Nou, daar kwam ook niet veel nieuws uit behalve dat ze toch eindigde met "als het niet zo is blijven we gewoon vrienden". Denk meer dat het voor haar moeilijk is er zo ineens mee te stoppen en dat dit de voorzet was om straks toch vrij snel te kunnen zeggen dat het niet werkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor je kan er op wachten, straks Mercedes in Shownieuws
Ik kies in deze even Salar zijn kant. Het lijkt er verdacht veel op dat Mercedes haar smoel in die loods laat zien en daarna weer kan aanschuiven in Shownieuws om haar eigen persoontje te promoten. Aan het lijntje houden met Salar (met een flinke slag om de arm omdat ze het "moeilijk" vind) en wel melden dat hij vooral moet blijven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:57 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Nou, daar kwam ook niet veel nieuws uit behalve dat ze toch eindigde met "als het niet zo is blijven we gewoon vrienden". Denk meer dat het voor haar moeilijk is er zo ineens mee te stoppen en dat dit de voorzet was om straks toch vrij snel te kunnen zeggen dat het niet werkt.
Thanks, kan ik dat overslaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:57 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Nou, daar kwam ook niet veel nieuws uit behalve dat ze toch eindigde met "als het niet zo is blijven we gewoon vrienden". Denk meer dat het voor haar moeilijk is er zo ineens mee te stoppen en dat dit de voorzet was om straks toch vrij snel te kunnen zeggen dat het niet werkt.
Dat ze zegt "dan blijven we vrienden" is natuurlijk de grootste kul. Met haar zuinige bekkiequote:
Ja, zo had ik het nog niet bekeken maar die kan ook natuurlijk. Links of rechtsom wordt het niets meer tussen die twee maar nu de aandacht nog even behouden zolang het kan en alles eruit halenquote:Op zondag 31 mei 2026 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kies in deze even Salar zijn kant. Het lijkt er verdacht veel op dat Mercedes haar smoel in die loods laat zien en daarna weer kan aanschuiven in Shownieuws om haar eigen persoontje te promoten. Aan het lijntje houden met Salar (met een flinke slag om de arm omdat ze het "moeilijk" vind) en wel melden dat hij vooral moet blijven.
Het is een grote Mercedes promotie show, pa ziet zijn kipje met gouden ei het prima doen.
Dat was in de uitzending ook wel duidelijk te zien. Ze gaf gewoon geen antwoorden op zijn vragen.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ze zegt "dan blijven we vrienden" is natuurlijk de grootste kul. Met haar zuinige bekkie
De Salar en Merrie Show mag wel een keer ten einde komen. Elke keer 1/3e van de aflevering inpikken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Dit was dus met Stip de zoveelste DJ.Mercedes aflevering.. Bravo PapaBokito
Ik heb het niet gezien maar ging uit van de woorden van schetterklep, oh je bedoeld in de DBG uitzending, ja daar draaide ze het alle kanten op. Zodat ze er zelf goed uit komt. Stel dat Salar naar huis gaat dan kan ze altijd nog zeggen dat ze al twijfels had. Linke loetjequote:Op zondag 31 mei 2026 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was in de uitzending ook wel duidelijk te zien. Ze gaf gewoon geen antwoorden op zijn vragen.
Dat bedoelde ik. Ze hield het zo vaag mogelijk.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar ging uit van de woorden van schetterklep, oh je bedoeld in de DBG uitzending, ja daar draaide ze het alle kanten op. Zodat ze er zelf goed uit komt. Stel dat Salar naar huis gaat dan kan ze altijd nog zeggen dat ze al twijfels had. Linke loetje
Vooral even vasthouden en die loods bezoekenquote:Op zondag 31 mei 2026 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Ze hield het zo vaag mogelijk.
Heel berekenend, hij weet niet wat ze buiten doet of zegt. En zo heeft ze toch weer aandactht, zowel in het programma als in Showniews.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Vooral even vasthouden en die loods bezoekenIk vind het smerig. Naar volk
Haar vader heeft tijdens het bezoek zelfs gezegd dat ze er dan maar gebruik van moest nemen, en dat doet ze.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel berekenend, hij weet niet wat ze buiten doet of zegt. En zo heeft ze toch weer aandactht, zowel in het programma als in Showniews.
Verhip ja, haar volgertjes zullen vast trots zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar vader heeft tijdens het bezoek zelfs gezegd dat ze er dan maar gebruik van moest nemen, en dat doet ze.
Waar?quote:Op zondag 31 mei 2026 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
En morgen gelijk een reactie van Moeder Salar.
Mercedes leest mee, en is zich ervan bewust dat ze een poppentje was voor hemquote:Op zondag 31 mei 2026 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
En morgen gelijk een reactie van Moeder Salar.
Als ik wat zie post ik het wel even. En nee , niet van een fake site. Maar ik weet dat moeke nogal fel kan zijn als het over haar prinsje gaat.quote:
Oh okquote:Op zondag 31 mei 2026 00:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik wat zie post ik het wel even. En nee , niet van een fake site. Maar ik weet dat moeke nogal fel kan zijn als het over haar prinsje gaat.
Vermoed dat papa heeft aangeraden om te hinten op het verbreken van 'de relatie', omdat half Nederland er dan weer over praat. Zolang Salar in de loods zit, kan zij af en toe met haar kop op tv en hoeft ze in real life niet met hem te dealen. Want het gaat never nooit niet werken tussen die twee. Mercedes zal zich nooit onderdanig opstellen en doen wat hij wil, maar gewoon waar ze zelf zin in heeft. En dat is ook prima voor een meid van 22.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel berekenend, hij weet niet wat ze buiten doet of zegt. En zo heeft ze toch weer aandactht, zowel in het programma als in Showniews.
Nee, eigenlijk gaat het erom meer mensen nieuwsgierig te maken naar hun programma's.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat je geen spul van talpa op YT kan zetten.
Dat doen ze zelf wel, niet iedereen mag gedeeltes van een programma op yt zetten. Iets met copyrightquote:Op zondag 31 mei 2026 14:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk gaat het erom meer mensen nieuwsgierig te maken naar hun programma's.
De oetlullen begrijpen dat niet.
Dat zou het faillissement van YouTube betekenen.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen ze zelf wel, niet iedereen mag gedeeltes van een programma op yt zetten. Iets met copyright
Maak je geen zorgen over YT die wordt langzaam volgeplemt met AI filmpjes vol nep beroemdheden die net echt lijken die oreren uit vrij verkrijgbare bekende geschiedenis en beelden die volledig AI gegenereerd zijn, het leuk is dat er in de comments ook nog serieus op gereageert wordt.. Katsjinggg voor de uploader en Katsjinnngg voor YT's reclame inkomstenquote:Op zondag 31 mei 2026 15:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou het faillissement van YouTube betekenen.
De beelden zijn het bezit van Talpa. Als iemand ze wil publiceren kost dat geld, dat snap je toch wel.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou het faillissement van YouTube betekenen.
Zelfs de sbs6 Shownieuws mevrouw was duidelijk op de vraag of dit nog wat ging worden buiten de loods; "nee"quote:Op zondag 31 mei 2026 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was in de uitzending ook wel duidelijk te zien. Ze gaf gewoon geen antwoorden op zijn vragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |