abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 14:39:07 #101
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_221118048
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:15 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Een heuse liveshow voor het bekendmaken van de Tourselectie. Die zijn er ook ietsje te veel in gaan geloven.
Een heuse preek van Ds. Marc Reef, daar blijf ik voor thuis!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 juni 2026 @ 14:57:48 #102
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221118167
Ach TDF is open.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 15:00:51 #103
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221118206
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Klopt!
O+
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:09:58 #105
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119128
Wordt dit een saaie Tour?
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:51:52 #106
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221119418
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:09 schreef Coco het volgende:
Wordt dit een saaie Tour?
Nu horen we natuurlijk te zeggen dat het heel spannend gaat worden, maar helaas lijkt het er inderdaad op dat het een saaie Tour gaat worden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221119466
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:09 schreef Coco het volgende:
Wordt dit een saaie Tour?
Is gras groen?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:01:30 #108
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221119471
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:00 schreef Arizona het volgende:

[..]
Is gras groen?
Als deze hittegolf nog even doorzet niet meer!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221119664
Vingegaard heeft nog mazzel, die heeft twee keer in de Pogi-era de TdF gewonnen. En was (heel slim) eerder dan Pogi met het realiseren van de trilogie. Maar de andere rijders van deze generatie... die krijgen door Pogi haast niet de kans voor een carriére met veel hoogtepunten.

Net als de tennissers in het Nadal-Djoko-Federer-tijdperk. Dan ben je nog zo goed, 99% van de tijd is er alsnog telkens dezelfde persoon beter, alleen met loeiveel mazzel haal je dan eens een keer een grote prijs binnen. Bij tennis had je dan tenminste nog de big 3, maar met het fietsen is het echt alleen Pogi die met kop, schouders en zelfs zijn kleine teen nog boven de rest uitsteekt.

Dergelijke prestaties zijn echt heel erg knap en bewonderenswaardig, maar ze maken het voor de kijker wel een stuk saaier.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:55:43 #110
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119830
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Nu horen we natuurlijk te zeggen dat het heel spannend gaat worden, maar helaas lijkt het er inderdaad op dat het een saaie Tour gaat worden.
Damn, jammer wilde weer eens regelmatig kijken.
What can change the nature of a man?
pi_221121365
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als deze hittegolf nog even doorzet niet meer!
Bekijk deze YouTube-video
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221121413
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Als deze hittegolf nog even doorzet niet meer!
Kan je verven heb ik geleerd van iemand aan de andere kant van de plas
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221121428
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:55 schreef Coco het volgende:

[..]
Damn, jammer wilde weer eens regelmatig kijken.
Alle mensen die hier klagen kijken ook gewoon.

Vroeger zei iedereen op middelbare school ook dat die niet leerde voor een tentamen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_221121499
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:27 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Alle mensen die hier klagen kijken ook gewoon.

Vroeger zei iedereen op middelbare school ook dat die niet leerde voor een tentamen.
We houden hier ook wel van een beetje zelfkastijding.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 21:38:57 #115
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_221122271
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:34 schreef Arizona het volgende:
Vingegaard heeft nog mazzel, die heeft twee keer in de Pogi-era de TdF gewonnen. En was (heel slim) eerder dan Pogi met het realiseren van de trilogie. Maar de andere rijders van deze generatie... die krijgen door Pogi haast niet de kans voor een carriére met veel hoogtepunten.

Net als de tennissers in het Nadal-Djoko-Federer-tijdperk. Dan ben je nog zo goed, 99% van de tijd is er alsnog telkens dezelfde persoon beter, alleen met loeiveel mazzel haal je dan eens een keer een grote prijs binnen. Bij tennis had je dan tenminste nog de big 3, maar met het fietsen is het echt alleen Pogi die met kop, schouders en zelfs zijn kleine teen nog boven de rest uitsteekt.

Dergelijke prestaties zijn echt heel erg knap en bewonderenswaardig, maar ze maken het voor de kijker wel een stuk saaier.
Het is echt heel zonde dat Seixas zo hard gevallen is in de niet-Dauphiné, anders hadden we wellicht nog iets meer de schijn van spanning gehad.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 09:43:23 #116
375570 crew  Cyan9
pi_221124437
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:24 schreef Arizona het volgende:

[..]
Inspiratie opdoen voor onze vakantie in september, wat een leuk gebied zou zijn. Verder wordt het echt een schijttour vrees ik. In welke rit zou Pogi het beslissen?
In de warming up van rit 1.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_221127843
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:38 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Het is echt heel zonde dat Seixas zo hard gevallen is in de niet-Dauphiné, anders hadden we wellicht nog iets meer de schijn van spanning gehad.
Ook Seixas in goede doen wordt hier op minuten gereden en op zn best 3e. Die jongen is 19
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 23 juni 2026 @ 16:41:39 #118
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221128110
Reclame in de livestream op YouTube :') Midden in het interview.

Piganzoli erbij dus, voor de rest geen verrassingen.
pi_221128165
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:41 schreef Pino112 het volgende:
Reclame in de livestream op YouTube :') Midden in het interview.

Piganzoli erbij dus, voor de rest geen verrassingen.
Geen adblocker hebben. :')

Verder heeft deze liveshow echt precies nul toegevoegde waarde.
pi_221128283
Toch Piganzoli dus, ook al zei hij zelf afgelopen weekend dat hij geen optie is..

Wel een risico dat ze nemen, al zal hij waarschijnlijk de 1e helft van de Tour rustig aan mogen doen om dan in de 2e helft van waarde te kunnen zijn
pi_221128354
Piganzoli is toch wel verrassend, ben benieuwd hoe hij nog is, nadat hij ook al de Giro heeft gereden. Hij leek daar op het einde ook wat minder te worden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:30:50 #122
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221128402
Stukje uitwringen. Voor weinig toegevoegde waarde.
pi_221128502
https://www.wielerflits.n(...)s-visma-lease-a-bike

Wielerflits slijpt de messen, alweer geen vlaggetje. w/
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:51:50 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221128520
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)s-visma-lease-a-bike

Wielerflits slijpt de messen, alweer geen vlaggetje. w/
Die hebben liever Wielco die vervolgens na 4 etappes weer ergens in een greppel ligt?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:55:12 #125
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221128536
In tweede alinea druipt de woede ervan af :')

Jeetje zeg. Naast Kelderman is er dan ook geen HOLLANDER die kans maakt



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 5 / 7
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')