Er komt nog een balk overdwars naar de schutting heen, er is nu teveel beweging. Plus in kan evt later een schaduwdoek erover gooien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:47 schreef FreshFruit het volgende:
Je hebt die constructie wel heel mooi bedacht trouwens.
Mooie plek ook voor de BBQ.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er komt nog een balk overdwars naar de schutting heen, er is nu teveel beweging. Plus in kan evt later een schaduwdoek erover gooien.
Die komt uiteindelijk als het zo ver is, achter het scherm waar de containers staan; wil namelijk nog een hekje plaatsen tussen dat scherm en de schuur, dan kan Jyske er niet bij komen. Iets met veiligheidquote:
Ik vind het heel mooi ingedeeld. De loungehoek, de plant en de speeltuin.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die komt uiteindelijk als het zo ver is, achter het scherm waar de containers staan; wil namelijk nog een hekje plaatsen tussen dat scherm en de schuur, dan kan Jyske er niet bij komen. Iets met veiligheid
Ken je het verhaal van onze tuin ?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:07 schreef _UserName_ het volgende:
De tuin is ook wel mijn grootste trots eigenlijk, vroeger nooit durven dromen over hoe ik nu woon
Kan je ook tegen een tafelpoot zeggen.quote:
Soul had ook een grote buitenren met panelen. Er staat iets ter waarde van 1500 euro in het hok nu.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:19 schreef _UserName_ het volgende:
Ow das beter
Ik ben hier eerste bewoner dus er war op een terras en tuinpad na niks. Beetje bij beetje is de tuin geworden tot wat het nu is. Eerst met gratis tegels een groot terras (waar loungehoek en stukje gras nu ligt), ik had eerder ook een grote kattenren in de tuin staan, ook self made. Zal er eens een foto van zoeken
Sow dan.quote:
Het was echt een hel. Het geld vloog de deur uit. Ooit 150 euro voor een dood konijn betaald. Blij dat die hobby voorbij is.quote:
Snap ik, als het niet je ding is. Denk dat ik hier inmiddels al wel 3000 in de tuin heb zitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was echt een hel. Het geld vloog de deur uit. Ooit 150 euro voor een dood konijn betaald. Blij dat die hobby voorbij is.
Goedemorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |