Mercedes weet als geen ander hoe Salar is in de loods en dat wat wij te zien krijgen flink knip- en plakwerk is.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:36 schreef Gia het volgende:
Mercedes ziet op tv toch ook dat andere deelnemers niets durven te doen tegen Salar. Dan ga je als jonge meid toch nadenken!! Ik vermoed dat ze het eigenlijk inderdaad uit wil maken en dat ze bang is dat Salar voor haar naar huis gaat i.p.v. blijven strijden voor die ton. Zou lullig zijn als hij eruit gaat voor haar en ze maakt het dan uit.
Dus, als Salar haar kan overtuigen dat hij nog echt niet naar huis gaat, wil ze het spelletje nog wel even meespelen. Maar dit gaat geen lange relatie worden, echt niet. Salar gaat alle aandacht die zij krijgt van knappe jonge mannelijke fans niet leuk vinden.
Alleen jammer dat het stervende Salar/Merc verhaallijntje nog steeds zo uitgemolken wordt.. Shownews, 3x p/m bezoek in de Loods het kan niet opquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mercedes weet als geen ander hoe Salar is in de loods en dat wat wij te zien krijgen flink knip- en plakwerk is.
Wij zien alles met elkaar aan half uur per dag wat er zich in 24 uur afspeelt.
Ik lees dat de meesten hier een enorme hekel aan Salar hebben en dat mag, ik neem veel meteen korreltje zout. Het is tenslotte tv en niet de spelshow, zoals ze het verkopen. Lijkt meer op EJVJL, maar dan zonder streams, heel makkelijk om de kijkers een kant op te sturen, welke dan ook.
Salar weet verdomd goed met wat voor soort programma hij deelneemt, en dat maakt hem niet sympathieker.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mercedes weet als geen ander hoe Salar is in de loods en dat wat wij te zien krijgen flink knip- en plakwerk is.
Wij zien alles met elkaar aan half uur per dag wat er zich in 24 uur afspeelt.
Ik lees dat de meesten hier een enorme hekel aan Salar hebben en dat mag, ik neem veel meteen korreltje zout. Het is tenslotte tv en niet de spelshow, zoals ze het verkopen. Lijkt meer op EJVJL, maar dan zonder streams, heel makkelijk om de kijkers een kant op te sturen, welke dan ook.
Exact en de laatste 2 maanden laat hij zich wel erg in de kijkerd zetten met zijn zelfbenoemde leiderschap. Hij heeft exact de juiste poppetjes (aan een touwtje) om hem heen. Ik heb ook de indruk dat Anouk hem wel een beetje meer leuk vindt dan een bondgenoot al zou ze dat nooit openlijk laten merken. De manier waarop ze alles goed praat en zelfs hem naar de mond praat is wat apart.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Salar weet verdomd goed met wat voor soort programma hij deelneemt, en dat maakt hem niet sympathieker.
Hij bespeelt iedereen, en deed dat ook met Mercedes.
En dat is exact waarom mercedes t spel meespeeltquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het stervende Salar/Merc verhaallijntje nog steeds zo uitgemolken wordt.. Shownews, 3x p/m bezoek in de Loods het kan niet op
Salar vergeet alleen dat t geen bb is..en dat je iets meer moet doen dan diezelfde act om te winnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Salar weet verdomd goed met wat voor soort programma hij deelneemt, en dat maakt hem niet sympathieker.
Hij bespeelt iedereen, en deed dat ook met Mercedes.
-50 ping !!quote:
Hij heeft haar toch wat mogen laten zien?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:34 schreef schetterklep het volgende:
Dan had je geen "relatie" moeten beginnen Ro
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft haar toch wat mogen laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |