Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door _UserName_ op 22-05-2026 17:32:26 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
toepasselijke TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wilde er een schommel gifje bij doen maar is lastig mobielTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ik wilde er een schommel gifje bij doen maar is lastig mobiel
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Heb zo een gesprek over vrijwilligerswerk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Al een idee wat je wil gaan doen ?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb zo een gesprek over vrijwilligerswerk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb zo een gesprek over vrijwilligerswerk.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Heer MT6.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor vrijwilligerswerk Mikey?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb zo een gesprek over vrijwilligerswerk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weledele heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen Mijlpaalquote:
Klopt, ik denk, ik maak 'm voor jouquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kan je in ieder geval niet wel slippenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:28 schreef jerney het volgende:
Blai! Meneer de kok heeft een anti slip zitje voor me aan z’n ducati geknutseld
Handig, zo'n ABS systeemquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:28 schreef jerney het volgende:
Blai! Meneer de kok heeft een anti slip zitje voor me aan z’n ducati geknutseld
Och ik heb Benin ook overleefd in die periode 😁quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:17 schreef Dotteke het volgende:
![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)mogelijke-besmetting![]()
Benin> Nooit van gehoord, ik ga google even vragenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Och ik heb Benin ook overleefd in die periode 😁Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O is een land, ik dacht een ziektequote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Och ik heb Benin ook overleefd in die periode 😁
Vooral wat meer ontspannen zitten en hopelijk slapen m’n voeten dan minder snelquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval niet wel slippen![]()
![]()
Ik ben ook anti slip.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hopelijk helpt hetquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Vooral wat meer ontspannen zitten en hopelijk slapen m’n voeten dan minder snelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uhu.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan je lief makkelijker over je heen lopen
Ja we hadden al iets getest met soortgelijke stockers voor ‘t een of ander. Maar dit blijft niet aan m’n kont plakken wanneer ik afstapquote:![]()
![]()
Dat is ook wat waard, als ik ergens een hekel aan heb is het dat welquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja we hadden al iets getest met soortgelijke stockers voor ‘t een of ander. Maar dit blijft niet aan m’n kont plakken wanneer ik afstapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Plakken er vaak dingen aan je kont?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard, als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel![]()
![]()
YikesWerewolf
Jij bent een moppiequote:Werewolf
Nee, daar zorg ik wel voor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij ook.quote:![]()
Hoe gaat het met je ingreep ? Al weer wat geheeld ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Reetknaller maken zo, chili sin carne, dus zonder gehakt met extra bonen![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat smaakt mij de laatste tijd ook prima. Mis dat hele gehakt niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Reetknaller maken zo, chili sin carne, dus zonder gehakt met extra bonen![]()
Hakken kan later welquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat smaakt mij de laatste tijd ook prima. Mis dat hele gehakt niet.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ook.![]()
Hoe gaat het met je ingreep ? Al weer wat geheeld ?
Werewolf
Hebben ze netjes gedaan.quote:
De maiskorrels knalden eruit.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Steeg je ook op na de chili sin carne?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind een beetje gehakt er door toch wel lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Reetknaller maken zo, chili sin carne, dus zonder gehakt met extra bonen
Had ik trouwens al verteld dat ik nog nooit meer dan 1000 punten in DTS heb gehaald?![]()
, trouwens
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Had afgelopen dagen tonnen vlees gegeten dus even dimmen voor mijquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind een beetje gehakt er door toch wel lekkerUw ADH vitamine Worst
Al een paar keer.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:29 schreef Homijn het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik nog nooit meer dan 1000 punten in DTS heb gehaald?![]()
, trouwens
Er staat SIN carne, maar je kijkt met je butthole dus het is je vergevenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
Chili con carne zonder gehakt... wtf.Uw ADH vitamine Worst
Dan hou jezelf doordeweeks eens in godverdomme.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had afgelopen dagen tonnen vlees gegeten dus even dimmen voor mijEn een prettige scheut door de pielemuis.![]()
M'n sin is vergeven?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er staat SIN carne, maar je kijkt met je butthole dus het is je vergeven
ahahahahEn een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Nee, dus ik stel voor dat je een pagina reserveert in alle landelijke dagbladen om dit heugelijke nieuws te meldenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:29 schreef Homijn het volgende:
, trouwens
Uw ADH vitamine Worst
Beginnend op de FP.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, dus ik stel voor dat je een pagina reserveert in alle landelijke dagbladen om dit heugelijke nieuws te melden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
A op die manier.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had afgelopen dagen tonnen vlees gegeten dus even dimmen voor mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat goehoeddddddquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:29 schreef Homijn het volgende:
, trouwens
Hey Fuckiequote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
Chili con carne zonder gehakt... wtf.
Hey heer GGquote:
quote:
Had ik al verteld dat ik nog nooit op 1 heb gestaan zo lang?
Je hebt mazzel dat Vino jou de eerste plaats gunde
Nee bel de persen!!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
Had ik al verteld dat ik nog nooit op 1 heb gestaan zo lang?Uw ADH vitamine Worst
Stop de persenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
Had ik al verteld dat ik nog nooit op 1 heb gestaan zo lang?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Kom op zeg. UN is er elke ochtend. Daar is geen enkele user wat gunnen betreft debet aan. Wat een BS.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze wilde zelf ook niet winnen zei ze in het begin al, daardoor ben ik er ook meer, hoewel gister en vandaag minder want tuinquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt mazzel dat Vino jou de eerste plaats gundeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nee beter niet dat pers er maar gewoon uitquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik mijn persen maar niet hoef te stoppenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik mijn persen maar niet hoef te stoppen
Is ook zo. Maar ze deed het ook bewust rustig aan. Het is je ook gegund. Je speelt er ook voorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze wilde zelf ook niet winnen zei ze in het begin al, daardoor ben ik er ook meer, hoewel gister en vandaag minder want tuin
Klopt, als ik er niet voor zou gaan zou ik er overdag ook niet zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ze deed het ook bewust rustig aan. Het is je ook gegund. Je speelt er ook voorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik plaats deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klopt. In de vroege ochtend ben je er altijd wel. Ook al sta je geen nr 1.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, als ik er niet voor zou gaan zou ik er overdag ook niet zijn
Vroeger bolkert
Heer Versquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
Kom op zeg. UN is er elke ochtend. Daar is geen enkele user wat gunnen betreft debet aan. Wat een BS.
Dat is eigenlijk al sinds ik hier ben ja, zal ook niet veranderenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt. In de vroege ochtend ben je er altijd wel. Ook al sta je geen nr 1.
Vroeger bolkertTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik geef Heer Scherf een
Is ook niets mis mee was ik zelf ook jaren langquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al sinds ik hier ben ja, zal ook niet veranderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gun deze DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weet ik, dat er niks mis mee is. Maar weet wel dat ik het volgende maand rustig aan ga doenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee was ik zelf ook jaren langTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja. Was dit eenmalig?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weet ik, dat er niks mis mee is. Maar weet wel dat ik het volgende maand rustig aan ga doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De term "Het is je gegund door een zeker iemand slaat nergens op. Het is een terechte overwining En dat is wel gegund. Hij heeft er voor gestreden.
Punt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is bekend dat jij Dot een Bolk guntquote:
Hey GG
Ja denk het wel, in ieder geval wel het er voor gaan. Deze maand is uniek in meerdere opzichten wat in mijn voordeel is op een of andere manierquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mij werden vele bolks gegundquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
De term "Het is je gegund door een zeker iemand slaat nergens op. Het is een terechte overwining En dat is wel gegund. Hij heeft er voor gestreden.
Punt.
Ik hoop wel dat alle gezellige mensen weer terugkomen
quote:
Fijn toch. En wie weet denk je er de volgende maand weer anders over.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja denk het wel, in ieder geval wel het er voor gaan. Deze maand is uniek in meerdere opzichten wat in mijn voordeel is op een of andere manierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vakantieboeking uitbreiden
Nee, vrouwlief weet dat ik deze maand aan het strijden ben en ik weet weer dat zij dat niet elke maand wil. En ik ook niet, wil mijn leven naast DTS nog wel behoudenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch. En wie weet denk je er de volgende maand weer anders over.
Kennis van mij gaat naar Japan. Kreeg even een naheffing omdat de kerosine zo duur was geworden 100 per persoon en ze gaan met zijn vierenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik wel. Gaat veel tijd in zitten hè.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, vrouwlief weet dat ik deze maand aan het strijden ben en ik weet weer dat zij dat niet elke maand wil. En ik ook niet, wil mijn leven naast DTS nog wel behoudenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt. En stel het lukt niet deze maand komt er wellicht een andere keer. Maar niet volgende maandTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O dit gaat je vast wel lukken deze maand hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:32 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt. En stel het lukt niet deze maand komt er wellicht een andere keer. Maar niet volgende maand
@maily kom terug!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We gaan het zien, is nog niet voorbijTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nog een goede week. Ben je echt niet meer in te halen hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar is @bargeshassus?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Volgens mij nog niet geweest vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren ook nietquote:op vakantie?
Ben nog niet helemaal zeker, zal in de loop van volgende week wel komenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een goede week. Ben je echt niet meer in te halen hoorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gisteren toch wel. Ik heb niet gekeken wie vakantie heeftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
0 punten in de stats gisterquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren toch wel. Ik heb niet gekeken wie vakantie heeftTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik mis @BargehassusIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Mmm. Zal wel andere dingen te doen hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen nog werken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo. Dan heb je je goed waar gemaakt zegquote:
Laten we het wel gezellig houden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is een mooie beloning zo vlak voor de vakantie
Ik mis @shiishiIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
! @ShiiIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De leiding van de zaak?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:45 schreef _UserName_ het volgende:
Is een mooie beloning zo vlak voor de vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht van de speeltuin.quote:
Is een goed teken UNquote:
Ik ben er even weg van.
Het is 20:49Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Komen mooie dagen aan kwa temperaturen. Word genieten voor jou of nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het is me niet snel te warm... Heerlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komen mooie dagen aan kwa temperaturen. Word genieten voor jou of nietCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik heb in de auto de airco vaak ook niet aan. Alleen als die een paar uur in de brandende zon heeft gestaan.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Het is binnen nog wel te doen. Het koelt in de nacht nogwel af en de hitte zit nog niet echt in het huis.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is me niet snel te warm... Heerlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad. Ik gooi de ramen open als het nog koel is buiten en alles potdicht zodra het warm wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is binnen nog wel te doen. Het koelt in de nacht nogwel af en de hitte zit nog niet echt in het huis.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
O jee. Ik vind het in de auto al snel heet. Vooral als die zo’n vol op die dame. Staat te bakken.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb in de auto de airco vaak ook niet aan. Alleen als die een paar uur in de brandende zon heeft gestaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja idd, maar zal niet hogerop willen qua functie op papier, de leidinggevende rol waar nodig is wel fijn om te kunnenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja hier net zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik gooi de ramen open als het nog koel is buiten en alles potdicht zodra het warm wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu bedtijd, serie kijken en slapen. Tot morgen
Staat natuurlijk veel meer druk op als je leiding gevende bent. Maar zo af en toe invallen is wel leuk.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, maar zal niet hogerop willen qua functie op papier, de leidinggevende rol waar nodig is wel fijn om te kunnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker UNquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:55 schreef _UserName_ het volgende:
Nu bedtijd, serie kijken en slapen. Tot morgen
21 hierquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is buiten nog 20 graden, blijkbaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
30 gradenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag niet van artz.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een combiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga maar even een nachtje doorhalen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mis je nu al.
Bolk terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog een uurtje.
Boeking gemacht!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dacht dat je al geboekt had. Waar gaat de reis naar toe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Luxemburg, Oostenrijk en Italïe voor vakantie 1quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je al geboekt had. Waar gaat de reis naar toe?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit vind ik leukquote:
O leuk. Drie landen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Luxemburg, Oostenrijk en Italïe voor vakantie 1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij zei dat ik wel gezond eet hij vrag warom ik weinig vlees eet
Uw ADH vitamine Worst
Je eet toch iedere dag vlees of vis?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij zei dat ik wel gezond eet hij vrag warom ik weinig vlees eetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap het ook even niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Und im abend immer wurst. Und du hast gesagt das soll nicht mehr gehen hat Artz anbefohlen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar helemal niet middag elke dag bijna groenten of salat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lolquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien typt hij het alleen maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groente. En salade en geen vlees?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar helemal niet middag elke dag bijna groenten of salatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mutti geeft Mario gute fleish.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nein du hast total fout verstanden hij heeft de wort wurst niet erwähntquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Und im abend immer wurst. Und du hast gesagt das soll nicht mehr gehen hat Artz anbefohlen.![]()
Nein, das hast du erklart in eigen post. Kein wurst mir.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nein du hast total fout verstanden hij heeft de wort wurst niet erwähnt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan het wel even voor je terugzoeken als bewijs .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ikook niet hoor iedere dag vleesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik geloof het wel. De fabeln von Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is toch de wursttest de is niet te eten ik zeg toch je heeft fout verstandenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nein, das hast du erklart in eigen post. Kein wurst mir.![]()
Vis eet ik niet veelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg wel trek nu.
Noem het dan gewoon poep ipv wurstquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is toch de wursttest de is niet te eten ik zeg toch je heeft fout verstandenUw ADH vitamine Worst
Scheitzooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of heeft mario soms een stukje Berner Wurstl of Käsekrainer in een buisje gestopt en naar lab gestuurd?
Uw ADH vitamine Worst
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zei Bölk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Bardienst draaien in alternatieve muziekcentrum.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The Boys.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
You are not aloneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BlubWerewolf
SlaapwelWerewolf
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Deze idioot staat nog steeds in de keuken om de bbq van morgen voor te bereiden![]()
![]()
Gerecht #6 ofzo'Pinwheels' (vers gehankt, met geheime kruiden enzo
)
[ afbeelding ]waar en hoe laat kunnen we ons vervoegen
[ Bericht 1% gewijzigd door Rob op 23-05-2026 02:07:38 ]![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-05-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob.quote:
Deze man weet.quote:
Nee ik wil geen koffie bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
* FreshFruit zet de koffie weer weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tsja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Blub
Droge neus, bloedjeheet op slaapkamer en rotbeestenWerewolf
Tijgers ?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 03:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Droge neus, bloedjeheet op slaapkamer en rotbeesten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan is je kamer snel vol .quote:Op zaterdag 23 mei 2026 03:24 schreef Rob het volgende:
[..]
ik denk het..
tenzij er nijlpaardmuggen bestaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het maar waarquote:Werewolf
Dan weet ik het niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Muggenquote:
KnuffieWerewolf
Die zijn er op tijd bij dan.quote:
Knuffie terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorig jaar nauwelijks last van muggen, nu heeft mijn e-mepper heel wat geroosterdUw ADH vitamine Worst
Fruitvliegjes zijn wel irritant hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario.
Goedemorgen Heer UN.quote:
Klinkt alsof er een inval is in de buurt van politie.. hoor geschreeuw, honden..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ga even kijken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:37 schreef _UserName_ het volgende:
Klinkt alsof er een inval is in de buurt van politie.. hoor geschreeuw, honden..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neuh, ben niet zo sensatiebelust.. eerst maar ff wakker worden
En even schommelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:39 schreef _UserName_ het volgende:
Neuh, ben niet zo sensatiebelust.. eerst maar ff wakker worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt die constructie wel heel mooi bedacht trouwens.
Er komt nog een balk overdwars naar de schutting heen, er is nu teveel beweging. Plus in kan evt later een schaduwdoek erover gooien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:47 schreef FreshFruit het volgende:
Je hebt die constructie wel heel mooi bedacht trouwens.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mooie plek ook voor de BBQ.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er komt nog een balk overdwars naar de schutting heen, er is nu teveel beweging. Plus in kan evt later een schaduwdoek erover gooien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die komt uiteindelijk als het zo ver is, achter het scherm waar de containers staan; wil namelijk nog een hekje plaatsen tussen dat scherm en de schuur, dan kan Jyske er niet bij komen. Iets met veiligheidquote:
Ik vind het heel mooi ingedeeld. De loungehoek, de plant en de speeltuin.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die komt uiteindelijk als het zo ver is, achter het scherm waar de containers staan; wil namelijk nog een hekje plaatsen tussen dat scherm en de schuur, dan kan Jyske er niet bij komen. Iets met veiligheid
De tuin is ook wel mijn grootste trots eigenlijk, vroeger nooit durven dromen over hoe ik nu woonTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ken je het verhaal van onze tuin ?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:07 schreef _UserName_ het volgende:
De tuin is ook wel mijn grootste trots eigenlijk, vroeger nooit durven dromen over hoe ik nu woon“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Valt best mee maar toen we hier kwamen wonen stond er best veel. Op het moment dat ik al aan het denken was iemand in te huren kwam er een brief van de woningbouw dat ze de boel strak gingen maken. Dat heeft me mooi wat centjes bespaard.
Kan je ook tegen een tafelpoot zeggen.quote:
Ow das beter
Ik ben hier eerste bewoner dus er war op een terras en tuinpad na niks. Beetje bij beetje is de tuin geworden tot wat het nu is. Eerst met gratis tegels een groot terras (waar loungehoek en stukje gras nu ligt), ik had eerder ook een grote kattenren in de tuin staan, ook self made. Zal er eens een foto van zoekenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Soul had ook een grote buitenren met panelen. Er staat iets ter waarde van 1500 euro in het hok nu.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:19 schreef _UserName_ het volgende:
Ow das beter
Ik ben hier eerste bewoner dus er war op een terras en tuinpad na niks. Beetje bij beetje is de tuin geworden tot wat het nu is. Eerst met gratis tegels een groot terras (waar loungehoek en stukje gras nu ligt), ik had eerder ook een grote kattenren in de tuin staan, ook self made. Zal er eens een foto van zoeken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow dan.quote:
Ook een typisch voorbeeld van iets dat in mijn hoofd zit en zonder tekening oid wordt uitgevoerd, zoals alles in de tuin eigenlijk. Ik heb altijd een idee, bedenk wat ik nodig heb en ga er voorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het was echt een hel. Het geld vloog de deur uit. Ooit 150 euro voor een dood konijn betaald. Blij dat die hobby voorbij is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ik, als het niet je ding is. Denk dat ik hier inmiddels al wel 3000 in de tuin heb zitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was echt een hel. Het geld vloog de deur uit. Ooit 150 euro voor een dood konijn betaald. Blij dat die hobby voorbij is.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
BlubWerewolf
Ooit wilde ze eekhoorns. Tuurlijk schat. Binnen 2 weken weg. Zegt mijn vader: "Dan koop je toch even nieuwe."
En raad eens ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dezelfde dag nog waren er nieuwe eekhoorns?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: