Ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
Salar heeft altijd zijn sokken aan, warm weer, korte broek, sokken aan.
Loop, zomerdag, altijd op blote voeten. Maar in huis nooit op schoenen, niet vanwege dat het schoon blijft maar wil niet bij mezelf op bezoek zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ookHou er niet van om op blote voeten te lopen of in schoenen.
Enige reden dat ik Piano Man wist.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:04 schreef StephanL het volgende:
Laatste foto is letterlijk altijd de titel.
Ik niksquote:
Daar zaten toch meer mensen bij ?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Tja Salar, dat van die vrijbrief heb je gewoon gezegd... Dat Nyssa dat doorlult, 'is gewoon het spel'
Die zijn er al af.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh De Slangen moeten nog schulden aflossen ook
Ja, dat hele vossenbondje zat naast het hele haaienbondje te eten.quote:
Bonnie begint mij wat te negatief te veranderen. Bij discussies vrij dwingend en iets te grote mond wat mij betreftquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:25 schreef Cirilico het volgende:
Bonnie is er ook wel eentje hoor. Net zo'n doorluller maar dan een tikkie meer schijnheil.
Ze is heel erg koppig en egoïstisch in discussies.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:27 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Bonnie begint mij wat te negatief te veranderen. Bij discussies vrij dwingend en iets te grote mond wat mij betreft
Mercedes heeft al andere gegadigden als liefje, en Salar is niet goed voor haar imagequote:
Verliefdheid was overdreven zei ze bij Shownieuws.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Mercedes heeft al andere gegadigden als liefje, en Salar is niet goed voor haar image
Eerst maar eens zien hoe het werkelijk is, die clifhangers zijn vaak ook b.s. Voor het zelfde geld schiet ze in de lach hahaha grapje. Al zou dat wel een kut grapje zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Haha, Mercedes is eerlijk. Het was al duidelijk te zien maar nu geeft ze het ook gewoon toe.Jammer joh, Salar.
Ze was van de week bij ik dacht shownieuws. Daar leek het ook alsof het klaar was.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe het werkelijk is, die clifhangers zijn vaak ook b.s. Voor het zelfde geld schiet ze in de lach hahaha grapje. Al zou dat wel een kut grapje zijn.
Nou ben benieuwd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ik moest dat spelletje even opzoeken...nog nooit van gehoord![]()
[ afbeelding ]
Toch knap dat Salar wéér punten heeft weten te plukken voor bezoek, terwijl ze nogal kritisch staan vlak voor de knockoutsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe het werkelijk is, die clifhangers zijn vaak ook b.s. Voor het zelfde geld schiet ze in de lach hahaha grapje. Al zou dat wel een kut grapje zijn.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verliefdheid was overdreven zei ze bij Shownieuws.
Ja heb ik gezien daar deed ze er wat vaag over als in "niet verliefd" Vraag me dan wel af waarom ze dan op bezoek komt, of het is een nette manier om het face to face uit te maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was van de week bij ik dacht shownieuws. Daar leek het ook alsof het klaar was.
Ik denk wel dat de "attitude" van leider Salar wat discussies hebben opgeleverd in huize Mercedes.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze(papa) weet niet wat ze met hem aan moet buiten ..
Ja is wel zo netjes. Als ze het al uitmaakt. Ze heeft bekendheid nu. Denk dat de jongens om haar heen draaien momenteel.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heb ik gezien daar deed ze er wat vaag over als in "niet verliefd" Vraag me dan wel af waarom ze dan op bezoek komt, of het is een nette manier om het face to face uit te maken.
Dat niet alleen, papa vind het ook niet helemaal lekker die Salar. Die vader was al met merchandise bezig toen ze nog in die loods zat. Dat hele loods gedoe draaide om haar carriere niet om het winnen. Salar gooide wat roet in het hele gebeuren, stel je voor dat er een slipper aan de deur ging hangen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is wel zo netjes. Als ze het al uitmaakt. Ze heeft bekendheid nu. Denk dat de jongens om haar heen draaien momenteel.
Die vader heeft het wel slim aangepakt Marie kwam in een gespreid bedje een hele beautylijn een nummertje en veel optredens.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet alleen, papa vind het ook niet helemaal lekker die Salar. Die vader was al met merchandise bezig toen ze nog in die loods zat. Dat hele loods gedoe draaide om haar carriere niet om het winnen. Salar gooide wat roet in het hele gebeuren, stel je voor dat er een slipper aan de deur ging hangen.
Hij ziet z'n dochter alleen als product. Top vader.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vader heeft het wel slim aangepakt Marie kwam in een gespreid bedje een hele beautylijn een nummertje en veel optredens.
Ik mag die man niet maar hij het wat dit betreft wel goed aangepakt. Het ijzer smeden als het heet is dacht hij vast.
Maar hij zei het best zacht. "Dat is dan een free-pass toch?"quote:
En daardoor heeft Nyssa dat gehoord en natuurlijk zegt ze dat tegen haar zus, anders wordt ze er weer boos over dat ze dit wist en niets gezegd heeft. Nyssa kan het niet gauw goed doen.quote:
Ze hebben andere bewoordingen gebruikt, maar komt op hetzelfde neer. De haaien willen niet lenen, omdat ze bang zijn twee uitdagingsduellen te krijgen en als die fout aflopen, ze in de min zouden kunnen gaan. Een van die duellen was dan door de gieren. Dus feitelijk zegt Salar: Als je geen punten leent omdat je ervan uit gaat dat wij op jullie gaan, dan kunnen we dat ook gewoon doen. Dus ja, hij zegt omdat jullie geen punten lenen gaan wij op jullie.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Salar aan tafel: "Dit is gewoon een freepass, ga op ons"
Nyssa tegen de haaien: "Dat zij het gevoel hebben dat ze een freepass hebben gekregen om jullie uit te dagen"
Daar hebben de haaien kennelijk wat anders van gemaakt, niet Nyssa.
Oh, ja! Was ik alweer vergeten. Dat kunnen ze ook nog doen!! Ze hebben eerst de gelegenheid om te kijken hoe ze het doen en als dat te goed is, uitsluiten!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
Zou wel grappig zijn als de slangen de haaien gieren uitsluiten met dat voordeel
Mercedes weet als geen ander hoe Salar is in de loods en dat wat wij te zien krijgen flink knip- en plakwerk is.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:36 schreef Gia het volgende:
Mercedes ziet op tv toch ook dat andere deelnemers niets durven te doen tegen Salar. Dan ga je als jonge meid toch nadenken!! Ik vermoed dat ze het eigenlijk inderdaad uit wil maken en dat ze bang is dat Salar voor haar naar huis gaat i.p.v. blijven strijden voor die ton. Zou lullig zijn als hij eruit gaat voor haar en ze maakt het dan uit.
Dus, als Salar haar kan overtuigen dat hij nog echt niet naar huis gaat, wil ze het spelletje nog wel even meespelen. Maar dit gaat geen lange relatie worden, echt niet. Salar gaat alle aandacht die zij krijgt van knappe jonge mannelijke fans niet leuk vinden.
Alleen jammer dat het stervende Salar/Merc verhaallijntje nog steeds zo uitgemolken wordt.. Shownews, 3x p/m bezoek in de Loods het kan niet opquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mercedes weet als geen ander hoe Salar is in de loods en dat wat wij te zien krijgen flink knip- en plakwerk is.
Wij zien alles met elkaar aan half uur per dag wat er zich in 24 uur afspeelt.
Ik lees dat de meesten hier een enorme hekel aan Salar hebben en dat mag, ik neem veel meteen korreltje zout. Het is tenslotte tv en niet de spelshow, zoals ze het verkopen. Lijkt meer op EJVJL, maar dan zonder streams, heel makkelijk om de kijkers een kant op te sturen, welke dan ook.
Salar weet verdomd goed met wat voor soort programma hij deelneemt, en dat maakt hem niet sympathieker.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mercedes weet als geen ander hoe Salar is in de loods en dat wat wij te zien krijgen flink knip- en plakwerk is.
Wij zien alles met elkaar aan half uur per dag wat er zich in 24 uur afspeelt.
Ik lees dat de meesten hier een enorme hekel aan Salar hebben en dat mag, ik neem veel meteen korreltje zout. Het is tenslotte tv en niet de spelshow, zoals ze het verkopen. Lijkt meer op EJVJL, maar dan zonder streams, heel makkelijk om de kijkers een kant op te sturen, welke dan ook.
Exact en de laatste 2 maanden laat hij zich wel erg in de kijkerd zetten met zijn zelfbenoemde leiderschap. Hij heeft exact de juiste poppetjes (aan een touwtje) om hem heen. Ik heb ook de indruk dat Anouk hem wel een beetje meer leuk vindt dan een bondgenoot al zou ze dat nooit openlijk laten merken. De manier waarop ze alles goed praat en zelfs hem naar de mond praat is wat apart.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Salar weet verdomd goed met wat voor soort programma hij deelneemt, en dat maakt hem niet sympathieker.
Hij bespeelt iedereen, en deed dat ook met Mercedes.
En dat is exact waarom mercedes t spel meespeeltquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het stervende Salar/Merc verhaallijntje nog steeds zo uitgemolken wordt.. Shownews, 3x p/m bezoek in de Loods het kan niet op
Salar vergeet alleen dat t geen bb is..en dat je iets meer moet doen dan diezelfde act om te winnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Salar weet verdomd goed met wat voor soort programma hij deelneemt, en dat maakt hem niet sympathieker.
Hij bespeelt iedereen, en deed dat ook met Mercedes.
-50 ping !!quote:
Hij heeft haar toch wat mogen laten zien?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:34 schreef schetterklep het volgende:
Dan had je geen "relatie" moeten beginnen Ro
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft haar toch wat mogen laten zien?
Te laat nu moet hij wieberen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:34 schreef schetterklep het volgende:
Dan had je geen "relatie" moeten beginnen Ro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |