Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ik was al aan het wachtenquote:
Gellukkig onder de dekens en in het donkerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft haar toch wat mogen laten zien?
182 toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is geloof ik ook niet helemaal goed gegaan, topic nr staat er niet meer bij
Ik was ook al begonnen met een nieuw deel maar ik snap de regels niet dus ging weer "terug" dus weet niet of ik al iets veranderd hadquote:
Ja ik let daar niet op. Maar bleef lang stilquote:
Oh gek ik deed open nieuw deel. Even vragenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is geloof ik ook niet helemaal goed gegaan, topic nr staat er niet meer bij
Ik vermoed dat het komt door -50quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh gek ik deed open nieuw deel. Even vragen
De geest van Salarquote:
Komt goed. Ik ga even kijkenquote:
Ik heb alles gemist, was in slaap gevallen net wakkerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Dit was dus met Stip de zoveelste DJ.Mercedes aflevering.. Bravo PapaBokito
Ze heeft trouwens een nieuwe track.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ohjee... nahh we redden het nog wel hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist, was in slaap gevallen net wakker
Nachtmerrie , jah voor Salarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft trouwens een nieuwe track.
Bekijk deze YouTube-video
lol.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist, was in slaap gevallen net wakker
Echt he.quote:
Kan dat playmobil hoofd niet meer zienquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor je kan er op wachten, straks Mercedes in Shownieuws
Op het promotie materiaal wel ja.quote:
Nou, daar kwam ook niet veel nieuws uit behalve dat ze toch eindigde met "als het niet zo is blijven we gewoon vrienden". Denk meer dat het voor haar moeilijk is er zo ineens mee te stoppen en dat dit de voorzet was om straks toch vrij snel te kunnen zeggen dat het niet werkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor je kan er op wachten, straks Mercedes in Shownieuws
Ik kies in deze even Salar zijn kant. Het lijkt er verdacht veel op dat Mercedes haar smoel in die loods laat zien en daarna weer kan aanschuiven in Shownieuws om haar eigen persoontje te promoten. Aan het lijntje houden met Salar (met een flinke slag om de arm omdat ze het "moeilijk" vind) en wel melden dat hij vooral moet blijven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:57 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Nou, daar kwam ook niet veel nieuws uit behalve dat ze toch eindigde met "als het niet zo is blijven we gewoon vrienden". Denk meer dat het voor haar moeilijk is er zo ineens mee te stoppen en dat dit de voorzet was om straks toch vrij snel te kunnen zeggen dat het niet werkt.
Thanks, kan ik dat overslaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:57 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Nou, daar kwam ook niet veel nieuws uit behalve dat ze toch eindigde met "als het niet zo is blijven we gewoon vrienden". Denk meer dat het voor haar moeilijk is er zo ineens mee te stoppen en dat dit de voorzet was om straks toch vrij snel te kunnen zeggen dat het niet werkt.
Dat ze zegt "dan blijven we vrienden" is natuurlijk de grootste kul. Met haar zuinige bekkiequote:
Ja, zo had ik het nog niet bekeken maar die kan ook natuurlijk. Links of rechtsom wordt het niets meer tussen die twee maar nu de aandacht nog even behouden zolang het kan en alles eruit halenquote:Op zondag 31 mei 2026 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kies in deze even Salar zijn kant. Het lijkt er verdacht veel op dat Mercedes haar smoel in die loods laat zien en daarna weer kan aanschuiven in Shownieuws om haar eigen persoontje te promoten. Aan het lijntje houden met Salar (met een flinke slag om de arm omdat ze het "moeilijk" vind) en wel melden dat hij vooral moet blijven.
Het is een grote Mercedes promotie show, pa ziet zijn kipje met gouden ei het prima doen.
Dat was in de uitzending ook wel duidelijk te zien. Ze gaf gewoon geen antwoorden op zijn vragen.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ze zegt "dan blijven we vrienden" is natuurlijk de grootste kul. Met haar zuinige bekkie
De Salar en Merrie Show mag wel een keer ten einde komen. Elke keer 1/3e van de aflevering inpikken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb het niet gezien maar ging uit van de woorden van schetterklep, oh je bedoeld in de DBG uitzending, ja daar draaide ze het alle kanten op. Zodat ze er zelf goed uit komt. Stel dat Salar naar huis gaat dan kan ze altijd nog zeggen dat ze al twijfels had. Linke loetjequote:Op zondag 31 mei 2026 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was in de uitzending ook wel duidelijk te zien. Ze gaf gewoon geen antwoorden op zijn vragen.
Dat bedoelde ik. Ze hield het zo vaag mogelijk.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar ging uit van de woorden van schetterklep, oh je bedoeld in de DBG uitzending, ja daar draaide ze het alle kanten op. Zodat ze er zelf goed uit komt. Stel dat Salar naar huis gaat dan kan ze altijd nog zeggen dat ze al twijfels had. Linke loetje
Vooral even vasthouden en die loods bezoekenquote:Op zondag 31 mei 2026 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Ze hield het zo vaag mogelijk.
Heel berekenend, hij weet niet wat ze buiten doet of zegt. En zo heeft ze toch weer aandactht, zowel in het programma als in Showniews.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Vooral even vasthouden en die loods bezoekenIk vind het smerig. Naar volk
Haar vader heeft tijdens het bezoek zelfs gezegd dat ze er dan maar gebruik van moest nemen, en dat doet ze.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel berekenend, hij weet niet wat ze buiten doet of zegt. En zo heeft ze toch weer aandactht, zowel in het programma als in Showniews.
Verhip ja, haar volgertjes zullen vast trots zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar vader heeft tijdens het bezoek zelfs gezegd dat ze er dan maar gebruik van moest nemen, en dat doet ze.
Waar?quote:Op zondag 31 mei 2026 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
En morgen gelijk een reactie van Moeder Salar.
Mercedes leest mee, en is zich ervan bewust dat ze een poppentje was voor hemquote:Op zondag 31 mei 2026 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
En morgen gelijk een reactie van Moeder Salar.
Als ik wat zie post ik het wel even. En nee , niet van een fake site. Maar ik weet dat moeke nogal fel kan zijn als het over haar prinsje gaat.quote:
Oh okquote:Op zondag 31 mei 2026 00:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik wat zie post ik het wel even. En nee , niet van een fake site. Maar ik weet dat moeke nogal fel kan zijn als het over haar prinsje gaat.
Vermoed dat papa heeft aangeraden om te hinten op het verbreken van 'de relatie', omdat half Nederland er dan weer over praat. Zolang Salar in de loods zit, kan zij af en toe met haar kop op tv en hoeft ze in real life niet met hem te dealen. Want het gaat never nooit niet werken tussen die twee. Mercedes zal zich nooit onderdanig opstellen en doen wat hij wil, maar gewoon waar ze zelf zin in heeft. En dat is ook prima voor een meid van 22.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel berekenend, hij weet niet wat ze buiten doet of zegt. En zo heeft ze toch weer aandactht, zowel in het programma als in Showniews.
Nee, eigenlijk gaat het erom meer mensen nieuwsgierig te maken naar hun programma's.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat je geen spul van talpa op YT kan zetten.
Dat doen ze zelf wel, niet iedereen mag gedeeltes van een programma op yt zetten. Iets met copyrightquote:Op zondag 31 mei 2026 14:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk gaat het erom meer mensen nieuwsgierig te maken naar hun programma's.
De oetlullen begrijpen dat niet.
Dat zou het faillissement van YouTube betekenen.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen ze zelf wel, niet iedereen mag gedeeltes van een programma op yt zetten. Iets met copyright
Maak je geen zorgen over YT die wordt langzaam volgeplemt met AI filmpjes vol nep beroemdheden die net echt lijken die oreren uit vrij verkrijgbare bekende geschiedenis en beelden die volledig AI gegenereerd zijn, het leuk is dat er in de comments ook nog serieus op gereageert wordt.. Katsjinggg voor de uploader en Katsjinnngg voor YT's reclame inkomstenquote:Op zondag 31 mei 2026 15:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou het faillissement van YouTube betekenen.
De beelden zijn het bezit van Talpa. Als iemand ze wil publiceren kost dat geld, dat snap je toch wel.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou het faillissement van YouTube betekenen.
Zelfs de sbs6 Shownieuws mevrouw was duidelijk op de vraag of dit nog wat ging worden buiten de loods; "nee"quote:Op zondag 31 mei 2026 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was in de uitzending ook wel duidelijk te zien. Ze gaf gewoon geen antwoorden op zijn vragen.
We blijven goede vrienden, ik hoop wel dat shownieuws nu befeft dat ze geen uitzendtijd meer waard is.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Zelfs de sbs6 Shownieuws mevrouw was duidelijk op de vraag of dit nog wat ging worden buiten de loods; "nee"
De zomer komt eraan, dus ben bang dat dit soort komkommer bagger gewoon nog even te zien zal zijn. Helemaal als Salar in die loods blijft.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
We blijven goede vrienden, ik hoop wel dat shownieuws nu befeft dat ze geen uitzendtijd meer waard is.
Ja maar ik gun het Salar niet (als het klopt wat ik denk) ik vind met iemands gevoelens spelen/gebruiken echt naar.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De zomer komt eraan, dus ben bang dat dit soort komkommer bagger gewoon nog even te zien zal zijn. Helemaal als Salar in die loods blijft.
Denk dat haar vader het ook helemaal prima zal vinden dat dit tot op de laatste druppel schraal gemolken wordt.
Wat mij verbaasd is dat het gelijkwaardige Chest/Thomas verhaaltje volledig uit beeld is, blijkbaar zit daar geen Juice meer inquote:Op zondag 31 mei 2026 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De zomer komt eraan, dus ben bang dat dit soort komkommer bagger gewoon nog even te zien zal zijn. Helemaal als Salar in die loods blijft.
Denk dat haar vader het ook helemaal prima zal vinden dat dit tot op de laatste druppel schraal gemolken wordt.
Mwah is ie zelf ook niet vies van, hij kan altijd gewoon naar huis. Niks aan verloren.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik gun het Salar niet (als het klopt wat ik denk) ik vind met iemands gevoelens spelen/gebruiken echt naar.
Thomas is minder minder gewillig om weer op TV te komen, heeft ook geen (AI) plaatjes te verkopenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat mij verbaasd is dat het gelijkwaardige Chest/Thomas verhaaltje volledig uit beeld is, blijkbaar zit daar geen Juice meer in
Ik vind haar wat beter te pruimen. Ze laat haar hautaine houding wat varen, maar dat komt denk ik omdat Salar overruled.quote:
Ze is in het 'dagelijkse' (loods) leven veel normaler dan toen ze pas binnen was. Bij feestjes zien we die oude Chess nog wel, zwaar in de make up, borstjes vooruit, lipjes getuit, want dan moet je gezien worden!!quote:Op zondag 31 mei 2026 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar wat beter te pruimen. Ze laat haar hautaine houding wat varen, maar dat komt denk ik omdat Salar overruled.
Woefquote:Op maandag 1 juni 2026 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
Roxy die tegen haar hondje nadoet hoe Ricky als een hondje achter Nyssa aanloopt?![]()
Maar we hebben al eerder gezien dat Salar Anoek ervan weerhield om de ruzie met Joshlyn uit te praten, aan het begin van de cyclus en daarna zei dat mensen dan ook moeten komen praten.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Woef![]()
[ afbeelding ]
Of het is Nissie die al dagen hijgend achter Salar aanhobbelt.. Wiljeprate? wiljeprate?![]()
Nee dan is WK afgelopen.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd. Maar weet wel wat het is. Op 20 juli start B&B Vol Liefde wat nu ook ineens naar 21.00 uur verschuift.
Was wél ff schrikken voor Salar toen Mercedes zijn leeftijd erbij haalde. Zullen we vanaf nu een nóg fanatiekere Salar te zien krijgen want die wil nu wel naar huis lijkt mij, maar wél met een ton!quote:Op zondag 31 mei 2026 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Vermoed dat papa heeft aangeraden om te hinten op het verbreken van 'de relatie', omdat half Nederland er dan weer over praat. Zolang Salar in de loods zit, kan zij af en toe met haar kop op tv en hoeft ze in real life niet met hem te dealen. Want het gaat never nooit niet werken tussen die twee. Mercedes zal zich nooit onderdanig opstellen en doen wat hij wil, maar gewoon waar ze zelf zin in heeft. En dat is ook prima voor een meid van 22.
Maar Salar is gewend het belangrijkste te zijn en altijd zijn zin te krijgen, dus die gaat dat niet pikken.
Maar goed, voorlopig kan Mercedes nog aandacht krijgen van de media, dankzij DBG.
Roxy moet sowieso haar ordinaire spleet houden, die zat zo´n beetje vastgeklonken aan die kabouter van d´r.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Woef![]()
[ afbeelding ]
Of het is Nissie die al dagen hijgend achter Salar aanhobbelt.. Wiljeprate? wiljeprate?![]()
Dit ja, B&B start nu ook later dan normaal. Zowel B&B Vol Liefde en De Bondgenoten houden rekening met het WK, of althans, de makers van de planning.quote:
Nee hoor. Het ging wel degelijk over de gieren.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:55 schreef LionHeart het volgende:
Nyssa heeft iets anders begrepen dan Salar zei en bedoelde. Hij bedoelde dat de Slangen een vrijbrief kregen om op de Haaien te gaan. Nyssa heeft gehoord dat de Gieren het een vrijbrief vonden om op de Haaien te gaan. En dan heeft ze doorverteld.
Niet echt het eind van de wereld, maar in een loods in Lelystad blijkbaar wel.
Ik kan alleen een profiel met 3 volgers en nog een playlist vinden onder "flotify" dus geen idee waar dit over ging/gaat. Sowieso Floris, moet die niet eens gewoon gaan werken ofzoquote:
Het gaat over de tanden van Mercedes. Die houdt ze altijd zo angstvallig verborgen dat mensen zich afvragen of ze ze wel heeft.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:05 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik kan alleen een profiel met 3 volgers en nog een playlist vinden onder "flotify" dus geen idee waar dit over ging/gaat. Sowieso Floris, moet die niet eens gewoon gaan werken ofzo![]()
Ik vind Rikky geen hondje. Robert is het enige loopse schoothondje.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:39 schreef LionHeart het volgende:
Het is niet dat Roxy geen gelijk heeft, maar ze is zo ontzettend hypocriet
30!!quote:Op maandag 1 juni 2026 19:52 schreef Cirilico het volgende:
22 punten uiteindelijk. Had 25 kunnen zijn.
Ze hadden ook iemand van de Haaien kunnen uitsluiten. Grotere kans op überhaupt punten.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer voor Dootje alweer -50 voor de Slangen
Tja, en dan te bedenken dat die andere 3 het niet beter zouden doen (op eigen kracht, dus zonder haperende andere bondjesquote:Op maandag 1 juni 2026 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja, eigenlijk maakt het niets uit wie ze uitsluiten, als de Slangen zelf geen enkle puntenmaker hebbenquote:Op maandag 1 juni 2026 19:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze hadden ook iemand van de Haaien kunnen uitsluiten. Grotere kans op überhaupt punten.
Terug in hun comfortzone.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Twee van de drie jokers verprutst.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, eigenlijk maakt het niets uit wie ze uitsluiten, als de Slangen zelf geen enkle puntenmaker hebben
Haha, nee, over mezelf idd.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:57 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Haha, dacht dat je het over Chess had... Heb zelf zeker onder de 20 gehaald.
Opnames zijn al gemaakt?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:01 schreef spapaars het volgende:
Bondgenoten dus buiten die schuur in juli
een vals loeder is die salar, meneer bemoeiquote:Op maandag 1 juni 2026 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Waar staat Salar zich nu mee te bemoeien dan, wat een clown, ik kijk straks wel verder
dat dusquote:Op maandag 1 juni 2026 20:07 schreef Cirilico het volgende:
Salar en Chess doen waar ze het beste in zijn: olie op het vuur gooien.
Omdat het Nyssa is.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Waar staat Salar zich nu mee te bemoeien dan, wat een clown, ik kijk straks wel verder
ze betrekt het gelijk op zichzelf, de ruzie was met roxyquote:Op maandag 1 juni 2026 20:07 schreef Soury het volgende:
Ik vond het ook grappig dat dat bondje -50 pakken, niet persoonlijk voor Do. Maar er wordt weer een heel ding van gemaakt
Was er iets danquote:
Dat ze die versteende brok klei ook nog een naam hebben gegeven.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's omoemoemoe die is het zonnestelsel al uit
Eigenlijk moet ze dit tegen Dominique zeggen en als die begint te janken "ik heb het niet tegen jou, want jij bent niet zelf degene die een gele kaart heeft gepakt".quote:Op maandag 1 juni 2026 20:10 schreef Cirilico het volgende:
Kom op Nyssa, nu nog een opmerking "weet je wat ik grappig vind, dat je ons uitsluit en daarna een gele kaart pakt."![]()
![]()
Nou nou het was heel spannend of het geen verdwaald ruimteschip wasquote:Op maandag 1 juni 2026 20:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze die versteende brok klei ook nog een naam hebben gegeven.
Ik moet wel om die gast lachen, echt alles gaat langs hem heenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die ''ie zich zeer welkom voelt in het -50 Bondje
Hij had totaal de gele kaart gemist. Overkomt hem wel vaker dat hij geen idee heeft wat dat gebeurt.quote:
Ja joh ik was cynischquote:Op maandag 1 juni 2026 20:19 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Hij had totaal de gele kaart gemist. Overkomt hem wel vaker dat hij geen idee heeft wat dat gebeurt.
Het is hartstikke hypocriet. En zeker voor een plebsprogramma als dit.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
Mooi dat k. geroep moet gewoon afgestraft worden, terecht.
Zo ken ik je.quote:
Er zijn miljarden rotsen in het universum, we zullen niet alleen zijn.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou nou het was heel spannend of het geen verdwaald ruimteschip was
Hoezo? Er zijn dingen die niet getolereerd worden en dat zijn een aantal scheldwoorden waaronder kanker en homo.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het is hartstikke hypocriet. En zeker voor een plebsprogramma als dit.
Deze is best mooiquote:Op maandag 1 juni 2026 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn miljarden rotsen in het universum, we zullen niet alleen zijn.
100%quote:Op maandag 1 juni 2026 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn miljarden rotsen in het universum, we zullen niet alleen zijn.
Stond dat ook op feestboek?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Maar Rikkie heeft wel in één ding gelijk, áls er ergens iets "vreemds" gevonden wordt is het gelijk verboden gebied en moet iedereen ineens oprotten plaats maken voor de mannen vd regering
Omdat andere (heftige) scheldwoorden wel worden getolereerd. Schijnheiligheid.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn dingen die niet getolereerd worden en dat zijn een aantal scheldwoorden waaronder kanker en homo.
Dat weten ze ook
Mag zo zijn, regels zijn regels. Als je ze overtreedt krijg je geel.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Omdat andere (heftige) scheldwoorden wel worden getolereerd. Schijnheiligheid.
Daar had ik het niet over.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:26 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Mag zo zijn, regels zijn regels. Als je ze overtreedt krijg je geel.
Nog niet meegemaakt, wel veel gele kaarten door schelden met bepaalde woorden.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Omdat andere (heftige) scheldwoorden wel worden getolereerd. Schijnheiligheid.
Kaakschaatsen.quote:
Mocktails zijn toch zonder alcohol. Jammerquote:
Die dame die één van de mannen toendertijd een klap in het gezicht gaf, schold een andere dame onder andere uit voor bitch. Voor geen van beide feiten ontving ze een gele kaart. En voor snuiven ontving ze geen rode, maar een gele kaart. En ook ontving ze een ton.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt, wel veel gele kaarten door schelden met bepaalde woorden.
Limonade ja.. heel verstandig van Febo na de afgelopen verbale oorlogenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Mocktails zijn toch zonder alcohol. Jammer
Maar wat hebben die ouders het afgelopen twintig jaar gedaan? Zoiets kan je tijdens het opgroeien nog afleren.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Nissie moet monddood gemaakt worden, klep dicht snater houwe, kappe met wauwele muilkorf op![]()
[ afbeelding ]
Als jij geen verschil ziet tussen bitch en kankerwijf dan houdt deze discussie opquote:Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Die dame die één van de mannen toendertijd een klap in het gezicht gaf, schold een andere dame onder andere uit voor bitch. Voor geen van beide feiten ontving ze een gele kaart. En voor snuiven ontving ze geen rode, maar een gele kaart. En ook ontving ze een ton.
Niets dus, er zit geen rem ingebouwd, kan betekenen dat ze met die bemoeibek altijd is weggekomenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar wat hebben die ouders de afgelopen twintig gedaan? Zoiets kan je tijdens het opgroeien nog afleren.
Nee, nee. Ik heb het over erge scheldwoorden in het algemeen. Ten eerste is schelden = schelden. Punt. Dus trek gewoon die lijn. En ten tweede besef ik zeker wel dat men "kanker" het heftigste scheldwoord vindt in Nederland. Dat neemt niet weg dat "bitch" ook een heftig scheldwoord is.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij geen verschil ziet tussen bitch en kankerwijf dan houdt deze discussie op
En flauw.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij geen verschil ziet tussen bitch en kankerwijf dan houdt deze discussie op
Ja maar.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Nissie moet monddood gemaakt worden, klep dicht snater houwe, kappe met wauwele muilkorf op![]()
[ afbeelding ]
Haha !!quote:
Hoe was het ook alweer? "Zalig zijn de armen van geest, want hunner is het Koninkrijk der hemelen" Zweeft heerlijk in zijn eigen Wereldquote:Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Eigenlijk he... Tussen al die rare opgefokte mafklappers is Sayf nog de meest normale
En dat zegt best heel veel.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Eigenlijk he... Tussen al die rare opgefokte mafklappers is Sayf nog de meest normale
Persoonlijk zou ik compleet afknappen van zijn complot gedachtes, maar ze vindt het blijkbaar grappig. Plus dat Ricky al een aantal keren over de pis gaat en dan zegt hij "jullie" ipv je. Lijkt me bloed irritant dat je als een geheel gezien wordt met je tweeling zus. Het zijn wel twee individuen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef schetterklep het volgende:
Die Nyssa moet ook snel vertrekken bij die Ricky. Die probeert haar ook de mond te snoeren zodat ze doet wat hij graag wil zien. Als je zo al tegen elkaar praat als je elkaar nog niet eens buiten de loods hebt meegemaakt dan stop er maar mee. De laatste cyclussen weten ze wel de meest vreemde of nare kerels naar binnen te trekken zeg. Lijken bijna van die manospher types , echt sbs dit![]()
Voilaquote:
Hadden ze dat uitdagingsduel gewonnen, dan?quote:
Gelukkig wel mocktails, anders werden het waarschijnlijk nog meer gele kaarten en mogelijk rood. Als Ro en Ro Rood pakken, moet er alsnog iemand weggestemd worden.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Vrouwen kippenhok.
Mannen, mwa, Barbie, moet dat nou...
Ik ook niet. Aan 't eind teruggespoeld en er was een dubbele piep "pieppiepsmoel"quote:Op maandag 1 juni 2026 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Heb overigens geen scheldwoord gehoord uit haar mond, in ieder geval geen 'bliep' ook
Ja, er is wat met die mannen daar. Worden allemaal steeds dominanter naarmate ze langer in de loods zitten. Robert is overheersend, Salar en nu Ricky ook.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef schetterklep het volgende:
Die Nyssa moet ook snel vertrekken bij die Ricky. Die probeert haar ook de mond te snoeren zodat ze doet wat hij graag wil zien. Als je zo al tegen elkaar praat als je elkaar nog niet eens buiten de loods hebt meegemaakt dan stop er maar mee. De laatste cyclussen weten ze wel de meest vreemde of nare kerels naar binnen te trekken zeg. Lijken bijna van die manospher types , echt sbs dit![]()
Ik dacht van wel, maar ik kan me vergist hebben met een andere opdracht.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Hadden ze dat uitdagingsduel gewonnen, dan?
[..]
[..]
[..]
Ze heeft idd een enorm grote bek maar zoals hij die probeert te snoerenquote:Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef schetterklep het volgende:
Dat is echt wel haar trigger.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:35 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien kunnen ze trouwens Martin Gaus strikken voor een jureerbare; al die hondjes daar moeten wel een show kunnen opvoeren.
Ik hoop dat iemand Roxy op blijft jagen over haar zooi en corvee, dan is ze zo weg met nog een gele kaart. Misschien gaat haar hondje -als we dan toch in termen spreken- er meteen achteraan.
En zo kennen we je weer ouwe kamperbitch.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Even nog het "Hou je Kankerkop" piepje .. voor alle duidelijkheid een verdiende gele kaart![]()
[ afbeelding ]
Komt vaak voor dat een tweeling als één geheel wordt aangesproken. Heb ik mijn hele leven mee moeten maken en je vergeet daardoor jezelf volledig. Bovendien is mijn andere helft een vreselijke bemoeial en kapsonesgriet en ik het tegenovergestelde. Vaak botsten wij ook en als zij iemand uitdaagde kon ik het gevecht afmaken want daar was ze te laf voor. Heb na al die jaren definitief die navelstreng doorgeknipt. Heb eindelijk rust in mijn hoofd.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik compleet afknappen van zijn complot gedachtes, maar ze vindt het blijkbaar grappig. Plus dat Ricky al een aantal keren over de pis gaat en dan zegt hij "jullie" ipv je. Lijkt me bloed irritant dat je als een geheel gezien wordt met je tweeling zus. Het zijn wel twee individuen.
Eeneiig ook?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Komt vaak voor dat een tweeling als één geheel wordt aangesproken. Heb ik mijn hele leven mee moeten maken en je vergeet daardoor jezelf volledig. Bovendien is mijn andere helft een vreselijke bemoeial en kapsonesgriet en ik het tegenovergestelde. Vaak botsten wij ook en als zij iemand uitdaagde kon ik het gevecht afmaken want daar was ze te laf voor. Heb na al die jaren definitief die navelstreng doorgeknipt. Heb eindelijk rust in mijn hoofd.
SPOILER: Stonden er naast de kluis maar wat deelnemers bij het grofvuil ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
Promo voorspelt weer een voortzetting van de grote' Salar mist Mercedes zo'-show.Mercedes zei dat ze steeds minder voor hem voelt. Salar: Ze heeft me nodig!!SPOILER: Stonden er naast de kluis maar wat deelnemers bij het grofvuil ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks niet zeuren dat ze de ton door je neus heeft geboord, als je er voor haar uit gaat!
denk dat Salar nog nooit heeft meegemaakt dat hij gedumpt wordtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Mercedes zei dat ze steeds minder voor hem voelt. Salar: Ze heeft me nodig!!
Straks niet zeuren dat ze de ton door je neus heeft geboord, als je er voor haar uit gaat!
Hij verdraaide het gesprek enigszins en deed alsof ze hem zó miste maar dat is niet precies wat zij hem vertelde. We zullen de komende afleveringen zijn gezeur wel moeten aanhoren want hoezo zou een meid als Mercedes zo´n mooie jongen laten lopen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Te oud?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij verdraaide het gesprek enigszins en deed alsof ze hem zó miste maar dat is niet precies wat zij hem vertelde. We zullen de komende afleveringen zijn gezeur wel moeten aanhoren want hoezo zou een meid als Mercedes zo´n mooie jongen laten lopen?
Ach dan komt hij als Heintje Davids over 2 maand weer een poging wagen net als Robert en Gerritquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Heejj.. Je bent vroegquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach dan komt hij als Heintje Davids over 2 maand weer een poging wagen net als Robert en Gerrit
Dat ja, het leek er wel een beetje op alsof hij het allemaal liever niet wilde horen en ging haar wat woorden in de mond leggen zodat het nog niet direct over was.En toen hield ze er ook maar over op.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij verdraaide het gesprek enigszins en deed alsof ze hem zó miste maar dat is niet precies wat zij hem vertelde. We zullen de komende afleveringen zijn gezeur wel moeten aanhoren want hoezo zou een meid als Mercedes zo´n mooie jongen laten lopen?
Het was heel; veel ik. En zij was stil.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:55 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat ja, het leek er wel een beetje op alsof hij het allemaal liever niet wilde horen en ging haar wat woorden in de mond leggen zodat het nog niet direct over was.En toen hield ze er ook maar over op.
Het is duidelijk dat Salar er bliksensel uit wil voordat het te laat is, en de greep op Mercedes verslapt..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:55 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat ja, het leek er wel een beetje op alsof hij het allemaal liever niet wilde horen en ging haar wat woorden in de mond leggen zodat het nog niet direct over was.En toen hield ze er ook maar over op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |