Komt vaak voor dat een tweeling als één geheel wordt aangesproken. Heb ik mijn hele leven mee moeten maken en je vergeet daardoor jezelf volledig. Bovendien is mijn andere helft een vreselijke bemoeial en kapsonesgriet en ik het tegenovergestelde. Vaak botsten wij ook en als zij iemand uitdaagde kon ik het gevecht afmaken want daar was ze te laf voor. Heb na al die jaren definitief die navelstreng doorgeknipt. Heb eindelijk rust in mijn hoofd.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik compleet afknappen van zijn complot gedachtes, maar ze vindt het blijkbaar grappig. Plus dat Ricky al een aantal keren over de pis gaat en dan zegt hij "jullie" ipv je. Lijkt me bloed irritant dat je als een geheel gezien wordt met je tweeling zus. Het zijn wel twee individuen.
Eeneiig ook?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Komt vaak voor dat een tweeling als één geheel wordt aangesproken. Heb ik mijn hele leven mee moeten maken en je vergeet daardoor jezelf volledig. Bovendien is mijn andere helft een vreselijke bemoeial en kapsonesgriet en ik het tegenovergestelde. Vaak botsten wij ook en als zij iemand uitdaagde kon ik het gevecht afmaken want daar was ze te laf voor. Heb na al die jaren definitief die navelstreng doorgeknipt. Heb eindelijk rust in mijn hoofd.
SPOILER: Stonden er naast de kluis maar wat deelnemers bij het grofvuil ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
Promo voorspelt weer een voortzetting van de grote' Salar mist Mercedes zo'-show.Mercedes zei dat ze steeds minder voor hem voelt. Salar: Ze heeft me nodig!!SPOILER: Stonden er naast de kluis maar wat deelnemers bij het grofvuil ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks niet zeuren dat ze de ton door je neus heeft geboord, als je er voor haar uit gaat!
denk dat Salar nog nooit heeft meegemaakt dat hij gedumpt wordtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Mercedes zei dat ze steeds minder voor hem voelt. Salar: Ze heeft me nodig!!
Straks niet zeuren dat ze de ton door je neus heeft geboord, als je er voor haar uit gaat!
Hij verdraaide het gesprek enigszins en deed alsof ze hem zó miste maar dat is niet precies wat zij hem vertelde. We zullen de komende afleveringen zijn gezeur wel moeten aanhoren want hoezo zou een meid als Mercedes zo´n mooie jongen laten lopen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Te oud?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij verdraaide het gesprek enigszins en deed alsof ze hem zó miste maar dat is niet precies wat zij hem vertelde. We zullen de komende afleveringen zijn gezeur wel moeten aanhoren want hoezo zou een meid als Mercedes zo´n mooie jongen laten lopen?
Ach dan komt hij als Heintje Davids over 2 maand weer een poging wagen net als Robert en Gerritquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Heejj.. Je bent vroegquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach dan komt hij als Heintje Davids over 2 maand weer een poging wagen net als Robert en Gerrit
Dat ja, het leek er wel een beetje op alsof hij het allemaal liever niet wilde horen en ging haar wat woorden in de mond leggen zodat het nog niet direct over was.En toen hield ze er ook maar over op.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij verdraaide het gesprek enigszins en deed alsof ze hem zó miste maar dat is niet precies wat zij hem vertelde. We zullen de komende afleveringen zijn gezeur wel moeten aanhoren want hoezo zou een meid als Mercedes zo´n mooie jongen laten lopen?
Het was heel; veel ik. En zij was stil.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:55 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat ja, het leek er wel een beetje op alsof hij het allemaal liever niet wilde horen en ging haar wat woorden in de mond leggen zodat het nog niet direct over was.En toen hield ze er ook maar over op.
Het is duidelijk dat Salar er bliksensel uit wil voordat het te laat is, en de greep op Mercedes verslapt..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:55 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat ja, het leek er wel een beetje op alsof hij het allemaal liever niet wilde horen en ging haar wat woorden in de mond leggen zodat het nog niet direct over was.En toen hield ze er ook maar over op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |