abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:32:54 #26
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220862479
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kan je in ieder geval niet wel slippen :P
Vooral wat meer ontspannen zitten en hopelijk slapen m’n voeten dan minder snel :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:32:55 #27
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220862480
Ik ben ook anti slip.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 18:33:31 #28
388664 crew  Dotteke
pi_220862488
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:32 schreef jerney het volgende:

[..]
Vooral wat meer ontspannen zitten en hopelijk slapen m’n voeten dan minder snel :P
Hopelijk helpt het
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:33:49 #29
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220862491
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben ook anti slip.
Kan je lief makkelijker over je heen lopen :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:34:32 #30
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220862499
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:33 schreef jerney het volgende:

[..]
Kan je lief makkelijker over je heen lopen :P
Uhu. :P
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:34:52 #31
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220862501
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hopelijk helpt het
Ja we hadden al iets getest met soortgelijke stockers voor ‘t een of ander. Maar dit blijft niet aan m’n kont plakken wanneer ik afstap *O*
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 18:35:31 #32
388664 crew  Dotteke
pi_220862504
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:34 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja we hadden al iets getest met soortgelijke stockers voor ‘t een of ander. Maar dit blijft niet aan m’n kont plakken wanneer ik afstap *O*
Dat is ook wat waard, als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:36:14 #33
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220862507
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is ook wat waard, als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel
Plakken er vaak dingen aan je kont? :@
pi_220862515
Yikes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220862519
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben ook anti slip.
Jij bent een moppie
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 18:38:23 #36
388664 crew  Dotteke
pi_220862523
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:36 schreef jerney het volgende:

[..]
Plakken er vaak dingen aan je kont? :@
Nee, daar zorg ik wel voor.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:44:27 #37
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220862563
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:37 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Jij bent een moppie
Jij ook. O+
Hoe gaat het met je ingreep ? Al weer wat geheeld ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:48:57 #38
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220862589
Reetknaller maken zo, chili sin carne, dus zonder gehakt met extra bonen :% |:)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:54:14 #39
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220862621
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Reetknaller maken zo, chili sin carne, dus zonder gehakt met extra bonen :% |:)
Dat smaakt mij de laatste tijd ook prima. Mis dat hele gehakt niet. :Y)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:56:24 #40
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220862637
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:54 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat smaakt mij de laatste tijd ook prima. Mis dat hele gehakt niet. :Y)
Hakken kan later wel
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220862667
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:44 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Jij ook. O+
Hoe gaat het met je ingreep ? Al weer wat geheeld ?
6b61ba2c9cebdd597cbf7a67792c08233cd0af9a.jpg?1779469121
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:00:36 #42
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220862685
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:56 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Hakken kan later wel
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:01:12 #43
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220862690
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:58 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze netjes gedaan. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:06:44 #44
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220862750
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:00 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Steeg je ook op na de chili sin carne?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:12:42 #45
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220862807
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Steeg je ook op na de chili sin carne?
De maiskorrels knalden eruit.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 19:16:21 #46
388664 crew  Dotteke
pi_220862841
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Reetknaller maken zo, chili sin carne, dus zonder gehakt met extra bonen :% |:)
Vind een beetje gehakt er door toch wel lekker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 19:27:26 #47
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220862925
Even deze bolk plaatsen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:29:35 #48
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220862938
Had ik trouwens al verteld dat ik nog nooit meer dan 1000 punten in DTS heb gehaald? :7

:@ , trouwens
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220862956
Chili con carne zonder gehakt... wtf.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:32:42 #50
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220862957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vind een beetje gehakt er door toch wel lekker
Had afgelopen dagen tonnen vlees gegeten dus even dimmen voor mij
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')