiept heb. Echter ben ik wel benieuwd naar hoe dit gaat eindigen. De klassementsrenners zullen op de Montjuic wel gelanceerd worden door hun team en dan zelf naar de finish rijden.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  dinsdag 2 juni 2026 @ 09:39:10 #10
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_220940498
Ik vind de TTT ook niks aan, vooral erg matig dat we ermee beginnen. Voorheen kon je dan gewoon een extra rustdag pakken als kijker, nu mis je meteen de grand départ.

Etappe 2 is wel mooi voor een openingsweekend trouwens, daar kijk ik wel naar uit.
  Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 10:10:43 #11
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220940700
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind de TTT ook niks aan, vooral erg matig dat we ermee beginnen. Voorheen kon je dan gewoon een extra rustdag pakken als kijker, nu mis je meteen de grand départ.

Etappe 2 is wel mooi voor een openingsweekend trouwens, daar kijk ik wel naar uit.
Ik heb er sowieso niet zo heel veel zin in, de winnaar staat al wel vast :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:14:35 #12
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_220940717
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb er sowieso niet zo heel veel zin in, de winnaar staat al wel vast :@
Mwah, waarschijnlijk wel ja, maar dat is wel vaker zo geweest. Genoeg andere zaken die spannend kunnen worden; de overige plekken in de top-10 van het AK, de nevenklassementen, de etappezeges en natuurlijk de pooltjes!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:22:09 #13
194695 franklop
Fran knock
pi_220942112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb er sowieso niet zo heel veel zin in, de winnaar staat al wel vast :@
Nooit leuk als iemand zo dominant is nee.
@wimderon , bij dezen het verzoek om even keertje Cyclingmaster over te slaan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220942123
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb er sowieso niet zo heel veel zin in, de winnaar staat al wel vast :@
Wie gaat er winnen dan?
pi_220942147
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:24 schreef wimderon het volgende:

[..]
Wie gaat er winnen dan?
Bob?

Edit: ah, dit gaat niet over cyclingmaster.

TTT lijkt mij juist wel spannend, zeker gezien het format.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220942467
Zou ook zeggen dat de winnaar van de TTT niet zomaar vast staat inderdaad, zeker niet met dit format
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 14:34:39 #17
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220943155


Caja RuralGoden met een speciaal shirt. _O_

Een kopie van het shirt waarin Lejarreta en zijn ploeggenoten eind jaren 80 aantraden in de Tour, ik vind het mooi.



Er is ook nog aan Guardeño gedacht, die er eigenlijk bij had moeten zijn.

Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 13:03:19 #18
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220949816
Dit is de longlist van Caja Rural:

Fernando Gaviria
Abel Balderstone
Fernando Barceló
Alex Molenaar
Sebastian Berwick
Jan Castellón
Joel Nicolau
José Felix Parra
Jaku Otruba
Stefano Oldani

Tien stuks, er moeten er dus nog twee afvallen. Op zich de verwachte namen, al mis ik Leitao wel een beetje. Het was in eerste instantie het idee om hem mee te nemen om de lead-outs te doen voor Gaviria, maar wellicht zijn ze in de tussentijd tot de conclusie gekomen dat Gaviria zijn eigen lead-outs doet.

Van dit lijstje zou ik Otruba en Nicolau laten afvallen, maar ik weet nu al dat Nicolau er gewoon bij gaat zijn. Dat is de Naberman van Caja Rural, de finish haalt hij nooit maar schijnbaar is hij toch enorm belangrijk. Castellón of Parra zal wel het laatste slachtoffer zijn.

Gaviria voor de sprints, Balderstone voor de 20e plek in het klassement, Berwick voor de 21e plek in het klassement en met Molenaar, Barceló en Oldani types die het van de overgangsritten moeten hebben. De Caja RuralGoden gaan de Tour kleuren, wat ik je brom.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:27:36 #19
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_220950488
Kan Gaviria er nog wat van? Beetje vergane glorie voor mijn gevoel.
pi_220950602
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Kan Gaviria er nog wat van? Beetje vergane glorie voor mijn gevoel.
Hij rijdt best goed dit jaar. Alleen gaat hij steevast op 350 meter van de meet aan.
pi_220954629
twitter


@DiegoFuser @Rellende_Rotscholier @Szura

Drie weken topvermaak gegarandeerd.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:37:01 #22
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220954875
Poh ik ga tijd tekort komen die weken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:39:30 #23
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220954924
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]

@:DiegoFuser @:Rellende_Rotscholier @:Szura

Drie weken topvermaak gegarandeerd.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220955010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]

@:DiegoFuser @:Rellende_Rotscholier @:Szura

Drie weken topvermaak gegarandeerd.
Hoogtepunt van de dag is het VLV topic _O_
pi_220955028
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Hoogtepunt van de dag is het VLV topic _O_
Ik kijk niet, lees enkel het topic.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:18 #26
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220955077
Dit geeft ook wel aan dat Karrel niet verwacht dat de Belgjes wereldkampioen gaan worden. Einde tijdperk gouden generatie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:48:15 #27
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220955107
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit geeft ook wel aan dat Karrel niet verwacht dat de Belgjes wereldkampioen gaan worden. Einde tijdperk gouden generatie.
Ik hoop weer te kunnen genieten van de volgende generatie Belgische verdedigers die er geen ene klote van kunnen. Arme De Bruyne die met bijna alleen maar brandhout opgescheept zit.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220955991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]

@:DiegoFuser @:Rellende_Rotscholier @:Szura

Drie weken topvermaak gegarandeerd.
Ik zit nu al klaar
The owls are not what they seem
pi_220956031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]

@:DiegoFuser @:Rellende_Rotscholier @:Szura

Drie weken topvermaak gegarandeerd.
Dit wordt weer fantastisch, fijn dat dit ons niet ontnomen wordt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220959231
Kooij gaat waarschijnlijk niet

twitter
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:00:00 #31
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_220959240
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:57 schreef Marcoss het volgende:
Kooij gaat waarschijnlijk niet

[ x ]
;(

Die kan weer op zoek naar een nieuwe ploeg straks. Bizar, hij is al een paar jaar een van de beste sprinters ter wereld maar krijgt maar geen kans in de Tour.
pi_220961604
Geloof ook wel dat ie met een normaal seizoen nog wel mee was gegaan, maar dan kunnen ze nu alles al op Seixas zetten.

Volgend jaar gaat het ook niet worden normaal gesproken. Achteraf een domme keuze, maar en dat virus dat zo extreem snel met Seixas zou gaan is ook wel onverwachts.
pi_220961615
De Vuelta heeft best wel veel sprintkansen. Neem aan dat ie dan daar wel naartoe gaat. En als traditioneel alle 20 andere fatsoenlijke sprinters zich voor 2 kansen in de Renewi Tour verzamelen, dan is het ritzeges oppikken.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 17:18:18 #34
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220966633
Thieu dus definitief wel. Als je nou één editie had moeten overslaan en lekker had moeten gaan mountainbiken.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220970295
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:00 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
;(

Die kan weer op zoek naar een nieuwe ploeg straks. Bizar, hij is al een paar jaar een van de beste sprinters ter wereld maar krijgt maar geen kans in de Tour.
Dan moet hij ook naar een ploeg gaan zonder (potentiële) klassementstopper. Seixas gaat wel hard, maar uiteindelijk zou in de Tour toch wel alles op hem gezet worden.
  Moderator zaterdag 6 juni 2026 @ 11:17:17 #36
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220970755
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 10:31 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan moet hij ook naar een ploeg gaan zonder (potentiële) klassementstopper. Seixas gaat wel hard, maar uiteindelijk zou in de Tour toch wel alles op hem gezet worden.
Precies, in een normale wereld had Seixas dit jaar de Vuelta gereden, maar zou hij volgend jaar alsnog als kopman naar de Tour gaan. Het was voor Kooij alleen realistisch geweest om dit jaar de Tour te rijden, daarna al niet meer.

Hij heeft voor een ploeg gekozen waar hij zelf zijn trein mocht samenstellen en waar hij het dikste salaris kreeg. Op dat vlak mag je Decathlon een goede keuze noemen, als het zijn idee was om jaarlijks de Tour te rijden is Decathlon nooit de goede keuze geweest. Toen hij zijn contract tekende was het talent van Seixas echt al wel bekend.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220970909
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Precies, in een normale wereld had Seixas dit jaar de Vuelta gereden, maar zou hij volgend jaar alsnog als kopman naar de Tour gaan. Het was voor Kooij alleen realistisch geweest om dit jaar de Tour te rijden, daarna al niet meer.

Hij heeft voor een ploeg gekozen waar hij zelf zijn trein mocht samenstellen en waar hij het dikste salaris kreeg. Op dat vlak mag je Decathlon een goede keuze noemen, als het zijn idee was om jaarlijks de Tour te rijden is Decathlon nooit de goede keuze geweest. Toen hij zijn contract tekende was het talent van Seixas echt al wel bekend.
Als Seixas niet zo enorm snel extreem goed was geworden, was het ook realistisch dat Kooij de eerste twee jaren van zijn contract gewoon (gedeeld) kopman was en het vooral in het laatste jaar een potentieel probleem zou zijn geworden. Dus je kunt hem toch ook niet al te veel verwijten in dit geval vind ik.
pi_220971676
Seixas die op z'n 20e al een volledige ploeg in dienst krijgt in de Tour, was wel vrij onrealistisch ja, laat staan op z'n 19e..
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 6 juni 2026 @ 20:44:16 #39
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220974312
twitter


Laten we de Tour maar gewoon overslaan.
pi_220974439
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]

Laten we de Tour maar gewoon overslaan.
Dit soort teksten hoor je elk jaar over talloze renners en je kan er precies niks mee.

Maar goed, uiteraard gaat het Sloveense gedrocht ons 3 weken lang in ons gezicht spugen aankomende zomer. Je merkt al aan de startlijst van Zwitserland dat helemaal niemand hier zin in heeft.
pi_220976512
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:20 schreef Marcoss het volgende:
Seixas die op z'n 20e al een volledige ploeg in dienst krijgt in de Tour, was wel vrij onrealistisch ja, laat staan op z'n 19e..
Frans toptalent in een Franse ploeg...
pi_220977685
quote:
6s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:23 schreef Halcon het volgende:

[..]
Frans toptalent in een Franse ploeg...
Bij Seixas ligt het niet zozeer aan de nationaliteit, maar voornamelijk aan z'n talent, lijkt me.

Misschien had een niet-Franse ploeg dit jaar nog overgeslagen, maar acht de kans groot dat hij ook bij een andere ploeg ook naar de Tour was gegaan. Helemaal als het risico aanwezig is dat het voor de ploeg de enige kans is
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 10:09:13 #43
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220984351
twitter


We hebben een roadbook, ja!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220984788
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]

We hebben een roadbook, ja!
Komen er weer voorbeschouwingen tijdens de Tour?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 juni 2026 @ 11:33:20 #45
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220984922
Slapen in de AirBnB van Pinot tijdens de Tour _O_
https://www.airbnb.fr/rooms/1644877283028222639

quote:
A 4-day, 3-night weekend at my farm in Franche-Comté. During the stay, I'll take you inside the Tour de France, paddock access and for guests ages 16+, we’ll take a ride in an official race car and enjoy a helicopter view of the stage. Away from the tour and back at the farm, I'll show you the animals, and we'll finish with an e-bike ride and a picnic by my pond. Sport and countryside, the way I know them.

Le logement
I grew up in Franche-Comté and this is where I came back to after cycling. My farm in Mélisey is where I spend my days now, and for four days and three nights, I'm inviting one family to share it with me.

You'll arrive to a tour of the house and an authentic Pinot family BBQ, just a good evening together before the days ahead.

The main event is a full day at the Tour de France. I'll get you into the paddock at the start, you'll follow the stage from inside an official race car, and we'll watch part of it from a helicopter. I raced this event for years — I'll show you what it looks like from the inside.

The last day is about the farm. I'll take you round to meet the sheep and cattle, we'll head out on e-bikes through the countryside, and finish with a picnic by my pond. It's a quiet part of the world and I'm so proud of it and excited to share it with guests for the first time.
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 12:44:49 #46
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220985288
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:09 schreef Felagund het volgende:

[..]
Komen er weer voorbeschouwingen tijdens de Tour?
Dat is wel de bedoeling.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:58:26 #47
194695 franklop
Fran knock
pi_220992614
Voor Poole komt de Tour waarschijnlijk te vroeg

PicnicPostNL kan beter thuisblijven denk ik
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 9 juni 2026 @ 11:19:09 #48
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_220992843
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:58 schreef franklop het volgende:
Voor Poole komt de Tour waarschijnlijk te vroeg

PicnicPostNL kan beter thuisblijven denk ik
Beter meteen opgeheven worden.
pi_220999910
Circus Marco is niet op tijd fit voor de Tour, erg jammer.

Aan de andere kant is die in de Vuelta nog meer geneigd om zijn eigen ding te doen, dus misschien maar positief ook.
pi_220999952
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:58 schreef franklop het volgende:
Voor Poole komt de Tour waarschijnlijk te vroeg

PicnicPostNL kan beter thuisblijven denk ik
En voor Bittner wordt het een race tegen de klok om het te halen. Al is het voor hem waarschijnlijk beter om voor de Vuelta te gaan qua concurrentie
pi_221000241
Blijft niks over voor Picnic op die manier...

Benieuwd welke ploegen tijdens de eerste etappe toch ineens vliegen, de gaten waren toch flink gisteren met de TTT.
Jack does it in real time...
pi_221001831
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:59 schreef DeeBee het volgende:
Blijft niks over voor Picnic op die manier...

Benieuwd welke ploegen tijdens de eerste etappe toch ineens vliegen, de gaten waren toch flink gisteren met de TTT.
Van UAE mag je toch wel beter verwachten. Die zijn in de TARA met een B-team. Die komen straks met Wellens, Grossschartner, Pog zelf, Politt, Del Toro, McNulty, Vermeersch naar de Tour.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221048732
Hagenes nummer 8 bij Visma, dus bij Tulett en Nordhagen blijven ze bij het oorspronkelijke plan om de Vuelta te rijden. Ploeg dus Vingegaard, Jorgenson, Affini, van Aert, Kuss, Armirail, Campenaerts en Hagenes

Bergop wel een stuk minder dan de afgelopen jaren
  maandag 15 juni 2026 @ 12:15:55 #54
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221049570
Zou een mooie verdiende beloning zijn voor Hagenes. Sowieso hangt wat te veel af van Kuss bij Visma qua ondersteuning in hooggebergte. Jorgenson kan ook wel lang mee maar er zullen nog 10 over blijven wanneer hij zelf lost.
pi_221050061
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 10:39 schreef Marcoss het volgende:
Hagenes nummer 8 bij Visma, dus bij Tulett en Nordhagen blijven ze bij het oorspronkelijke plan om de Vuelta te rijden. Ploeg dus Vingegaard, Jorgenson, Affini, van Aert, Kuss, Armirail, Campenaerts en Hagenes

Bergop wel een stuk minder dan de afgelopen jaren
Bergop ga je Pogacar toch niet bedreigen, een Tulett of Nordhagen gaat daar niks aan veranderen.

En gezien het parcours en totale gebrek aan zware bergetappes heb je ook meer aan een hardrijder. De enige manier om hem te kloppen is door te hopen dat hij lek rijdt of in de verkeerde waaier terecht komt en dan keihard door te trekken.
  woensdag 17 juni 2026 @ 11:27:33 #56
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221068467
Ach Wout. Geen TDF.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 17 juni 2026 @ 11:29:58 #57
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221068481
Ach Wout. Ach Visma. Gelukkig hoeven ze de koers toch niet te dragen.
pi_221068494
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Ach Wout. Geen TDF.
Gezien de vorm van WOUT ben je nog beter af ook met Hagenes. Dit is eerder een zegen dan een vloek, je hebt ook geen last meer van de totaal gestoorde Belgische media.

En grote kans dat Wielco nu het laatste plekje krijgt. Het vlaggetje juicht. w/
pi_221068501
Neeeeee

Al is het alleen maar om Vive le Velo
pi_221068505
De Dauphine skippen was dan toch een beter idee geweest..

En met z’n vorm daar had hij in de Tour ook weinig toe kunnen voegen, maar de slotrit van vorig jaar liet wel zien dat hij ook in mindere vorm alsnog kan winnen
pi_221068508
Fraud Wout
Jack does it in real time...
pi_221068512
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neeeeee

Al is het alleen maar om Vive le Velo
Gelukkig is daar altijd nog Evenepoel!
pi_221068521
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:36 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Gelukkig is daar altijd nog Evenepoel!
En Lenny! En Arnaud! En Cian!

Genoeg schoon volk over dat helemaal kapot gemaakt kan worden door de allesverslindende Belgische media. :)
  woensdag 17 juni 2026 @ 12:13:37 #64
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221068687
Ik neem aan dat Vive le Velo juist in de overdrive gaat met een rubriek over hoe het WOUT zou zijn vergaan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221068695
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neeeeee

Al is het alleen maar om Vive le Velo
Altijd tegen ons.
The owls are not what they seem
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 12:23:06 #66
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221070122
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:14 schreef DiegoFuser het volgende:

[..]
Altijd tegen ons.
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/

Het wensdenken heeft twee uur geduurd.

De route naar de wereldtitiel ligt nu helemmaal open.
pi_221070143
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/

Het wensdenken heeft twee uur geduurd.

De route naar de wereldtitiel ligt nu helemmaal open.
Dit is wederom PEAK Belgie _O_
Jack does it in real time...
  woensdag 17 juni 2026 @ 14:46:08 #69
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_221070230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/

Het wensdenken heeft twee uur geduurd.

De route naar de wereldtitiel ligt nu helemmaal open.
:')
pi_221070280
https://www.hln.be/wielre(...)ntsnapt-is~aa11ed9a/

WOUT van Nazareth is aan de dood ontsnapt!
pi_221070321
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:59 schreef Pistolero het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)ntsnapt-is~aa11ed9a/

WOUT van Nazareth is aan de dood ontsnapt!
Recentelijk was er toch nog een renner overleden aan bloedvergiftiging?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221070343
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:10 schreef franklop het volgende:

[..]
Recentelijk was er toch nog een renner overleden aan bloedvergiftiging?
Je doelt op Cristian Camilo Muñoz gok ik.
pi_221070367
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:15 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Je doelt op Cristian Camilo Muñoz gok ik.
Ja klopt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221070491
Chris Froome gaat ook weer eens naar de Tour:

quote:
¦koda Auto heeft Chris Froome benoemd tot internationale Brand Cycling Ambassador. De viervoudig Tourwinnaar zal in zijn nieuwe rol deelnemen aan een breed scala aan wieleractiviteiten van het automerk, waaronder evenementen rondom de naderende Tour de France. Dat heeft ¦koda bekendgemaakt in een persbericht.
pi_221072753
https://www.ad.nl/wielren(...)te-krijgen~a9fb1293/

Kooij gelooft zelf nog steeds in Tourdeelname
pi_221073951
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:59 schreef Pistolero het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)ntsnapt-is~aa11ed9a/

WOUT van Nazareth is aan de dood ontsnapt!
Kan die lekker op verkansie!
Vakman pur sang
  vrijdag 19 juni 2026 @ 15:02:03 #77
194695 franklop
Fran knock
pi_221088455
Sprintritten krijgen meer punten (70 voor winnaar), ook ereplaatsen krijgen meer punten. Alles om het groen bij de sprinters te krijgen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221089359
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:02 schreef franklop het volgende:
Sprintritten krijgen meer punten (70 voor winnaar), ook ereplaatsen krijgen meer punten. Alles om het groen bij de sprinters te krijgen
Ook tussensprints krijgen meer punten dan voorheen.

En inderdaad meer op de sprinters gericht, maar juist niet voor de echte topsprinters, iemand als Merlier kan nu met een ritzege minder uitlopen dan vorig jaar. Maar goed: eerst afwachten wie er überhaupt een doel van wil maken
pi_221089741
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:02 schreef franklop het volgende:
Sprintritten krijgen meer punten (70 voor winnaar), ook ereplaatsen krijgen meer punten. Alles om het groen bij de sprinters te krijgen
Lijkt vooral ook om wat langer meer renners in play te houden. Tussensprint nog meer had niet gehoeven.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 12:33:35 #80
451829 crew  H.Vviv
pi_221107864
We kunnen de Tour alvast schriftelijk afdoen.

quote:
« Pendant le stage d'entraînement (en Sierra Nevada), il y a une montée que j'avais testée l'an dernier, sourit-il. J'y avais réalisé un très bon temps. Je m'étais dit : Waouh, je ne pourrai jamais aller plus vite que ça. Et cette année, pour plaisanter, je me suis dit : Bon, à la fin du stage, j'y retourne. Et finalement, j'ai été nettement plus rapide cette année. Donc oui, du point de vue de l'entraînement, je dirais que je suis plus fort. » Son ami Wellens ne doute pas du niveau de son leader : « Avec Tadej, on croit automatiquement à la victoire. On savait qu'il allait beaucoup gagner ici car on avait tous vu son niveau au stage d'altitude. »
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 12:38:02 #81
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221107885
Vertaling
quote:
„Tijdens het trainingskamp (in de Sierra Nevada) is er een klim die ik vorig jaar had getest,” glimlacht hij. „Ik had daar een heel goede tijd neergezet. Ik dacht toen: Wauw, sneller dan dit kan ik nooit gaan. En dit jaar zei ik voor de grap tegen mezelf: Oké, aan het einde van het trainingskamp ga ik er nog eens heen. En uiteindelijk was ik dit jaar aanzienlijk sneller. Dus ja, vanuit trainingsperspectief zou ik zeggen dat ik sterker ben.” Zijn vriend Wellens twijfelt niet aan het niveau van zijn kopman: “Met Tadej geloven we automatisch in de overwinning. We wisten dat hij hier veel zou winnen, want we hadden allemaal zijn niveau gezien tijdens het hoogtetrainingskamp.”
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 12:39:01 #82
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221107892
:r
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221107928
Ik hoop dat het peloton bij de eerste de beste aanval direct de benen stilhoudt en zichzelf buiten tijd laat rijden.
Al accepteer ik het ook als hij gewoon braaf van zijn fiets wordt getrapt door een willekeurige Fransman.
  zondag 21 juni 2026 @ 12:56:43 #84
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221108120
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:43 schreef Pistolero het volgende:
Ik hoop dat het peloton bij de eerste de beste aanval direct de benen stilhoudt en zichzelf buiten tijd laat rijden.
Al accepteer ik het ook als hij gewoon braaf van zijn fiets wordt getrapt door een willekeurige Fransman.
Tadej gaat gewoon eerste drie etappes winnen en dan zijn we allemaal richting Brienenoord aan het begeven.
pi_221108243
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Tadej gaat gewoon eerste drie etappes winnen en dan zijn we allemaal richting Brienenoord aan het begeven.
Dit kan zomaar een stukje Jonestown worden voor WLR. Definitief einde tijdperk ons.
pi_221108441
3 uur voorsprong in Parijs
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 21 juni 2026 @ 13:29:15 #87
194695 franklop
Fran knock
pi_221108450
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:27 schreef Steven184 het volgende:
3 uur voorsprong in Parijs
Alleen al in die etappe
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 13:40:26 #88
375570 crew  Cyan9
pi_221108506
Dat wordt drie weken lang puur naar het Franse landschap kijken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2026 @ 13:44:14 #89
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221108530
Hopen op regen en oliesporen in Barcelona.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:20:19 #90
194695 franklop
Fran knock
pi_221114135
Ondanks dat we vanwege Pogi niet gaan kijken; wanneer gaat TDF open @Rellende_Rotscholier / @Slobeend
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 21 juni 2026 @ 23:27:19 #91
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221114176
Hup demonstranten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 juni 2026 @ 01:16:53 #92
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221114538
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:20 schreef franklop het volgende:
Ondanks dat we vanwege Pogi niet gaan kijken; wanneer gaat TDF open @:Rellende_Rotscholier / @:Slobeend
Over een jaar.
pi_221116382
Piganzoli zou nummer 8 zijn bij Visma. Qua ondersteuning bergop de beste optie, maar wel een risico na ook al een zware Giro
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 11:37:20 #94
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221116676
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:20 schreef franklop het volgende:
Ondanks dat we vanwege Pogi niet gaan kijken; wanneer gaat TDF open @:Rellende_Rotscholier / @:Slobeend
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
pi_221116783
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:24 schreef Marcoss het volgende:
Piganzoli zou nummer 8 zijn bij Visma. Qua ondersteuning bergop de beste optie, maar wel een risico na ook al een zware Giro
Ik had eerder Wielco verwacht, na zijn goede benen in Zwitserland. Ook omdat Piganzoli nog wat jong is om de dubbel Giro-Tour te doen. Maar blijkbaar zijn ze een beetje in paniek bij Visma.
pi_221116934
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:46 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Ik had eerder Wielco verwacht, na zijn goede benen in Zwitserland. Ook omdat Piganzoli nog wat jong is om de dubbel Giro-Tour te doen. Maar blijkbaar zijn ze een beetje in paniek bij Visma.
Het is vooral bijzonder dat ze bij Visma blijkbaar nog daadwerkelijk denken dat ze een kans maken tegen het Sloveense gedrocht.
pi_221116952
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:58 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Het is vooral bijzonder dat ze bij Visma blijkbaar nog daadwerkelijk denken dat ze een kans maken tegen het Sloveense gedrocht.
Gelukkig is er nog één team dat zich niet bij voorbaat neerlegt bij zijn suprematie.

Ook al is het wellicht wat naïef en hoofdzakelijk gebaseerd op de Tours van 2022 en 2023, toen Pogacar nog net iets minder buitenaards was dan tegenwoordig.
  maandag 22 juni 2026 @ 12:25:59 #98
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221117064
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:24 schreef Marcoss het volgende:
Piganzoli zou nummer 8 zijn bij Visma. Qua ondersteuning bergop de beste optie, maar wel een risico na ook al een zware Giro
Steef heeft San Sebastian en Tour of Pologne op programma van Piganzoli gezet. Wielerflits meldt inderdaad mogelijk TdF. Die combinatie gaat niet werken :P
pi_221117396
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
Dat wordt drie weken lang puur naar het Franse landschap kijken.
Inspiratie opdoen voor onze vakantie in september, wat een leuk gebied zou zijn. Verder wordt het echt een schijttour vrees ik. In welke rit zou Pogi het beslissen?
pi_221117780
twitter

Een heuse liveshow voor het bekendmaken van de Tourselectie. Die zijn er ook ietsje te veel in gaan geloven.
  maandag 22 juni 2026 @ 14:39:07 #101
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_221118048
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:15 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Een heuse liveshow voor het bekendmaken van de Tourselectie. Die zijn er ook ietsje te veel in gaan geloven.
Een heuse preek van Ds. Marc Reef, daar blijf ik voor thuis!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 juni 2026 @ 14:57:48 #102
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221118167
Ach TDF is open.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 15:00:51 #103
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221118206
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Klopt!
O+
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:09:58 #105
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119128
Wordt dit een saaie Tour?
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:51:52 #106
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221119418
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:09 schreef Coco het volgende:
Wordt dit een saaie Tour?
Nu horen we natuurlijk te zeggen dat het heel spannend gaat worden, maar helaas lijkt het er inderdaad op dat het een saaie Tour gaat worden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221119466
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:09 schreef Coco het volgende:
Wordt dit een saaie Tour?
Is gras groen?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:01:30 #108
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221119471
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:00 schreef Arizona het volgende:

[..]
Is gras groen?
Als deze hittegolf nog even doorzet niet meer!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221119664
Vingegaard heeft nog mazzel, die heeft twee keer in de Pogi-era de TdF gewonnen. En was (heel slim) eerder dan Pogi met het realiseren van de trilogie. Maar de andere rijders van deze generatie... die krijgen door Pogi haast niet de kans voor een carriére met veel hoogtepunten.

Net als de tennissers in het Nadal-Djoko-Federer-tijdperk. Dan ben je nog zo goed, 99% van de tijd is er alsnog telkens dezelfde persoon beter, alleen met loeiveel mazzel haal je dan eens een keer een grote prijs binnen. Bij tennis had je dan tenminste nog de big 3, maar met het fietsen is het echt alleen Pogi die met kop, schouders en zelfs zijn kleine teen nog boven de rest uitsteekt.

Dergelijke prestaties zijn echt heel erg knap en bewonderenswaardig, maar ze maken het voor de kijker wel een stuk saaier.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:55:43 #110
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119830
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Nu horen we natuurlijk te zeggen dat het heel spannend gaat worden, maar helaas lijkt het er inderdaad op dat het een saaie Tour gaat worden.
Damn, jammer wilde weer eens regelmatig kijken.
What can change the nature of a man?
pi_221121365
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als deze hittegolf nog even doorzet niet meer!
Bekijk deze YouTube-video
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221121413
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als deze hittegolf nog even doorzet niet meer!
Kan je verven heb ik geleerd van iemand aan de andere kant van de plas
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221121428
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:55 schreef Coco het volgende:

[..]
Damn, jammer wilde weer eens regelmatig kijken.
Alle mensen die hier klagen kijken ook gewoon.

Vroeger zei iedereen op middelbare school ook dat die niet leerde voor een tentamen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221121499
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Alle mensen die hier klagen kijken ook gewoon.

Vroeger zei iedereen op middelbare school ook dat die niet leerde voor een tentamen.
We houden hier ook wel van een beetje zelfkastijding.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 21:38:57 #115
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_221122271
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:34 schreef Arizona het volgende:
Vingegaard heeft nog mazzel, die heeft twee keer in de Pogi-era de TdF gewonnen. En was (heel slim) eerder dan Pogi met het realiseren van de trilogie. Maar de andere rijders van deze generatie... die krijgen door Pogi haast niet de kans voor een carriére met veel hoogtepunten.

Net als de tennissers in het Nadal-Djoko-Federer-tijdperk. Dan ben je nog zo goed, 99% van de tijd is er alsnog telkens dezelfde persoon beter, alleen met loeiveel mazzel haal je dan eens een keer een grote prijs binnen. Bij tennis had je dan tenminste nog de big 3, maar met het fietsen is het echt alleen Pogi die met kop, schouders en zelfs zijn kleine teen nog boven de rest uitsteekt.

Dergelijke prestaties zijn echt heel erg knap en bewonderenswaardig, maar ze maken het voor de kijker wel een stuk saaier.
Het is echt heel zonde dat Seixas zo hard gevallen is in de niet-Dauphiné, anders hadden we wellicht nog iets meer de schijn van spanning gehad.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 09:43:23 #116
375570 crew  Cyan9
pi_221124437
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:24 schreef Arizona het volgende:

[..]
Inspiratie opdoen voor onze vakantie in september, wat een leuk gebied zou zijn. Verder wordt het echt een schijttour vrees ik. In welke rit zou Pogi het beslissen?
In de warming up van rit 1.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_221127843
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:38 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Het is echt heel zonde dat Seixas zo hard gevallen is in de niet-Dauphiné, anders hadden we wellicht nog iets meer de schijn van spanning gehad.
Ook Seixas in goede doen wordt hier op minuten gereden en op zn best 3e. Die jongen is 19
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 23 juni 2026 @ 16:41:39 #118
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221128110
Reclame in de livestream op YouTube :') Midden in het interview.

Piganzoli erbij dus, voor de rest geen verrassingen.
pi_221128165
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:41 schreef Pino112 het volgende:
Reclame in de livestream op YouTube :') Midden in het interview.

Piganzoli erbij dus, voor de rest geen verrassingen.
Geen adblocker hebben. :')

Verder heeft deze liveshow echt precies nul toegevoegde waarde.
pi_221128283
Toch Piganzoli dus, ook al zei hij zelf afgelopen weekend dat hij geen optie is..

Wel een risico dat ze nemen, al zal hij waarschijnlijk de 1e helft van de Tour rustig aan mogen doen om dan in de 2e helft van waarde te kunnen zijn
pi_221128354
Piganzoli is toch wel verrassend, ben benieuwd hoe hij nog is, nadat hij ook al de Giro heeft gereden. Hij leek daar op het einde ook wat minder te worden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:30:50 #122
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221128402
Stukje uitwringen. Voor weinig toegevoegde waarde.
pi_221128502
https://www.wielerflits.n(...)s-visma-lease-a-bike

Wielerflits slijpt de messen, alweer geen vlaggetje. w/
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:51:50 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221128520
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)s-visma-lease-a-bike

Wielerflits slijpt de messen, alweer geen vlaggetje. w/
Die hebben liever Wielco die vervolgens na 4 etappes weer ergens in een greppel ligt?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:55:12 #125
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221128536
In tweede alinea druipt de woede ervan af :')

Jeetje zeg. Naast Kelderman is er dan ook geen HOLLANDER die kans maakt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:56:13 #126
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_221128930
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)s-visma-lease-a-bike

Wielerflits slijpt de messen, alweer geen vlaggetje. w/
You can take the Knipperlicht out of the Telegraaf, but you can't take the Telegraaf out of the Knipperlicht.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:20:53 #127
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_221129344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
In tweede alinea druipt de woede ervan af :')

Jeetje zeg. Naast Kelderman is er dan ook geen HOLLANDER die kans maakt
Kwenie, Lemmen was wel in vorm. Maar zonder hem kan ook prima.
pi_221129989
twitter


En volgens Le Soir is dit het achttal van Lotto-Intermarché. Ze melden dat het bevestigd is, maar dat is dus nog niet het geval.

Huub Artz
Jenno Berckmoes
Lars Craps
Arnaud De Lie
Liam Slock
Lennart Van Eetvelt
Baptiste Veistroffer
Georg Zimmermann
pi_221130066
Piganzoli, stukje uitknijpen
Jack does it in real time...
pi_221133880
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef DeeBee het volgende:
Piganzoli, stukje uitknijpen
stukje wanhoop
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:15:12 #131
194695 franklop
Fran knock
pi_221136343
Decathlon heeft bekendmaking Tourselectie uitgesteld. Seixas zou al wel kunnen starten na een scan.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221136415
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef franklop het volgende:
Decathlon heeft bekendmaking Tourselectie uitgesteld. Seixas zou al wel kunnen starten na een scan.
Dat is slecht nieuws voor Kooij. Zo zeker is ie dus nog niet
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:30:22 #133
194695 franklop
Fran knock
pi_221136467
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Dat is slecht nieuws voor Kooij. Zo zeker is ie dus nog niet
Gaat er ook om dat er renners ziek zijn (bijv Hoole)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:38:04 #134
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221136690
twitter


Ach Gaudu
pi_221136879
Fraudu, allemaal nemen in je pooltjes!!!1!!
Jack does it in real time...
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:48:24 #136
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221138386
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]

Caja RuralGoden met een speciaal shirt. _O_

Een kopie van het shirt waarin Lejarreta en zijn ploeggenoten eind jaren 80 aantraden in de Tour, ik vind het mooi.

[ afbeelding ]

Er is ook nog aan Guardeño gedacht, die er eigenlijk bij had moeten zijn.

