Gelukkig is daar altijd nog Evenepoel!quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neeeeee
Al is het alleen maar om Vive le Velo
En Lenny! En Arnaud! En Cian!quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig is daar altijd nog Evenepoel!
Altijd tegen ons.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neeeeee
Al is het alleen maar om Vive le Velo
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/quote:
Dit is wederom PEAK Belgiequote:Op woensdag 17 juni 2026 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/
Het wensdenken heeft twee uur geduurd.
De route naar de wereldtitiel ligt nu helemmaal open.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)-kans~1781691336306/
Het wensdenken heeft twee uur geduurd.
De route naar de wereldtitiel ligt nu helemmaal open.
Recentelijk was er toch nog een renner overleden aan bloedvergiftiging?quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:59 schreef Pistolero het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)ntsnapt-is~aa11ed9a/
WOUT van Nazareth is aan de dood ontsnapt!
Je doelt op Cristian Camilo Muñoz gok ik.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Recentelijk was er toch nog een renner overleden aan bloedvergiftiging?
Ja kloptquote:Op woensdag 17 juni 2026 15:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je doelt op Cristian Camilo Muñoz gok ik.
quote:¦koda Auto heeft Chris Froome benoemd tot internationale Brand Cycling Ambassador. De viervoudig Tourwinnaar zal in zijn nieuwe rol deelnemen aan een breed scala aan wieleractiviteiten van het automerk, waaronder evenementen rondom de naderende Tour de France. Dat heeft ¦koda bekendgemaakt in een persbericht.
Kan die lekker op verkansie!quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:59 schreef Pistolero het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)ntsnapt-is~aa11ed9a/
WOUT van Nazareth is aan de dood ontsnapt!
Ook tussensprints krijgen meer punten dan voorheen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:02 schreef franklop het volgende:
Sprintritten krijgen meer punten (70 voor winnaar), ook ereplaatsen krijgen meer punten. Alles om het groen bij de sprinters te krijgen
Lijkt vooral ook om wat langer meer renners in play te houden. Tussensprint nog meer had niet gehoeven.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:02 schreef franklop het volgende:
Sprintritten krijgen meer punten (70 voor winnaar), ook ereplaatsen krijgen meer punten. Alles om het groen bij de sprinters te krijgen
quote:« Pendant le stage d'entraînement (en Sierra Nevada), il y a une montée que j'avais testée l'an dernier, sourit-il. J'y avais réalisé un très bon temps. Je m'étais dit : Waouh, je ne pourrai jamais aller plus vite que ça. Et cette année, pour plaisanter, je me suis dit : Bon, à la fin du stage, j'y retourne. Et finalement, j'ai été nettement plus rapide cette année. Donc oui, du point de vue de l'entraînement, je dirais que je suis plus fort. » Son ami Wellens ne doute pas du niveau de son leader : « Avec Tadej, on croit automatiquement à la victoire. On savait qu'il allait beaucoup gagner ici car on avait tous vu son niveau au stage d'altitude. »
quote:„Tijdens het trainingskamp (in de Sierra Nevada) is er een klim die ik vorig jaar had getest,” glimlacht hij. „Ik had daar een heel goede tijd neergezet. Ik dacht toen: Wauw, sneller dan dit kan ik nooit gaan. En dit jaar zei ik voor de grap tegen mezelf: Oké, aan het einde van het trainingskamp ga ik er nog eens heen. En uiteindelijk was ik dit jaar aanzienlijk sneller. Dus ja, vanuit trainingsperspectief zou ik zeggen dat ik sterker ben.” Zijn vriend Wellens twijfelt niet aan het niveau van zijn kopman: “Met Tadej geloven we automatisch in de overwinning. We wisten dat hij hier veel zou winnen, want we hadden allemaal zijn niveau gezien tijdens het hoogtetrainingskamp.”
Tadej gaat gewoon eerste drie etappes winnen en dan zijn we allemaal richting Brienenoord aan het begeven.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:43 schreef Pistolero het volgende:
Ik hoop dat het peloton bij de eerste de beste aanval direct de benen stilhoudt en zichzelf buiten tijd laat rijden.
Al accepteer ik het ook als hij gewoon braaf van zijn fiets wordt getrapt door een willekeurige Fransman.
Dit kan zomaar een stukje Jonestown worden voor WLR. Definitief einde tijdperk ons.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tadej gaat gewoon eerste drie etappes winnen en dan zijn we allemaal richting Brienenoord aan het begeven.
Alleen al in die etappequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |