Dat is wel sneu.quote:
Ja, Bernard Hinault bijvoorbeeld was al meer dan 23½ jaar oud in zijn eerste Tour.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:20 schreef Marcoss het volgende:
Seixas die op z'n 20e al een volledige ploeg in dienst krijgt in de Tour, was wel vrij onrealistisch ja, laat staan op z'n 19e..
Dione de graaf en Kleikers. Of je nou door de hond of door de kat wordt gebetenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Talkshow met Kleikers en de biatleet.
Dit soort shows tijdens de Spelen heeft toch nooit goede kijkcijfers gegenereerd?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
En ik klik nu al bijna 24 jaar lang aan, dat ik nog geen 24 jaar ben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)s-visma-lease-a-bike
Wielerflits slijpt de messen, alweer geen vlaggetje.
Hardop lachen om de tijd dat Quick Step fort Knox uitspeelde als klassementsmanquote:
quote:
Als het het niveau heeft van die nabeschouwing bij de Giro, dan is het een kansloos verhaalquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Dat wordt sowieso een topshow na de eerste bergetappes.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
De strijd om het podium in Parijs wil Evenepoel hoe dan ook niet beperken tot vier kandidaten - Pogacar, Vingegaard, Seixas en hij. “Er zijn er heus wel meer, hoor."
De Vlaamse media neemt Lipowitz alvast niet serieus.
Del Toro lijkt me momenteel eigenlijk topfavoriet voor plek 2.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
De strijd om het podium in Parijs wil Evenepoel hoe dan ook niet beperken tot vier kandidaten - Pogacar, Vingegaard, Seixas en hij. “Er zijn er heus wel meer, hoor."
De Vlaamse media neemt Lipowitz alvast niet serieus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |