Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door _UserName_ op 22-05-2026 17:32:26 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
toepasselijke TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wilde er een schommel gifje bij doen maar is lastig mobielTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ik wilde er een schommel gifje bij doen maar is lastig mobiel
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Heb zo een gesprek over vrijwilligerswerk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Al een idee wat je wil gaan doen ?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb zo een gesprek over vrijwilligerswerk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb zo een gesprek over vrijwilligerswerk.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Heer MT6.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor vrijwilligerswerk Mikey?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb zo een gesprek over vrijwilligerswerk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Weledele heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Geen Mijlpaalquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Klopt, ik denk, ik maak 'm voor jouquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Kan je in ieder geval niet wel slippenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:28 schreef jerney het volgende:
Blai! Meneer de kok heeft een anti slip zitje voor me aan z’n ducati geknutseld
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Handig, zo'n ABS systeemquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:28 schreef jerney het volgende:
Blai! Meneer de kok heeft een anti slip zitje voor me aan z’n ducati geknutseld
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Och ik heb Benin ook overleefd in die periode 😁quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:17 schreef Dotteke het volgende:
![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)mogelijke-besmetting![]()
Benin> Nooit van gehoord, ik ga google even vragenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Och ik heb Benin ook overleefd in die periode 😁Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O is een land, ik dacht een ziektequote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Och ik heb Benin ook overleefd in die periode 😁
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vooral wat meer ontspannen zitten en hopelijk slapen m’n voeten dan minder snelquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval niet wel slippen![]()
![]()
Ik ben ook anti slip.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hopelijk helpt hetquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Vooral wat meer ontspannen zitten en hopelijk slapen m’n voeten dan minder snelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Uhu.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan je lief makkelijker over je heen lopen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja we hadden al iets getest met soortgelijke stockers voor ‘t een of ander. Maar dit blijft niet aan m’n kont plakken wanneer ik afstapquote:![]()
![]()
Dat is ook wat waard, als ik ergens een hekel aan heb is het dat welquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja we hadden al iets getest met soortgelijke stockers voor ‘t een of ander. Maar dit blijft niet aan m’n kont plakken wanneer ik afstapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Plakken er vaak dingen aan je kont?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook wat waard, als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel![]()
![]()
YikesWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Jij bent een moppiequote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nee, daar zorg ik wel voor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij ook.quote:![]()
Hoe gaat het met je ingreep ? Al weer wat geheeld ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Reetknaller maken zo, chili sin carne, dus zonder gehakt met extra bonen![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat smaakt mij de laatste tijd ook prima. Mis dat hele gehakt niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Reetknaller maken zo, chili sin carne, dus zonder gehakt met extra bonen![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hakken kan later welquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat smaakt mij de laatste tijd ook prima. Mis dat hele gehakt niet.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ook.![]()
Hoe gaat het met je ingreep ? Al weer wat geheeld ?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hebben ze netjes gedaan.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De maiskorrels knalden eruit.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Steeg je ook op na de chili sin carne?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind een beetje gehakt er door toch wel lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Reetknaller maken zo, chili sin carne, dus zonder gehakt met extra bonen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Had ik trouwens al verteld dat ik nog nooit meer dan 1000 punten in DTS heb gehaald?![]()
, trouwens
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Had afgelopen dagen tonnen vlees gegeten dus even dimmen voor mijquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind een beetje gehakt er door toch wel lekkerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Al een paar keer.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:29 schreef Homijn het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik nog nooit meer dan 1000 punten in DTS heb gehaald?![]()
, trouwens
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er staat SIN carne, maar je kijkt met je butthole dus het is je vergevenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
Chili con carne zonder gehakt... wtf.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan hou jezelf doordeweeks eens in godverdomme.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had afgelopen dagen tonnen vlees gegeten dus even dimmen voor mijEn een prettige scheut door de pielemuis.![]()
M'n sin is vergeven?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er staat SIN carne, maar je kijkt met je butthole dus het is je vergeven
ahahahahEn een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Nee, dus ik stel voor dat je een pagina reserveert in alle landelijke dagbladen om dit heugelijke nieuws te meldenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:29 schreef Homijn het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik nog nooit meer dan 1000 punten in DTS heb gehaald?![]()
, trouwens
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Beginnend op de FP.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, dus ik stel voor dat je een pagina reserveert in alle landelijke dagbladen om dit heugelijke nieuws te melden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
A op die manier.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had afgelopen dagen tonnen vlees gegeten dus even dimmen voor mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat goehoeddddddquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:29 schreef Homijn het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik nog nooit meer dan 1000 punten in DTS heb gehaald?![]()
, trouwens
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Fuckiequote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
Chili con carne zonder gehakt... wtf.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey heer GGquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Had ik al verteld dat ik nog nooit op 1 heb gestaan zo lang?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Je hebt mazzel dat Vino jou de eerste plaats gunde
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee bel de persen!!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
Had ik al verteld dat ik nog nooit op 1 heb gestaan zo lang?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Stop de persenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
Had ik al verteld dat ik nog nooit op 1 heb gestaan zo lang?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Kom op zeg. UN is er elke ochtend. Daar is geen enkele user wat gunnen betreft debet aan. Wat een BS.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze wilde zelf ook niet winnen zei ze in het begin al, daardoor ben ik er ook meer, hoewel gister en vandaag minder want tuinquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt mazzel dat Vino jou de eerste plaats gundeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Nee beter niet dat pers er maar gewoon uitquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik mijn persen maar niet hoef te stoppenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik mijn persen maar niet hoef te stoppen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Is ook zo. Maar ze deed het ook bewust rustig aan. Het is je ook gegund. Je speelt er ook voorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze wilde zelf ook niet winnen zei ze in het begin al, daardoor ben ik er ook meer, hoewel gister en vandaag minder want tuin
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Klopt, als ik er niet voor zou gaan zou ik er overdag ook niet zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ze deed het ook bewust rustig aan. Het is je ook gegund. Je speelt er ook voorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik plaats deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Klopt. In de vroege ochtend ben je er altijd wel. Ook al sta je geen nr 1.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, als ik er niet voor zou gaan zou ik er overdag ook niet zijn
Vroeger bolkert
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heer Versquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
Kom op zeg. UN is er elke ochtend. Daar is geen enkele user wat gunnen betreft debet aan. Wat een BS.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dat is eigenlijk al sinds ik hier ben ja, zal ook niet veranderenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt. In de vroege ochtend ben je er altijd wel. Ook al sta je geen nr 1.
Vroeger bolkertTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik geef Heer Scherf een
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Is ook niets mis mee was ik zelf ook jaren langquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al sinds ik hier ben ja, zal ook niet veranderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik gun deze DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Weet ik, dat er niks mis mee is. Maar weet wel dat ik het volgende maand rustig aan ga doenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee was ik zelf ook jaren langTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja. Was dit eenmalig?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weet ik, dat er niks mis mee is. Maar weet wel dat ik het volgende maand rustig aan ga doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De term "Het is je gegund door een zeker iemand slaat nergens op. Het is een terechte overwining En dat is wel gegund. Hij heeft er voor gestreden.
Punt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is bekend dat jij Dot een Bolk guntquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey GG
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja denk het wel, in ieder geval wel het er voor gaan. Deze maand is uniek in meerdere opzichten wat in mijn voordeel is op een of andere manierquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Mij werden vele bolks gegundquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
De term "Het is je gegund door een zeker iemand slaat nergens op. Het is een terechte overwining En dat is wel gegund. Hij heeft er voor gestreden.
Punt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik hoop wel dat alle gezellige mensen weer terugkomen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Fijn toch. En wie weet denk je er de volgende maand weer anders over.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja denk het wel, in ieder geval wel het er voor gaan. Deze maand is uniek in meerdere opzichten wat in mijn voordeel is op een of andere manierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vakantieboeking uitbreiden
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nee, vrouwlief weet dat ik deze maand aan het strijden ben en ik weet weer dat zij dat niet elke maand wil. En ik ook niet, wil mijn leven naast DTS nog wel behoudenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch. En wie weet denk je er de volgende maand weer anders over.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Kennis van mij gaat naar Japan. Kreeg even een naheffing omdat de kerosine zo duur was geworden 100 per persoon en ze gaan met zijn vierenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Snap ik wel. Gaat veel tijd in zitten hè.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, vrouwlief weet dat ik deze maand aan het strijden ben en ik weet weer dat zij dat niet elke maand wil. En ik ook niet, wil mijn leven naast DTS nog wel behoudenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Klopt. En stel het lukt niet deze maand komt er wellicht een andere keer. Maar niet volgende maandTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
O dit gaat je vast wel lukken deze maand hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:32 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt. En stel het lukt niet deze maand komt er wellicht een andere keer. Maar niet volgende maand
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@maily kom terug!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
We gaan het zien, is nog niet voorbijTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Nog een goede week. Ben je echt niet meer in te halen hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waar is @bargeshassus?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Volgens mij nog niet geweest vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gisteren ook nietquote:op vakantie?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben nog niet helemaal zeker, zal in de loop van volgende week wel komenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een goede week. Ben je echt niet meer in te halen hoorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Gisteren toch wel. Ik heb niet gekeken wie vakantie heeftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
0 punten in de stats gisterquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren toch wel. Ik heb niet gekeken wie vakantie heeftTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik mis @BargehassusIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mmm. Zal wel andere dingen te doen hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morgen nog werken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo. Dan heb je je goed waar gemaakt zegquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Laten we het wel gezellig houden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is een mooie beloning zo vlak voor de vakantie
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik mis @shiishiIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
! @ShiiIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
De leiding van de zaak?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:45 schreef _UserName_ het volgende:
Is een mooie beloning zo vlak voor de vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik dacht van de speeltuin.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is een goed teken UNquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ben er even weg van.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is 20:49Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Komen mooie dagen aan kwa temperaturen. Word genieten voor jou of nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, het is me niet snel te warm... Heerlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komen mooie dagen aan kwa temperaturen. Word genieten voor jou of nietCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik heb in de auto de airco vaak ook niet aan. Alleen als die een paar uur in de brandende zon heeft gestaan.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Het is binnen nog wel te doen. Het koelt in de nacht nogwel af en de hitte zit nog niet echt in het huis.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is me niet snel te warm... Heerlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Inderdaad. Ik gooi de ramen open als het nog koel is buiten en alles potdicht zodra het warm wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is binnen nog wel te doen. Het koelt in de nacht nogwel af en de hitte zit nog niet echt in het huis.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
O jee. Ik vind het in de auto al snel heet. Vooral als die zo’n vol op die dame. Staat te bakken.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb in de auto de airco vaak ook niet aan. Alleen als die een paar uur in de brandende zon heeft gestaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja idd, maar zal niet hogerop willen qua functie op papier, de leidinggevende rol waar nodig is wel fijn om te kunnenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja hier net zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik gooi de ramen open als het nog koel is buiten en alles potdicht zodra het warm wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nu bedtijd, serie kijken en slapen. Tot morgen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Staat natuurlijk veel meer druk op als je leiding gevende bent. Maar zo af en toe invallen is wel leuk.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, maar zal niet hogerop willen qua functie op papier, de leidinggevende rol waar nodig is wel fijn om te kunnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Slaap lekker UNquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:55 schreef _UserName_ het volgende:
Nu bedtijd, serie kijken en slapen. Tot morgen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
21 hierquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is buiten nog 20 graden, blijkbaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
30 gradenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mag niet van artz.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een combiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga maar even een nachtje doorhalen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mis je nu al.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolk terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog een uurtje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boeking gemacht!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dacht dat je al geboekt had. Waar gaat de reis naar toe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Luxemburg, Oostenrijk en Italïe voor vakantie 1quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je al geboekt had. Waar gaat de reis naar toe?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dit vind ik leukquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
O leuk. Drie landen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Luxemburg, Oostenrijk en Italïe voor vakantie 1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij zei dat ik wel gezond eet hij vrag warom ik weinig vlees eet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je eet toch iedere dag vlees of vis?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij zei dat ik wel gezond eet hij vrag warom ik weinig vlees eetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik snap het ook even niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Und im abend immer wurst. Und du hast gesagt das soll nicht mehr gehen hat Artz anbefohlen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar helemal niet middag elke dag bijna groenten of salat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lolquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien typt hij het alleen maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Groente. En salade en geen vlees?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar helemal niet middag elke dag bijna groenten of salatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mutti geeft Mario gute fleish.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nein du hast total fout verstanden hij heeft de wort wurst niet erwähntquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Und im abend immer wurst. Und du hast gesagt das soll nicht mehr gehen hat Artz anbefohlen.![]()
Nein, das hast du erklart in eigen post. Kein wurst mir.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nein du hast total fout verstanden hij heeft de wort wurst niet erwähnt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan het wel even voor je terugzoeken als bewijs .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ikook niet hoor iedere dag vleesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik geloof het wel. De fabeln von Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is toch de wursttest de is niet te eten ik zeg toch je heeft fout verstandenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nein, das hast du erklart in eigen post. Kein wurst mir.![]()
Vis eet ik niet veelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Krijg wel trek nu.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noem het dan gewoon poep ipv wurstquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is toch de wursttest de is niet te eten ik zeg toch je heeft fout verstandenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Scheitzooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of heeft mario soms een stukje Berner Wurstl of Käsekrainer in een buisje gestopt en naar lab gestuurd?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zei Bölk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Bardienst draaien in alternatieve muziekcentrum.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
The Boys.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
You are not aloneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
SlaapwelWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Deze idioot staat nog steeds in de keuken om de bbq van morgen voor te bereiden![]()
![]()
Gerecht #6 ofzo'Pinwheels' (vers gehankt, met geheime kruiden enzo
)
[ afbeelding ]waar en hoe laat kunnen we ons vervoegen
[ Bericht 1% gewijzigd door Rob op 23-05-2026 02:07:38 ]![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-05-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man weet.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ik wil geen koffie bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* FreshFruit zet de koffie weer weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tsja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blub
Droge neus, bloedjeheet op slaapkamer en rotbeestenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Tijgers ?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 03:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Droge neus, bloedjeheet op slaapkamer en rotbeesten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan is je kamer snel vol .quote:Op zaterdag 23 mei 2026 03:24 schreef Rob het volgende:
[..]
ik denk het..
tenzij er nijlpaardmuggen bestaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het maar waarquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dan weet ik het niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Muggenquote:
KnuffieWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Die zijn er op tijd bij dan.quote:
Knuffie terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorig jaar nauwelijks last van muggen, nu heeft mijn e-mepper heel wat geroosterdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Fruitvliegjes zijn wel irritant hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Heer UN.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt alsof er een inval is in de buurt van politie.. hoor geschreeuw, honden..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ga even kijken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:37 schreef _UserName_ het volgende:
Klinkt alsof er een inval is in de buurt van politie.. hoor geschreeuw, honden..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neuh, ben niet zo sensatiebelust.. eerst maar ff wakker worden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
En even schommelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:39 schreef _UserName_ het volgende:
Neuh, ben niet zo sensatiebelust.. eerst maar ff wakker worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt die constructie wel heel mooi bedacht trouwens.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er komt nog een balk overdwars naar de schutting heen, er is nu teveel beweging. Plus in kan evt later een schaduwdoek erover gooien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:47 schreef FreshFruit het volgende:
Je hebt die constructie wel heel mooi bedacht trouwens.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Mooie plek ook voor de BBQ.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er komt nog een balk overdwars naar de schutting heen, er is nu teveel beweging. Plus in kan evt later een schaduwdoek erover gooien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die komt uiteindelijk als het zo ver is, achter het scherm waar de containers staan; wil namelijk nog een hekje plaatsen tussen dat scherm en de schuur, dan kan Jyske er niet bij komen. Iets met veiligheidquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik vind het heel mooi ingedeeld. De loungehoek, de plant en de speeltuin.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die komt uiteindelijk als het zo ver is, achter het scherm waar de containers staan; wil namelijk nog een hekje plaatsen tussen dat scherm en de schuur, dan kan Jyske er niet bij komen. Iets met veiligheid
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De tuin is ook wel mijn grootste trots eigenlijk, vroeger nooit durven dromen over hoe ik nu woonTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ken je het verhaal van onze tuin ?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:07 schreef _UserName_ het volgende:
De tuin is ook wel mijn grootste trots eigenlijk, vroeger nooit durven dromen over hoe ik nu woon“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Valt best mee maar toen we hier kwamen wonen stond er best veel. Op het moment dat ik al aan het denken was iemand in te huren kwam er een brief van de woningbouw dat ze de boel strak gingen maken. Dat heeft me mooi wat centjes bespaard.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan je ook tegen een tafelpoot zeggen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow das beter
Ik ben hier eerste bewoner dus er war op een terras en tuinpad na niks. Beetje bij beetje is de tuin geworden tot wat het nu is. Eerst met gratis tegels een groot terras (waar loungehoek en stukje gras nu ligt), ik had eerder ook een grote kattenren in de tuin staan, ook self made. Zal er eens een foto van zoekenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Soul had ook een grote buitenren met panelen. Er staat iets ter waarde van 1500 euro in het hok nu.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:19 schreef _UserName_ het volgende:
Ow das beter
Ik ben hier eerste bewoner dus er war op een terras en tuinpad na niks. Beetje bij beetje is de tuin geworden tot wat het nu is. Eerst met gratis tegels een groot terras (waar loungehoek en stukje gras nu ligt), ik had eerder ook een grote kattenren in de tuin staan, ook self made. Zal er eens een foto van zoeken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow dan.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook een typisch voorbeeld van iets dat in mijn hoofd zit en zonder tekening oid wordt uitgevoerd, zoals alles in de tuin eigenlijk. Ik heb altijd een idee, bedenk wat ik nodig heb en ga er voorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Het was echt een hel. Het geld vloog de deur uit. Ooit 150 euro voor een dood konijn betaald. Blij dat die hobby voorbij is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ik, als het niet je ding is. Denk dat ik hier inmiddels al wel 3000 in de tuin heb zitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was echt een hel. Het geld vloog de deur uit. Ooit 150 euro voor een dood konijn betaald. Blij dat die hobby voorbij is.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ooit wilde ze eekhoorns. Tuurlijk schat. Binnen 2 weken weg. Zegt mijn vader: "Dan koop je toch even nieuwe."
En raad eens ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dezelfde dag nog waren er nieuwe eekhoorns?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: