Die zijn er al af.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh De Slangen moeten nog schulden aflossen ook
Ja, dat hele vossenbondje zat naast het hele haaienbondje te eten.quote:
Bonnie begint mij wat te negatief te veranderen. Bij discussies vrij dwingend en iets te grote mond wat mij betreftquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:25 schreef Cirilico het volgende:
Bonnie is er ook wel eentje hoor. Net zo'n doorluller maar dan een tikkie meer schijnheil.
Ze is heel erg koppig en egoïstisch in discussies.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:27 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Bonnie begint mij wat te negatief te veranderen. Bij discussies vrij dwingend en iets te grote mond wat mij betreft
Mercedes heeft al andere gegadigden als liefje, en Salar is niet goed voor haar imagequote:
Verliefdheid was overdreven zei ze bij Shownieuws.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Mercedes heeft al andere gegadigden als liefje, en Salar is niet goed voor haar image
Eerst maar eens zien hoe het werkelijk is, die clifhangers zijn vaak ook b.s. Voor het zelfde geld schiet ze in de lach hahaha grapje. Al zou dat wel een kut grapje zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Haha, Mercedes is eerlijk. Het was al duidelijk te zien maar nu geeft ze het ook gewoon toe.Jammer joh, Salar.
Ze was van de week bij ik dacht shownieuws. Daar leek het ook alsof het klaar was.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe het werkelijk is, die clifhangers zijn vaak ook b.s. Voor het zelfde geld schiet ze in de lach hahaha grapje. Al zou dat wel een kut grapje zijn.
Nou ben benieuwd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ik moest dat spelletje even opzoeken...nog nooit van gehoord![]()
[ afbeelding ]
Toch knap dat Salar wéér punten heeft weten te plukken voor bezoek, terwijl ze nogal kritisch staan vlak voor de knockoutsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe het werkelijk is, die clifhangers zijn vaak ook b.s. Voor het zelfde geld schiet ze in de lach hahaha grapje. Al zou dat wel een kut grapje zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |