Was er iets danquote:
Dat ze die versteende brok klei ook nog een naam hebben gegeven.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's omoemoemoe die is het zonnestelsel al uit
Eigenlijk moet ze dit tegen Dominique zeggen en als die begint te janken "ik heb het niet tegen jou, want jij bent niet zelf degene die een gele kaart heeft gepakt".quote:Op maandag 1 juni 2026 20:10 schreef Cirilico het volgende:
Kom op Nyssa, nu nog een opmerking "weet je wat ik grappig vind, dat je ons uitsluit en daarna een gele kaart pakt."![]()
![]()
Nou nou het was heel spannend of het geen verdwaald ruimteschip wasquote:Op maandag 1 juni 2026 20:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze die versteende brok klei ook nog een naam hebben gegeven.
Ik moet wel om die gast lachen, echt alles gaat langs hem heenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die ''ie zich zeer welkom voelt in het -50 Bondje
Hij had totaal de gele kaart gemist. Overkomt hem wel vaker dat hij geen idee heeft wat dat gebeurt.quote:
Ja joh ik was cynischquote:Op maandag 1 juni 2026 20:19 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Hij had totaal de gele kaart gemist. Overkomt hem wel vaker dat hij geen idee heeft wat dat gebeurt.
Het is hartstikke hypocriet. En zeker voor een plebsprogramma als dit.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
Mooi dat k. geroep moet gewoon afgestraft worden, terecht.
Zo ken ik je.quote:
Er zijn miljarden rotsen in het universum, we zullen niet alleen zijn.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou nou het was heel spannend of het geen verdwaald ruimteschip was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |