quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ook.![]()
Hoe gaat het met je ingreep ? Al weer wat geheeld ?
Hebben ze netjes gedaan.quote:
De maiskorrels knalden eruit.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Steeg je ook op na de chili sin carne?
Vind een beetje gehakt er door toch wel lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Reetknaller maken zo, chili sin carne, dus zonder gehakt met extra bonen![]()
Had afgelopen dagen tonnen vlees gegeten dus even dimmen voor mijquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind een beetje gehakt er door toch wel lekker
Al een paar keer.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:29 schreef Homijn het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik nog nooit meer dan 1000 punten in DTS heb gehaald?![]()
, trouwens
Er staat SIN carne, maar je kijkt met je butthole dus het is je vergevenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
Chili con carne zonder gehakt... wtf.
Dan hou jezelf doordeweeks eens in godverdomme.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had afgelopen dagen tonnen vlees gegeten dus even dimmen voor mij
M'n sin is vergeven?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er staat SIN carne, maar je kijkt met je butthole dus het is je vergeven
Nee, dus ik stel voor dat je een pagina reserveert in alle landelijke dagbladen om dit heugelijke nieuws te meldenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:29 schreef Homijn het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik nog nooit meer dan 1000 punten in DTS heb gehaald?![]()
, trouwens
Beginnend op de FP.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, dus ik stel voor dat je een pagina reserveert in alle landelijke dagbladen om dit heugelijke nieuws te melden
A op die manier.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had afgelopen dagen tonnen vlees gegeten dus even dimmen voor mij
Wat goehoeddddddquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:29 schreef Homijn het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik nog nooit meer dan 1000 punten in DTS heb gehaald?![]()
, trouwens
Hey Fuckiequote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
Chili con carne zonder gehakt... wtf.
Hey heer GGquote:
quote:
Nee bel de persen!!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
Had ik al verteld dat ik nog nooit op 1 heb gestaan zo lang?
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
Had ik al verteld dat ik nog nooit op 1 heb gestaan zo lang?
Ze wilde zelf ook niet winnen zei ze in het begin al, daardoor ben ik er ook meer, hoewel gister en vandaag minder want tuinquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt mazzel dat Vino jou de eerste plaats gunde
Nee beter niet dat pers er maar gewoon uitquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik mijn persen maar niet hoef te stoppen
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik mijn persen maar niet hoef te stoppen
Is ook zo. Maar ze deed het ook bewust rustig aan. Het is je ook gegund. Je speelt er ook voorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze wilde zelf ook niet winnen zei ze in het begin al, daardoor ben ik er ook meer, hoewel gister en vandaag minder want tuin
Klopt, als ik er niet voor zou gaan zou ik er overdag ook niet zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ze deed het ook bewust rustig aan. Het is je ook gegund. Je speelt er ook voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |