Nee beter niet dat pers er maar gewoon uitquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik mijn persen maar niet hoef te stoppen
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik mijn persen maar niet hoef te stoppen
Is ook zo. Maar ze deed het ook bewust rustig aan. Het is je ook gegund. Je speelt er ook voorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze wilde zelf ook niet winnen zei ze in het begin al, daardoor ben ik er ook meer, hoewel gister en vandaag minder want tuin
Klopt, als ik er niet voor zou gaan zou ik er overdag ook niet zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ze deed het ook bewust rustig aan. Het is je ook gegund. Je speelt er ook voor
Klopt. In de vroege ochtend ben je er altijd wel. Ook al sta je geen nr 1.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, als ik er niet voor zou gaan zou ik er overdag ook niet zijn
Heer Versquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
Kom op zeg. UN is er elke ochtend. Daar is geen enkele user wat gunnen betreft debet aan. Wat een BS.
Dat is eigenlijk al sinds ik hier ben ja, zal ook niet veranderenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt. In de vroege ochtend ben je er altijd wel. Ook al sta je geen nr 1.
Vroeger bolkert
Is ook niets mis mee was ik zelf ook jaren langquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al sinds ik hier ben ja, zal ook niet veranderen
Weet ik, dat er niks mis mee is. Maar weet wel dat ik het volgende maand rustig aan ga doenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee was ik zelf ook jaren lang
Ja. Was dit eenmalig?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weet ik, dat er niks mis mee is. Maar weet wel dat ik het volgende maand rustig aan ga doen
Dat is bekend dat jij Dot een Bolk guntquote:
Ja denk het wel, in ieder geval wel het er voor gaan. Deze maand is uniek in meerdere opzichten wat in mijn voordeel is op een of andere manierquote:
Mij werden vele bolks gegundquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
De term "Het is je gegund door een zeker iemand slaat nergens op. Het is een terechte overwining En dat is wel gegund. Hij heeft er voor gestreden.
Punt.
quote:
Fijn toch. En wie weet denk je er de volgende maand weer anders over.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja denk het wel, in ieder geval wel het er voor gaan. Deze maand is uniek in meerdere opzichten wat in mijn voordeel is op een of andere manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |