abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220938082
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Nissie moet monddood gemaakt worden, klep dicht snater houwe, kappe met wauwele muilkorf op :P

[ afbeelding ]
Maar wat hebben die ouders het afgelopen twintig jaar gedaan? Zoiets kan je tijdens het opgroeien nog afleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cirilico op 01-06-2026 20:41:35 ]
Hotapnyc
pi_220938091
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Die dame die één van de mannen toendertijd een klap in het gezicht gaf, schold een andere dame onder andere uit voor bitch. Voor geen van beide feiten ontving ze een gele kaart. En voor snuiven ontving ze geen rode, maar een gele kaart. En ook ontving ze een ton. *O*
Als jij geen verschil ziet tussen bitch en kankerwijf dan houdt deze discussie op :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 20:36:26 #253
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220938095
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:35 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Maar wat hebben die ouders de afgelopen twintig gedaan? Zoiets kan je tijdens het opgroeien nog afleren.
Niets dus, er zit geen rem ingebouwd, kan betekenen dat ze met die bemoeibek altijd is weggekomen :{
pi_220938129
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Als jij geen verschil ziet tussen bitch en kankerwijf dan houdt deze discussie op :')
Nee, nee. Ik heb het over erge scheldwoorden in het algemeen. Ten eerste is schelden = schelden. Punt. Dus trek gewoon die lijn. En ten tweede besef ik zeker wel dat men "kanker" het heftigste scheldwoord vindt in Nederland. Dat neemt niet weg dat "bitch" ook een heftig scheldwoord is.

Hoe dan ook. Hypocriet.
Hotapnyc
pi_220938137
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Als jij geen verschil ziet tussen bitch en kankerwijf dan houdt deze discussie op :')
En flauw. :N
Hotapnyc
  maandag 1 juni 2026 @ 20:40:59 #256
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220938141
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Nissie moet monddood gemaakt worden, klep dicht snater houwe, kappe met wauwele muilkorf op :P

[ afbeelding ]
Ja maar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220938175
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ja maar.
Haha !! _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 1 juni 2026 @ 21:09:17 #258
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220938274
Eigenlijk he... Tussen al die rare opgefokte mafklappers is Sayf nog de meest normale _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 1 juni 2026 @ 21:26:32 #259
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220938351
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Eigenlijk he... Tussen al die rare opgefokte mafklappers is Sayf nog de meest normale _O-
Hoe was het ook alweer? "Zalig zijn de armen van geest, want hunner is het Koninkrijk der hemelen" Zweeft heerlijk in zijn eigen Wereld :P
pi_220938397
Heerlijk, die Slangen, al weer richting de min getrapt door Roxy zelfs nota bene. Heb overigens geen scheldwoord gehoord uit haar mond, in ieder geval geen 'bliep' ook. Nog even en dan staan ze ook weer in de min.
Een of ander infantiel spelletje voor moktails en Barbie muziek en film. Wat een ponykamp. Gelukkig had Ricky nog wel spot on theorieën die je normaal gesproken niet zou zien of horen maar die wel deze aflevering hebben gehaald. Ik vind dat wel stoer van SBS dat deze geluiden er ook mogen zijn en daar ruimte voor is. Of je het er nu mee eens bent of niet. Zo is het ook. Wel leuk om al die theorieën te horen, vind het wel amusant.
Salar wordt even vakkundig nog een cyclus verder geluld door Anouk, die heeft vast een opdracht van de FEBO. Hoeven hun dat niet te doen. Zou wel heel gek zijn als hij zonder prijs de deur uit wandelt met als risico dat het tussen hem en Merkedes als nog fout gaat buiten....sta je dan met je penis...
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 1 juni 2026 @ 21:41:54 #261
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220938454
Even nog het "Hou je Kankerkop" piepje .. voor alle duidelijkheid een verdiende gele kaart ;)

  maandag 1 juni 2026 @ 22:21:01 #262
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220938638
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Eigenlijk he... Tussen al die rare opgefokte mafklappers is Sayf nog de meest normale _O-
En dat zegt best heel veel. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220938639
Kinderachtig, maar wel lekker dat ze weer richting de min gaan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220938818
Die Nyssa moet ook snel vertrekken bij die Ricky. Die probeert haar ook de mond te snoeren zodat ze doet wat hij graag wil zien. Als je zo al tegen elkaar praat als je elkaar nog niet eens buiten de loods hebt meegemaakt dan stop er maar mee. De laatste cyclussen weten ze wel de meest vreemde of nare kerels naar binnen te trekken zeg. Lijken bijna van die manospher types , echt sbs dit :{w
you tokkie to me?
pi_220938949
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef schetterklep het volgende:
Die Nyssa moet ook snel vertrekken bij die Ricky. Die probeert haar ook de mond te snoeren zodat ze doet wat hij graag wil zien. Als je zo al tegen elkaar praat als je elkaar nog niet eens buiten de loods hebt meegemaakt dan stop er maar mee. De laatste cyclussen weten ze wel de meest vreemde of nare kerels naar binnen te trekken zeg. Lijken bijna van die manospher types , echt sbs dit :{w
Persoonlijk zou ik compleet afknappen van zijn complot gedachtes, maar ze vindt het blijkbaar grappig. Plus dat Ricky al een aantal keren over de pis gaat en dan zegt hij "jullie" ipv je. Lijkt me bloed irritant dat je als een geheel gezien wordt met je tweeling zus. Het zijn wel twee individuen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220939136
En, behalve natuurlijk over z'n oelewap ideeën, heeft Ricky soms gelijk. Er zit geen enkel filter op Nyssa, ze moet 9 vd 10 sorry zeggen na afloop, omdat het niet klopt, of omdat ze iemand gekwetst heeft, en ze moet werkelijk overal een mening over hebben en die luidkeels verkondigen. Vermoeiend meisje.

Zit blijkbaar in de familie want Josh is in mindere mate hetzelfde.

En helemaal eens, op geen manier een gezonde relatie tussen Nyssa en Ricky.
pi_220939353
Gele kaart gemist -O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220939488
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:25 schreef greysbones het volgende:
Gele kaart gemist -O-
Voila :G
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 08:53:11 #269
3542 Gia
User under construction
pi_220940295
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 19:57 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Twee van de drie jokers verprutst. :D
Hadden ze dat uitdagingsduel gewonnen, dan?
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Vrouwen kippenhok.

Mannen, mwa, Barbie, moet dat nou...
Gelukkig wel mocktails, anders werden het waarschijnlijk nog meer gele kaarten en mogelijk rood. Als Ro en Ro Rood pakken, moet er alsnog iemand weggestemd worden.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Heb overigens geen scheldwoord gehoord uit haar mond, in ieder geval geen 'bliep' ook
Ik ook niet. Aan 't eind teruggespoeld en er was een dubbele piep "pieppiepsmoel"
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef schetterklep het volgende:
Die Nyssa moet ook snel vertrekken bij die Ricky. Die probeert haar ook de mond te snoeren zodat ze doet wat hij graag wil zien. Als je zo al tegen elkaar praat als je elkaar nog niet eens buiten de loods hebt meegemaakt dan stop er maar mee. De laatste cyclussen weten ze wel de meest vreemde of nare kerels naar binnen te trekken zeg. Lijken bijna van die manospher types , echt sbs dit :{w
Ja, er is wat met die mannen daar. Worden allemaal steeds dominanter naarmate ze langer in de loods zitten. Robert is overheersend, Salar en nu Ricky ook.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 09:35:35 #270
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220940483
Misschien kunnen ze trouwens Martin Gaus strikken voor een jureerbare; al die hondjes daar moeten wel een show kunnen opvoeren.

Ik hoop dat iemand Roxy op blijft jagen over haar zooi en corvee, dan is ze zo weg met nog een gele kaart. Misschien gaat haar hondje -als we dan toch in termen spreken- er meteen achteraan.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220940705
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Hadden ze dat uitdagingsduel gewonnen, dan?
[..]
[..]
[..]
Ik dacht van wel, maar ik kan me vergist hebben met een andere opdracht.
Hotapnyc
pi_220940767
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef schetterklep het volgende:
Die Nyssa moet ook snel vertrekken bij die Ricky. Die probeert haar ook de mond te snoeren zodat ze doet wat hij graag wil zien. Als je zo al tegen elkaar praat als je elkaar nog niet eens buiten de loods hebt meegemaakt dan stop er maar mee. De laatste cyclussen weten ze wel de meest vreemde of nare kerels naar binnen te trekken zeg. Lijken bijna van die manospher types , echt sbs dit :{w
Ze heeft idd een enorm grote bek maar zoals hij die probeert te snoeren :N fout, fout. Dat kan ook op een andere manier dus wegwezen bij hem zou ik zeggen.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:31:21 #273
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220940946
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:35 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien kunnen ze trouwens Martin Gaus strikken voor een jureerbare; al die hondjes daar moeten wel een show kunnen opvoeren.

Ik hoop dat iemand Roxy op blijft jagen over haar zooi en corvee, dan is ze zo weg met nog een gele kaart. Misschien gaat haar hondje -als we dan toch in termen spreken- er meteen achteraan.
Dat is echt wel haar trigger. :Y
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220941024
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 3,7 Kijkcijfer: 625.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 12

Gisterenavond starten de lineaire week met een mooie 559.000 kijkers. ^O^

Dag Top 25 nr. 15
Allemaal cabaretteketet!
pi_220941771
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
Even nog het "Hou je Kankerkop" piepje .. voor alle duidelijkheid een verdiende gele kaart ;)

[ afbeelding ]
En zo kennen we je weer ouwe kamperbitch. :G
pi_220941801
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Persoonlijk zou ik compleet afknappen van zijn complot gedachtes, maar ze vindt het blijkbaar grappig. Plus dat Ricky al een aantal keren over de pis gaat en dan zegt hij "jullie" ipv je. Lijkt me bloed irritant dat je als een geheel gezien wordt met je tweeling zus. Het zijn wel twee individuen.
Komt vaak voor dat een tweeling als één geheel wordt aangesproken. Heb ik mijn hele leven mee moeten maken en je vergeet daardoor jezelf volledig. Bovendien is mijn andere helft een vreselijke bemoeial en kapsonesgriet en ik het tegenovergestelde. Vaak botsten wij ook en als zij iemand uitdaagde kon ik het gevecht afmaken want daar was ze te laf voor. Heb na al die jaren definitief die navelstreng doorgeknipt. Heb eindelijk rust in mijn hoofd. :{w
pi_220942247
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:19 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Komt vaak voor dat een tweeling als één geheel wordt aangesproken. Heb ik mijn hele leven mee moeten maken en je vergeet daardoor jezelf volledig. Bovendien is mijn andere helft een vreselijke bemoeial en kapsonesgriet en ik het tegenovergestelde. Vaak botsten wij ook en als zij iemand uitdaagde kon ik het gevecht afmaken want daar was ze te laf voor. Heb na al die jaren definitief die navelstreng doorgeknipt. Heb eindelijk rust in mijn hoofd. :{w
Eeneiig ook?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:53:55 #278
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220942305
Promo voorspelt weer een voortzetting van de grote' Salar mist Mercedes zo'-show. :O

SPOILER: Stonden er naast de kluis maar wat deelnemers bij het grofvuil ..
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220942444
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:44 schreef -Spring het volgende:

[..]
Eeneiig ook?
:Y
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:18:58 #281
3542 Gia
User under construction
pi_220942645
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
Promo voorspelt weer een voortzetting van de grote' Salar mist Mercedes zo'-show. :O

SPOILER: Stonden er naast de kluis maar wat deelnemers bij het grofvuil ..
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mercedes zei dat ze steeds minder voor hem voelt. Salar: Ze heeft me nodig!!

Straks niet zeuren dat ze de ton door je neus heeft geboord, als je er voor haar uit gaat!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:58:38 #282
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_220942947
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Mercedes zei dat ze steeds minder voor hem voelt. Salar: Ze heeft me nodig!!

Straks niet zeuren dat ze de ton door je neus heeft geboord, als je er voor haar uit gaat!
denk dat Salar nog nooit heeft meegemaakt dat hij gedumpt wordt
hoe durft ze, als er één iemand een ander dumpt is het WannabeKing Salar
... en huiver mee
pi_220943294
Zwarte brief voor de tweeling.
pi_220943530
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:57 schreef Hagenesie het volgende:
Zwarte brief voor de tweeling.
Alweer? :{
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:27:29 #285
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220943538
Klagen klagen klagen... Hij zóu wel maanden kunnen blijven.. maar ja, als er iemand buiten op mij wacht kán ik hier niet meer blijven... enzo Gá dan!! Lul }:|

  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:34:40 #286
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220943616
en nog wat *Breaking News* De Kluistroep staat al bij het grof vuil.. de finale gaat dus even anders worden _O-

Eerst maar een keer die Knockouts starten lijkt me handiger :{

pi_220943684
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:26 schreef -Spring het volgende:

[..]
Alweer? :{
Oeps. Dan was het een oud filmpje.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:19:34 #288
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220943920
En Rikkie weet zeker wij niet de eerste beschaving waren op Aarde _O-



John Welten Cookiecartoons
pi_220944291
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Mercedes zei dat ze steeds minder voor hem voelt. Salar: Ze heeft me nodig!!

Straks niet zeuren dat ze de ton door je neus heeft geboord, als je er voor haar uit gaat!
Hij verdraaide het gesprek enigszins en deed alsof ze hem zó miste maar dat is niet precies wat zij hem vertelde. We zullen de komende afleveringen zijn gezeur wel moeten aanhoren want hoezo zou een meid als Mercedes zo´n mooie jongen laten lopen? :?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:28:35 #290
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220944371
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:16 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Hij verdraaide het gesprek enigszins en deed alsof ze hem zó miste maar dat is niet precies wat zij hem vertelde. We zullen de komende afleveringen zijn gezeur wel moeten aanhoren want hoezo zou een meid als Mercedes zo´n mooie jongen laten lopen? :?
Te oud? ;)
pi_220944922
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Mercedes zei dat ze steeds minder voor hem voelt. Salar: Ze heeft me nodig!!

Straks niet zeuren dat ze de ton door je neus heeft geboord, als je er voor haar uit gaat!
Ach dan komt hij als Heintje Davids over 2 maand weer een poging wagen net als Robert en Gerrit
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:49:42 #292
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220944936
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:47 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Ach dan komt hij als Heintje Davids over 2 maand weer een poging wagen net als Robert en Gerrit
Heejj.. Je bent vroeg :W
pi_220944942
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:49 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Heejj.. Je bent vroeg :W
Warming up O-)
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:51:16 #294
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220944946
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Warming up O-)
Ja er staat weer een hoop te gebeuren.. in de Gele Loods _O-
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:55:16 #295
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220944969
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220944970
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:16 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Hij verdraaide het gesprek enigszins en deed alsof ze hem zó miste maar dat is niet precies wat zij hem vertelde. We zullen de komende afleveringen zijn gezeur wel moeten aanhoren want hoezo zou een meid als Mercedes zo´n mooie jongen laten lopen? :?
Dat ja, het leek er wel een beetje op alsof hij het allemaal liever niet wilde horen en ging haar wat woorden in de mond leggen zodat het nog niet direct over was.En toen hield ze er ook maar over op.
you tokkie to me?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:57:24 #297
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220944985
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:55 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Dat ja, het leek er wel een beetje op alsof hij het allemaal liever niet wilde horen en ging haar wat woorden in de mond leggen zodat het nog niet direct over was.En toen hield ze er ook maar over op.
Het was heel; veel ik. En zij was stil.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:04:10 #298
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220945020
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:55 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Dat ja, het leek er wel een beetje op alsof hij het allemaal liever niet wilde horen en ging haar wat woorden in de mond leggen zodat het nog niet direct over was.En toen hield ze er ook maar over op.
Het is duidelijk dat Salar er bliksensel uit wil voordat het te laat is, en de greep op Mercedes verslapt.. :P

Tenzij Salar nog es 3x mag bellen om zekerheid krijgen dattie nog 3 maanden kan blijven _O-
pi_220945082
Er zit trouwens nog een geheime opdracht voor de Gieren in het vat. Maar dat zal wel vrijdag/zaterdag worden want stemmen was tot afgelopen vrijdagochtend.
pi_220945167
:Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')