abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:28:23 #61
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220925635
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor je kan er op wachten, straks Mercedes in Shownieuws O-)
Nou, daar kwam ook niet veel nieuws uit behalve dat ze toch eindigde met "als het niet zo is blijven we gewoon vrienden". Denk meer dat het voor haar moeilijk is er zo ineens mee te stoppen en dat dit de voorzet was om straks toch vrij snel te kunnen zeggen dat het niet werkt.
you tokkie to me?
pi_220925681
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:57 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Nou, daar kwam ook niet veel nieuws uit behalve dat ze toch eindigde met "als het niet zo is blijven we gewoon vrienden". Denk meer dat het voor haar moeilijk is er zo ineens mee te stoppen en dat dit de voorzet was om straks toch vrij snel te kunnen zeggen dat het niet werkt.
Ik kies in deze even Salar zijn kant. Het lijkt er verdacht veel op dat Mercedes haar smoel in die loods laat zien en daarna weer kan aanschuiven in Shownieuws om haar eigen persoontje te promoten. Aan het lijntje houden met Salar (met een flinke slag om de arm omdat ze het "moeilijk" vind) en wel melden dat hij vooral moet blijven.
Het is een grote Mercedes promotie show, pa ziet zijn kipje met gouden ei het prima doen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 00:10:31 #64
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925682
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:57 schreef schetterklep het volgende:

[..]
Thanks, kan ik dat overslaan. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220925690
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:10 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Thanks, kan ik dat overslaan. :D
Dat ze zegt "dan blijven we vrienden" is natuurlijk de grootste kul. Met haar zuinige bekkie :r
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220925692
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik kies in deze even Salar zijn kant. Het lijkt er verdacht veel op dat Mercedes haar smoel in die loods laat zien en daarna weer kan aanschuiven in Shownieuws om haar eigen persoontje te promoten. Aan het lijntje houden met Salar (met een flinke slag om de arm omdat ze het "moeilijk" vind) en wel melden dat hij vooral moet blijven.
Het is een grote Mercedes promotie show, pa ziet zijn kipje met gouden ei het prima doen.
Ja, zo had ik het nog niet bekeken maar die kan ook natuurlijk. Links of rechtsom wordt het niets meer tussen die twee maar nu de aandacht nog even behouden zolang het kan en alles eruit halen :{
you tokkie to me?
  zondag 31 mei 2026 @ 00:14:42 #67
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925693
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat ze zegt "dan blijven we vrienden" is natuurlijk de grootste kul. Met haar zuinige bekkie :r
Dat was in de uitzending ook wel duidelijk te zien. Ze gaf gewoon geen antwoorden op zijn vragen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220925701
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Dit was dus met Stip de zoveelste DJ.Mercedes aflevering.. Bravo PapaBokito ^O^
De Salar en Merrie Show mag wel een keer ten einde komen. Elke keer 1/3e van de aflevering inpikken. :N

Het lijkt bondgenoten-komkommertijd in de loods met de nietszeggende cliffhanger over schoonmaakruzie nr. 342689, dat waarschijnlijk met een sisser afloopt. :z
All those angels with their wings glued on.
pi_220925703
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat was in de uitzending ook wel duidelijk te zien. Ze gaf gewoon geen antwoorden op zijn vragen.
Ik heb het niet gezien maar ging uit van de woorden van schetterklep, oh je bedoeld in de DBG uitzending, ja daar draaide ze het alle kanten op. Zodat ze er zelf goed uit komt. Stel dat Salar naar huis gaat dan kan ze altijd nog zeggen dat ze al twijfels had. Linke loetje
  zondag 31 mei 2026 @ 00:22:21 #70
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925712
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb het niet gezien maar ging uit van de woorden van schetterklep, oh je bedoeld in de DBG uitzending, ja daar draaide ze het alle kanten op. Zodat ze er zelf goed uit komt. Stel dat Salar naar huis gaat dan kan ze altijd nog zeggen dat ze al twijfels had. Linke loetje
Dat bedoelde ik. Ze hield het zo vaag mogelijk.
pi_220925716
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat bedoelde ik. Ze hield het zo vaag mogelijk.
Vooral even vasthouden en die loods bezoeken :P Ik vind het smerig. Naar volk
  zondag 31 mei 2026 @ 00:28:12 #72
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925724
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Vooral even vasthouden en die loods bezoeken :P Ik vind het smerig. Naar volk
Heel berekenend, hij weet niet wat ze buiten doet of zegt. En zo heeft ze toch weer aandactht, zowel in het programma als in Showniews.
pi_220925731
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heel berekenend, hij weet niet wat ze buiten doet of zegt. En zo heeft ze toch weer aandactht, zowel in het programma als in Showniews.
Haar vader heeft tijdens het bezoek zelfs gezegd dat ze er dan maar gebruik van moest nemen, en dat doet ze.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:34:01 #74
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925739
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Haar vader heeft tijdens het bezoek zelfs gezegd dat ze er dan maar gebruik van moest nemen, en dat doet ze.
Verhip ja, haar volgertjes zullen vast trots zijn.
  zondag 31 mei 2026 @ 00:36:57 #75
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925744
En morgen gelijk een reactie van Moeder Salar.
pi_220925753
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
Waar?
  zondag 31 mei 2026 @ 00:41:19 #77
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220925755
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
Mercedes leest mee, en is zich ervan bewust dat ze een poppentje was voor hem
  zondag 31 mei 2026 @ 00:43:53 #78
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925759
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Waar?
Als ik wat zie post ik het wel even. En nee , niet van een fake site. Maar ik weet dat moeke nogal fel kan zijn als het over haar prinsje gaat.
pi_220925762
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:43 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Als ik wat zie post ik het wel even. En nee , niet van een fake site. Maar ik weet dat moeke nogal fel kan zijn als het over haar prinsje gaat.
Oh ok :Y)
pi_220925845
Nou dat was weer een FEBO fuck pur sang zoals verwacht. Net doen alsof dit het einde van Merkedes/Salar is maar uiteindelijk toch niet. Dramatisch muziekje er onder en weer een kort zaterdagavond intermezzo met nontent gevuld. Merkedes mocht even het verhaallijntje tussen Salar en haar completeren. In ieder geval gaat hij nog lekker nergens heen zolang hij de 72.000 niet wint (in 2 delen), dus ik denk dat ze nog wel vaker op bezoek gaat komen: missie geslaagd voor haar, haar vader en de FEBO niet te vergeten. Casper wordt even op zijn nummer gezet maandag door Mila, can't wait to see the upper Karen in haar. })
Allemaal cabaretteketet!
pi_220927656
O dear, nog nooit min-punten gehaald zegt Salar. Tja, dat komt alleen maar omdat jij deze keer eens speelde. Maar goed, zijn boosheid werd even overschaduwd door het nieuws dat zijn etalagepopje op bezoek mocht komen, alwéér. :{
En we zien dat zweef helemaal in de ban is van het gedrag van Roxy en haar met allerlei hokuspokus tot rust weet te brengen. Waar is Robertje nu dan? Hellup Robert, je vriendin praat met een andere man! :B
En de eeuwige schoonmaakruzies onderling in het luiste bondje ooit, de slangen. Maar ook puistenkoppie wordt deze keer aangepakt. Waarom denken jongens-mannen altijd dat zij niet hoeven schoon te maken? ~O>
En dan het bezoek van Queen d.j. Merrie. Met d´r eeuwige tuitbekkie en dichtgeknepen oogjes probeert ze netjes King Salar opzij te schuiven. Ze geeft nét genoeg ruimte om te geloven dat er nog een kans is buiten maar het wordt wél moeilijk maar lekker nog even blijven daar Salar. _O-
Salar ligt nog nét niet op zijn knieën want met zo´n meisje aan zijn arm is het lekker scoren natuurlijk en zeker als ze straks een wereldberoemde d.j. in het buitenland is. Jaja, aan kleine knopjes draaien is tegenwoordig winstgevender dan je elke dag uit de naad zwoegen voor een baas. ^O^
pi_220927678
479.000 kijkers keken gisteren lineair naar het korte zaterdagavond intermezzo.

Dag Top 25 nr. 10
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 31 mei 2026 @ 12:05:45 #83
3542 Gia
User under construction
pi_220928278
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Vermoed dat papa heeft aangeraden om te hinten op het verbreken van 'de relatie', omdat half Nederland er dan weer over praat. Zolang Salar in de loods zit, kan zij af en toe met haar kop op tv en hoeft ze in real life niet met hem te dealen. Want het gaat never nooit niet werken tussen die twee. Mercedes zal zich nooit onderdanig opstellen en doen wat hij wil, maar gewoon waar ze zelf zin in heeft. En dat is ook prima voor een meid van 22.
Maar Salar is gewend het belangrijkste te zijn en altijd zijn zin te krijgen, dus die gaat dat niet pikken.

Maar goed, voorlopig kan Mercedes nog aandacht krijgen van de media, dankzij DBG.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:21:42 #84
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220928369
Mercedes had gewoon d'r bekkie moeten opentrekken, "Ik weet niet wat ik met je aanmoet buiten" dekt de lading meer dan genoeg.. maar niet voor Salardrammert ;)

John Welten Cookiecartoons
  zondag 31 mei 2026 @ 14:57:29 #85
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220929146
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is toch logisch dat je geen spul van talpa op YT kan zetten. :?
Nee, eigenlijk gaat het erom meer mensen nieuwsgierig te maken naar hun programma's.
De oetlullen begrijpen dat niet.
pi_220929201
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:57 schreef spapaars het volgende:

[..]
Nee, eigenlijk gaat het erom meer mensen nieuwsgierig te maken naar hun programma's.
De oetlullen begrijpen dat niet.
Dat doen ze zelf wel, niet iedereen mag gedeeltes van een programma op yt zetten. Iets met copyright
  zondag 31 mei 2026 @ 15:28:06 #87
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220929512
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat doen ze zelf wel, niet iedereen mag gedeeltes van een programma op yt zetten. Iets met copyright
Dat zou het faillissement van YouTube betekenen.
  zondag 31 mei 2026 @ 15:52:37 #88
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220929724
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:28 schreef spapaars het volgende:

[..]
Maak je geen zorgen over YT die wordt langzaam volgeplemt met AI filmpjes vol nep beroemdheden die net echt lijken die oreren uit vrij verkrijgbare bekende geschiedenis en beelden die volledig AI gegenereerd zijn, het leuk is dat er in de comments ook nog serieus op gereageert wordt.. Katsjinggg voor de uploader en Katsjinnngg voor YT's reclame inkomsten ;)
pi_220929743
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:28 schreef spapaars het volgende:

[..]
De beelden zijn het bezit van Talpa. Als iemand ze wil publiceren kost dat geld, dat snap je toch wel.
pi_220930276
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Zelfs de sbs6 Shownieuws mevrouw was duidelijk op de vraag of dit nog wat ging worden buiten de loods; "nee" :N
you tokkie to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')