abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221000241
Blijft niks over voor Picnic op die manier...

Benieuwd welke ploegen tijdens de eerste etappe toch ineens vliegen, de gaten waren toch flink gisteren met de TTT.
Jack does it in real time...
pi_221001831
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:59 schreef DeeBee het volgende:
Blijft niks over voor Picnic op die manier...

Benieuwd welke ploegen tijdens de eerste etappe toch ineens vliegen, de gaten waren toch flink gisteren met de TTT.
Van UAE mag je toch wel beter verwachten. Die zijn in de TARA met een B-team. Die komen straks met Wellens, Grossschartner, Pog zelf, Politt, Del Toro, McNulty, Vermeersch naar de Tour.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221048732
Hagenes nummer 8 bij Visma, dus bij Tulett en Nordhagen blijven ze bij het oorspronkelijke plan om de Vuelta te rijden. Ploeg dus Vingegaard, Jorgenson, Affini, van Aert, Kuss, Armirail, Campenaerts en Hagenes

Bergop wel een stuk minder dan de afgelopen jaren
  maandag 15 juni 2026 @ 12:15:55 #54
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221049570
Zou een mooie verdiende beloning zijn voor Hagenes. Sowieso hangt wat te veel af van Kuss bij Visma qua ondersteuning in hooggebergte. Jorgenson kan ook wel lang mee maar er zullen nog 10 over blijven wanneer hij zelf lost.
pi_221050061
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 10:39 schreef Marcoss het volgende:
Hagenes nummer 8 bij Visma, dus bij Tulett en Nordhagen blijven ze bij het oorspronkelijke plan om de Vuelta te rijden. Ploeg dus Vingegaard, Jorgenson, Affini, van Aert, Kuss, Armirail, Campenaerts en Hagenes

Bergop wel een stuk minder dan de afgelopen jaren
Bergop ga je Pogacar toch niet bedreigen, een Tulett of Nordhagen gaat daar niks aan veranderen.

En gezien het parcours en totale gebrek aan zware bergetappes heb je ook meer aan een hardrijder. De enige manier om hem te kloppen is door te hopen dat hij lek rijdt of in de verkeerde waaier terecht komt en dan keihard door te trekken.
  woensdag 17 juni 2026 @ 11:27:33 #56
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221068467
Ach Wout. Geen TDF.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 17 juni 2026 @ 11:29:58 #57
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221068481
Ach Wout. Ach Visma. Gelukkig hoeven ze de koers toch niet te dragen.
pi_221068494
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Ach Wout. Geen TDF.
Gezien de vorm van WOUT ben je nog beter af ook met Hagenes. Dit is eerder een zegen dan een vloek, je hebt ook geen last meer van de totaal gestoorde Belgische media.

En grote kans dat Wielco nu het laatste plekje krijgt. Het vlaggetje juicht. w/
pi_221068501
Neeeeee

Al is het alleen maar om Vive le Velo
pi_221068505
De Dauphine skippen was dan toch een beter idee geweest..

En met z’n vorm daar had hij in de Tour ook weinig toe kunnen voegen, maar de slotrit van vorig jaar liet wel zien dat hij ook in mindere vorm alsnog kan winnen
pi_221068508
Fraud Wout
Jack does it in real time...
pi_221068512
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neeeeee

Al is het alleen maar om Vive le Velo
Gelukkig is daar altijd nog Evenepoel!
pi_221068521
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:36 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Gelukkig is daar altijd nog Evenepoel!
En Lenny! En Arnaud! En Cian!

Genoeg schoon volk over dat helemaal kapot gemaakt kan worden door de allesverslindende Belgische media. :)
  woensdag 17 juni 2026 @ 12:13:37 #64
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221068687
Ik neem aan dat Vive le Velo juist in de overdrive gaat met een rubriek over hoe het WOUT zou zijn vergaan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221068695
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neeeeee

Al is het alleen maar om Vive le Velo
Altijd tegen ons.
The owls are not what they seem
  Moderator woensdag 17 juni 2026 @ 12:23:06 #66
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221070122
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 12:14 schreef DiegoFuser het volgende:

[..]
Altijd tegen ons.
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/

Het wensdenken heeft twee uur geduurd.

De route naar de wereldtitiel ligt nu helemmaal open.
pi_221070143
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/

Het wensdenken heeft twee uur geduurd.

De route naar de wereldtitiel ligt nu helemmaal open.
Dit is wederom PEAK Belgie _O_
Jack does it in real time...
  woensdag 17 juni 2026 @ 14:46:08 #69
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_221070230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/

Het wensdenken heeft twee uur geduurd.

De route naar de wereldtitiel ligt nu helemmaal open.
:')
pi_221070280
https://www.hln.be/wielre(...)ntsnapt-is~aa11ed9a/

WOUT van Nazareth is aan de dood ontsnapt!
pi_221070321
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2026 14:59 schreef Pistolero het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)ntsnapt-is~aa11ed9a/

WOUT van Nazareth is aan de dood ontsnapt!
Recentelijk was er toch nog een renner overleden aan bloedvergiftiging?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221070343
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:10 schreef franklop het volgende:

[..]
Recentelijk was er toch nog een renner overleden aan bloedvergiftiging?
Je doelt op Cristian Camilo Muñoz gok ik.
pi_221070367
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:15 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Je doelt op Cristian Camilo Muñoz gok ik.
Ja klopt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221070491
Chris Froome gaat ook weer eens naar de Tour:

quote:
¦koda Auto heeft Chris Froome benoemd tot internationale Brand Cycling Ambassador. De viervoudig Tourwinnaar zal in zijn nieuwe rol deelnemen aan een breed scala aan wieleractiviteiten van het automerk, waaronder evenementen rondom de naderende Tour de France. Dat heeft ¦koda bekendgemaakt in een persbericht.
pi_221072753
https://www.ad.nl/wielren(...)te-krijgen~a9fb1293/

Kooij gelooft zelf nog steeds in Tourdeelname



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 3 / 7
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')