abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221000241
Blijft niks over voor Picnic op die manier...

Benieuwd welke ploegen tijdens de eerste etappe toch ineens vliegen, de gaten waren toch flink gisteren met de TTT.
Jack does it in real time...
pi_221001831
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:59 schreef DeeBee het volgende:
Blijft niks over voor Picnic op die manier...

Benieuwd welke ploegen tijdens de eerste etappe toch ineens vliegen, de gaten waren toch flink gisteren met de TTT.
Van UAE mag je toch wel beter verwachten. Die zijn in de TARA met een B-team. Die komen straks met Wellens, Grossschartner, Pog zelf, Politt, Del Toro, McNulty, Vermeersch naar de Tour.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221048732
Hagenes nummer 8 bij Visma, dus bij Tulett en Nordhagen blijven ze bij het oorspronkelijke plan om de Vuelta te rijden. Ploeg dus Vingegaard, Jorgenson, Affini, van Aert, Kuss, Armirail, Campenaerts en Hagenes

Bergop wel een stuk minder dan de afgelopen jaren
  maandag 15 juni 2026 @ 12:15:55 #54
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221049570
Zou een mooie verdiende beloning zijn voor Hagenes. Sowieso hangt wat te veel af van Kuss bij Visma qua ondersteuning in hooggebergte. Jorgenson kan ook wel lang mee maar er zullen nog 10 over blijven wanneer hij zelf lost.
pi_221050061
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 10:39 schreef Marcoss het volgende:
Hagenes nummer 8 bij Visma, dus bij Tulett en Nordhagen blijven ze bij het oorspronkelijke plan om de Vuelta te rijden. Ploeg dus Vingegaard, Jorgenson, Affini, van Aert, Kuss, Armirail, Campenaerts en Hagenes

Bergop wel een stuk minder dan de afgelopen jaren
Bergop ga je Pogacar toch niet bedreigen, een Tulett of Nordhagen gaat daar niks aan veranderen.

En gezien het parcours en totale gebrek aan zware bergetappes heb je ook meer aan een hardrijder. De enige manier om hem te kloppen is door te hopen dat hij lek rijdt of in de verkeerde waaier terecht komt en dan keihard door te trekken.
  woensdag 17 juni 2026 @ 11:27:33 #56
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221068467
Ach Wout. Geen TDF.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 17 juni 2026 @ 11:29:58 #57
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221068481
Ach Wout. Ach Visma. Gelukkig hoeven ze de koers toch niet te dragen.
pi_221068494
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Ach Wout. Geen TDF.
Gezien de vorm van WOUT ben je nog beter af ook met Hagenes. Dit is eerder een zegen dan een vloek, je hebt ook geen last meer van de totaal gestoorde Belgische media.

En grote kans dat Wielco nu het laatste plekje krijgt. Het vlaggetje juicht. w/
pi_221068501
Neeeeee

Al is het alleen maar om Vive le Velo
pi_221068505
De Dauphine skippen was dan toch een beter idee geweest..

En met z’n vorm daar had hij in de Tour ook weinig toe kunnen voegen, maar de slotrit van vorig jaar liet wel zien dat hij ook in mindere vorm alsnog kan winnen
pi_221068508
Fraud Wout
Jack does it in real time...
pi_221068512
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neeeeee

Al is het alleen maar om Vive le Velo
Gelukkig is daar altijd nog Evenepoel!
pi_221068521
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:36 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Gelukkig is daar altijd nog Evenepoel!
En Lenny! En Arnaud! En Cian!

Genoeg schoon volk over dat helemaal kapot gemaakt kan worden door de allesverslindende Belgische media. :)
  woensdag 17 juni 2026 @ 12:13:37 #64
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221068687
Ik neem aan dat Vive le Velo juist in de overdrive gaat met een rubriek over hoe het WOUT zou zijn vergaan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221068695
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neeeeee

Al is het alleen maar om Vive le Velo
Altijd tegen ons.
The owls are not what they seem
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 12:23:06 #66
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221070122
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:14 schreef DiegoFuser het volgende:

[..]
Altijd tegen ons.
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/

Het wensdenken heeft twee uur geduurd.

De route naar de wereldtitiel ligt nu helemmaal open.
pi_221070143
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/

Het wensdenken heeft twee uur geduurd.

De route naar de wereldtitiel ligt nu helemmaal open.
Dit is wederom PEAK Belgie _O_
Jack does it in real time...
  woensdag 17 juni 2026 @ 14:46:08 #69
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_221070230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/

Het wensdenken heeft twee uur geduurd.

De route naar de wereldtitiel ligt nu helemmaal open.
:')
pi_221070280
https://www.hln.be/wielre(...)ntsnapt-is~aa11ed9a/

WOUT van Nazareth is aan de dood ontsnapt!
pi_221070321
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:59 schreef Pistolero het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)ntsnapt-is~aa11ed9a/

WOUT van Nazareth is aan de dood ontsnapt!
Recentelijk was er toch nog een renner overleden aan bloedvergiftiging?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221070343
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:10 schreef franklop het volgende:

[..]
Recentelijk was er toch nog een renner overleden aan bloedvergiftiging?
Je doelt op Cristian Camilo Muñoz gok ik.
pi_221070367
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:15 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Je doelt op Cristian Camilo Muñoz gok ik.
Ja klopt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221070491
Chris Froome gaat ook weer eens naar de Tour:

quote:
¦koda Auto heeft Chris Froome benoemd tot internationale Brand Cycling Ambassador. De viervoudig Tourwinnaar zal in zijn nieuwe rol deelnemen aan een breed scala aan wieleractiviteiten van het automerk, waaronder evenementen rondom de naderende Tour de France. Dat heeft ¦koda bekendgemaakt in een persbericht.
pi_221072753
https://www.ad.nl/wielren(...)te-krijgen~a9fb1293/

Kooij gelooft zelf nog steeds in Tourdeelname
pi_221073951
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:59 schreef Pistolero het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)ntsnapt-is~aa11ed9a/

WOUT van Nazareth is aan de dood ontsnapt!
Kan die lekker op verkansie!
Vakman pur sang
  vrijdag 19 juni 2026 @ 15:02:03 #77
194695 franklop
Fran knock
pi_221088455
Sprintritten krijgen meer punten (70 voor winnaar), ook ereplaatsen krijgen meer punten. Alles om het groen bij de sprinters te krijgen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221089359
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:02 schreef franklop het volgende:
Sprintritten krijgen meer punten (70 voor winnaar), ook ereplaatsen krijgen meer punten. Alles om het groen bij de sprinters te krijgen
Ook tussensprints krijgen meer punten dan voorheen.

En inderdaad meer op de sprinters gericht, maar juist niet voor de echte topsprinters, iemand als Merlier kan nu met een ritzege minder uitlopen dan vorig jaar. Maar goed: eerst afwachten wie er überhaupt een doel van wil maken
pi_221089741
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:02 schreef franklop het volgende:
Sprintritten krijgen meer punten (70 voor winnaar), ook ereplaatsen krijgen meer punten. Alles om het groen bij de sprinters te krijgen
Lijkt vooral ook om wat langer meer renners in play te houden. Tussensprint nog meer had niet gehoeven.
  Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 12:33:35 #80
451829 crew  H.Vviv
pi_221107864
We kunnen de Tour alvast schriftelijk afdoen.

quote:
« Pendant le stage d'entraînement (en Sierra Nevada), il y a une montée que j'avais testée l'an dernier, sourit-il. J'y avais réalisé un très bon temps. Je m'étais dit : Waouh, je ne pourrai jamais aller plus vite que ça. Et cette année, pour plaisanter, je me suis dit : Bon, à la fin du stage, j'y retourne. Et finalement, j'ai été nettement plus rapide cette année. Donc oui, du point de vue de l'entraînement, je dirais que je suis plus fort. » Son ami Wellens ne doute pas du niveau de son leader : « Avec Tadej, on croit automatiquement à la victoire. On savait qu'il allait beaucoup gagner ici car on avait tous vu son niveau au stage d'altitude. »
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 12:38:02 #81
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221107885
Vertaling
quote:
„Tijdens het trainingskamp (in de Sierra Nevada) is er een klim die ik vorig jaar had getest,” glimlacht hij. „Ik had daar een heel goede tijd neergezet. Ik dacht toen: Wauw, sneller dan dit kan ik nooit gaan. En dit jaar zei ik voor de grap tegen mezelf: Oké, aan het einde van het trainingskamp ga ik er nog eens heen. En uiteindelijk was ik dit jaar aanzienlijk sneller. Dus ja, vanuit trainingsperspectief zou ik zeggen dat ik sterker ben.” Zijn vriend Wellens twijfelt niet aan het niveau van zijn kopman: “Met Tadej geloven we automatisch in de overwinning. We wisten dat hij hier veel zou winnen, want we hadden allemaal zijn niveau gezien tijdens het hoogtetrainingskamp.”
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 12:39:01 #82
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221107892
:r
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221107928
Ik hoop dat het peloton bij de eerste de beste aanval direct de benen stilhoudt en zichzelf buiten tijd laat rijden.
Al accepteer ik het ook als hij gewoon braaf van zijn fiets wordt getrapt door een willekeurige Fransman.
  zondag 21 juni 2026 @ 12:56:43 #84
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221108120
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:43 schreef Pistolero het volgende:
Ik hoop dat het peloton bij de eerste de beste aanval direct de benen stilhoudt en zichzelf buiten tijd laat rijden.
Al accepteer ik het ook als hij gewoon braaf van zijn fiets wordt getrapt door een willekeurige Fransman.
Tadej gaat gewoon eerste drie etappes winnen en dan zijn we allemaal richting Brienenoord aan het begeven.
pi_221108243
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Tadej gaat gewoon eerste drie etappes winnen en dan zijn we allemaal richting Brienenoord aan het begeven.
Dit kan zomaar een stukje Jonestown worden voor WLR. Definitief einde tijdperk ons.
pi_221108441
3 uur voorsprong in Parijs
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 21 juni 2026 @ 13:29:15 #87
194695 franklop
Fran knock
pi_221108450
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:27 schreef Steven184 het volgende:
3 uur voorsprong in Parijs
Alleen al in die etappe
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 13:40:26 #88
375570 crew  Cyan9
pi_221108506
Dat wordt drie weken lang puur naar het Franse landschap kijken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 21 juni 2026 @ 13:44:14 #89
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221108530
Hopen op regen en oliesporen in Barcelona.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:20:19 #90
194695 franklop
Fran knock
pi_221114135
Ondanks dat we vanwege Pogi niet gaan kijken; wanneer gaat TDF open @Rellende_Rotscholier / @Slobeend
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 21 juni 2026 @ 23:27:19 #91
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221114176
Hup demonstranten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 juni 2026 @ 01:16:53 #92
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221114538
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:20 schreef franklop het volgende:
Ondanks dat we vanwege Pogi niet gaan kijken; wanneer gaat TDF open @:Rellende_Rotscholier / @:Slobeend
Over een jaar.
pi_221116382
Piganzoli zou nummer 8 zijn bij Visma. Qua ondersteuning bergop de beste optie, maar wel een risico na ook al een zware Giro
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 11:37:20 #94
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221116676
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:20 schreef franklop het volgende:
Ondanks dat we vanwege Pogi niet gaan kijken; wanneer gaat TDF open @:Rellende_Rotscholier / @:Slobeend
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
pi_221116783
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:24 schreef Marcoss het volgende:
Piganzoli zou nummer 8 zijn bij Visma. Qua ondersteuning bergop de beste optie, maar wel een risico na ook al een zware Giro
Ik had eerder Wielco verwacht, na zijn goede benen in Zwitserland. Ook omdat Piganzoli nog wat jong is om de dubbel Giro-Tour te doen. Maar blijkbaar zijn ze een beetje in paniek bij Visma.
pi_221116934
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:46 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Ik had eerder Wielco verwacht, na zijn goede benen in Zwitserland. Ook omdat Piganzoli nog wat jong is om de dubbel Giro-Tour te doen. Maar blijkbaar zijn ze een beetje in paniek bij Visma.
Het is vooral bijzonder dat ze bij Visma blijkbaar nog daadwerkelijk denken dat ze een kans maken tegen het Sloveense gedrocht.
pi_221116952
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:58 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Het is vooral bijzonder dat ze bij Visma blijkbaar nog daadwerkelijk denken dat ze een kans maken tegen het Sloveense gedrocht.
Gelukkig is er nog één team dat zich niet bij voorbaat neerlegt bij zijn suprematie.

Ook al is het wellicht wat naïef en hoofdzakelijk gebaseerd op de Tours van 2022 en 2023, toen Pogacar nog net iets minder buitenaards was dan tegenwoordig.
  maandag 22 juni 2026 @ 12:25:59 #98
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221117064
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:24 schreef Marcoss het volgende:
Piganzoli zou nummer 8 zijn bij Visma. Qua ondersteuning bergop de beste optie, maar wel een risico na ook al een zware Giro
Steef heeft San Sebastian en Tour of Pologne op programma van Piganzoli gezet. Wielerflits meldt inderdaad mogelijk TdF. Die combinatie gaat niet werken :P
pi_221117396
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
Dat wordt drie weken lang puur naar het Franse landschap kijken.
Inspiratie opdoen voor onze vakantie in september, wat een leuk gebied zou zijn. Verder wordt het echt een schijttour vrees ik. In welke rit zou Pogi het beslissen?
pi_221117780
twitter

Een heuse liveshow voor het bekendmaken van de Tourselectie. Die zijn er ook ietsje te veel in gaan geloven.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 4
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')