[ afbeelding ]
Dat zouden ze ook een keer met het legendarische shirt van TI Raleigh moeten doen w/
Wie dit leest is gek
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 19:40:31 #137
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221138782
Ivan Romeo

Ach, Movistar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 12:56:21 #138
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221144733
Oscar Onley

Ach, Ineos.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221144971
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oscar Onley

Ach, Ineos.
"Met hulp van de organisatie kon hij weer omhoog krabbelen, waarna hij de rit zelfs nog uitreed, maar één dag later moest hij de strijd staken met een ontwrichte schouder en wonden aan zijn been."

Wielergoden _O_
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:41:11 #140
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221145443
Benieuwd met wie INEOS gaat komen. Tiende week voor Arensman.

Toch maar weer Tobias Svendsen Foss. En Axel Laurance?
pi_221145599
Hoogstwaarschijnlijk Affini
Ach ach ach Visma.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 juni 2026 @ 15:13:51 #142
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221145617
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:09 schreef Pistolero het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk Affini
Ach ach ach Visma.
Stukje context
twitter


Thanks to colleague
@davidelessi
, unfortunately not-so-good news arrives from the Italian time trial championships: there was a nasty crash by Edoardo Affini after 6 km of racing; the Mantuan (expected at the Tour) was conscious, but he was transported by ambulance… so let's hope for the best
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:14:36 #143
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221145618
NSN Cycling Team - Tour de France 2026
Krists Neilands
George Bennett
Marco Frigo
Tom Van Asbroeck
Matis Louvel
Lewis Askey
Biniam Girmay Hailu
Jake Stewart

Neilands en Frigo leuk voor overgangsetappes. Bennett takelt al jaren af. Van Asbroeck fietst nog steeds jeetje en uiteraard BINI!!!
pi_221146366
Affini hard ten val gekomen bij Italiaans kampioenschap tijdrijden en met ambulance afgevoerd. Nieuwe tegenvaller voor Visma?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221146369
O al besproken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221146418
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:09 schreef Pistolero het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk Affini
Ach ach ach Visma.
De Wielergoden doen er echt alles aan om Kelderman alsnog naar de tour te krijgen.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221147765
Bij wie zouden ze dan uitkomen? Tulett of Kelderman?
pi_221147858
Hij heeft in ieder geval niks gebroken volgens de ploeg zelf.

twitter

Er gaat iets niet helemaal goed met dat wiel.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 juni 2026 @ 20:07:32 #149
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221147883
Pello Bilbo
pi_221147901
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
De Wielergoden doen er echt alles aan om Kelderman alsnog naar de tour te krijgen.
Een onverwachte etappezege voor Keldermerckx
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 20:14:07 #151
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221147932
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:07 schreef Pino112 het volgende:
Pello Bilbo
Dat is wel sneu. :{

Misschien in zijn laatste jaar dan toch nog maar de Vuelta rijden om de trilogie te voltooien?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 20:16:04 #152
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221147952
Prima ploeg rond Bini overigens. Goed om te zien dat ze vol voor hem gaan.

Of het ook daadwerkelijk iets gaat opleveren valt te bezien natuurlijk. Maar op papier ziet het er alvast beter uit dan vorig jaar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221148192


  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 26 juni 2026 @ 10:42:44 #154
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221153852
twitter


Talkshow met Kleikers en de biatleet.
pi_221154672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:20 schreef Marcoss het volgende:
Seixas die op z'n 20e al een volledige ploeg in dienst krijgt in de Tour, was wel vrij onrealistisch ja, laat staan op z'n 19e..
Ja, Bernard Hinault bijvoorbeeld was al meer dan 23½ jaar oud in zijn eerste Tour.
pi_221154687
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]

Talkshow met Kleikers en de biatleet.
Dione de graaf en Kleikers. Of je nou door de hond of door de kat wordt gebeten
Het beste adres voor al uw primeurs!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:50:14 #157
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221154842
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]

Talkshow met Kleikers en de biatleet.
Dit soort shows tijdens de Spelen heeft toch nooit goede kijkcijfers gegenereerd?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221154923
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)s-visma-lease-a-bike

Wielerflits slijpt de messen, alweer geen vlaggetje. w/
En ik klik nu al bijna 24 jaar lang aan, dat ik nog geen 24 jaar ben.
  Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 16:23:27 #159
451829 crew  H.Vviv
pi_221156888
Geen Landa in de Tour.
pi_221156981
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:23 schreef H.Vviv het volgende:
Geen Landa in de Tour.
Flopshow
pi_221162565
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:23 schreef H.Vviv het volgende:
Geen Landa in de Tour.
Hardop lachen om de tijd dat Quick Step fort Knox uitspeelde als klassementsman
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221163808
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:38 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Ach Gaudu

“Ik heb geen verklaring voor de kritiek die op mij gericht is. De controverse van de afgelopen dagen interesseert me geen moer!”
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221163895
De strijd om het podium in Parijs wil Evenepoel hoe dan ook niet beperken tot vier kandidaten - Pogacar, Vingegaard, Seixas en hij. “Er zijn er heus wel meer, hoor."

De Vlaamse media neemt Lipowitz alvast niet serieus.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')