Nee, vrouwlief weet dat ik deze maand aan het strijden ben en ik weet weer dat zij dat niet elke maand wil. En ik ook niet, wil mijn leven naast DTS nog wel behoudenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch. En wie weet denk je er de volgende maand weer anders over.
Kennis van mij gaat naar Japan. Kreeg even een naheffing omdat de kerosine zo duur was geworden 100 per persoon en ze gaan met zijn vierenquote:
Snap ik wel. Gaat veel tijd in zitten hè.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, vrouwlief weet dat ik deze maand aan het strijden ben en ik weet weer dat zij dat niet elke maand wil. En ik ook niet, wil mijn leven naast DTS nog wel behouden
O dit gaat je vast wel lukken deze maand hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:32 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt. En stel het lukt niet deze maand komt er wellicht een andere keer. Maar niet volgende maand
Nog een goede week. Ben je echt niet meer in te halen hoorquote:
Volgens mij nog niet geweest vandaagquote:
Gisteren ook nietquote:
Ben nog niet helemaal zeker, zal in de loop van volgende week wel komenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een goede week. Ben je echt niet meer in te halen hoor
Gisteren toch wel. Ik heb niet gekeken wie vakantie heeftquote:
quote:
0 punten in de stats gisterquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren toch wel. Ik heb niet gekeken wie vakantie heeft
quote:
Mmm. Zal wel andere dingen te doen hebbenquote:
Morgen nog werken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |