abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220923168
Presentator top gozer Jan Versteegh


Bondjes cyclus 29





Vossen: Ricky, Nyssa, Roland, Melvin
Gieren: Anouk, Noah, Chess, Salar
Haaien: Bonnie, Sayf, Mila, Joshlyn
Slangen: Roxy, Robert, Dominique, Casper

( img&data @KinKiJan)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia

De bondjes van cyclus 11

[ afbeelding ]

Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce

Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:

[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.

Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik

Met dank aan KinKiJan

[ afbeelding ]

Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan

[ afbeelding ]Cap van Spapaars

Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley

Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig

[ afbeelding ]

Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars

[ afbeelding ]

Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob

Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:38:55 #2
168093 Soury
Squeek
pi_220923173
Had niet door dat ik de lapo had
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:39:52 #3
381299 schetterklep
pi_220923187
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:38 schreef Soury het volgende:
Had niet door dat ik de lapo had
Ik was al aan het wachten :@ Maar we zijn weer geflest hoor, geen relatie einde merk ik alweer :{w
you tokkie to me?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:39:53 #4
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220923188
Moeilijk gelul.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:39:57 #5
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220923189
Moet ze suikerbrood halen, geen suiker, geen boter en geen brood nodig.
Dom gezeik ...

“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:40:04 #6
429018 Fritsie1960
pi_220923192
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:38 schreef Soury het volgende:
Had niet door dat ik de lapo had
Is geloof ik ook niet helemaal goed gegaan, topic nr staat er niet meer bij -O-
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:40:24 #7
429018 Fritsie1960
pi_220923201
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:35 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Hij heeft haar toch wat mogen laten zien?

|:)
Gellukkig onder de dekens en in het donker :+
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:40:28 #8
11946 StephanL
pi_220923202
Met anderen worden, we stoppen er mee :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:40:49 #9
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220923209
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:38 schreef Soury het volgende:
Had niet door dat ik de lapo had
Voor de zoveelste keer _O-
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:41:18 #10
381299 schetterklep
pi_220923214
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Is geloof ik ook niet helemaal goed gegaan, topic nr staat er niet meer bij -O-
182 toch?
you tokkie to me?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:42:01 #11
429018 Fritsie1960
pi_220923229
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:41 schreef schetterklep het volgende:

[..]
182 toch?
#281
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:44:34 #12
381299 schetterklep
pi_220923272
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
#281
Ik was ook al begonnen met een nieuw deel maar ik snap de regels niet dus ging weer "terug" dus weet niet of ik al iets veranderd had :@
you tokkie to me?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:46:12 #13
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220923295
Ahh Dotje gaat het vast wel oplossen ;)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:47:20 #14
168093 Soury
Squeek
pi_220923311
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:40 schreef spapaars het volgende:

[..]
Voor de zoveelste keer _O-
Ja ik let daar niet op. Maar bleef lang stil
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:47:49 #15
168093 Soury
Squeek
pi_220923316
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Is geloof ik ook niet helemaal goed gegaan, topic nr staat er niet meer bij -O-
Oh gek ik deed open nieuw deel. Even vragen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:48:50 #16
429018 Fritsie1960
pi_220923326
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh gek ik deed open nieuw deel. Even vragen
Ik vermoed dat het komt door -50 O-)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:49:07 #17
168093 Soury
Squeek
pi_220923333
@Dotteke, ik heb de TT gemold -O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:49:14 #18
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220923336
Intussen... Salar wil niet praten... 'tuurlijk dat verhaallijntje oprekken heel goed ^O^
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:49:44 #19
168093 Soury
Squeek
pi_220923342
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat het komt door -50 O-)
De geest van Salar :blauwoog:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:50:17 #20
429018 Fritsie1960
pi_220923350
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:49 schreef Soury het volgende:

[..]
De geest van Salar :blauwoog:
Fuck Salar ~O>
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:51:22 #21
11946 StephanL
pi_220923373
Lekker voor hem. Ga maar snel naar huis
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:51:22 #22
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220923374
Zeg gewoon dat ie naar huis moet komen, kun je hier lekker thuis over gaan zitten zeveren ^O^
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:51:31 #23
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220923376
Salar wil even snel garanties voor Eeuwige Liefde buiten.... Mercedes houdt strategisch haar kop dicht _O-
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:51:32 #24
168093 Soury
Squeek
pi_220923377
Het word wel lastig, nou dat is wel een rode vlag Salar. Ik zou maar gaan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:51:41 #25
381299 schetterklep
pi_220923382
Melvin kwam toevallig even de tafel dekken. Eens kijken wat hij gehoord heeft en doorverteld :%
you tokkie to me?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:53:00 #26
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220923396
Salar is blijkaar al te oud om de UitmaakPraat te snappen _O-
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:53:36 #27
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220923403
Zeghetdan Zeghetdan Zeghetdan }:|
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:54:10 #28
429018 Fritsie1960
pi_220923408
Nee Salar, je snapt wel meer dingen niet })
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:54:22 #29
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220923411
Half kruisverhoor
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:54:25 #30
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220923412
En 150 pnt pleitte :O
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:54:35 #31
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220923417
Voor mij wordt het meer en meer (Salar)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:55:29 #32
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220923427
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:55:47 #33
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220923430
Jaja Ze mist hem vreselijk maar weet niet wat ze met die ouwe man aan moet buiten ^O^
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:55:48 #34
429018 Fritsie1960
pi_220923431
Oeh Zeef ga op Roxy zitten.... ze begint te zweven :+
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:56:30 #35
11946 StephanL
pi_220923437
Ren Mercedes :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:56:44 #36
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220923440
Snel afmaken het is bijna tijd }:|

  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:56:46 #37
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220923441
Robert straks weer piswoestkwaad
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:56:48 #38
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220923442
Loverboy, Ik hou alleen van jouw.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:57:44 #39
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220923453
Manipulator!!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:58:32 #40
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220923460
Waar is dat fotootje van de Oscar ... geweldige scenes *O*
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:58:36 #41
429018 Fritsie1960
pi_220923461
Ik zal altijd naast je staan!.... maar ga je wel ff werken voor de kost ~O>
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:58:48 #42
182698 Cirilico
pi_220923464
Ik weet niet wie haar thuis het licht heeft laten zien, maar kudos. ^O^
Hotapnyc
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:00:15 #43
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220923489
Maandag, verrassend, Casper is een luie donder!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:00:43 #44
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220923500
Maandag: Jij doet niks, nee jij doet niks, ja maar jij doet ook niks, maar jij doet echt niks

:O
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 20:00:59 #45
388664 crew  Dotteke
pi_220923506
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:49 schreef Soury het volgende:
@:Dotteke, ik heb de TT gemold -O-
Komt goed. Ik ga even kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:01:44 #46
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220923519
De Kliphangert Luie Casper wordt aangesproken op Nixdoen in het huishouden.. Tsja een Ex-Slang wat wil je? _O-

  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:03:26 #47
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220923546
Dit was dus met Stip de zoveelste DJ.Mercedes aflevering.. Bravo PapaBokito ^O^
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 20:04:35 #48
388664 crew  Dotteke
pi_220923558
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Dit was dus met Stip de zoveelste DJ.Mercedes aflevering.. Bravo PapaBokito ^O^
Ik heb alles gemist, was in slaap gevallen net wakker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:05:02 #49
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220923565
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Dit was dus met Stip de zoveelste DJ.Mercedes aflevering.. Bravo PapaBokito ^O^
Ze heeft trouwens een nieuwe track.
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:05:06 #50
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220923567
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb alles gemist, was in slaap gevallen net wakker
Ohjee... nahh we redden het nog wel hoor ;)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:06:08 #51
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220923573
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:05 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ze heeft trouwens een nieuwe track.
Bekijk deze YouTube-video
Nachtmerrie , jah voor Salar :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:07:23 #52
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220923594
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb alles gemist, was in slaap gevallen net wakker
lol.
Slaapmuts.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 20:20:47 #53
388664 crew  Dotteke
pi_220923699
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:07 schreef spapaars het volgende:

[..]
lol.
Slaapmuts.
Echt he.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:21:16 #54
1369 LionHeart
pi_220924510
Mercedes is vermoeiend.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:59:16 #55
429018 Fritsie1960
pi_220925195
Ja hoor je kan er op wachten, straks Mercedes in Shownieuws O-)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:08:06 #56
495039 Cupfighter
pi_220925248
Ik ben Mercedes moe
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:11:03 #57
168093 Soury
Squeek
pi_220925262
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor je kan er op wachten, straks Mercedes in Shownieuws O-)
Kan dat playmobil hoofd niet meer zien :{w
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:13:27 #58
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220925277
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Kan dat playmobil hoofd niet meer zien :{w
Het is een AI kop!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:14:13 #59
429018 Fritsie1960
pi_220925283
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:13 schreef spapaars het volgende:

[..]
Het is een AI kop!
Met 'n scheve bek :Y
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:14:29 #60
168093 Soury
Squeek
pi_220925285
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:13 schreef spapaars het volgende:

[..]
Het is een AI kop!
Op het promotie materiaal wel ja.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:28:23 #61
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220925398
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:57:58 #62
381299 schetterklep
pi_220925635
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor je kan er op wachten, straks Mercedes in Shownieuws O-)
Nou, daar kwam ook niet veel nieuws uit behalve dat ze toch eindigde met "als het niet zo is blijven we gewoon vrienden". Denk meer dat het voor haar moeilijk is er zo ineens mee te stoppen en dat dit de voorzet was om straks toch vrij snel te kunnen zeggen dat het niet werkt.
you tokkie to me?
  zondag 31 mei 2026 @ 00:10:05 #63
168093 Soury
Squeek
pi_220925681
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:57 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Nou, daar kwam ook niet veel nieuws uit behalve dat ze toch eindigde met "als het niet zo is blijven we gewoon vrienden". Denk meer dat het voor haar moeilijk is er zo ineens mee te stoppen en dat dit de voorzet was om straks toch vrij snel te kunnen zeggen dat het niet werkt.
Ik kies in deze even Salar zijn kant. Het lijkt er verdacht veel op dat Mercedes haar smoel in die loods laat zien en daarna weer kan aanschuiven in Shownieuws om haar eigen persoontje te promoten. Aan het lijntje houden met Salar (met een flinke slag om de arm omdat ze het "moeilijk" vind) en wel melden dat hij vooral moet blijven.
Het is een grote Mercedes promotie show, pa ziet zijn kipje met gouden ei het prima doen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 00:10:31 #64
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925682
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:57 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Nou, daar kwam ook niet veel nieuws uit behalve dat ze toch eindigde met "als het niet zo is blijven we gewoon vrienden". Denk meer dat het voor haar moeilijk is er zo ineens mee te stoppen en dat dit de voorzet was om straks toch vrij snel te kunnen zeggen dat het niet werkt.
Thanks, kan ik dat overslaan. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:12:52 #65
168093 Soury
Squeek
pi_220925690
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:10 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Thanks, kan ik dat overslaan. :D
Dat ze zegt "dan blijven we vrienden" is natuurlijk de grootste kul. Met haar zuinige bekkie :r
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 00:14:34 #66
381299 schetterklep
pi_220925692
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik kies in deze even Salar zijn kant. Het lijkt er verdacht veel op dat Mercedes haar smoel in die loods laat zien en daarna weer kan aanschuiven in Shownieuws om haar eigen persoontje te promoten. Aan het lijntje houden met Salar (met een flinke slag om de arm omdat ze het "moeilijk" vind) en wel melden dat hij vooral moet blijven.
Het is een grote Mercedes promotie show, pa ziet zijn kipje met gouden ei het prima doen.
Ja, zo had ik het nog niet bekeken maar die kan ook natuurlijk. Links of rechtsom wordt het niets meer tussen die twee maar nu de aandacht nog even behouden zolang het kan en alles eruit halen :{
you tokkie to me?
  zondag 31 mei 2026 @ 00:14:42 #67
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925693
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat ze zegt "dan blijven we vrienden" is natuurlijk de grootste kul. Met haar zuinige bekkie :r
Dat was in de uitzending ook wel duidelijk te zien. Ze gaf gewoon geen antwoorden op zijn vragen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:18:23 #68
443793 MacDeMarco
error #52
pi_220925701
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Dit was dus met Stip de zoveelste DJ.Mercedes aflevering.. Bravo PapaBokito ^O^
De Salar en Merrie Show mag wel een keer ten einde komen. Elke keer 1/3e van de aflevering inpikken. :N

Het lijkt bondgenoten-komkommertijd in de loods met de nietszeggende cliffhanger over schoonmaakruzie nr. 342689, dat waarschijnlijk met een sisser afloopt. :z
All those angels with their wings glued on.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:18:59 #69
168093 Soury
Squeek
pi_220925703
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat was in de uitzending ook wel duidelijk te zien. Ze gaf gewoon geen antwoorden op zijn vragen.
Ik heb het niet gezien maar ging uit van de woorden van schetterklep, oh je bedoeld in de DBG uitzending, ja daar draaide ze het alle kanten op. Zodat ze er zelf goed uit komt. Stel dat Salar naar huis gaat dan kan ze altijd nog zeggen dat ze al twijfels had. Linke loetje
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 00:22:21 #70
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925712
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb het niet gezien maar ging uit van de woorden van schetterklep, oh je bedoeld in de DBG uitzending, ja daar draaide ze het alle kanten op. Zodat ze er zelf goed uit komt. Stel dat Salar naar huis gaat dan kan ze altijd nog zeggen dat ze al twijfels had. Linke loetje
Dat bedoelde ik. Ze hield het zo vaag mogelijk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:24:06 #71
168093 Soury
Squeek
pi_220925716
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat bedoelde ik. Ze hield het zo vaag mogelijk.
Vooral even vasthouden en die loods bezoeken :P Ik vind het smerig. Naar volk
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 00:28:12 #72
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925724
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Vooral even vasthouden en die loods bezoeken :P Ik vind het smerig. Naar volk
Heel berekenend, hij weet niet wat ze buiten doet of zegt. En zo heeft ze toch weer aandactht, zowel in het programma als in Showniews.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:31:07 #73
168093 Soury
Squeek
pi_220925731
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heel berekenend, hij weet niet wat ze buiten doet of zegt. En zo heeft ze toch weer aandactht, zowel in het programma als in Showniews.
Haar vader heeft tijdens het bezoek zelfs gezegd dat ze er dan maar gebruik van moest nemen, en dat doet ze.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 00:34:01 #74
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925739
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Haar vader heeft tijdens het bezoek zelfs gezegd dat ze er dan maar gebruik van moest nemen, en dat doet ze.
Verhip ja, haar volgertjes zullen vast trots zijn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:36:57 #75
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925744
En morgen gelijk een reactie van Moeder Salar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:40:26 #76
168093 Soury
Squeek
pi_220925753
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
En morgen gelijk een reactie van Moeder Salar.
Waar?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 00:41:19 #77
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220925755
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
En morgen gelijk een reactie van Moeder Salar.
Mercedes leest mee, en is zich ervan bewust dat ze een poppentje was voor hem
  zondag 31 mei 2026 @ 00:43:53 #78
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925759
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Waar?
Als ik wat zie post ik het wel even. En nee , niet van een fake site. Maar ik weet dat moeke nogal fel kan zijn als het over haar prinsje gaat.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:45:39 #79
168093 Soury
Squeek
pi_220925762
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:43 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Als ik wat zie post ik het wel even. En nee , niet van een fake site. Maar ik weet dat moeke nogal fel kan zijn als het over haar prinsje gaat.
Oh ok :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 01:48:17 #80
335263 freaky40
pi_220925845
Nou dat was weer een FEBO fuck pur sang zoals verwacht. Net doen alsof dit het einde van Merkedes/Salar is maar uiteindelijk toch niet. Dramatisch muziekje er onder en weer een kort zaterdagavond intermezzo met nontent gevuld. Merkedes mocht even het verhaallijntje tussen Salar en haar completeren. In ieder geval gaat hij nog lekker nergens heen zolang hij de 72.000 niet wint (in 2 delen), dus ik denk dat ze nog wel vaker op bezoek gaat komen: missie geslaagd voor haar, haar vader en de FEBO niet te vergeten. Casper wordt even op zijn nummer gezet maandag door Mila, can't wait to see the upper Karen in haar. })
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 31 mei 2026 @ 10:36:29 #81
461512 Chea49
pi_220927656
O dear, nog nooit min-punten gehaald zegt Salar. Tja, dat komt alleen maar omdat jij deze keer eens speelde. Maar goed, zijn boosheid werd even overschaduwd door het nieuws dat zijn etalagepopje op bezoek mocht komen, alwéér. :{
En we zien dat zweef helemaal in de ban is van het gedrag van Roxy en haar met allerlei hokuspokus tot rust weet te brengen. Waar is Robertje nu dan? Hellup Robert, je vriendin praat met een andere man! :B
En de eeuwige schoonmaakruzies onderling in het luiste bondje ooit, de slangen. Maar ook puistenkoppie wordt deze keer aangepakt. Waarom denken jongens-mannen altijd dat zij niet hoeven schoon te maken? ~O>
En dan het bezoek van Queen d.j. Merrie. Met d´r eeuwige tuitbekkie en dichtgeknepen oogjes probeert ze netjes King Salar opzij te schuiven. Ze geeft nét genoeg ruimte om te geloven dat er nog een kans is buiten maar het wordt wél moeilijk maar lekker nog even blijven daar Salar. _O-
Salar ligt nog nét niet op zijn knieën want met zo´n meisje aan zijn arm is het lekker scoren natuurlijk en zeker als ze straks een wereldberoemde d.j. in het buitenland is. Jaja, aan kleine knopjes draaien is tegenwoordig winstgevender dan je elke dag uit de naad zwoegen voor een baas. ^O^
  zondag 31 mei 2026 @ 10:40:32 #82
335263 freaky40
pi_220927678
479.000 kijkers keken gisteren lineair naar het korte zaterdagavond intermezzo.

Dag Top 25 nr. 10
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 31 mei 2026 @ 12:05:45 #83
3542 Gia
User under construction
pi_220928278
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heel berekenend, hij weet niet wat ze buiten doet of zegt. En zo heeft ze toch weer aandactht, zowel in het programma als in Showniews.
Vermoed dat papa heeft aangeraden om te hinten op het verbreken van 'de relatie', omdat half Nederland er dan weer over praat. Zolang Salar in de loods zit, kan zij af en toe met haar kop op tv en hoeft ze in real life niet met hem te dealen. Want het gaat never nooit niet werken tussen die twee. Mercedes zal zich nooit onderdanig opstellen en doen wat hij wil, maar gewoon waar ze zelf zin in heeft. En dat is ook prima voor een meid van 22.
Maar Salar is gewend het belangrijkste te zijn en altijd zijn zin te krijgen, dus die gaat dat niet pikken.

Maar goed, voorlopig kan Mercedes nog aandacht krijgen van de media, dankzij DBG.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:21:42 #84
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220928369
Mercedes had gewoon d'r bekkie moeten opentrekken, "Ik weet niet wat ik met je aanmoet buiten" dekt de lading meer dan genoeg.. maar niet voor Salardrammert ;)



John Welten Cookiecartoons
  zondag 31 mei 2026 @ 14:57:29 #85
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220929146
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is toch logisch dat je geen spul van talpa op YT kan zetten. :?
Nee, eigenlijk gaat het erom meer mensen nieuwsgierig te maken naar hun programma's.
De oetlullen begrijpen dat niet.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:00:33 #86
168093 Soury
Squeek
pi_220929201
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:57 schreef spapaars het volgende:

[..]
Nee, eigenlijk gaat het erom meer mensen nieuwsgierig te maken naar hun programma's.
De oetlullen begrijpen dat niet.
Dat doen ze zelf wel, niet iedereen mag gedeeltes van een programma op yt zetten. Iets met copyright
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 15:28:06 #87
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220929512
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat doen ze zelf wel, niet iedereen mag gedeeltes van een programma op yt zetten. Iets met copyright
Dat zou het faillissement van YouTube betekenen.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:52:37 #88
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220929724
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:28 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dat zou het faillissement van YouTube betekenen.
Maak je geen zorgen over YT die wordt langzaam volgeplemt met AI filmpjes vol nep beroemdheden die net echt lijken die oreren uit vrij verkrijgbare bekende geschiedenis en beelden die volledig AI gegenereerd zijn, het leuk is dat er in de comments ook nog serieus op gereageert wordt.. Katsjinggg voor de uploader en Katsjinnngg voor YT's reclame inkomsten ;)
  zondag 31 mei 2026 @ 15:55:50 #89
168093 Soury
Squeek
pi_220929743
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:28 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dat zou het faillissement van YouTube betekenen.
De beelden zijn het bezit van Talpa. Als iemand ze wil publiceren kost dat geld, dat snap je toch wel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 17:13:10 #90
381299 schetterklep
pi_220930276
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat was in de uitzending ook wel duidelijk te zien. Ze gaf gewoon geen antwoorden op zijn vragen.
Zelfs de sbs6 Shownieuws mevrouw was duidelijk op de vraag of dit nog wat ging worden buiten de loods; "nee" :N
you tokkie to me?
  zondag 31 mei 2026 @ 17:20:22 #91
168093 Soury
Squeek
pi_220930308
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:13 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Zelfs de sbs6 Shownieuws mevrouw was duidelijk op de vraag of dit nog wat ging worden buiten de loods; "nee" :N
We blijven goede vrienden, ik hoop wel dat shownieuws nu befeft dat ze geen uitzendtijd meer waard is. :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 17:26:47 #92
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220930332
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:20 schreef Soury het volgende:

[..]
We blijven goede vrienden, ik hoop wel dat shownieuws nu befeft dat ze geen uitzendtijd meer waard is. :W
De zomer komt eraan, dus ben bang dat dit soort komkommer bagger gewoon nog even te zien zal zijn. Helemaal als Salar in die loods blijft.

Denk dat haar vader het ook helemaal prima zal vinden dat dit tot op de laatste druppel schraal gemolken wordt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zondag 31 mei 2026 @ 17:29:49 #93
168093 Soury
Squeek
pi_220930348
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
De zomer komt eraan, dus ben bang dat dit soort komkommer bagger gewoon nog even te zien zal zijn. Helemaal als Salar in die loods blijft.

Denk dat haar vader het ook helemaal prima zal vinden dat dit tot op de laatste druppel schraal gemolken wordt.
Ja maar ik gun het Salar niet (als het klopt wat ik denk) ik vind met iemands gevoelens spelen/gebruiken echt naar.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 17:32:44 #94
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220930360
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
De zomer komt eraan, dus ben bang dat dit soort komkommer bagger gewoon nog even te zien zal zijn. Helemaal als Salar in die loods blijft.

Denk dat haar vader het ook helemaal prima zal vinden dat dit tot op de laatste druppel schraal gemolken wordt.
Wat mij verbaasd is dat het gelijkwaardige Chest/Thomas verhaaltje volledig uit beeld is, blijkbaar zit daar geen Juice meer in
  zondag 31 mei 2026 @ 17:46:59 #95
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220930427
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar ik gun het Salar niet (als het klopt wat ik denk) ik vind met iemands gevoelens spelen/gebruiken echt naar.
Mwah is ie zelf ook niet vies van, hij kan altijd gewoon naar huis. Niks aan verloren.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:32 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Wat mij verbaasd is dat het gelijkwaardige Chest/Thomas verhaaltje volledig uit beeld is, blijkbaar zit daar geen Juice meer in
Thomas is minder minder gewillig om weer op TV te komen, heeft ook geen (AI) plaatjes te verkopen :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zondag 31 mei 2026 @ 20:46:34 #96
389257 Hagenesie
pi_220931894
Chess haar rol is ook wel uitgespeeld.
  zondag 31 mei 2026 @ 22:34:11 #97
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220932484
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:46 schreef Hagenesie het volgende:
Chess haar rol is ook wel uitgespeeld.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 23:16:05 #98
168093 Soury
Squeek
pi_220932625
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:46 schreef Hagenesie het volgende:
Chess haar rol is ook wel uitgespeeld.
Ik vind haar wat beter te pruimen. Ze laat haar hautaine houding wat varen, maar dat komt denk ik omdat Salar overruled.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 09:35:28 #99
3542 Gia
User under construction
pi_220934259
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind haar wat beter te pruimen. Ze laat haar hautaine houding wat varen, maar dat komt denk ik omdat Salar overruled.
Ze is in het 'dagelijkse' (loods) leven veel normaler dan toen ze pas binnen was. Bij feestjes zien we die oude Chess nog wel, zwaar in de make up, borstjes vooruit, lipjes getuit, want dan moet je gezien worden!!
  maandag 1 juni 2026 @ 10:42:05 #100
1369 LionHeart
pi_220934710
Leuk, aluhoedje Ricky vanavond.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:46:38 #101
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220934750
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:42 schreef LionHeart het volgende:
Leuk, aluhoedje Ricky vanavond.
Woef woef Gate ;)
  maandag 1 juni 2026 @ 10:48:15 #102
335263 freaky40
pi_220934761
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,8 Kijkcijfer: 635.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 8

Wederom een bijzondere meting want GTST is uitgesteld wederom verslagen. Die staan op plek 7 van de Kijkcijfer Top 25.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 1 juni 2026 @ 10:55:10 #103
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220934795
Roxy die tegen haar hondje nadoet hoe Ricky als een hondje achter Nyssa aanloopt? :D _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 1 juni 2026 @ 10:58:38 #104
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220934820
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
Roxy die tegen haar hondje nadoet hoe Ricky als een hondje achter Nyssa aanloopt? :D _O-
Woef _O-



Of het is Nissie die al dagen hijgend achter Salar aanhobbelt.. Wiljeprate? wiljeprate? :P
  maandag 1 juni 2026 @ 11:35:54 #105
3542 Gia
User under construction
pi_220935015
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:58 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Woef _O-

[ afbeelding ]

Of het is Nissie die al dagen hijgend achter Salar aanhobbelt.. Wiljeprate? wiljeprate? :P
Maar we hebben al eerder gezien dat Salar Anoek ervan weerhield om de ruzie met Joshlyn uit te praten, aan het begin van de cyclus en daarna zei dat mensen dan ook moeten komen praten.

En nu wil hij niet praten. Nee, natuurlijk niet, want Nyssa kan heel goed verwoorden dat Salar dit wel degelijk gezegd heeft, maar zij andere bewoordingen gebruikte. Salar wil dat niet horen, want dan moet hij toegeven dat hij iets heeft gezegd dat eigenlijk niet zo netjes is of liegen dat hij het niet gezegd heeft.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:55:16 #106
1369 LionHeart
pi_220935129
Nyssa heeft iets anders begrepen dan Salar zei en bedoelde. Hij bedoelde dat de Slangen een vrijbrief kregen om op de Haaien te gaan. Nyssa heeft gehoord dat de Gieren het een vrijbrief vonden om op de Haaien te gaan. En dan heeft ze doorverteld.

Niet echt het eind van de wereld, maar in een loods in Lelystad blijkbaar wel.
  maandag 1 juni 2026 @ 12:00:38 #107
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220935155
Vind het hele gedoe vooral vermoeiend. Schijnheilige gieren, bemoeizuchtige tweelingen.....

Je zou haast de Melvin-uitbarstingen missen, heel die gast zien we helemaal niet meer :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 1 juni 2026 @ 12:06:51 #108
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220935204
Wat een geschuif :N

Vanaf 11 juni bondgenoten om 21:00 (tot 22:30)
Vanaf 20 juli bondgenoten om 20:00 (tot 21:20 en geen afleveringen op zaterdag)

Naar verwachting dan eind augustus weer terug naar 19:30 .....

[ Bericht 4% gewijzigd door KinKiJan op 01-06-2026 18:07:00 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 1 juni 2026 @ 12:17:07 #109
335263 freaky40
pi_220935244
Vreemd. Maar weet wel wat het is. Op 20 juli start B&B Vol Liefde wat nu ook ineens naar 21.00 uur verschuift.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:33:50 #110
354894 JJ76
pi_220935321
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd. Maar weet wel wat het is. Op 20 juli start B&B Vol Liefde wat nu ook ineens naar 21.00 uur verschuift.
Nee dan is WK afgelopen.
  maandag 1 juni 2026 @ 12:36:51 #111
461512 Chea49
pi_220935330
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:05 schreef Gia het volgende:

[..]
Vermoed dat papa heeft aangeraden om te hinten op het verbreken van 'de relatie', omdat half Nederland er dan weer over praat. Zolang Salar in de loods zit, kan zij af en toe met haar kop op tv en hoeft ze in real life niet met hem te dealen. Want het gaat never nooit niet werken tussen die twee. Mercedes zal zich nooit onderdanig opstellen en doen wat hij wil, maar gewoon waar ze zelf zin in heeft. En dat is ook prima voor een meid van 22.
Maar Salar is gewend het belangrijkste te zijn en altijd zijn zin te krijgen, dus die gaat dat niet pikken.

Maar goed, voorlopig kan Mercedes nog aandacht krijgen van de media, dankzij DBG.
Was wél ff schrikken voor Salar toen Mercedes zijn leeftijd erbij haalde. Zullen we vanaf nu een nóg fanatiekere Salar te zien krijgen want die wil nu wel naar huis lijkt mij, maar wél met een ton! :W
  maandag 1 juni 2026 @ 12:43:20 #112
461512 Chea49
pi_220935352
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:58 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Woef _O-

[ afbeelding ]

Of het is Nissie die al dagen hijgend achter Salar aanhobbelt.. Wiljeprate? wiljeprate? :P
Roxy moet sowieso haar ordinaire spleet houden, die zat zo´n beetje vastgeklonken aan die kabouter van d´r. :(
  maandag 1 juni 2026 @ 13:24:39 #113
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220935614
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:33 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Nee dan is WK afgelopen.
Dit ja, B&B start nu ook later dan normaal. Zowel B&B Vol Liefde en De Bondgenoten houden rekening met het WK, of althans, de makers van de planning.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 1 juni 2026 @ 14:23:20 #114
3542 Gia
User under construction
pi_220935863
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:55 schreef LionHeart het volgende:
Nyssa heeft iets anders begrepen dan Salar zei en bedoelde. Hij bedoelde dat de Slangen een vrijbrief kregen om op de Haaien te gaan. Nyssa heeft gehoord dat de Gieren het een vrijbrief vonden om op de Haaien te gaan. En dan heeft ze doorverteld.

Niet echt het eind van de wereld, maar in een loods in Lelystad blijkbaar wel.
Nee hoor. Het ging wel degelijk over de gieren.

De haaien wisten dat de slangen nog een uitdagingsduel mochten spelen, omdat ze dat als troef gewonnen hadden en dat die op de haaien zouden gaan. Dat stond al vast en is ook heel logisch, omdat dat de directe concurrent is.
De vrees was dat de gieren, die er nog een tegoed hebben, ook op de haaien zouden gaan en dat ze dan in een kritieke situatie terecht zouden kunnen komen. En daarom wilden ze geen punten lenen.

De voice-over zei: Maar waarom de haaien nou gaan denken dat de gieren hen gaan uitdagen, is voor Salar een raadsel.
Hierna zei Salar: Ik weet niet hoe ze daarbij komen de hele tijd. Dat is echt een freepass, 'ga op ons'.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:43:42 #115
370685 -Spring
-Spring
pi_220936294
Ze heeft tanden! *)

  maandag 1 juni 2026 @ 19:05:44 #116
381299 schetterklep
pi_220937420
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:43 schreef -Spring het volgende:
Ze heeft tanden! *)

[ afbeelding ]
Ik kan alleen een profiel met 3 volgers en nog een playlist vinden onder "flotify" dus geen idee waar dit over ging/gaat. Sowieso Floris, moet die niet eens gewoon gaan werken ofzo :{
you tokkie to me?
  maandag 1 juni 2026 @ 19:18:06 #117
370685 -Spring
-Spring
pi_220937492
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:05 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Ik kan alleen een profiel met 3 volgers en nog een playlist vinden onder "flotify" dus geen idee waar dit over ging/gaat. Sowieso Floris, moet die niet eens gewoon gaan werken ofzo :{
Het gaat over de tanden van Mercedes. Die houdt ze altijd zo angstvallig verborgen dat mensen zich afvragen of ze ze wel heeft.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:25:49 #118
182698 Cirilico
pi_220937534
160?
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:27:04 #119
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937544
:s)
  maandag 1 juni 2026 @ 19:29:09 #120
429018 Fritsie1960
pi_220937553
:Y)
  maandag 1 juni 2026 @ 19:29:20 #121
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937555
J de Mol over het spel van gisteren.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:30:31 #122
429018 Fritsie1960
pi_220937564
44 adelijke titels O-)
  maandag 1 juni 2026 @ 19:31:09 #123
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937571
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
44 adelijke titels O-)
43 teveel.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:31:30 #124
182698 Cirilico
pi_220937572
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
44 adelijke titels O-)
Oh, ik zat op 33. :o
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:32:32 #125
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937581
Mazzelpik gaat met 500 eurootjes naar huis.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:34:01 #126
251455 Chanel5
pi_220937586
:W
  maandag 1 juni 2026 @ 19:35:18 #127
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937594
Salarische drama
  maandag 1 juni 2026 @ 19:35:52 #128
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937598
Sjeezuss.. weer een ½ aflevering Mercedesgejank }:|
  maandag 1 juni 2026 @ 19:35:54 #129
182698 Cirilico
pi_220937600
Zijn we nou nóg met Salar bezig? Hij heeft net een halve aflevering gehad. -O-
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:37:35 #130
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937618
Spelletje *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 19:37:41 #131
429018 Fritsie1960
pi_220937619
Salar: niet dingen doorpraten niet dingen doorpraten....
je bent geen haar beter Salar je doet niet onder ~O>
  maandag 1 juni 2026 @ 19:39:01 #132
1369 LionHeart
pi_220937624
Het is niet dat Roxy geen gelijk heeft, maar ze is zo ontzettend hypocriet
  maandag 1 juni 2026 @ 19:40:07 #133
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937632
SuperSharkSlang Zeef _O-
  maandag 1 juni 2026 @ 19:40:35 #134
182698 Cirilico
pi_220937635
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:39 schreef LionHeart het volgende:
Het is niet dat Roxy geen gelijk heeft, maar ze is zo ontzettend hypocriet
Ik vind Rikky geen hondje. Robert is het enige loopse schoothondje.
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:42:52 #135
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937652
Herr Roland mag spelen
  maandag 1 juni 2026 @ 19:42:55 #136
251455 Chanel5
pi_220937653
ijsbeer
  maandag 1 juni 2026 @ 19:43:28 #137
182698 Cirilico
pi_220937659
IJsbeer.
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:43:30 #138
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937660
B _O_
  maandag 1 juni 2026 @ 19:44:28 #139
182698 Cirilico
pi_220937664
Dichtstbijzijnde
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:45:18 #140
1369 LionHeart
pi_220937669
Nyssa kijkt vaak alsof ze water ziet branden bij dit soort spellen
  maandag 1 juni 2026 @ 19:45:24 #141
182698 Cirilico
pi_220937671
Geen idee. Sport.
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:45:45 #142
251455 Chanel5
pi_220937674
vlektyfus
  maandag 1 juni 2026 @ 19:45:49 #143
429018 Fritsie1960
pi_220937675
B
  maandag 1 juni 2026 @ 19:46:22 #144
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937679
Gebruik alle woorden dagelijks, moeilijk dus
  maandag 1 juni 2026 @ 19:46:29 #145
182698 Cirilico
pi_220937680
A of b dan maar.
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:46:39 #146
251455 Chanel5
pi_220937681
telegraaf
  maandag 1 juni 2026 @ 19:46:56 #147
1369 LionHeart
pi_220937684
En wat een verrassing, Nyssa heeft zichzelf weer overschat
  maandag 1 juni 2026 @ 19:47:24 #148
182698 Cirilico
pi_220937686
Vast Telegraaf
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:47:50 #149
182698 Cirilico
pi_220937689
Spelt.
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:47:51 #150
1369 LionHeart
pi_220937690
Speciaal voor Sayf deze vraag
  maandag 1 juni 2026 @ 19:48:12 #151
251455 Chanel5
pi_220937692
mgm
  maandag 1 juni 2026 @ 19:48:32 #152
182698 Cirilico
pi_220937695
Mgm
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:49:21 #153
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937704
Voor zeker Melbourne
  maandag 1 juni 2026 @ 19:49:23 #154
182698 Cirilico
pi_220937705
Lissabon
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:49:37 #155
429018 Fritsie1960
pi_220937708
C
  maandag 1 juni 2026 @ 19:49:38 #156
251455 Chanel5
pi_220937709
van duin
  maandag 1 juni 2026 @ 19:49:48 #157
251455 Chanel5
pi_220937710
want die heet kyvon
  maandag 1 juni 2026 @ 19:50:12 #158
182698 Cirilico
pi_220937717
Rieu
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:50:26 #159
1369 LionHeart
pi_220937719
Joep Meloen!
  maandag 1 juni 2026 @ 19:50:50 #160
182698 Cirilico
pi_220937724
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
van duin
Helaas mijn eerste fout. Had moeten spreiden tussen die twee.
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:50:51 #161
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937726
Jammer voor Dootje alweer -50 voor de Slangen
  maandag 1 juni 2026 @ 19:50:52 #162
251455 Chanel5
pi_220937727
sky
  maandag 1 juni 2026 @ 19:51:02 #163
429018 Fritsie1960
pi_220937728
538?
  maandag 1 juni 2026 @ 19:51:39 #164
182698 Cirilico
pi_220937735
Abd
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:52:41 #165
182698 Cirilico
pi_220937743
22 punten uiteindelijk. Had 25 kunnen zijn. :7
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:52:50 #166
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937747
Na al het geweld een reclame pauze
  maandag 1 juni 2026 @ 19:52:55 #167
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937748
En de Ranking


  maandag 1 juni 2026 @ 19:53:03 #168
1369 LionHeart
pi_220937750
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:52 schreef Cirilico het volgende:
22 punten uiteindelijk. Had 25 kunnen zijn. :7
30!! :D
  maandag 1 juni 2026 @ 19:53:46 #169
1369 LionHeart
pi_220937755
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:52 schreef spapaars het volgende:
Na al het geweld een reclame pauze
En dan nog meer verbaal geweld *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 19:53:46 #170
182698 Cirilico
pi_220937756
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer voor Dootje alweer -50 voor de Slangen
Ze hadden ook iemand van de Haaien kunnen uitsluiten. Grotere kans op überhaupt punten.
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:54:32 #171
182698 Cirilico
pi_220937760
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:53 schreef LionHeart het volgende:

[..]
30!! :D
Toe maar. :P
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:55:01 #172
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220937765
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer voor Dootje alweer -50 voor de Slangen
Tja, en dan te bedenken dat die andere 3 het niet beter zouden doen (op eigen kracht, dus zonder haperende andere bondjes :') )
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 1 juni 2026 @ 19:55:23 #173
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937768
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:53 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ze hadden ook iemand van de Haaien kunnen uitsluiten. Grotere kans op überhaupt punten.
Tsja, eigenlijk maakt het niets uit wie ze uitsluiten, als de Slangen zelf geen enkle puntenmaker hebben ;)
  maandag 1 juni 2026 @ 19:56:54 #174
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937775
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer voor Dootje alweer -50 voor de Slangen
Terug in hun comfortzone.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:57:27 #175
182698 Cirilico
pi_220937778
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:55 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Tsja, eigenlijk maakt het niets uit wie ze uitsluiten, als de Slangen zelf geen enkle puntenmaker hebben ;)
Twee van de drie jokers verprutst. :D
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:57:41 #176
1369 LionHeart
pi_220937780
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:54 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Toe maar. :P
Haha, dacht dat je het over Chess had... Heb zelf zeker onder de 20 gehaald.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:58:04 #177
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937784
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:56 schreef spapaars het volgende:

[..]
Terug in hun comfortzone.
Jup, nog nog twee spelletjes en ze staan weer in de min.. mooi op tijd
  maandag 1 juni 2026 @ 19:58:55 #178
182698 Cirilico
pi_220937789
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:57 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Haha, dacht dat je het over Chess had... Heb zelf zeker onder de 20 gehaald.
Haha, nee, over mezelf idd.
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 19:59:03 #179
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937791
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:57 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Twee van de drie jokers verprutst. :D
Jahh Febo heeft gedaan wat ze konden _O-
  maandag 1 juni 2026 @ 20:01:22 #180
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937805
Prime time?? om 21:00h lig al al bijna in bed _O-
  maandag 1 juni 2026 @ 20:01:47 #181
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937812
Bondgenoten dus buiten die schuur in juli
  maandag 1 juni 2026 @ 20:02:20 #182
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937818
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:01 schreef spapaars het volgende:
Bondgenoten dus buiten die schuur in juli
Opnames zijn al gemaakt?
  maandag 1 juni 2026 @ 20:02:36 #183
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220937823


Een twitteraar kwam Dominique tegen in het programma "A Beautiful Mess". Geen idee wat dat is.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 1 juni 2026 @ 20:03:47 #184
1369 LionHeart
pi_220937827
Probeer niet een Tokkie te uit-Tokkie-en
  maandag 1 juni 2026 @ 20:03:49 #185
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220937828
Wat een kleuters :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 1 juni 2026 @ 20:04:45 #186
182698 Cirilico
pi_220937836
Ach meid, pleurt op met je gejank. Tot nu gaf ik je het voordeel van de twijfel, maar nu laat je zien dat je een jankwijf bent wat er ook gebeurt.
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 20:05:06 #187
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220937837
Salar zegt tegen Nyssa niks doorlullen, kijk 'm zelf weer gaan in die gierenkamer dan _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 1 juni 2026 @ 20:05:45 #188
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937843
Turkse pruik nu bloedlink
  maandag 1 juni 2026 @ 20:06:36 #189
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220937846
Waar staat Salar zich nu mee te bemoeien dan, wat een clown, ik kijk straks wel verder :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 1 juni 2026 @ 20:06:56 #190
1369 LionHeart
pi_220937848
Dat is geel voor Roxy
:G
  maandag 1 juni 2026 @ 20:06:59 #191
251455 Chanel5
pi_220937849
pffffff en waarom zou nissa niet zeggen, jullie sluiten ons uit maar pakken zelf -50, waarom niet, ze vraagt erom met haar grote bek die roxy
  maandag 1 juni 2026 @ 20:07:15 #192
168093 Soury
Squeek
pi_220937853
Ik vond het ook grappig dat dat bondje -50 pakken, niet persoonlijk voor Do. Maar er wordt weer een heel ding van gemaakt
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:07:18 #193
182698 Cirilico
pi_220937854
Salar en Chess doen waar ze het beste in zijn: olie op het vuur gooien. :')
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 20:07:34 #194
251455 Chanel5
pi_220937856
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Waar staat Salar zich nu mee te bemoeien dan, wat een clown, ik kijk straks wel verder :')
een vals loeder is die salar, meneer bemoei
  maandag 1 juni 2026 @ 20:07:59 #195
251455 Chanel5
pi_220937860
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:07 schreef Cirilico het volgende:
Salar en Chess doen waar ze het beste in zijn: olie op het vuur gooien. :')
dat dus
  maandag 1 juni 2026 @ 20:08:12 #196
168093 Soury
Squeek
pi_220937862
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Waar staat Salar zich nu mee te bemoeien dan, wat een clown, ik kijk straks wel verder :')
Omdat het Nyssa is.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:08:26 #197
251455 Chanel5
pi_220937865
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:07 schreef Soury het volgende:
Ik vond het ook grappig dat dat bondje -50 pakken, niet persoonlijk voor Do. Maar er wordt weer een heel ding van gemaakt
ze betrekt het gelijk op zichzelf, de ruzie was met roxy
  maandag 1 juni 2026 @ 20:08:29 #198
1369 LionHeart
pi_220937867
Niemand daar die bedenkt dat dit de invloed van pa is?
  maandag 1 juni 2026 @ 20:08:48 #199
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937870
Slangen mail .. Tsja Pieepp roepen magnie natuurlijk



-50

  maandag 1 juni 2026 @ 20:09:04 #200
251455 Chanel5
pi_220937874
mooi zo, dat zal je leren kreng
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 20:09:09 #201
388664 crew  Dotteke
pi_220937875
Gele kaart voor Roxy
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 1 juni 2026 @ 20:09:30 #202
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937880
Mazzelpikken +5
  maandag 1 juni 2026 @ 20:10:16 #203
1369 LionHeart
pi_220937887
Je kunt Roxy dus zo een gele kaart aansmeren :D
  maandag 1 juni 2026 @ 20:10:25 #204
182698 Cirilico
pi_220937888
Kom op Nyssa, nu nog een opmerking "weet je wat ik grappig vind, dat je ons uitsluit en daarna een gele kaart pakt." :D :D :D
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 20:11:09 #205
182698 Cirilico
pi_220937893
En sinds wanneer wordt een gele kaart niet plenair medegedeeld?
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 20:11:18 #206
1369 LionHeart
pi_220937895
Welkom op planeet Sayf :s)
  maandag 1 juni 2026 @ 20:12:06 #207
168093 Soury
Squeek
pi_220937903
Mooi dat k. geroep moet gewoon afgestraft worden, terecht.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:13:10 #208
1369 LionHeart
pi_220937913
De tweeling zorgt wel voor reuring
  maandag 1 juni 2026 @ 20:13:17 #209
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937914
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:11 schreef LionHeart het volgende:
Welkom op planeet Sayf :s)
  maandag 1 juni 2026 @ 20:15:18 #210
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937932
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:13 schreef spapaars het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Da's omoemoemoe die is het zonnestelsel al uit :W
  maandag 1 juni 2026 @ 20:15:42 #211
168093 Soury
Squeek
pi_220937939
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:11 schreef LionHeart het volgende:
Welkom op planeet Sayf :s)
Was er iets dan :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:16:35 #212
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937947
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Was er iets dan :?
Die ''ie zich zeer welkom voelt in het -50 Bondje ;)
  maandag 1 juni 2026 @ 20:17:35 #213
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937953
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:15 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Da's omoemoemoe die is het zonnestelsel al uit :W
Dat ze die versteende brok klei ook nog een naam hebben gegeven.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:19:24 #214
182698 Cirilico
pi_220937970
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:10 schreef Cirilico het volgende:
Kom op Nyssa, nu nog een opmerking "weet je wat ik grappig vind, dat je ons uitsluit en daarna een gele kaart pakt." :D :D :D
Eigenlijk moet ze dit tegen Dominique zeggen en als die begint te janken "ik heb het niet tegen jou, want jij bent niet zelf degene die een gele kaart heeft gepakt". :Y
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 20:19:30 #215
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937971
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:17 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dat ze die versteende brok klei ook nog een naam hebben gegeven.
Nou nou het was heel spannend of het geen verdwaald ruimteschip was :Y
  maandag 1 juni 2026 @ 20:19:42 #216
168093 Soury
Squeek
pi_220937974
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Die ''ie zich zeer welkom voelt in het -50 Bondje ;)
Ik moet wel om die gast lachen, echt alles gaat langs hem heen _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:19:46 #217
1369 LionHeart
pi_220937975
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Was er iets dan :?
Hij had totaal de gele kaart gemist. Overkomt hem wel vaker dat hij geen idee heeft wat dat gebeurt.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:20:52 #218
168093 Soury
Squeek
pi_220937984
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:19 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Hij had totaal de gele kaart gemist. Overkomt hem wel vaker dat hij geen idee heeft wat dat gebeurt.
Ja joh ik was cynisch :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:21:37 #219
1369 LionHeart
pi_220937987
Ricky is een vollidiot
  maandag 1 juni 2026 @ 20:21:48 #220
182698 Cirilico
pi_220937988
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
Mooi dat k. geroep moet gewoon afgestraft worden, terecht.
Het is hartstikke hypocriet. En zeker voor een plebsprogramma als dit.
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 20:21:56 #221
251455 Chanel5
pi_220937989
ojeeee is ricky er zo een
  maandag 1 juni 2026 @ 20:22:11 #222
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220937991
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja joh ik was cynisch :D
Zo ken ik je. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:22:22 #223
1369 LionHeart
pi_220937992
Ricky heeft z'n eigen onderzoek gedaan... Op YouTube.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:22:28 #224
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220937993
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Nou nou het was heel spannend of het geen verdwaald ruimteschip was :Y
Er zijn miljarden rotsen in het universum, we zullen niet alleen zijn.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:22:59 #225
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220937996
Rikkie legt even de platte aarde theorie uit, en dat de Annunakie hagedissen zijn en een miljoen jaar eerder dan wij er waren .. _O- Hele fijne theorieen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:23:02 #226
1369 LionHeart
pi_220937997
Roland _O_
  maandag 1 juni 2026 @ 20:23:09 #227
168093 Soury
Squeek
pi_220937999
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:21 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Het is hartstikke hypocriet. En zeker voor een plebsprogramma als dit.
Hoezo? Er zijn dingen die niet getolereerd worden en dat zijn een aantal scheldwoorden waaronder kanker en homo.
Dat weten ze ook
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:23:30 #228
1369 LionHeart
pi_220938003
Slangen in de min!
  maandag 1 juni 2026 @ 20:23:31 #229
168093 Soury
Squeek
pi_220938004
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:22 schreef spapaars het volgende:

[..]
Er zijn miljarden rotsen in het universum, we zullen niet alleen zijn.
Deze is best mooi
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:23:38 #230
429018 Fritsie1960
pi_220938006
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:22 schreef spapaars het volgende:

[..]
Er zijn miljarden rotsen in het universum, we zullen niet alleen zijn.
100% :!
  maandag 1 juni 2026 @ 20:23:49 #231
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220938007
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:25:23 #232
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220938012
Maar Rikkie heeft wel in één ding gelijk, áls er ergens iets "vreemds" gevonden wordt is het gelijk verboden gebied en moet iedereen ineens oprotten plaats maken voor de mannen vd regering ;)
  maandag 1 juni 2026 @ 20:25:48 #233
1369 LionHeart
pi_220938014
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Maar Rikkie heeft wel in één ding gelijk, áls er ergens iets "vreemds" gevonden wordt is het gelijk verboden gebied en moet iedereen ineens oprotten plaats maken voor de mannen vd regering ;)
Stond dat ook op feestboek?
  maandag 1 juni 2026 @ 20:26:02 #234
182698 Cirilico
pi_220938015
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Hoezo? Er zijn dingen die niet getolereerd worden en dat zijn een aantal scheldwoorden waaronder kanker en homo.
Dat weten ze ook
Omdat andere (heftige) scheldwoorden wel worden getolereerd. Schijnheiligheid.
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 20:26:17 #235
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220938017
  maandag 1 juni 2026 @ 20:26:42 #236
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220938021
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Stond dat ook op feestboek?
Er worden nog steeds opgravingen verboden :Y
  maandag 1 juni 2026 @ 20:26:42 #237
1369 LionHeart
pi_220938022
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:26 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Omdat andere (heftige) scheldwoorden wel worden getolereerd. Schijnheiligheid.
Mag zo zijn, regels zijn regels. Als je ze overtreedt krijg je geel.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:27:18 #238
429018 Fritsie1960
pi_220938025
JankSalar weer, ga lekker naar huis toe })
  maandag 1 juni 2026 @ 20:28:03 #239
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220938028
Intussen zijn er alweer 3 delen Salar/Mercedes voorbij
  maandag 1 juni 2026 @ 20:28:41 #240
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220938030
Spelletje

  maandag 1 juni 2026 @ 20:29:01 #241
1369 LionHeart
pi_220938033
Vrouwen kippenhok.

Mannen, mwa, Barbie, moet dat nou...
  maandag 1 juni 2026 @ 20:29:23 #242
182698 Cirilico
pi_220938037
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:26 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Mag zo zijn, regels zijn regels. Als je ze overtreedt krijg je geel.
Daar had ik het niet over. :*
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 20:29:45 #243
429018 Fritsie1960
pi_220938041
Barbie morgen, reden om niet te gaan kijken...
  maandag 1 juni 2026 @ 20:29:57 #244
251455 Chanel5
pi_220938043
tot morgen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:29:58 #245
168093 Soury
Squeek
pi_220938045
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:26 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Omdat andere (heftige) scheldwoorden wel worden getolereerd. Schijnheiligheid.
Nog niet meegemaakt, wel veel gele kaarten door schelden met bepaalde woorden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:30:31 #246
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220938052
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:26 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Kaakschaatsen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:31:39 #247
168093 Soury
Squeek
pi_220938054
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Spelletje

[ afbeelding ]
Mocktails zijn toch zonder alcohol. Jammer :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:33:02 #248
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220938063
De Kliphangert Nissie moet monddood gemaakt worden, klep dicht snater houwe, kappe met wauwele muilkorf op :P

  maandag 1 juni 2026 @ 20:33:36 #249
182698 Cirilico
pi_220938067
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Nog niet meegemaakt, wel veel gele kaarten door schelden met bepaalde woorden.
Die dame die één van de mannen toendertijd een klap in het gezicht gaf, schold een andere dame onder andere uit voor bitch. Voor geen van beide feiten ontving ze een gele kaart. En voor snuiven ontving ze geen rode, maar een gele kaart. En ook ontving ze een ton. *O*
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 20:35:02 #250
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220938080
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Mocktails zijn toch zonder alcohol. Jammer :P
Limonade ja.. heel verstandig van Febo na de afgelopen verbale oorlogen ;)
  maandag 1 juni 2026 @ 20:35:12 #251
182698 Cirilico
pi_220938082
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Nissie moet monddood gemaakt worden, klep dicht snater houwe, kappe met wauwele muilkorf op :P

[ afbeelding ]
Maar wat hebben die ouders het afgelopen twintig jaar gedaan? Zoiets kan je tijdens het opgroeien nog afleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cirilico op 01-06-2026 20:41:35 ]
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 20:36:09 #252
168093 Soury
Squeek
pi_220938091
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Die dame die één van de mannen toendertijd een klap in het gezicht gaf, schold een andere dame onder andere uit voor bitch. Voor geen van beide feiten ontving ze een gele kaart. En voor snuiven ontving ze geen rode, maar een gele kaart. En ook ontving ze een ton. *O*
Als jij geen verschil ziet tussen bitch en kankerwijf dan houdt deze discussie op :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:36:26 #253
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220938095
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:35 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Maar wat hebben die ouders de afgelopen twintig gedaan? Zoiets kan je tijdens het opgroeien nog afleren.
Niets dus, er zit geen rem ingebouwd, kan betekenen dat ze met die bemoeibek altijd is weggekomen :{
  maandag 1 juni 2026 @ 20:39:52 #254
182698 Cirilico
pi_220938129
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Als jij geen verschil ziet tussen bitch en kankerwijf dan houdt deze discussie op :')
Nee, nee. Ik heb het over erge scheldwoorden in het algemeen. Ten eerste is schelden = schelden. Punt. Dus trek gewoon die lijn. En ten tweede besef ik zeker wel dat men "kanker" het heftigste scheldwoord vindt in Nederland. Dat neemt niet weg dat "bitch" ook een heftig scheldwoord is.

Hoe dan ook. Hypocriet.
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 20:40:40 #255
182698 Cirilico
pi_220938137
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Als jij geen verschil ziet tussen bitch en kankerwijf dan houdt deze discussie op :')
En flauw. :N
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 20:40:59 #256
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220938141
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Nissie moet monddood gemaakt worden, klep dicht snater houwe, kappe met wauwele muilkorf op :P

[ afbeelding ]
Ja maar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 20:46:28 #257
168093 Soury
Squeek
pi_220938175
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ja maar.
Haha !! _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 21:09:17 #258
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220938274
Eigenlijk he... Tussen al die rare opgefokte mafklappers is Sayf nog de meest normale _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 1 juni 2026 @ 21:26:32 #259
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220938351
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Eigenlijk he... Tussen al die rare opgefokte mafklappers is Sayf nog de meest normale _O-
Hoe was het ook alweer? "Zalig zijn de armen van geest, want hunner is het Koninkrijk der hemelen" Zweeft heerlijk in zijn eigen Wereld :P
  maandag 1 juni 2026 @ 21:33:15 #260
335263 freaky40
pi_220938397
Heerlijk, die Slangen, al weer richting de min getrapt door Roxy zelfs nota bene. Heb overigens geen scheldwoord gehoord uit haar mond, in ieder geval geen 'bliep' ook. Nog even en dan staan ze ook weer in de min.
Een of ander infantiel spelletje voor moktails en Barbie muziek en film. Wat een ponykamp. Gelukkig had Ricky nog wel spot on theorieën die je normaal gesproken niet zou zien of horen maar die wel deze aflevering hebben gehaald. Ik vind dat wel stoer van SBS dat deze geluiden er ook mogen zijn en daar ruimte voor is. Of je het er nu mee eens bent of niet. Zo is het ook. Wel leuk om al die theorieën te horen, vind het wel amusant.
Salar wordt even vakkundig nog een cyclus verder geluld door Anouk, die heeft vast een opdracht van de FEBO. Hoeven hun dat niet te doen. Zou wel heel gek zijn als hij zonder prijs de deur uit wandelt met als risico dat het tussen hem en Merkedes als nog fout gaat buiten....sta je dan met je penis...
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 1 juni 2026 @ 21:41:54 #261
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220938454
Even nog het "Hou je Kankerkop" piepje .. voor alle duidelijkheid een verdiende gele kaart ;)

  maandag 1 juni 2026 @ 22:21:01 #262
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220938638
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Eigenlijk he... Tussen al die rare opgefokte mafklappers is Sayf nog de meest normale _O-
En dat zegt best heel veel. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 juni 2026 @ 22:21:11 #263
335263 freaky40
pi_220938639
Kinderachtig, maar wel lekker dat ze weer richting de min gaan.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 1 juni 2026 @ 22:49:13 #264
381299 schetterklep
pi_220938818
Die Nyssa moet ook snel vertrekken bij die Ricky. Die probeert haar ook de mond te snoeren zodat ze doet wat hij graag wil zien. Als je zo al tegen elkaar praat als je elkaar nog niet eens buiten de loods hebt meegemaakt dan stop er maar mee. De laatste cyclussen weten ze wel de meest vreemde of nare kerels naar binnen te trekken zeg. Lijken bijna van die manospher types , echt sbs dit :{w
you tokkie to me?
  maandag 1 juni 2026 @ 22:56:48 #265
168093 Soury
Squeek
pi_220938949
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef schetterklep het volgende:
Die Nyssa moet ook snel vertrekken bij die Ricky. Die probeert haar ook de mond te snoeren zodat ze doet wat hij graag wil zien. Als je zo al tegen elkaar praat als je elkaar nog niet eens buiten de loods hebt meegemaakt dan stop er maar mee. De laatste cyclussen weten ze wel de meest vreemde of nare kerels naar binnen te trekken zeg. Lijken bijna van die manospher types , echt sbs dit :{w
Persoonlijk zou ik compleet afknappen van zijn complot gedachtes, maar ze vindt het blijkbaar grappig. Plus dat Ricky al een aantal keren over de pis gaat en dan zegt hij "jullie" ipv je. Lijkt me bloed irritant dat je als een geheel gezien wordt met je tweeling zus. Het zijn wel twee individuen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 23:28:04 #266
1369 LionHeart
pi_220939136
En, behalve natuurlijk over z'n oelewap ideeën, heeft Ricky soms gelijk. Er zit geen enkel filter op Nyssa, ze moet 9 vd 10 sorry zeggen na afloop, omdat het niet klopt, of omdat ze iemand gekwetst heeft, en ze moet werkelijk overal een mening over hebben en die luidkeels verkondigen. Vermoeiend meisje.

Zit blijkbaar in de familie want Josh is in mindere mate hetzelfde.

En helemaal eens, op geen manier een gezonde relatie tussen Nyssa en Ricky.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 00:25:41 #267
421867 greysbones
pi_220939353
Gele kaart gemist -O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  dinsdag 2 juni 2026 @ 01:09:27 #268
168093 Soury
Squeek
pi_220939488
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:25 schreef greysbones het volgende:
Gele kaart gemist -O-
Voila :G
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 08:53:11 #269
3542 Gia
User under construction
pi_220940295
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:57 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Twee van de drie jokers verprutst. :D
Hadden ze dat uitdagingsduel gewonnen, dan?
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Vrouwen kippenhok.

Mannen, mwa, Barbie, moet dat nou...
Gelukkig wel mocktails, anders werden het waarschijnlijk nog meer gele kaarten en mogelijk rood. Als Ro en Ro Rood pakken, moet er alsnog iemand weggestemd worden.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Heb overigens geen scheldwoord gehoord uit haar mond, in ieder geval geen 'bliep' ook
Ik ook niet. Aan 't eind teruggespoeld en er was een dubbele piep "pieppiepsmoel"
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef schetterklep het volgende:
Die Nyssa moet ook snel vertrekken bij die Ricky. Die probeert haar ook de mond te snoeren zodat ze doet wat hij graag wil zien. Als je zo al tegen elkaar praat als je elkaar nog niet eens buiten de loods hebt meegemaakt dan stop er maar mee. De laatste cyclussen weten ze wel de meest vreemde of nare kerels naar binnen te trekken zeg. Lijken bijna van die manospher types , echt sbs dit :{w
Ja, er is wat met die mannen daar. Worden allemaal steeds dominanter naarmate ze langer in de loods zitten. Robert is overheersend, Salar en nu Ricky ook.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 09:35:35 #270
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220940483
Misschien kunnen ze trouwens Martin Gaus strikken voor een jureerbare; al die hondjes daar moeten wel een show kunnen opvoeren.

Ik hoop dat iemand Roxy op blijft jagen over haar zooi en corvee, dan is ze zo weg met nog een gele kaart. Misschien gaat haar hondje -als we dan toch in termen spreken- er meteen achteraan.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:11:44 #271
182698 Cirilico
pi_220940705
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Hadden ze dat uitdagingsduel gewonnen, dan?
[..]
[..]
[..]
Ik dacht van wel, maar ik kan me vergist hebben met een andere opdracht.
Hotapnyc
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:20:45 #272
251455 Chanel5
pi_220940767
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef schetterklep het volgende:
Die Nyssa moet ook snel vertrekken bij die Ricky. Die probeert haar ook de mond te snoeren zodat ze doet wat hij graag wil zien. Als je zo al tegen elkaar praat als je elkaar nog niet eens buiten de loods hebt meegemaakt dan stop er maar mee. De laatste cyclussen weten ze wel de meest vreemde of nare kerels naar binnen te trekken zeg. Lijken bijna van die manospher types , echt sbs dit :{w
Ze heeft idd een enorm grote bek maar zoals hij die probeert te snoeren :N fout, fout. Dat kan ook op een andere manier dus wegwezen bij hem zou ik zeggen.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:31:21 #273
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220940946
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:35 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien kunnen ze trouwens Martin Gaus strikken voor een jureerbare; al die hondjes daar moeten wel een show kunnen opvoeren.

Ik hoop dat iemand Roxy op blijft jagen over haar zooi en corvee, dan is ze zo weg met nog een gele kaart. Misschien gaat haar hondje -als we dan toch in termen spreken- er meteen achteraan.
Dat is echt wel haar trigger. :Y
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:34:04 #274
335263 freaky40
pi_220941024
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 3,7 Kijkcijfer: 625.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 12

Gisterenavond starten de lineaire week met een mooie 559.000 kijkers. ^O^

Dag Top 25 nr. 15
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:14:39 #275
461512 Chea49
pi_220941771
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Even nog het "Hou je Kankerkop" piepje .. voor alle duidelijkheid een verdiende gele kaart ;)

[ afbeelding ]
En zo kennen we je weer ouwe kamperbitch. :G
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:19:32 #276
461512 Chea49
pi_220941801
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Persoonlijk zou ik compleet afknappen van zijn complot gedachtes, maar ze vindt het blijkbaar grappig. Plus dat Ricky al een aantal keren over de pis gaat en dan zegt hij "jullie" ipv je. Lijkt me bloed irritant dat je als een geheel gezien wordt met je tweeling zus. Het zijn wel twee individuen.
Komt vaak voor dat een tweeling als één geheel wordt aangesproken. Heb ik mijn hele leven mee moeten maken en je vergeet daardoor jezelf volledig. Bovendien is mijn andere helft een vreselijke bemoeial en kapsonesgriet en ik het tegenovergestelde. Vaak botsten wij ook en als zij iemand uitdaagde kon ik het gevecht afmaken want daar was ze te laf voor. Heb na al die jaren definitief die navelstreng doorgeknipt. Heb eindelijk rust in mijn hoofd. :{w
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:44:21 #277
370685 -Spring
-Spring
pi_220942247
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:19 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Komt vaak voor dat een tweeling als één geheel wordt aangesproken. Heb ik mijn hele leven mee moeten maken en je vergeet daardoor jezelf volledig. Bovendien is mijn andere helft een vreselijke bemoeial en kapsonesgriet en ik het tegenovergestelde. Vaak botsten wij ook en als zij iemand uitdaagde kon ik het gevecht afmaken want daar was ze te laf voor. Heb na al die jaren definitief die navelstreng doorgeknipt. Heb eindelijk rust in mijn hoofd. :{w
Eeneiig ook?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:53:55 #278
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220942305
Promo voorspelt weer een voortzetting van de grote' Salar mist Mercedes zo'-show. :O

SPOILER: Stonden er naast de kluis maar wat deelnemers bij het grofvuil ..
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:02:27 #279
461512 Chea49
pi_220942444
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:44 schreef -Spring het volgende:

[..]
Eeneiig ook?
:Y
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:05:39 #280
370685 -Spring
-Spring
pi_220942496
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:02 schreef Chea49 het volgende:

[..]
:Y
Heftig. ;(
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:18:58 #281
3542 Gia
User under construction
pi_220942645
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
Promo voorspelt weer een voortzetting van de grote' Salar mist Mercedes zo'-show. :O

SPOILER: Stonden er naast de kluis maar wat deelnemers bij het grofvuil ..
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mercedes zei dat ze steeds minder voor hem voelt. Salar: Ze heeft me nodig!!

Straks niet zeuren dat ze de ton door je neus heeft geboord, als je er voor haar uit gaat!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:58:38 #282
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_220942947
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Mercedes zei dat ze steeds minder voor hem voelt. Salar: Ze heeft me nodig!!

Straks niet zeuren dat ze de ton door je neus heeft geboord, als je er voor haar uit gaat!
denk dat Salar nog nooit heeft meegemaakt dat hij gedumpt wordt
hoe durft ze, als er één iemand een ander dumpt is het WannabeKing Salar
... en huiver mee
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:57:31 #283
389257 Hagenesie
pi_220943294
Zwarte brief voor de tweeling.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:26:27 #284
370685 -Spring
-Spring
pi_220943530
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:57 schreef Hagenesie het volgende:
Zwarte brief voor de tweeling.
Alweer? :{
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:27:29 #285
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220943538
Klagen klagen klagen... Hij zóu wel maanden kunnen blijven.. maar ja, als er iemand buiten op mij wacht kán ik hier niet meer blijven... enzo Gá dan!! Lul }:|

  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:34:40 #286
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220943616
en nog wat *Breaking News* De Kluistroep staat al bij het grof vuil.. de finale gaat dus even anders worden _O-

Eerst maar een keer die Knockouts starten lijkt me handiger :{

  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:42:55 #287
389257 Hagenesie
pi_220943684
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:26 schreef -Spring het volgende:

[..]
Alweer? :{
Oeps. Dan was het een oud filmpje.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:19:34 #288
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220943920
En Rikkie weet zeker wij niet de eerste beschaving waren op Aarde _O-



John Welten Cookiecartoons
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:16:40 #289
461512 Chea49
pi_220944291
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Mercedes zei dat ze steeds minder voor hem voelt. Salar: Ze heeft me nodig!!

Straks niet zeuren dat ze de ton door je neus heeft geboord, als je er voor haar uit gaat!
Hij verdraaide het gesprek enigszins en deed alsof ze hem zó miste maar dat is niet precies wat zij hem vertelde. We zullen de komende afleveringen zijn gezeur wel moeten aanhoren want hoezo zou een meid als Mercedes zo´n mooie jongen laten lopen? :?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:28:35 #290
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220944371
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:16 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Hij verdraaide het gesprek enigszins en deed alsof ze hem zó miste maar dat is niet precies wat zij hem vertelde. We zullen de komende afleveringen zijn gezeur wel moeten aanhoren want hoezo zou een meid als Mercedes zo´n mooie jongen laten lopen? :?
Te oud? ;)
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:47:43 #291
429018 Fritsie1960
pi_220944922
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Mercedes zei dat ze steeds minder voor hem voelt. Salar: Ze heeft me nodig!!

Straks niet zeuren dat ze de ton door je neus heeft geboord, als je er voor haar uit gaat!
Ach dan komt hij als Heintje Davids over 2 maand weer een poging wagen net als Robert en Gerrit
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:49:42 #292
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220944936
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:47 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Ach dan komt hij als Heintje Davids over 2 maand weer een poging wagen net als Robert en Gerrit
Heejj.. Je bent vroeg :W
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:50:41 #293
429018 Fritsie1960
pi_220944942
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:49 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Heejj.. Je bent vroeg :W
Warming up O-)
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:51:16 #294
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220944946
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Warming up O-)
Ja er staat weer een hoop te gebeuren.. in de Gele Loods _O-
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:55:16 #295
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220944969
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:55:17 #296
381299 schetterklep
pi_220944970
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:16 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Hij verdraaide het gesprek enigszins en deed alsof ze hem zó miste maar dat is niet precies wat zij hem vertelde. We zullen de komende afleveringen zijn gezeur wel moeten aanhoren want hoezo zou een meid als Mercedes zo´n mooie jongen laten lopen? :?
Dat ja, het leek er wel een beetje op alsof hij het allemaal liever niet wilde horen en ging haar wat woorden in de mond leggen zodat het nog niet direct over was.En toen hield ze er ook maar over op.
you tokkie to me?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:57:24 #297
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220944985
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:55 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Dat ja, het leek er wel een beetje op alsof hij het allemaal liever niet wilde horen en ging haar wat woorden in de mond leggen zodat het nog niet direct over was.En toen hield ze er ook maar over op.
Het was heel; veel ik. En zij was stil.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:04:10 #298
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220945020
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:55 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Dat ja, het leek er wel een beetje op alsof hij het allemaal liever niet wilde horen en ging haar wat woorden in de mond leggen zodat het nog niet direct over was.En toen hield ze er ook maar over op.
Het is duidelijk dat Salar er bliksensel uit wil voordat het te laat is, en de greep op Mercedes verslapt.. :P

Tenzij Salar nog es 3x mag bellen om zekerheid krijgen dattie nog 3 maanden kan blijven _O-
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:11:55 #299
1369 LionHeart
pi_220945082
Er zit trouwens nog een geheime opdracht voor de Gieren in het vat. Maar dat zal wel vrijdag/zaterdag worden want stemmen was tot afgelopen vrijdagochtend.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:31:13 #300
429018 Fritsie1960
pi_220945167
:Y)
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:32:07 #301
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220945171
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')