30!!quote:Op maandag 1 juni 2026 19:52 schreef Cirilico het volgende:
22 punten uiteindelijk. Had 25 kunnen zijn.
Ze hadden ook iemand van de Haaien kunnen uitsluiten. Grotere kans op überhaupt punten.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer voor Dootje alweer -50 voor de Slangen
Tja, en dan te bedenken dat die andere 3 het niet beter zouden doen (op eigen kracht, dus zonder haperende andere bondjesquote:Op maandag 1 juni 2026 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja, eigenlijk maakt het niets uit wie ze uitsluiten, als de Slangen zelf geen enkle puntenmaker hebbenquote:Op maandag 1 juni 2026 19:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze hadden ook iemand van de Haaien kunnen uitsluiten. Grotere kans op überhaupt punten.
Terug in hun comfortzone.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Twee van de drie jokers verprutst.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, eigenlijk maakt het niets uit wie ze uitsluiten, als de Slangen zelf geen enkle puntenmaker hebben
Haha, nee, over mezelf idd.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:57 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Haha, dacht dat je het over Chess had... Heb zelf zeker onder de 20 gehaald.
Opnames zijn al gemaakt?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:01 schreef spapaars het volgende:
Bondgenoten dus buiten die schuur in juli
een vals loeder is die salar, meneer bemoeiquote:Op maandag 1 juni 2026 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Waar staat Salar zich nu mee te bemoeien dan, wat een clown, ik kijk straks wel verder
dat dusquote:Op maandag 1 juni 2026 20:07 schreef Cirilico het volgende:
Salar en Chess doen waar ze het beste in zijn: olie op het vuur gooien.
Omdat het Nyssa is.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Waar staat Salar zich nu mee te bemoeien dan, wat een clown, ik kijk straks wel verder
ze betrekt het gelijk op zichzelf, de ruzie was met roxyquote:Op maandag 1 juni 2026 20:07 schreef Soury het volgende:
Ik vond het ook grappig dat dat bondje -50 pakken, niet persoonlijk voor Do. Maar er wordt weer een heel ding van gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |