abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:56:13 #126
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_221128930
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)s-visma-lease-a-bike

Wielerflits slijpt de messen, alweer geen vlaggetje. w/
You can take the Knipperlicht out of the Telegraaf, but you can't take the Telegraaf out of the Knipperlicht.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:20:53 #127
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_221129344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
In tweede alinea druipt de woede ervan af :')

Jeetje zeg. Naast Kelderman is er dan ook geen HOLLANDER die kans maakt
Kwenie, Lemmen was wel in vorm. Maar zonder hem kan ook prima.
pi_221129989
twitter


En volgens Le Soir is dit het achttal van Lotto-Intermarché. Ze melden dat het bevestigd is, maar dat is dus nog niet het geval.

Huub Artz
Jenno Berckmoes
Lars Craps
Arnaud De Lie
Liam Slock
Lennart Van Eetvelt
Baptiste Veistroffer
Georg Zimmermann
pi_221130066
Piganzoli, stukje uitknijpen
Jack does it in real time...
pi_221133880
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:58 schreef DeeBee het volgende:
Piganzoli, stukje uitknijpen
stukje wanhoop
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:15:12 #131
194695 franklop
Fran knock
pi_221136343
Decathlon heeft bekendmaking Tourselectie uitgesteld. Seixas zou al wel kunnen starten na een scan.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221136415
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef franklop het volgende:
Decathlon heeft bekendmaking Tourselectie uitgesteld. Seixas zou al wel kunnen starten na een scan.
Dat is slecht nieuws voor Kooij. Zo zeker is ie dus nog niet
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:30:22 #133
194695 franklop
Fran knock
pi_221136467
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Dat is slecht nieuws voor Kooij. Zo zeker is ie dus nog niet
Gaat er ook om dat er renners ziek zijn (bijv Hoole)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:38:04 #134
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221136690
twitter


Ach Gaudu
pi_221136879
Fraudu, allemaal nemen in je pooltjes!!!1!!
Jack does it in real time...
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:48:24 #136
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221138386
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]

Caja RuralGoden met een speciaal shirt. _O_

Een kopie van het shirt waarin Lejarreta en zijn ploeggenoten eind jaren 80 aantraden in de Tour, ik vind het mooi.

[ afbeelding ]

Er is ook nog aan Guardeño gedacht, die er eigenlijk bij had moeten zijn.

[ afbeelding ]
Dat zouden ze ook een keer met het legendarische shirt van TI Raleigh moeten doen w/
Wie dit leest is gek
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 19:40:31 #137
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221138782
Ivan Romeo

Ach, Movistar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 12:56:21 #138
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221144733
Oscar Onley

Ach, Ineos.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221144971
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oscar Onley

Ach, Ineos.
"Met hulp van de organisatie kon hij weer omhoog krabbelen, waarna hij de rit zelfs nog uitreed, maar één dag later moest hij de strijd staken met een ontwrichte schouder en wonden aan zijn been."

Wielergoden _O_
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:41:11 #140
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221145443
Benieuwd met wie INEOS gaat komen. Tiende week voor Arensman.

Toch maar weer Tobias Svendsen Foss. En Axel Laurance?
pi_221145599
Hoogstwaarschijnlijk Affini
Ach ach ach Visma.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 juni 2026 @ 15:13:51 #142
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221145617
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:09 schreef Pistolero het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk Affini
Ach ach ach Visma.
Stukje context
twitter


Thanks to colleague
@davidelessi
, unfortunately not-so-good news arrives from the Italian time trial championships: there was a nasty crash by Edoardo Affini after 6 km of racing; the Mantuan (expected at the Tour) was conscious, but he was transported by ambulance… so let's hope for the best
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:14:36 #143
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221145618
NSN Cycling Team - Tour de France 2026
Krists Neilands
George Bennett
Marco Frigo
Tom Van Asbroeck
Matis Louvel
Lewis Askey
Biniam Girmay Hailu
Jake Stewart

Neilands en Frigo leuk voor overgangsetappes. Bennett takelt al jaren af. Van Asbroeck fietst nog steeds jeetje en uiteraard BINI!!!
pi_221146366
Affini hard ten val gekomen bij Italiaans kampioenschap tijdrijden en met ambulance afgevoerd. Nieuwe tegenvaller voor Visma?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221146369
O al besproken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221146418
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:09 schreef Pistolero het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk Affini
Ach ach ach Visma.
De Wielergoden doen er echt alles aan om Kelderman alsnog naar de tour te krijgen.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221147765
Bij wie zouden ze dan uitkomen? Tulett of Kelderman?
pi_221147858
Hij heeft in ieder geval niks gebroken volgens de ploeg zelf.

twitter

Er gaat iets niet helemaal goed met dat wiel.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 juni 2026 @ 20:07:32 #149
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221147883
Pello Bilbo
pi_221147901
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
De Wielergoden doen er echt alles aan om Kelderman alsnog naar de tour te krijgen.
Een onverwachte etappezege voor Keldermerckx
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 6 / 7
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')