Maar wat hebben die ouders het afgelopen twintig jaar gedaan? Zoiets kan je tijdens het opgroeien nog afleren.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Nissie moet monddood gemaakt worden, klep dicht snater houwe, kappe met wauwele muilkorf op![]()
[ afbeelding ]
Als jij geen verschil ziet tussen bitch en kankerwijf dan houdt deze discussie opquote:Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Die dame die één van de mannen toendertijd een klap in het gezicht gaf, schold een andere dame onder andere uit voor bitch. Voor geen van beide feiten ontving ze een gele kaart. En voor snuiven ontving ze geen rode, maar een gele kaart. En ook ontving ze een ton.
Niets dus, er zit geen rem ingebouwd, kan betekenen dat ze met die bemoeibek altijd is weggekomenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar wat hebben die ouders de afgelopen twintig gedaan? Zoiets kan je tijdens het opgroeien nog afleren.
Nee, nee. Ik heb het over erge scheldwoorden in het algemeen. Ten eerste is schelden = schelden. Punt. Dus trek gewoon die lijn. En ten tweede besef ik zeker wel dat men "kanker" het heftigste scheldwoord vindt in Nederland. Dat neemt niet weg dat "bitch" ook een heftig scheldwoord is.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij geen verschil ziet tussen bitch en kankerwijf dan houdt deze discussie op
En flauw.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als jij geen verschil ziet tussen bitch en kankerwijf dan houdt deze discussie op
Ja maar.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Nissie moet monddood gemaakt worden, klep dicht snater houwe, kappe met wauwele muilkorf op![]()
[ afbeelding ]
Haha !!quote:
Hoe was het ook alweer? "Zalig zijn de armen van geest, want hunner is het Koninkrijk der hemelen" Zweeft heerlijk in zijn eigen Wereldquote:Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Eigenlijk he... Tussen al die rare opgefokte mafklappers is Sayf nog de meest normale
En dat zegt best heel veel.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Eigenlijk he... Tussen al die rare opgefokte mafklappers is Sayf nog de meest normale
Persoonlijk zou ik compleet afknappen van zijn complot gedachtes, maar ze vindt het blijkbaar grappig. Plus dat Ricky al een aantal keren over de pis gaat en dan zegt hij "jullie" ipv je. Lijkt me bloed irritant dat je als een geheel gezien wordt met je tweeling zus. Het zijn wel twee individuen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef schetterklep het volgende:
Die Nyssa moet ook snel vertrekken bij die Ricky. Die probeert haar ook de mond te snoeren zodat ze doet wat hij graag wil zien. Als je zo al tegen elkaar praat als je elkaar nog niet eens buiten de loods hebt meegemaakt dan stop er maar mee. De laatste cyclussen weten ze wel de meest vreemde of nare kerels naar binnen te trekken zeg. Lijken bijna van die manospher types , echt sbs dit![]()
Voilaquote:
Hadden ze dat uitdagingsduel gewonnen, dan?quote:
Gelukkig wel mocktails, anders werden het waarschijnlijk nog meer gele kaarten en mogelijk rood. Als Ro en Ro Rood pakken, moet er alsnog iemand weggestemd worden.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Vrouwen kippenhok.
Mannen, mwa, Barbie, moet dat nou...
Ik ook niet. Aan 't eind teruggespoeld en er was een dubbele piep "pieppiepsmoel"quote:Op maandag 1 juni 2026 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Heb overigens geen scheldwoord gehoord uit haar mond, in ieder geval geen 'bliep' ook
Ja, er is wat met die mannen daar. Worden allemaal steeds dominanter naarmate ze langer in de loods zitten. Robert is overheersend, Salar en nu Ricky ook.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef schetterklep het volgende:
Die Nyssa moet ook snel vertrekken bij die Ricky. Die probeert haar ook de mond te snoeren zodat ze doet wat hij graag wil zien. Als je zo al tegen elkaar praat als je elkaar nog niet eens buiten de loods hebt meegemaakt dan stop er maar mee. De laatste cyclussen weten ze wel de meest vreemde of nare kerels naar binnen te trekken zeg. Lijken bijna van die manospher types , echt sbs dit![]()
Ik dacht van wel, maar ik kan me vergist hebben met een andere opdracht.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Hadden ze dat uitdagingsduel gewonnen, dan?
[..]
[..]
[..]
Ze heeft idd een enorm grote bek maar zoals hij die probeert te snoerenquote:Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef schetterklep het volgende:
Dat is echt wel haar trigger.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:35 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien kunnen ze trouwens Martin Gaus strikken voor een jureerbare; al die hondjes daar moeten wel een show kunnen opvoeren.
Ik hoop dat iemand Roxy op blijft jagen over haar zooi en corvee, dan is ze zo weg met nog een gele kaart. Misschien gaat haar hondje -als we dan toch in termen spreken- er meteen achteraan.
En zo kennen we je weer ouwe kamperbitch.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Even nog het "Hou je Kankerkop" piepje .. voor alle duidelijkheid een verdiende gele kaart![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |