Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bolk terugquote:
Dacht dat je al geboekt had. Waar gaat de reis naar toe?quote:
Luxemburg, Oostenrijk en Italïe voor vakantie 1quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je al geboekt had. Waar gaat de reis naar toe?
Dit vind ik leukquote:
O leuk. Drie landen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Luxemburg, Oostenrijk en Italïe voor vakantie 1
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij zei dat ik wel gezond eet hij vrag warom ik weinig vlees eet
Je eet toch iedere dag vlees of vis?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij zei dat ik wel gezond eet hij vrag warom ik weinig vlees eet
Und im abend immer wurst. Und du hast gesagt das soll nicht mehr gehen hat Artz anbefohlen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar helemal niet middag elke dag bijna groenten of salat
Lolquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien typt hij het alleen maar
Groente. En salade en geen vlees?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar helemal niet middag elke dag bijna groenten of salat
nein du hast total fout verstanden hij heeft de wort wurst niet erwähntquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Und im abend immer wurst. Und du hast gesagt das soll nicht mehr gehen hat Artz anbefohlen.
Nein, das hast du erklart in eigen post. Kein wurst mir.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nein du hast total fout verstanden hij heeft de wort wurst niet erwähnt
ook niet hoor iedere dag vleesquote:
dat is toch de wursttest de is niet te eten ik zeg toch je heeft fout verstandenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nein, das hast du erklart in eigen post. Kein wurst mir.
Vis eet ik niet veelquote:
Noem het dan gewoon poep ipv wurstquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is toch de wursttest de is niet te eten ik zeg toch je heeft fout verstanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |