FOK!forum / Onzin voor je leven! / DAGBAGGER #564 Hangzak(k)en
StevenHydevrijdag 22 mei 2026 @ 14:19
1yd14Pn.gif

Voor uwe dagelijkse portie bagger, ongein, onderbroekenlol en geginnegap.
En neem jezelf vooral niet te serieus, daar heb je andere dingen voor
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 14:20
Goedemiddag.
t15111.gif
StevenHydevrijdag 22 mei 2026 @ 14:23
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemiddag.
[ afbeelding ]
Hey Fruit. Graag bosvruchten en een klontje suiker.
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 14:25
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:23 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Hey Fruit. Graag bosvruchten en een klontje suiker.
theeglas.jpg
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 14:33
704732000_1600448724746529_7308071138856869602_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=Ls8PHs5oCVQQ7kNvwEjFewV&_nc_oc=AdpZCW4w-Ff7tbfugB1BUgF5y45XOckrjjXkFpQnKNWsRHDLov8cfNg_bUqO5QVGtnudBPHShNB9IewftFum0nnh&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=KQ3s5WeMLRdCOYQ1aCE3AA&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af4YF5NpCzLQAYMWNwsrZK84l1nzFV4vuuC4C-cMcjbB_Q&oe=6A162820
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 14:35
703467779_1413393880817868_1961462660010494886_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=KrE2cF9-mQQQ7kNvwFYjkpj&_nc_oc=AdrPT7cMuBPIDclHID0PtcQoGQq2XfLOykQ_BANBaKPFZkh7MhdZ_tcX1VSJgy1uodtUxrcYmBn7Yu196UzFXzSJ&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=axmMNEH_WAAll-5DeynTQg&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af6DqQDN68ZQ-V82oXjCWZVXHUysZd3GyWbEwLx8QxQ1jA&oe=6A162D60
ToTvrijdag 22 mei 2026 @ 14:44
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ongewenste intimiteiten! :P Die egel moest er duidelijk niets van hebben!
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 14:49
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef ToT het volgende:

[..]
Ongewenste intimiteiten! :P Die egel moest er duidelijk niets van hebben!
Ook goedemiddag heer ToT. :D
Pinnenmutskevrijdag 22 mei 2026 @ 15:03
Blub
Kissingbirdvrijdag 22 mei 2026 @ 15:30
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:00 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Bied je nou je voorhoofd aan?
infokomposter-hoden-eier.gif

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:19 schreef StevenHyde het volgende:
:7
benjammins-ugly.gif
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 15:40
705306267_122136705099048136_969680609980653476_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=MiVCtPcvl7MQ7kNvwHqEY4T&_nc_oc=Adp7EP-I9gKfVm6LNImmD1Z1pKmtXqSgRt2Yg2Vhvnyrjh6G8hgAx2nxOwIC9er2Jkf0YIOuCcEfKWavqQ980mKs&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=1XJC33PBdidJAdTsM16Sew&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af7M08a0Ix5qw-Imp8Lf5XtrVFBGaXFIVdQ_euFZ7BtHDw&oe=6A163133
Kissingbirdvrijdag 22 mei 2026 @ 15:42
cheers-drinking.gif
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 15:43
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:42 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke serie. ^O^
StevenHydevrijdag 22 mei 2026 @ 16:03
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is voor mensen die het wc papier niet bijvullen als het rolletje op is
StevenHydevrijdag 22 mei 2026 @ 16:04
Wilde eigenlijk zeggen dat het voor psv-ers was maar die schijnen allemaal een micropenis te hebben, dus dan heeft dit weinig nut
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 16:07
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Wilde eigenlijk zeggen dat het voor psv-ers was maar die schijnen allemaal een micropenis te hebben, dus dan heeft dit weinig nut
Gewaagde uitspraak. _O-
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 16:29
703734697_122157747134958049_9013038735845841014_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=QxH0v8VpLlIQ7kNvwFHitZV&_nc_oc=AdpBxxD_ZRIZFxdSq54uPcxw89IiW8BcYcXfxemAHtN6uyfkbqe8fYZ0mmrIvDq5LCrk0kvfCxkcQR0e9WUyosSq&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=zUIe5flbDMJdk2DeG-ERng&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af5u8lIYK9nj3YPX_NiQIlMtJQKDm6y6lBYY5pzJ6b-Zzw&oe=6A164FEA
ToTvrijdag 22 mei 2026 @ 16:31
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
En wat wil ze daar allemaal nog bovenop? :P
hemarookworstvrijdag 22 mei 2026 @ 16:31
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Godver _O-
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 16:32
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:31 schreef ToT het volgende:

[..]
En wat wil ze daar allemaal nog bovenop? :P
Slagroom en discodip.
ToTvrijdag 22 mei 2026 @ 16:34
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:32 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Slagroom en discodip.
En een emmer jus plus een half varken! :T
hemarookworstvrijdag 22 mei 2026 @ 16:35
Wel bescheiden twee bolletjes
ToTvrijdag 22 mei 2026 @ 16:38
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
Wel bescheiden twee bolletjes
Dit is het pad van de Mc Donalds naar de parkeerplaats! :T
EvilSkittlevrijdag 22 mei 2026 @ 16:47
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Wilde eigenlijk zeggen dat het voor psv-ers was maar die schijnen allemaal een micropenis te hebben, dus dan heeft dit weinig nut
Micropenis én kleine ballen dus.
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 16:53
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:47 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Micropenis én kleine ballen dus.
animated-music-smiley-image-0131.gif
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 16:55
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
Wel bescheiden twee bolletjes
Ze had al gegeten. :Y)
EvilSkittlevrijdag 22 mei 2026 @ 16:58
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:53 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Fresh! *O*
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 16:59
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:58 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Fresh! *O*
Freon Skittle. *O*
EvilSkittlevrijdag 22 mei 2026 @ 17:07
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:59 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Freon Skittle. *O*
fruity-vodka-popsicles-recipe.jpg
Bomenverzamelingvrijdag 22 mei 2026 @ 17:09
c_/
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 17:09
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ziet er hearlik uit.
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 17:10
quote:
Fijn weekend Boomcollector. *O*
hemarookworstvrijdag 22 mei 2026 @ 17:14
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vieslollie @mario390
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 17:23
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:14 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Vieslollie @:mario390
ffadaec5a6f47167811eb3e5caf3724d.png
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 18:02
Deze is wel heftig hoor.
https://npo.nl/start/afspelen/de-gijzeling-in-ede
mailyvrijdag 22 mei 2026 @ 18:11
w/
MooieTop6vrijdag 22 mei 2026 @ 18:13
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:11 schreef maily het volgende:
w/
^p^
mailyvrijdag 22 mei 2026 @ 18:13
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:13 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
^p^
^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ O+
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 18:13
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:11 schreef maily het volgende:
w/
51zlbLG1W8L._AC_UF894,1000_QL80_.jpg
mailyvrijdag 22 mei 2026 @ 18:22
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:13 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O+
mailyvrijdag 22 mei 2026 @ 18:26
c6T809G.png
mailyvrijdag 22 mei 2026 @ 18:28
Geen bagger:

7yreYPH.png
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 18:30
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:28 schreef maily het volgende:
Geen bagger:

[ afbeelding ]
please-dont-break-the-window-the-a-c-is-on-he-has-water-and-v0-68c8gwoi99v71.jpg?auto=webp&s=6831ed73718f2d56020125c4f6baf6ef48b5fd90
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 19:29
Bekijk deze YouTube-video
EvilSkittlevrijdag 22 mei 2026 @ 19:52
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:30 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video

_O_
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 19:58
quote:
Goed gekozen naam ook voor een band.
Shiivrijdag 22 mei 2026 @ 20:34
Weekend! *O* B:)B
MooieTop6vrijdag 22 mei 2026 @ 20:40
ShiiShi *O*
mailyvrijdag 22 mei 2026 @ 20:43
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:40 schreef MooieTop6 het volgende:
ShiiShi *O*
Hier ben ik :{w :7
Shiivrijdag 22 mei 2026 @ 20:43
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:40 schreef MooieTop6 het volgende:
ShiiShi *O*
Toppie! *O*
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 20:52
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:34 schreef Shii het volgende:
Weekend! *O* B:)B
Dame Shii. *O*
Shiivrijdag 22 mei 2026 @ 20:55
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:52 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dame Shii. *O*
Fruitje! *O*
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 21:02
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:55 schreef Shii het volgende:

[..]
Fruitje! *O*
Ook wel trek in een B:)B
EvilSkittlevrijdag 22 mei 2026 @ 21:03
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:58 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Goed gekozen naam ook voor een band.
SPOILER
quote:
The name "Steely Dan" traces back to William S. Burroughs's novel Naked Lunch (published 1959). In the book a fictional dildo called the "Steely Dan III from Yokohama" is mentioned. The phrase appears in a passage describing assorted pornographic devices and characters; Burroughs used a catalog-like, hallucinatory prose that juxtaposes brand-like names and product numbers.
Weer wat geleerd! _O-
Shiivrijdag 22 mei 2026 @ 21:03
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:02 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ook wel trek in een B:)B
Op een terrasje, een biertje van de tap. B:)B
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 21:09
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:03 schreef Shii het volgende:

[..]
Op een terrasje, een biertje van de tap. B:)B
Dat is voor mij best lang geleden.
EvilSkittlevrijdag 22 mei 2026 @ 21:10
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:09 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat is voor mij best lang geleden.
Terrasje of biertje van de tap? :P
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 21:14
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:10 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Terrasje of biertje van de tap? :P
Beide wel. Wel mooie herrineringen nog.
FreshFruitvrijdag 22 mei 2026 @ 21:34
Een kroeg bellen en dan 2 tafels reserveren en dan met 10 man in de taxi erheen. En dat was dan nog voor het stappen. Even indrinken.
Shiivrijdag 22 mei 2026 @ 22:52
Of gewoon spontaan na of tijdens het winkelen of wandelen of fietsen een terrasje pakken.
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 01:19
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:52 schreef Shii het volgende:
Of gewoon spontaan na of tijdens het winkelen of wandelen of fietsen een terrasje pakken.
Zijn er nog mensen die winkelen?
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 01:29
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:19 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Zijn er nog mensen die winkelen?
Proletarisch
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 04:29
@StevenHyde
De tank ipv de waterfiets. :Y)
705503598_27014554058203113_8114429605721918143_n.jpg?_nc_cat=1&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=0_h4LlHGYZoQ7kNvwGKGDmw&_nc_oc=AdqOwOf4d152Wj_AQdYIWdLjFymti1JxjG-0eQ8SC8pVcz6p_Y-PEMaEkqk5VEGNP_4jLjOkGx1QT8fMVGOzbi0T&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=CWMnWQbL5wkox-eIgZKsEA&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af7EW8E0YWC7uwkTlcDFGXSqDdVQD-3Uh9cnhl0zj1qJUA&oe=6A16E3DE
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 04:33
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 04:29 schreef FreshFruit het volgende:
@:StevenHyde
De tank ipv de waterfiets. :Y)
[ afbeelding ]
Fresh! *O*
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 04:34
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 04:33 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Fresh! *O*
Compadre. *O*
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 04:50
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 04:34 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Compadre. *O*
We komen nog altijd een man tekort!
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 04:51
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 04:50 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
We komen nog altijd een man tekort!
@KoningWouter We zitten hier.
animated-music-smiley-image-0131.gif
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 05:02
705939341_10164384246676620_3222881248665347792_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=zreBmgPJ524Q7kNvwGbgUo_&_nc_oc=Adrc7R8JxYvwjCdhnMf9I0N5YWC5Y_beX3APS5wm-M7LyZ6gz8RIYLkQtCxORqIddJXtsyxEpQLYIxfam_0HmGv4&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=CmWk48BIgVX6YK0iiwDV2A&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af7iOtYqUNzJXYrOHhGa35dIN04ps8jFJjuOuHp04HJtMA&oe=6A16E762
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 05:13
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 04:51 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
@:KoningWouter We zitten hier.
[ afbeelding ]
Denk niet dat we hem ooit terug gaan zien.
_UserName_zaterdag 23 mei 2026 @ 05:14
Hallo.
_UserName_zaterdag 23 mei 2026 @ 05:15
KW is idd verleden tijd ben ik bang, wat ik van vrouwlief hoorde
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 05:19
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 05:15 schreef _UserName_ het volgende:
KW is idd verleden tijd ben ik bang, wat ik van vrouwlief hoorde
:'(
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 05:24
Dan is UN nu de derde Amigo.
giphy.gif
_UserName_zaterdag 23 mei 2026 @ 05:28
Met precies 0 notes gok ik dat een permban niet heel snel zal gebeuren *O*
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 05:41
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
Met precies 0 notes gok ik dat een permban niet heel snel zal gebeuren *O*
401 hier,
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 05:41
Valt me nog mee ook.
_UserName_zaterdag 23 mei 2026 @ 05:41
damn _O-
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 10:36
Goedemorgen Baggeraars.
MV-Zheng-He_JDN-jan-de-nul_-vesselfinder.jpg
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 10:37
Goedemorgen! :W
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 10:39
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:37 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen! :W
Bekijk deze YouTube-video
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 10:51
quote:
Wat een heerlijke dag. Nu is het nog lekker. Zal vanmiddag wel heel warm zijn.
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 10:57
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:51 schreef Shii het volgende:

[..]
Wat een heerlijke dag. Nu is het nog lekker. Zal vanmiddag wel heel warm zijn.
Doe ik even een siësta,
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 13:20
vaaaag
Bekijk deze YouTube-video
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 13:32
Soms gaat zelfs iets te ver voor mij.. Em dat is nu @Kissingbird _O-
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 13:32
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
Soms gaat zelfs iets te ver voor mij.. Em dat is nu @:kissingbird _O-
Moet lachen :P
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 13:33
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:32 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Moet lachen :P
Je weet wie het post. :D
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 13:33
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:33 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je weet wie het post. :D
:Y :D
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 13:34
Goedemiddag! *O* :W
DerRabbitzaterdag 23 mei 2026 @ 13:34
Er word weer flink gebaggerd zo te zien _O_

Zijne Konijnlijkheid is trots op jullie O+ _O_
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 13:35
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:34 schreef Shii het volgende:
Goedemiddag! *O* :W
Dame Shii. *O*
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 13:36
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer flink gebaggerd zo te zien _O_

Zijne Konijnlijkheid is trots op jullie O+ _O_
Het kan altijd meer, maar met dit weer gaan zelfs Fokkers naar buiten. :+
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 13:36
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:34 schreef Shii het volgende:
Goedemiddag! *O* :W
Goedemiddag Shii *O* :W
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer flink gebaggerd zo te zien _O_

Zijne Konijnlijkheid is trots op jullie O+ _O_
Bekijk deze YouTube-video
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 13:37
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:36 schreef Shii het volgende:

[..]
Het kan altijd meer, maar met dit weer gaan zelfs Fokkers naar buiten. :+
Zit onder de overkapping te smelten.. en zin te verzamelen om naar de winkel te gaan. :7
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 13:37
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:35 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dame Shii. *O*
Fruitje! :W
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:36 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Goedemiddag Shii *O* :W
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Goedemiddag Kissingbird. :W *O*
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 13:39
We zijn op niveau.
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 13:39
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:37 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Zit onder de overkapping te smelten.. en zin te verzamelen om naar de winkel te gaan. :7
Winkel heb ik al gedaan. Het was druk. :{

Binnen is hier nog lekker koel, maar ga zo toch nog even naar buiten, in de schaduw.
DerRabbitzaterdag 23 mei 2026 @ 13:39
quote:
Sorry nog namens de stripper van vorige week in het tuinhuisje, door alle hectiek en geluid begreep hij je verkeerd :@ :X
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 13:41
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:39 schreef Shii het volgende:

[..]
Winkel heb ik al gedaan. Het was druk. :{

Binnen is hier nog lekker koel, maar ga zo toch nog even naar buiten, in de schaduw.
Dacht even dat je Dotteke was.
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 13:43
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
We zijn op niveau.
Altijd tog
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:39 schreef Shii het volgende:

[..]
Winkel heb ik al gedaan. Het was druk. :{

Binnen is hier nog lekker koel, maar ga zo toch nog even naar buiten, in de schaduw.
ja dat hoorde ik dus al.. druk her en der in de winkels.

ik ga maar even boodschappen doen kan ik daarna plonzen. :W
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 13:43
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:39 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Sorry nog namens de stripper van vorige week in het tuinhuisje, door alle hectiek en geluid begreep hij je verkeerd :@ :X
_O- denk dat je ver heen was.. ik was er toen niet :7
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 13:47
Ja. morgen winkel dicht. Thanks for the rminder.
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 13:50
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ja. morgen winkel dicht. Thanks for the rminder.
Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.
ik ga even zweten :W
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 13:51
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.
ik ga even zweten :W
Succes! :W
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 13:52
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.
ik ga even zweten :W
Geniet er van.
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 13:59
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:43 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Altijd tog
[..]
ja dat hoorde ik dus al.. druk her en der in de winkels.

ik ga maar even boodschappen doen kan ik daarna plonzen. :W
Plonzen in je eigen zweet.
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 14:15
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:59 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Plonzen in je eigen zweet.
Samen kan dat best iets zijn.
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 14:18
pFU62Ds.gif
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 14:22
quote:
Had ooit een dinnetje die wel wilde na een feestje . Dat was flink zweten.
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 14:29
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Had ooit een dinnetje die wel wilde na een feestje . Dat was flink zweten.
Afblussen onder een gouden douche!
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 14:40
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:29 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Afblussen onder een gouden douche!
SPOILER
Zij ging harder dan ik. En gekke bekke trekken.
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 15:02
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
SPOILER
Zij ging harder dan ik. En gekke bekke trekken.
Da’s wel geil! _O-
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 16:27
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:59 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Plonzen in je eigen zweet.
Ijsbad😛
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 16:37
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:27 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ijsbad😛
Lekker!

S4Ualcg.gif
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 17:23
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
SPOILER
Zij ging harder dan ik. En gekke bekke trekken.
funny-lips-silly.gif
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:02 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Da’s wel geil! _O-
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 17:24
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:37 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Lekker!

[ afbeelding ]
oei bleekjes nog :D en een snor!!
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 17:29
Joehoe. *O*
MooieTop6zaterdag 23 mei 2026 @ 18:19
*O*
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 18:42
Is er al iemand verbrand?
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 18:47
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:42 schreef EvilSkittle het volgende:
Is er al iemand verbrand?
Ik zit in de schaduw met een Aperol Spritz. O+ *O*
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 18:49
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:47 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik zit in de schaduw met een Aperol Spritz. O+ *O*
vrouw-met-de-drank-van-spritz-aperol-72830495.jpg
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 18:54
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:42 schreef EvilSkittle het volgende:
Is er al iemand verbrand?
Ritueel of ?
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 18:55
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:47 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik zit in de schaduw met een Aperol Spritz. O+ *O*
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.
B-)
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 18:55
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:54 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ritueel of ?
_O-
MooieTop6zaterdag 23 mei 2026 @ 19:06
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
_O-
Skimpie _O_
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 19:06
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.
B-)
Genietsje freon. 8-)
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 19:28
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:06 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Skimpie _O_
Toppie! _O_
EvilSkittlezaterdag 23 mei 2026 @ 19:29
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:06 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Genietsje freon. 8-)
Ben nu binnen, want het echte feest gaat beginnen. |:)
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 19:31
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:29 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ben nu binnen, want het echte feest gaat beginnen. |:)
Heb nu al trek. :Y)
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 19:56
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.
B-)
Dat windje erbij maakt het heel aangenaam. O+
MooieTop6zaterdag 23 mei 2026 @ 20:09
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef Shii het volgende:

[..]
Dat windje erbij maakt het heel aangenaam. O+
Sorry :@
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 20:18
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:09 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Sorry :@
Geen probleem, niets mis met een lekker windje. :D
Pinnenmutskezaterdag 23 mei 2026 @ 20:19
Blub

Waterdrop Lemon :9
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 20:20
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub

Waterdrop Lemon :9
Dat klinkt lekker fris. :9
Pinnenmutskezaterdag 23 mei 2026 @ 20:23
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:20 schreef Shii het volgende:

[..]
Dat klinkt lekker fris. :9
Is het ook en suikervrij
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 20:24
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:23 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Is het ook en suikervrij
Dat is mooi meegenomen. Met dit weer wel fijn om zo'n lekkere dorstlesser te hebben.
FreshFruitzaterdag 23 mei 2026 @ 20:40
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:20 schreef Shii het volgende:

[..]
Dat klinkt lekker fris. :9
Fresh. *O*
mailyzaterdag 23 mei 2026 @ 21:27
Hallo O+
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 22:04
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:27 schreef maily het volgende:
Hallo O+
maily *O*
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 22:07
h052.gif
gianni61zaterdag 23 mei 2026 @ 22:08
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:04 schreef Shii het volgende:

[..]
maily *O*
Shiiiiiiiiiii O+
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 22:09
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:08 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Shiiiiiiiiiii O+
gianniiiiiiiiiii *O* :*
gianni61zaterdag 23 mei 2026 @ 22:09
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:09 schreef Shii het volgende:

[..]
gianniiiiiiiiiii *O* :*
Hoi :*
Alles goed?
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 22:13
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Hoi :*
Alles goed?
Hoi :* niet alles maar verder wel oké.
greysboneszaterdag 23 mei 2026 @ 22:13
:O
gianni61zaterdag 23 mei 2026 @ 22:13
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:13 schreef Shii het volgende:

[..]
Hoi :* niet alles maar verder wel oké.
Dat kan beter -O-
gianni61zaterdag 23 mei 2026 @ 22:14
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:13 schreef greysbones het volgende:
:O
Grijsje O+
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 22:14
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:13 schreef greysbones het volgende:
:O
greys! :W
greysboneszaterdag 23 mei 2026 @ 22:14
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:14 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Grijsje O+
Beer O+
greysboneszaterdag 23 mei 2026 @ 22:14
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:14 schreef Shii het volgende:

[..]
greys! :W
Shii *O*
gianni61zaterdag 23 mei 2026 @ 22:15
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
Beer O+
How are you, my dear?
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 22:16
Kom maar hier @Homijn tje. O+ Hier ben je veilig. O+
greysboneszaterdag 23 mei 2026 @ 22:18
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]
How are you, my dear?
Net thuis
Feestje van schoonouders
Ik ben gaar op en moe :D
mailyzaterdag 23 mei 2026 @ 22:22
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:04 schreef Shii het volgende:

[..]
maily *O*
heej B:)B
mailyzaterdag 23 mei 2026 @ 22:23
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:08 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Shiiiiiiiiiii O+
Sjaan _O_
mailyzaterdag 23 mei 2026 @ 22:23
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:13 schreef greysbones het volgende:
:O
:Z
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 22:23
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:22 schreef maily het volgende:

[..]
heej B:)B
B:)B
mailyzaterdag 23 mei 2026 @ 22:24
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Net thuis
Feestje van schoonouders
Ik ben gaar op en moe :D
O+

Hopelijk was het leuk ^O^
DerRabbitzaterdag 23 mei 2026 @ 22:24
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Net thuis
Feestje van schoonouders
Ik ben gaar op en moe :D
Aan die schoonouders zouden ze eens iets aan moeten doen in Den Haag :P
Homijnzaterdag 23 mei 2026 @ 22:24
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:16 schreef Shii het volgende:
Kom maar hier @:homijn tje. O+ Hier ben je veilig. O+
Ja, maar ik moet bolken. Ik moet die rare Oostenrijker voorbij.
mailyzaterdag 23 mei 2026 @ 22:25
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Aan die schoonouders zouden ze eens iets aan moeten doen in Den Haag :P
waarom nou weer in Den Haag?
DerRabbitzaterdag 23 mei 2026 @ 22:25
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:25 schreef maily het volgende:

[..]
waarom nou weer in Den Haag?
We kunnen ook verhaal gaan halen op een hutje op de hei
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 22:25
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Homijn het volgende:

[..]
Ja, maar ik moet bolken. Ik moet die rare Oostenrijker voorbij.
Ja dat snap ik, maar hier worden geen homijntjes gevild. O+
greysboneszaterdag 23 mei 2026 @ 22:31
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef maily het volgende:

[..]
O+

Hopelijk was het leuk ^O^
Jazeker O+
mailyzaterdag 23 mei 2026 @ 22:31
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jazeker O+
O+ ^O^
greysboneszaterdag 23 mei 2026 @ 22:32
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:31 schreef maily het volgende:

[..]
O+ ^O^
Mailsyyyyy O+
mailyzaterdag 23 mei 2026 @ 22:37
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
Mailsyyyyy O+
^O^ O+ :*
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 22:45
*O*
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 23:19
*G*
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 23:21
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:19 schreef Kissingbird het volgende:
*G*
*O*
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 23:30
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:21 schreef Shii het volgende:

[..]
*O*
cheer-crazy.gif
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 23:32
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:30 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
g012.gif
Bomenverzamelingzaterdag 23 mei 2026 @ 23:33
c_/
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 23:33
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:32 schreef Shii het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
cheer_001.gif
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 23:34
quote:
Hey Bos! :W
Bomenverzamelingzaterdag 23 mei 2026 @ 23:35
SHII O+
Kissingbirdzaterdag 23 mei 2026 @ 23:36
quote:
goeienavond *O*
Shiizaterdag 23 mei 2026 @ 23:36
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
SHII O+
Hey Bossie *O* O+
EvilSkittlezondag 24 mei 2026 @ 04:05
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:31 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb nu al trek. :Y)
tyx5Zes.gif
FreshFruitzondag 24 mei 2026 @ 04:08
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:05 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
a0533056b2d754e6ed4a348aa3426634.gif
EvilSkittlezondag 24 mei 2026 @ 04:11
quote:
1885014fcd065cecbcbd12a383232068.gif
FreshFruitzondag 24 mei 2026 @ 04:12
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:11 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nu doet ie het wel. Was het feestje leuk ?
EvilSkittlezondag 24 mei 2026 @ 04:18
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:12 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Nu doet ie het wel. Was het feestje leuk ?
Jazeker.

Bekijk deze YouTube-video

;)
FreshFruitzondag 24 mei 2026 @ 04:21
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:18 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Jazeker.

Bekijk deze YouTube-video

;)
Bekijk deze YouTube-video
EvilSkittlezondag 24 mei 2026 @ 05:24
giphy.gif
Pinnenmutskezondag 24 mei 2026 @ 06:07
Blub
greysboneszondag 24 mei 2026 @ 08:52
Goeeeeeedemorgen
ToTzondag 24 mei 2026 @ 09:21
:WMôgguh!
Ik had nog wel wat uurtjes meer willen slapen! ;(
Regilio_zondag 24 mei 2026 @ 09:24
Mogguh

quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:21 schreef ToT het volgende:
:WMôgguh!
Ik had nog wel wat uurtjes meer willen slapen! ;(
Same here idd :O

Usyk vs Rico was nog best vermakelijk vannacht :)

Ook al hou ik niet zo van vechtsport
Chandlerzondag 24 mei 2026 @ 09:31
Broodjes in de oven! :9~ eitjes in de waterkoker! :9~

En straks even lekker ontbijten! :9
ToTzondag 24 mei 2026 @ 09:40
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:24 schreef Regilio_ het volgende:
Mogguh
[..]
Same here idd :O

Usyk vs Rico was nog best vermakelijk vannacht :)

Ook al hou ik niet zo van vechtsport
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.
Het was erg heet, Mini-ToT was enorm druk in de trein en had zich erg uitgeput, en de hitte was moordend voor hem.
De terugweg was klote omdat er op een bepaald station te horen kregen dat we niet meer verder konden en via-via met andere verbindingen alsnog op de plaats van bestemming konden komen, of we konden de bus nemen.
Die bus leverde een uur extra reistijd op.

En vanmorgen was Mini-ToT al weer om 7 uur wakker. :')
mailyzondag 24 mei 2026 @ 09:43
Baggeraars :W
mailyzondag 24 mei 2026 @ 09:43
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:

[..]
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.
Het was erg heet, Mini-ToT was enorm druk in de trein en had zich erg uitgeput, en de hitte was moordend voor hem.
De terugweg was klote omdat er op een bepaald station te horen kregen dat we niet meer verder konden en via-via met andere verbindingen alsnog op de plaats van bestemming konden komen, of we konden de bus nemen.
Die bus leverde een uur extra reistijd op.

En vanmorgen was Mini-ToT al weer om 7 uur wakker. :')
Oei ....

Was de Efteling wel leuk?
ToTzondag 24 mei 2026 @ 09:49
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:43 schreef maily het volgende:

[..]
Oei ....

Was de Efteling wel leuk?
Buiten dat hij zo vermoeid en gevoelig was, was het wel erg gaaf! :Y
We begonnen met de Fata Morgana wat hij gelijk helemaal geweldig vond. Ik kon maar niet stoppen met grijnzen! _O-
Daarna Danse Macabre, het nieuwe spookhuis. Ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik het zo prachtig vond, en Mini bleef maar krijsen! _O- _O- _O- (Niet dat hij bang was, maar van de kick! :D )
Daarna Droomvlucht en Vila Volta wat hij beiden ook super mooi vond!
En daarna die oldtimer auto's die je kunt besturen, de elektrische stoomtrein, de monorail boven het Lavendorp en verder de zweefmolens en speeltuintjes.
mailyzondag 24 mei 2026 @ 10:18
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:49 schreef ToT het volgende:

[..]
Buiten dat hij zo vermoeid en gevoelig was, was het wel erg gaaf! :Y
We begonnen met de Fata Morgana wat hij gelijk helemaal geweldig vond. Ik kon maar niet stoppen met grijnzen! _O-
Daarna Danse Macabre, het nieuwe spookhuis. Ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik het zo prachtig vond, en Mini bleef maar krijsen! _O- _O- _O- (Niet dat hij bang was, maar van de kick! :D )
Daarna Droomvlucht en Vila Volta wat hij beiden ook super mooi vond!
En daarna die oldtimer auto's die je kunt besturen, de elektrische stoomtrein, de monorail boven het Lavendorp en verder de zweefmolens en speeltuintjes.
Onvergetelijke dag dus O+ ^O^
ToTzondag 24 mei 2026 @ 10:21
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:18 schreef maily het volgende:

[..]
Onvergetelijke dag dus O+ ^O^
Zeer zeker! Net ook samen met Mini het filmpje van Danse Macabre bekeken op Youtube en net zat hij tijdens het drukke spelen en rare geluiden maken ook ff dat liedje er van te neuriën! :D
mailyzondag 24 mei 2026 @ 10:48
Niet goed over nagedacht? Wat een understatement 8)7

VOXODTF.png
ToTzondag 24 mei 2026 @ 11:08
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:48 schreef maily het volgende:
Niet goed over nagedacht? Wat een understatement 8)7

[ afbeelding ]
Zo dan! _O-

Ik had ook eens gehoord dat een AA-meeting een uitje naar de Heineken Experience had gedaan.
1 van hen ging gelijk aan de zuip daar! :')
FreshFruitzondag 24 mei 2026 @ 13:31
704166927_10235103658866750_6858372857761674256_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=aZpWPYWb3nsQ7kNvwFNrbAD&_nc_oc=AdpH_37ncmAzTSN2GFfuC4uMTAr-sWa6StlZoKX3zCiSxS5SWd6pF5_r-Kjehjr6RgSnVeO7h6m8xJzRuQkNpgKa&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=xoxm7oMM5Hmkkjw5mUX3kg&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af5NoTZjUaZJs1EZCJoDfE1-sipJYnHbug10ErDVxLJ-wA&oe=6A18CB62
mailyzondag 24 mei 2026 @ 13:32
:muziek:

uAJ7RqG.png
FreshFruitzondag 24 mei 2026 @ 13:35
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:32 schreef maily het volgende:
:muziek:

[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
EvilSkittlezondag 24 mei 2026 @ 13:36
McSAw8f.jpeg
FreshFruitzondag 24 mei 2026 @ 13:57
Het was me het nachtje wel. :D
greysboneszondag 24 mei 2026 @ 14:01
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:24 schreef Regilio_ het volgende:
Mogguh
[..]
Same here idd :O

Usyk vs Rico was nog best vermakelijk vannacht :)

Ook al hou ik niet zo van vechtsport
Reg *O* :*
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:31 schreef Chandler het volgende:
Broodjes in de oven! :9~ eitjes in de waterkoker! :9~

En straks even lekker ontbijten! :9
chandler *O*
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:

[..]
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.
Het was erg heet, Mini-ToT was enorm druk in de trein en had zich erg uitgeput, en de hitte was moordend voor hem.
De terugweg was klote omdat er op een bepaald station te horen kregen dat we niet meer verder konden en via-via met andere verbindingen alsnog op de plaats van bestemming konden komen, of we konden de bus nemen.
Die bus leverde een uur extra reistijd op.

En vanmorgen was Mini-ToT al weer om 7 uur wakker. :')
Tottert *O*
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:43 schreef maily het volgende:
Baggeraars :W
Mails *O* *O* O+ O+
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Fresh *O*
greysboneszondag 24 mei 2026 @ 14:01
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:36 schreef EvilSkittle het volgende:
[ afbeelding ]
Skit }:| *O* :*
mailyzondag 24 mei 2026 @ 14:16
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
Reg *O* :*
[..]
chandler *O*
[..]
Tottert *O*
[..]
Mails *O* *O* O+ O+
[..]
Fresh *O*
Helleu O+ _O_
FreshFruitzondag 24 mei 2026 @ 14:18
Bovenbuur flipte hem helemaal want "zijn hond was gestolen".
Ik was al een keer naar buiten geweest om hem tot kalmte te manen.
Toen ik na een post van @Chandler naar buiten ging stond het beestje gewoon voor mijn deur.
Buurman helemaal in tranen.
Eind goed ,al goed.
FreshFruitzondag 24 mei 2026 @ 14:46
704056739_27261302120166136_6608763710142640615_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=FfQcW_aS1_cQ7kNvwGXmCmc&_nc_oc=AdrRJm87BitIZkhb_V0bsjrhVCLSP0JQdKRVfZR_VcqJ37UhTCtToj_4s0p_apabpynt2U6XR6p4F-nhKEFzx-6M&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=fIY6IDwkaUSjFKAdF2AqGg&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af5UvUgU5xi9ZTd6E2kfdB8luhnJfU2BQ0xqQj_aWOmW9A&oe=6A18DDF7
MooieTop6zondag 24 mei 2026 @ 14:59
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:46 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Man3 _O-
EvilSkittlezondag 24 mei 2026 @ 15:08
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
Skit }:| *O* :*
Hoi greys :W

SPOILER
Mooie badmuts trouwens.
greysboneszondag 24 mei 2026 @ 16:36
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:08 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Hoi greys :W

SPOILER
Mooie badmuts trouwens.
_O- _O- _O-
greysboneszondag 24 mei 2026 @ 16:38
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:08 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Hoi greys :W

SPOILER
Mooie badmuts trouwens.
Ik heb nog wel een leuke foto van iemand met een badmuts *) *) *)

SPOILER
@Kissingbird
mailyzondag 24 mei 2026 @ 16:48
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik heb nog wel een leuke foto van iemand met een badmuts *) *) *)

SPOILER
@:Kissingbird
_O- _O- _O- _O-
MooieTop6zondag 24 mei 2026 @ 16:52
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:48 schreef maily het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-
^p^
mailyzondag 24 mei 2026 @ 16:54
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:52 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
^p^
Heej ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^ ^p^
FreshFruitzondag 24 mei 2026 @ 17:03
Gaan jullie lekker ?
EvilSkittlezondag 24 mei 2026 @ 17:05
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik heb nog wel een leuke foto van iemand met een badmuts *) *) *)

SPOILER
@:Kissingbird
Ach, beter een badmuts hebben dan er een zijn. :P
MooieTop6zondag 24 mei 2026 @ 17:05
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan jullie lekker ?
Helemaal loesoe
mailyzondag 24 mei 2026 @ 17:06
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan jullie lekker ?
Redelijk :Y
mailyzondag 24 mei 2026 @ 17:12
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:05 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ach, beter een badmuts hebben dan er een zijn. :P
Of twee :Y
EvilSkittlezondag 24 mei 2026 @ 17:12
DWshFHr.gif
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 17:26
chateau-meiland-martien-meiland.gif
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 17:28
ouch-fail.gif
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 17:29
fail-swimming-pool.gif
mailyzondag 24 mei 2026 @ 17:31
Bekijk deze YouTube-video
mailyzondag 24 mei 2026 @ 17:32
:+

Bekijk deze YouTube-video
FreshFruitzondag 24 mei 2026 @ 17:33
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
funny-fail.gif
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 17:34
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:33 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
typisch blonTje :+
EvilSkittlezondag 24 mei 2026 @ 17:39
quote:
Ik zou waarschijnlijk net missen en m’n hele scheenbeen openhalen. :'(
mailyzondag 24 mei 2026 @ 17:40
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:39 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ik zou waarschijnlijk net missen en m’n hele scheenbeen openhalen. :'(
Dan voldoe je aan de doelgroep :Y
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 17:41
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:39 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ik zou waarschijnlijk net missen en m’n hele scheenbeen openhalen. :'(
Als je goed kijkt zie je dat dit wel jonge gastjes zijn. :7
mailyzondag 24 mei 2026 @ 17:43
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:41 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Als je goed kijkt zie je dat dit wel jonge gastjes zijn. :7
Oei @EvilSkittle
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 17:45
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:43 schreef maily het volgende:

[..]
Oei @:EvilSkittle
:D
prempdr-fc-mobile.gif
EvilSkittlezondag 24 mei 2026 @ 17:46
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:43 schreef maily het volgende:

[..]
Oei @:EvilSkittle
Ik negeer die gemene oude vrouw.
:{w
EvilSkittlezondag 24 mei 2026 @ 17:46
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:45 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
:D
[ afbeelding ]
_O-
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 17:49
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:46 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ik negeer die gemene oude vrouw.
:{w
Never toooo much :P
Bekijk deze YouTube-video
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 17:50
ow hoor nu pas de tekst _O- _O-
foute toO much!
EvilSkittlezondag 24 mei 2026 @ 17:51
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
ow hoor nu pas de tekst _O- _O-
foute to much!
:R
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 17:54
get-some-aloe-vera-pal-cause-you-just-got-burned-roland.gif
mailyzondag 24 mei 2026 @ 17:54
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:46 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ik negeer die gemene oude vrouw.
:{w
oeh @Kissingbird :'(
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 17:56
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:54 schreef maily het volgende:

[..]
oeh @:KissingBird :'(
Ja -O-
nice-person.gif
mailyzondag 24 mei 2026 @ 17:57
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
Geniale serie _O- _O_
mailyzondag 24 mei 2026 @ 17:58
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:56 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ja -O-
[ afbeelding ]
:Y
tTbY1j5.png
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 17:58
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:57 schreef maily het volgende:

[..]
Geniale serie _O- _O_
Nooit gekeken :D
eens kijken of het nog ergens te zien is, ziet er wel grappig uit
mailyzondag 24 mei 2026 @ 17:58
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:58 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Nooit gekeken :D
eens kijken of het nog ergens te zien is, ziet er wel grappig uit
Ik keek hem op Netflix . :!
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 17:59
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:58 schreef maily het volgende:

[..]
:Y
[ afbeelding ]
gif.gif
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 18:00
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:58 schreef maily het volgende:

[..]
Ik keek hem op Netflix . :!
via de officiële weg alleen nog op Disney te zien. Heb ik niet
maar heb hem al gevonden :s)
Zeep vandaag 8-)
greysboneszondag 24 mei 2026 @ 20:59
Wisten jullie dat het vandaag 1ste pinksterdag is
En morgen 2de pinksterdag :Y *) :P
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 21:02
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:59 schreef greysbones het volgende:
Wisten jullie dat het vandaag 1ste pinksterdag is
En morgen 2de pinksterdag :Y *) :P
Wie weet nu niet dat het vandaag 1ste pinkersterdag is of dat er 2 pinksterdagen zijn :s)

SPOILER
tevens: hallo *O* *G* *O* O+ :*
greysboneszondag 24 mei 2026 @ 21:24
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:02 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Wie weet nu niet dat het vandaag 1ste pinkersterdag is of dat er 2 pinksterdagen zijn :s)

SPOILER
tevens: hallo *O* *G* *O* O+ :*
Hooiiiiiii
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 21:42
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hooiiiiiii
silly-lilly-lilly.gif
greysboneszondag 24 mei 2026 @ 21:47
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:42 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
You bored?
StevenHydezondag 24 mei 2026 @ 22:06
Stroopwafelkruimelbolk
Kissingbirdzondag 24 mei 2026 @ 22:06
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
You bored?
wolf-eaten.gif
Bomenverzamelingzondag 24 mei 2026 @ 22:16
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:06 schreef StevenHyde het volgende:
Stroopwafelkruimelbolk
Morgen maar stroopwafels kopen..

Inb4 geen stroopwafels in huis hebben :')
mailyzondag 24 mei 2026 @ 22:17
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Morgen maar stroopwafels kopen..

Inb4 geen stroopwafels in huis hebben :')
Ik heb er geen in huis :+
En ben niet van plan ze te kopen.
StevenHydezondag 24 mei 2026 @ 22:17
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Morgen maar stroopwafels kopen..

Inb4 geen stroopwafels in huis hebben :')
Ook lekker ja. Maar een bak Stroopwafelkruimels mijn favoriet
mailyzondag 24 mei 2026 @ 22:22
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:17 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ook lekker ja. Maar een bak Stroopwafelkruimels mijn favoriet
Bijna vaderdag :!

Zf4v3KO.png
StevenHydezondag 24 mei 2026 @ 22:31
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:22 schreef maily het volgende:

[..]
Bijna vaderdag :!

[ afbeelding ]
Zo lief ben ik ook weer niet geweest dat ik een bad vol krijg denk ik
StevenHydezondag 24 mei 2026 @ 22:39
Ziet er overigens wel schattig uit :D
greysboneszondag 24 mei 2026 @ 22:48
Russell _O-
greysboneszondag 24 mei 2026 @ 22:48
Woest issie _O-
MooieTop6zondag 24 mei 2026 @ 22:48
Russell kapot *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
MooieTop6zondag 24 mei 2026 @ 22:48
Met zijn peenhoofd
MooieTop6zondag 24 mei 2026 @ 22:49
Man3 Verstappen net voorbij pitentry met de vsc :(
mailyzondag 24 mei 2026 @ 22:59
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Met zijn peenhoofd
Oh oh laat @Homijn en @DerRabbit het maar niet horen :X
MooieTop6zondag 24 mei 2026 @ 23:03
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:59 schreef maily het volgende:

[..]
Oh oh laat @:Homijn en @:DerRabbit het maar niet horen :X
Het gaat niet om Lekerk :N
Homijnzondag 24 mei 2026 @ 23:13
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Met zijn peenhoofd
:9~
greysboneszondag 24 mei 2026 @ 23:21
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Met zijn peenhoofd
Genietonnnn
Bomenverzamelingzondag 24 mei 2026 @ 23:34
Het is de eerste race die ik dit jaar kijk en ik vermaak me wel
FreshFruitmaandag 25 mei 2026 @ 00:09
Vieze beesten. :(
704732267_10235107826570940_7587932287962595558_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=m8J_G3UPRVEQ7kNvwHDst1R&_nc_oc=Adr7_bIGHczlsWuTQoT6MaRzo32e810jNMJp4r2aAvbzYhUpMXK_6rHbCx3qQDaS3-K88G4JR5jd9N-tPfNVaMGB&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=dddQjgYrxxQXHgP9JkWkcA&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af45_tCVbCezlJmcxbo9S4jAVCSjAr89oVWHuOEZkhuAWw&oe=6A194524
FreshFruitmaandag 25 mei 2026 @ 00:11
706711324_10235106772624592_2013197824426301480_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=zzJLdRj2bewQ7kNvwEZBgmL&_nc_oc=AdoOUCk7D6aUqLb4pCA6vrCftPwFcd3zlL_s287mncP3fHQhZVaTHo_rDUAeJuebvebk7YL208c_Y8gyegdUcyy3&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=IFzZ19r3IVIz06X12iFz0A&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af6n38LRuk5XXuBxH3yS9qqPK5kfCWpP4mxKfT3bHlCLwg&oe=6A19490C
Bomenverzamelingmaandag 25 mei 2026 @ 00:14
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
:X _O-
Kissingbirdmaandag 25 mei 2026 @ 00:22
tuesday-motivation.gif
FreshFruitmaandag 25 mei 2026 @ 02:03
706004030_1583737129777662_4200900865743155405_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=NbzRHGiKMXEQ7kNvwF4hUi4&_nc_oc=AdqVjIrpltTO7EnCZ1DGnL-y7R5u0AYfTB6C0JO8DjvG5p4EPypV1iuO4PmjfDkZ8Hl3klIZmHLVLiZYh3_047zg&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=B1xRY6LUF3jbfZ7SIyEZcQ&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af6AYvM3Kx-ea3k6_3hqIvgCKAEbqBCgFzCc4oFq0FoFfw&oe=6A195ECF
EvilSkittlemaandag 25 mei 2026 @ 03:39
Pvb8DDE.jpeg

|:)
EvilSkittlemaandag 25 mei 2026 @ 03:55
V1aSe1t.jpeg

[ Bericht 52% gewijzigd door EvilSkittle op 25-05-2026 04:08:59 ]
greysbonesmaandag 25 mei 2026 @ 12:47
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 03:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[ afbeelding ]
Recycling?
EvilSkittlemaandag 25 mei 2026 @ 12:53
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
Recycling?
Neen.
greysbonesmaandag 25 mei 2026 @ 17:11
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:53 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Neen.
Jaaa
EvilSkittlemaandag 25 mei 2026 @ 17:17
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jaaa
Bewijs het maar.
Kissingbirdmaandag 25 mei 2026 @ 18:10
happy-hot.gif
Kissingbirdmaandag 25 mei 2026 @ 18:13
good-morning.gif
EvilSkittlemaandag 25 mei 2026 @ 18:13
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:13 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je net wakker?
Kissingbirdmaandag 25 mei 2026 @ 18:14
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:13 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Ben je net wakker?
ricky-trailer-park-boys.gif
Pinnenmutskemaandag 25 mei 2026 @ 18:16
Blub
Kissingbirdmaandag 25 mei 2026 @ 18:17
wake-up-to-reality-frank-sinatra.gif
Kissingbirdmaandag 25 mei 2026 @ 18:17
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
blub-fish.gif
EvilSkittlemaandag 25 mei 2026 @ 18:27
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:17 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
wakeupnfuck.com
Kissingbirdmaandag 25 mei 2026 @ 19:09
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:27 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
wakeupnfuck.com
give-advice-not-traumatize-people-frustrated.gif
ToTmaandag 25 mei 2026 @ 19:11
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:09 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
"Word wakker en neuk" is geen goed advies? :T
Kissingbirdmaandag 25 mei 2026 @ 19:14
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:11 schreef ToT het volgende:

[..]
"Word wakker en neuk" is geen goed advies? :T
_O- Zeker wel een goed advies!!
Niet al te serieus nemen wat ik post :@
greysbonesmaandag 25 mei 2026 @ 19:55
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:09 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zelluf *)
EvilSkittlemaandag 25 mei 2026 @ 19:55
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:14 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
_O- Zeker wel een goed advies!!
Niet al te serieus nemen wat ik post :@
Werd je maar serieus genomen.
EvilSkittlemaandag 25 mei 2026 @ 19:56
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
Zelluf *)
Hoi greys :W
greysbonesmaandag 25 mei 2026 @ 19:56
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:55 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Werd je maar serieus genomen.
Badoem tsssss
greysbonesmaandag 25 mei 2026 @ 19:56
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Hoi greys :W
Skittie O+
EvilSkittlemaandag 25 mei 2026 @ 20:15
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Badoem tsssss
Zo bedoelde ik het niet eens. _O-
greysbonesmaandag 25 mei 2026 @ 20:17
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:15 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Zo bedoelde ik het niet eens. _O-
Uhu *)
greysbonesmaandag 25 mei 2026 @ 20:18
Ja nou
greysbonesmaandag 25 mei 2026 @ 20:18
Als niemand het doet
greysbonesmaandag 25 mei 2026 @ 20:18
Dan ik wel