Zo. Dan heb je je goed waar gemaakt zegquote:
Laten we het wel gezellig houden.quote:
De leiding van de zaak?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:45 schreef _UserName_ het volgende:
Is een mooie beloning zo vlak voor de vakantie
Ik dacht van de speeltuin.quote:
Is een goed teken UNquote:
Komen mooie dagen aan kwa temperaturen. Word genieten voor jou of nietquote:
Ja, het is me niet snel te warm... Heerlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komen mooie dagen aan kwa temperaturen. Word genieten voor jou of niet
Het is binnen nog wel te doen. Het koelt in de nacht nogwel af en de hitte zit nog niet echt in het huis.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is me niet snel te warm... Heerlijk.
Inderdaad. Ik gooi de ramen open als het nog koel is buiten en alles potdicht zodra het warm wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is binnen nog wel te doen. Het koelt in de nacht nogwel af en de hitte zit nog niet echt in het huis.
O jee. Ik vind het in de auto al snel heet. Vooral als die zo’n vol op die dame. Staat te bakken.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb in de auto de airco vaak ook niet aan. Alleen als die een paar uur in de brandende zon heeft gestaan.
Ja idd, maar zal niet hogerop willen qua functie op papier, de leidinggevende rol waar nodig is wel fijn om te kunnenquote:
Ja hier net zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik gooi de ramen open als het nog koel is buiten en alles potdicht zodra het warm wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |