We blijven goede vrienden, ik hoop wel dat shownieuws nu befeft dat ze geen uitzendtijd meer waard is.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Zelfs de sbs6 Shownieuws mevrouw was duidelijk op de vraag of dit nog wat ging worden buiten de loods; "nee"
De zomer komt eraan, dus ben bang dat dit soort komkommer bagger gewoon nog even te zien zal zijn. Helemaal als Salar in die loods blijft.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
We blijven goede vrienden, ik hoop wel dat shownieuws nu befeft dat ze geen uitzendtijd meer waard is.
Ja maar ik gun het Salar niet (als het klopt wat ik denk) ik vind met iemands gevoelens spelen/gebruiken echt naar.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De zomer komt eraan, dus ben bang dat dit soort komkommer bagger gewoon nog even te zien zal zijn. Helemaal als Salar in die loods blijft.
Denk dat haar vader het ook helemaal prima zal vinden dat dit tot op de laatste druppel schraal gemolken wordt.
Wat mij verbaasd is dat het gelijkwaardige Chest/Thomas verhaaltje volledig uit beeld is, blijkbaar zit daar geen Juice meer inquote:Op zondag 31 mei 2026 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De zomer komt eraan, dus ben bang dat dit soort komkommer bagger gewoon nog even te zien zal zijn. Helemaal als Salar in die loods blijft.
Denk dat haar vader het ook helemaal prima zal vinden dat dit tot op de laatste druppel schraal gemolken wordt.
Mwah is ie zelf ook niet vies van, hij kan altijd gewoon naar huis. Niks aan verloren.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik gun het Salar niet (als het klopt wat ik denk) ik vind met iemands gevoelens spelen/gebruiken echt naar.
Thomas is minder minder gewillig om weer op TV te komen, heeft ook geen (AI) plaatjes te verkopenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat mij verbaasd is dat het gelijkwaardige Chest/Thomas verhaaltje volledig uit beeld is, blijkbaar zit daar geen Juice meer in
Ik vind haar wat beter te pruimen. Ze laat haar hautaine houding wat varen, maar dat komt denk ik omdat Salar overruled.quote:
Ze is in het 'dagelijkse' (loods) leven veel normaler dan toen ze pas binnen was. Bij feestjes zien we die oude Chess nog wel, zwaar in de make up, borstjes vooruit, lipjes getuit, want dan moet je gezien worden!!quote:Op zondag 31 mei 2026 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar wat beter te pruimen. Ze laat haar hautaine houding wat varen, maar dat komt denk ik omdat Salar overruled.
Woefquote:Op maandag 1 juni 2026 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
Roxy die tegen haar hondje nadoet hoe Ricky als een hondje achter Nyssa aanloopt?![]()
Maar we hebben al eerder gezien dat Salar Anoek ervan weerhield om de ruzie met Joshlyn uit te praten, aan het begin van de cyclus en daarna zei dat mensen dan ook moeten komen praten.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Woef![]()
[ afbeelding ]
Of het is Nissie die al dagen hijgend achter Salar aanhobbelt.. Wiljeprate? wiljeprate?![]()
Nee dan is WK afgelopen.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd. Maar weet wel wat het is. Op 20 juli start B&B Vol Liefde wat nu ook ineens naar 21.00 uur verschuift.
Was wél ff schrikken voor Salar toen Mercedes zijn leeftijd erbij haalde. Zullen we vanaf nu een nóg fanatiekere Salar te zien krijgen want die wil nu wel naar huis lijkt mij, maar wél met een ton!quote:Op zondag 31 mei 2026 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Vermoed dat papa heeft aangeraden om te hinten op het verbreken van 'de relatie', omdat half Nederland er dan weer over praat. Zolang Salar in de loods zit, kan zij af en toe met haar kop op tv en hoeft ze in real life niet met hem te dealen. Want het gaat never nooit niet werken tussen die twee. Mercedes zal zich nooit onderdanig opstellen en doen wat hij wil, maar gewoon waar ze zelf zin in heeft. En dat is ook prima voor een meid van 22.
Maar Salar is gewend het belangrijkste te zijn en altijd zijn zin te krijgen, dus die gaat dat niet pikken.
Maar goed, voorlopig kan Mercedes nog aandacht krijgen van de media, dankzij DBG.
Roxy moet sowieso haar ordinaire spleet houden, die zat zo´n beetje vastgeklonken aan die kabouter van d´r.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Woef![]()
[ afbeelding ]
Of het is Nissie die al dagen hijgend achter Salar aanhobbelt.. Wiljeprate? wiljeprate?![]()
Dit ja, B&B start nu ook later dan normaal. Zowel B&B Vol Liefde en De Bondgenoten houden rekening met het WK, of althans, de makers van de planning.quote:
Nee hoor. Het ging wel degelijk over de gieren.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:55 schreef LionHeart het volgende:
Nyssa heeft iets anders begrepen dan Salar zei en bedoelde. Hij bedoelde dat de Slangen een vrijbrief kregen om op de Haaien te gaan. Nyssa heeft gehoord dat de Gieren het een vrijbrief vonden om op de Haaien te gaan. En dan heeft ze doorverteld.
Niet echt het eind van de wereld, maar in een loods in Lelystad blijkbaar wel.
Ik kan alleen een profiel met 3 volgers en nog een playlist vinden onder "flotify" dus geen idee waar dit over ging/gaat. Sowieso Floris, moet die niet eens gewoon gaan werken ofzoquote:
Het gaat over de tanden van Mercedes. Die houdt ze altijd zo angstvallig verborgen dat mensen zich afvragen of ze ze wel heeft.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:05 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik kan alleen een profiel met 3 volgers en nog een playlist vinden onder "flotify" dus geen idee waar dit over ging/gaat. Sowieso Floris, moet die niet eens gewoon gaan werken ofzo![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |