quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verliefdheid was overdreven zei ze bij Shownieuws.
Ja heb ik gezien daar deed ze er wat vaag over als in "niet verliefd" Vraag me dan wel af waarom ze dan op bezoek komt, of het is een nette manier om het face to face uit te maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was van de week bij ik dacht shownieuws. Daar leek het ook alsof het klaar was.
Ik denk wel dat de "attitude" van leider Salar wat discussies hebben opgeleverd in huize Mercedes.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze(papa) weet niet wat ze met hem aan moet buiten ..
Ja is wel zo netjes. Als ze het al uitmaakt. Ze heeft bekendheid nu. Denk dat de jongens om haar heen draaien momenteel.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heb ik gezien daar deed ze er wat vaag over als in "niet verliefd" Vraag me dan wel af waarom ze dan op bezoek komt, of het is een nette manier om het face to face uit te maken.
Dat niet alleen, papa vind het ook niet helemaal lekker die Salar. Die vader was al met merchandise bezig toen ze nog in die loods zat. Dat hele loods gedoe draaide om haar carriere niet om het winnen. Salar gooide wat roet in het hele gebeuren, stel je voor dat er een slipper aan de deur ging hangen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is wel zo netjes. Als ze het al uitmaakt. Ze heeft bekendheid nu. Denk dat de jongens om haar heen draaien momenteel.
Die vader heeft het wel slim aangepakt Marie kwam in een gespreid bedje een hele beautylijn een nummertje en veel optredens.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet alleen, papa vind het ook niet helemaal lekker die Salar. Die vader was al met merchandise bezig toen ze nog in die loods zat. Dat hele loods gedoe draaide om haar carriere niet om het winnen. Salar gooide wat roet in het hele gebeuren, stel je voor dat er een slipper aan de deur ging hangen.
Hij ziet z'n dochter alleen als product. Top vader.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vader heeft het wel slim aangepakt Marie kwam in een gespreid bedje een hele beautylijn een nummertje en veel optredens.
Ik mag die man niet maar hij het wat dit betreft wel goed aangepakt. Het ijzer smeden als het heet is dacht hij vast.
Maar hij zei het best zacht. "Dat is dan een free-pass toch?"quote:
En daardoor heeft Nyssa dat gehoord en natuurlijk zegt ze dat tegen haar zus, anders wordt ze er weer boos over dat ze dit wist en niets gezegd heeft. Nyssa kan het niet gauw goed doen.quote:
Ze hebben andere bewoordingen gebruikt, maar komt op hetzelfde neer. De haaien willen niet lenen, omdat ze bang zijn twee uitdagingsduellen te krijgen en als die fout aflopen, ze in de min zouden kunnen gaan. Een van die duellen was dan door de gieren. Dus feitelijk zegt Salar: Als je geen punten leent omdat je ervan uit gaat dat wij op jullie gaan, dan kunnen we dat ook gewoon doen. Dus ja, hij zegt omdat jullie geen punten lenen gaan wij op jullie.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Salar aan tafel: "Dit is gewoon een freepass, ga op ons"
Nyssa tegen de haaien: "Dat zij het gevoel hebben dat ze een freepass hebben gekregen om jullie uit te dagen"
Daar hebben de haaien kennelijk wat anders van gemaakt, niet Nyssa.
Oh, ja! Was ik alweer vergeten. Dat kunnen ze ook nog doen!! Ze hebben eerst de gelegenheid om te kijken hoe ze het doen en als dat te goed is, uitsluiten!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
Zou wel grappig zijn als de slangen de haaien gieren uitsluiten met dat voordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |