abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 05:47:04 #1
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858762

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.



SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220858763
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 05:49:26 #3
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858765
:W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 05:52:21 #4
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220858767
fijn is gelopen dit nacht
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 05:53:02 #5
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858768
mooi zo :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220858769
:O
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 05:59:59 #7
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858771
je bent vroeg vandaag mutske
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220858772
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 05:59 schreef _UserName_ het volgende:
je bent vroeg vandaag mutske
Droge neus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 06:06:49 #9
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858777
aah, heb je vaak last van he
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220858778
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:06 schreef _UserName_ het volgende:
aah, heb je vaak last van he
Idd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 06:08:22 #11
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858780
vervelend idd, moet het wel weer over gaan?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 06:18:11 #12
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220858787
Bolk c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 06:18:52 #13
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858788
moggûh gg :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 06:24:07 #14
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220858792
Mogguh. Koffie?

Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 06:25:24 #15
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858795
Lekker! *O*

Was wederom niet al te vroeg er uit vandaag, en heb er zin in *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 06:36:54 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220858804
koffie gvd/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 06:39:13 #17
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858806
Goedemorgen, zeggen we dan eerst (of een variant er op) O-)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 06:39:35 #18
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220858808
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:36 schreef DJMO het volgende:
koffie gvd/
ctrl-v

Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 06:39:59 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220858809
dank
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 06:41:11 #20
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858810
gg is goedgezind :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 06:51:13 #21
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220858814
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
gg is goedgezind :Y
Ja, een kopje koffie kan ik altijd wel inschenken. :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 06:51:53 #22
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220858815
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
Lekker! *O*

Was wederom niet al te vroeg er uit vandaag, en heb er zin in *O*
Van wanneer tot wanneer had je vakantie?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 06:52:07 #23
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858817
nou, altijd, altijd, laten we nu niet gaan overdrijven :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 06:52:44 #24
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Van wanneer tot wanneer had je vakantie?
Morgen nog een dagje werken, dan 2 weken vakantie. Dinsdag ga ik weg (kan vanaf 12u terecht) en kom donderdag weer thuis (zal zo rond 20u zijn)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 06:54:13 #25
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220858821
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:52 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Morgen nog een dagje werken, dan 2 weken vakantie. Dinsdag ga ik weg (kan vanaf 12u terecht) en kom donderdag weer thuis (zal zo rond 20u zijn)
Ruim 2 dagen maar Preston Palace?

Dat is niet veel.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 06:54:41 #26
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220858825
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
nou, altijd, altijd, laten we nu niet gaan overdrijven :P
:@
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 06:55:08 #27
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858826
Klopt, vrouw en kind zitten gewoon thuis he.. Geen idee hoe Jyske reageert dat ik een paar dagen weg ben en wil vrouwlief ook niet te lang alleen met de kleine laten
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 06:56:58 #28
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220858828
Ah, ja, dat is ook zo. En vrouwlief en Jyske meenemen was geen optie?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 06:58:27 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220858831
nog maar eentje dan ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 06:58:34 #30
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858832
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, ja, dat is ook zo. En vrouwlief en Jyske meenemen was geen optie?
Vrouwlief is niet zo van de drukte en rumoer, Jyske is nog te klein om er echt iets te kunnen. Daarnaast gaat het voor mij ook om een stukje eigen ontspanning. Als Jyske een jaar of 3-4 is kan ze er veel meer, dan gaan we ook als gezin.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:00:45 #31
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220858835
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:58 schreef DJMO het volgende:
nog maar eentje dan ..
ctrl-v

Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:01:16 #32
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220858836
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:58 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Vrouwlief is niet zo van de drukte en rumoer, Jyske is nog te klein om er echt iets te kunnen. Daarnaast gaat het voor mij ook om een stukje eigen ontspanning. Als Jyske een jaar of 3-4 is kan ze er veel meer, dan gaan we ook als gezin.
Yep. :Y

Nu niet gaan bolken als je daar zit hè? :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 07:04:39 #33
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858843
In de vroege ochtend zal ik er wel zijn, mits wakker. Ontbijt is vanaf 7u en 9u gaat de rest open. Maar zal af en toe wel om het hoekje kijken. In iedergeval niet zoals afgelopen tijd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 07:04:48 #34
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858844
En Jyskebolk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:05:29 #35
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220858845
UserNameBolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 07:05:44 #36
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858847
:s)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:06:18 #37
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220858848
c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:12:57 #38
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220858854
c_/
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 07:13:27 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220858855
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 06:58 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Vrouwlief is niet zo van de drukte en rumoer, Jyske is nog te klein om er echt iets te kunnen. Daarnaast gaat het voor mij ook om een stukje eigen ontspanning. Als Jyske een jaar of 3-4 is kan ze er veel meer, dan gaan we ook als gezin.
Voor Jyske lijkt de bonte wever mij dan een stuk leuker.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 07:18:23 #40
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858865
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:13 schreef DJMO het volgende:

[..]
Voor Jyske lijkt de bonte wever mij dan een stuk leuker.
En dat is?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 07:20:16 #41
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220858879
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 07:21:55 #42
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220858890
is ook all inclusive iig.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220858914
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2026 07:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:30:20 #44
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220858916
Ik heb altijd gedacht dat dat hetzelfde was :@
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 07:32:15 #45
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858922
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:30 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat dat hetzelfde was :@
Nein mann
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 07:36:19 #46
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858925
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:21 schreef DJMO het volgende:
is ook all inclusive iig.
Even gekeken, PP is dichterbij en gok toch wel meer faciliteiten
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:43:01 #47
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220858929
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:32 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Nein mann
Maar ik dacht van wel *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 07:43:58 #48
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858934
Daar ging het verkeerd, je dacht -O-
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220858942
Zwemweer incoming

Was deze week al zwemmen maar was beetje koud

Koude tijden zijn over :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220858946
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zwemweer incoming

Was deze week al zwemmen maar was beetje koud

Koude tijden zijn over :P
Ja ik ga zo ff sandalen kopen voor Mini-ToT :P

:W Hee peeps!
pi_220858948
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:48 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja ik ga zo ff sandalen kopen voor Mini-ToT :P

:W Hee peeps!
Succes met de quest. Loopt hij er weer mooi bij 😎 nu is het nog te doen, aangenaam en niet druk :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:50:09 #52
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220858949
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
Daar ging het verkeerd, je dacht -O-
:blauwoog: ^p^
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220858950
En goedemorgen :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220858953
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Succes met de quest. Loopt hij er weer mooi bij 😎 nu is het nog te doen, aangenaam en niet druk :P
^O^
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 07:50:38 #55
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858954
Hee borrelnootje :W
Hee ToT :W

Ik moet ook sandalen of slippers hebben voor volgende week. En tanktops. Vandaag maar even langs werk :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220858956
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
Hee borrelnootje :W
Hee ToT :W

Ik moet ook sandalen of slippers hebben voor volgende week. En tanktops. Vandaag maar even langs werk :Y
Shoppen maakt blij

Win win
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 07:51:28 #57
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858957
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:50 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
:blauwoog: ^p^
O+
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 07:51:58 #58
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220858959
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Shoppen maakt blij

Win win
Precies, met personeelskorting helemaal *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:52:07 #59
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220858960
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:51 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
O+
:S___D
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:52:12 #60
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220858961
Nohomo
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220858962
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
Hee borrelnootje :W
Hee ToT :W

Ik moet ook sandalen of slippers hebben voor volgende week. En tanktops. Vandaag maar even langs werk :Y
:W Heuj!
Ja misschien dat ik zelf morgen ook slippers aan ga doen. :P
pi_220858963
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:51 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Precies, met personeelskorting helemaal *O*
Helemaal top kortingsgenot :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220858966
Smeer wel die voeten in

Anders ja je weet zelf

Het gaat helemaal mis anders
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220858969
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Smeer wel die voeten in

Anders ja je weet zelf

Het gaat helemaal mis anders
Owjah idd! _O-
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 07:53:57 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220858972
voor die nieuwsgierig zijn. Even de twee jaar uit mijn tijdlijn voor de rechtbank in de spoiler gezet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220858973
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:53 schreef ToT het volgende:

[..]
Owjah idd! _O-
Gaat snel hoor

Zonkracht 6 doet zijn werk :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 07:55:07 #68
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220858976
en de bezoeken aan mijn kinderen, altijd op woensdag, staat er nog niet eens.

vreemd he dat ik weinig water gebruikt heb dat jaar :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:56:04 #69
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220858977
ToTSnurkGod _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220858980
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:53 schreef DJMO het volgende:
voor die nieuwsgierig zijn. Even de twee jaar uit mijn tijdlijn voor de rechtbank in de spoiler gezet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet precies wat allemaal speelt (heftig wat ik zo lees voor je), maar sterkte iig.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220858981
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik weet niet precies wat allemaal speelt (heftig wat ik zo lees voor je), maar sterkte iig.
Dit idd! :Y
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 07:58:50 #72
388664 crew  Dotteke
pi_220858985
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 08:00:31 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220858990
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik weet niet precies wat allemaal speelt (heftig wat ik zo lees voor je), maar sterkte iig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:57 schreef ToT het volgende:

[..]
Dit idd! :Y
De woningbouw wil mij mijn huis uitzetten omdat ik woonfraude zou plegen. Ik zou te weinig tot geen water gebruiken, en ik ben nooit thuis als ze langs komen. De rechtszitting is gepland op 18 juni, terwijl ik een dag later op vakantie naar Luxemburg ga.

en de eerste week van augustus dit jaar zitten we weer in Wuppertal.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220858995
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:00 schreef DJMO het volgende:

[..]
[..]
De woningbouw wil mij mijn huis uitzetten omdat ik woonfraude zou plegen. Ik zou te weinig tot geen water gebruiken, en ik ben nooit thuis als ze langs komen. De rechtszitting is gepland op 18 juni, terwijl ik een dag later op vakantie naar Luxemburg ga.

en de eerste week van augustus dit jaar zitten we weer in Wuppertal.
Owww daar had je idd wel eens over verteld ja.
Goftedomme, echt bizar!

Oh, en tevens:

  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 08:05:55 #75
388664 crew  Dotteke
pi_220858997
Bolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 08:06:47 #76
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220859001
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:00 schreef DJMO het volgende:

[..]
[..]
De woningbouw wil mij mijn huis uitzetten omdat ik woonfraude zou plegen. Ik zou te weinig tot geen water gebruiken, en ik ben nooit thuis als ze langs komen. De rechtszitting is gepland op 18 juni, terwijl ik een dag later op vakantie naar Luxemburg ga.

en de eerste week van augustus dit jaar zitten we weer in Wuppertal.
Ik ga precies de 18e weg uit Wuppertal :o
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220859003
Blub again
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 08:07:28 #78
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220859004
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub again
Zelluf O+
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 08:08:35 #79
388664 crew  Dotteke
pi_220859009
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub again
Hey Blubske een beetje geslapen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220859011
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Blubske een beetje geslapen?
Ja redelijk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 08:10:24 #81
388664 crew  Dotteke
pi_220859021
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:09 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja redelijk
Geen droge neus :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220859029
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Geen droge neus :D
Wel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 08:17:20 #83
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220859105
-O-
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 08:17:52 #84
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220859107
Nog een bakkie koffie dan maar weer eens verder in de tuin *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220859122
Dagbesteding vandaag *O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 08:24:48 #86
388664 crew  Dotteke
pi_220859124
Koffie c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 08:25:27 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220859126
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Koffie c_/
Ja lekker.

* DJMO grist koffie van dotteke weg
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 08:25:49 #88
388664 crew  Dotteke
pi_220859127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:25 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja lekker.

* DJMO grist koffie van dotteke weg
Potjandulleke :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 08:26:53 #89
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220859130
* _UserName_ geeft zijn koffie aan Dot en zet even nieuwe
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 08:32:14 #90
388664 crew  Dotteke
pi_220859147
Deze man _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 08:32:33 #91
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220859150
* MooieTop6 geeft zijn koffie aan GebruikerT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 08:36:42 #92
388664 crew  Dotteke
pi_220859168
Wat een gulheid vanmorgen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220859178
^p^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 08:44:19 #94
388664 crew  Dotteke
pi_220859202
:o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220859209
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:44 schreef Dotteke het volgende:
:o
Gewoon effe gek
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 09:01:03 #96
388664 crew  Dotteke
pi_220859264
:+
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220859272
aaecd7d5880cc668811a912e2771eea568701886.jpg?1779433371
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 09:07:26 #98
388664 crew  Dotteke
pi_220859284
Poesje mauw
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 09:25:14 #100
388664 crew  Dotteke
pi_220859338
Bolk terug
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220859342
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Bolk terug
Dat was die poes! :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 09:26:36 #102
388664 crew  Dotteke
pi_220859348
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:25 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat was die poes! :P
Die poes was voor mij :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220859440
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:00 schreef DJMO het volgende:

[..]
[..]
De woningbouw wil mij mijn huis uitzetten omdat ik woonfraude zou plegen. Ik zou te weinig tot geen water gebruiken, en ik ben nooit thuis als ze langs komen. De rechtszitting is gepland op 18 juni, terwijl ik een dag later op vakantie naar Luxemburg ga.

en de eerste week van augustus dit jaar zitten we weer in Wuppertal.
Pfff ja daar krijg je wel stress van. Klote situatie.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 09:55:05 #104
388664 crew  Dotteke
pi_220859450
Hey Borrel :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 09:56:13 #105
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220859456
DotBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 22 mei 2026 @ 09:56:27 #106
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220859457
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
^p^
:o
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 22 mei 2026 @ 09:59:14 #107
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220859469
Ik vraag chatgpt om een filmpje te maken, krijg ik dit als antwoord:

Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220859470
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Hey Borrel :W
hallo hallo

goedemorgen
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 10:00:12 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220859471
LOL
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:10:32 #110
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220859526
ToTSnurkGod _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 10:13:47 #111
388664 crew  Dotteke
pi_220859537
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
hallo hallo

goedemorgen
Hey Borrel :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 10:27:22 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220859677
het is toch te bescheten voor woorden dat ik thuis aan het zijn ben omdat ik bang ben dat ik een bezoek van de woningbouw mis?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 10:32:47 #113
388664 crew  Dotteke
pi_220859759
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:27 schreef DJMO het volgende:
het is toch te bescheten voor woorden dat ik thuis aan het zijn ben omdat ik bang ben dat ik een bezoek van de woningbouw mis?
Ik heb zo het idee dat ze het wel in de gaten houden hoor.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220859810
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:27 schreef DJMO het volgende:
het is toch te bescheten voor woorden dat ik thuis aan het zijn ben omdat ik bang ben dat ik een bezoek van de woningbouw mis?
:*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220859865
PauzeBlub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220859977
Terug aan het werk blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 11:09:10 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860003
@Rob kan z'n opslag gaan opruimen



_O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 11:10:37 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860013
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb zo het idee dat ze het wel in de gaten houden hoor.
Vandaar dat ze alleen op momenten komen dat ik weg ben :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 11:26:36 #119
388664 crew  Dotteke
pi_220860100
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:10 schreef DJMO het volgende:

[..]
Vandaar dat ze alleen op momenten komen dat ik weg ben :')
Ik heb geen idee he is een vermoeden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 11:30:44 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860116
Wat is het verdomd rustig vandaag. Hebben ze allemaal pinkstervakantie soms? :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:31:19 #121
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220860123
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:10 schreef DJMO het volgende:

[..]
Vandaar dat ze alleen op momenten komen dat ik weg ben :')
Standaard houdt google bij waar je op ieder moment bent, dat kan je ergens in je instellingen opvragen. Kan je dat niet als bewijs aanbrengen? Ik weet dat die info wel vaker als bewijs voor bepaalde zaken worden meegenomen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:33:20 #122
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220860129
https://support.google.co(...)E.Platform%3DAndroid

Weet niet helemaal zeker of dit het is
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 11:39:14 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860148
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:31 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Standaard houdt google bij waar je op ieder moment bent, dat kan je ergens in je instellingen opvragen. Kan je dat niet als bewijs aanbrengen? Ik weet dat die info wel vaker als bewijs voor bepaalde zaken worden meegenomen
Dat weet ik. Maar het gaat de wbv in mijn ogen geen flikker aan waar ik ben als ik niet thuis ben .

Ik heb ze mijn recente medische geschiedenis gegeven. Alle info over de opnames die ik heb doorlopen etc. De wandelingen die ik maak, m'n werk voor FOK! etc. Daar moeten ze het maar mee doen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 11:40:06 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860149
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:33 schreef MooieTop6 het volgende:
https://support.google.co(...)E.Platform%3DAndroid

Weet niet helemaal zeker of dit het is
Ik ben bekend met de google time line in de app ;) gebruik hem wel vaker om iets op te zoeken waar ik ben geweest ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:42:33 #125
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220860158
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:39 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dat weet ik. Maar het gaat de wbv in mijn ogen geen flikker aan waar ik ben als ik niet thuis ben .

Ik heb ze mijn recente medische geschiedenis gegeven. Alle info over de opnames die ik heb doorlopen etc. De wandelingen die ik maak, m'n werk voor FOK! etc. Daar moeten ze het maar mee doen.
Ik denk dat je in dit soort gevallen juist zoveel mogelijk bewijs moet aanleveren.

Dat jij vindt dat ze het er maar mee moeten doen, dat is prima, maar ik denk dat zij iets anders daarover denken. Bedoel er niets negatiefs mee, hoor.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 11:43:01 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860163
Wat ik overigens ook pissig over ben is dat ik 2 maanden geleden al ontslagen ben, en er pas nu een ontslagbrief is (als het goed is tenminste, hang nu aan de telefoon met de huisarts, want daar gaat die brief heen, ze weigeren om hem rechtstreeks naar mij te sturen) :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 11:46:18 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860174
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:42 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik denk dat je in dit soort gevallen juist zoveel mogelijk bewijs moet aanleveren.

Dat jij vindt dat ze het er maar mee moeten doen, dat is prima, maar ik denk dat zij iets anders daarover denken. Bedoel er niets negatiefs mee, hoor.
Ik mag maximaal 4 aviertjes inleveren. Daar zit ik nu al ruim overheen met bijna 6 pagina's, een bijlage van een gesprek met een jeugdwerker in Castricum, de ontslagbrief van parnassia. Ik zit er nog overna te denken of ik een reisoverzicht bij de NS kan opvragen over de jaren 2020 tot 2023 - edit, aan de klantenservice, want online in mijn account lukt niet meer.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 11:53:55 #128
388664 crew  Dotteke
pi_220860201
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:30 schreef DJMO het volgende:
Wat is het verdomd rustig vandaag. Hebben ze allemaal pinkstervakantie soms? :')
Ze zijn verkast naar bagger :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld vrijdag 22 mei 2026 @ 11:59:09 #129
128465 Wrapster
pi_220860225
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze zijn verkast naar bagger :D
Hun keuze. Daar zijn geen puntjes te halen :7
heeft FOK verlaten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 11:59:37 #130
388664 crew  Dotteke
pi_220860227
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:59 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Hun keuze. Daar zijn geen puntjes te halen :7
Is ook zo, niets mis mee. ^O^
Maar daarom is het hier wel rustiger
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:00:59 #131
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860233
Goeiemorgen :W Ga eens buiten spelen jongens :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 12:01:25 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860235
20 maart ontslagen

quote:
onderwerp: Afsluiting klinische behandeling
datum: 18 mei 2026
naam patiënt: M. Verlind
:')_!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FOK!mycroftheld vrijdag 22 mei 2026 @ 12:02:46 #133
128465 Wrapster
pi_220860242
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is ook zo, niets mis mee. ^O^
Maar daarom is het hier wel rustiger
Jup. Moeten ze straks niet miepen dat ze niet op de eerste plaats staan *O*
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld vrijdag 22 mei 2026 @ 12:02:54 #134
128465 Wrapster
pi_220860244
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:00 schreef jerney het volgende:
Goeiemorgen :W Ga eens buiten spelen jongens :P
Te warm ;(
heeft FOK verlaten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:03:37 #135
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860247
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze zijn verkast naar bagger :D
Was er weer ruzie? :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:03:54 #136
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860250
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:02 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Te warm ;(
Nog niet!!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 12:05:53 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860253
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:00 schreef jerney het volgende:
Goeiemorgen :W Ga eens buiten spelen jongens :P
Mag ik niet van de woningbouw, ik moet m'n huis overeenkomstig het huurcontract in gebruik houden.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:06:07 #138
388664 crew  Dotteke
pi_220860254
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:03 schreef jerney het volgende:

[..]
Was er weer ruzie? :P
Nee, niet echt ruzie.
De een mag de ander niet. Je kent het wel. Er is wat dat betreft nog niets veranderd
En een paar zijn het niet eens dat ik hier mod ben
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:06:52 #139
388664 crew  Dotteke
pi_220860259
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:00 schreef jerney het volgende:
Goeiemorgen :W Ga eens buiten spelen jongens :P
Kom net van buiten af, ik ben niet zo zon mens, tenminste niet om te in te zitten. In het verleden wel dan leefde ik buiten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 12:07:39 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860266
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee, niet echt ruzie.
De een mag de ander niet. Je kent het wel. Er is wat dat betreft nog niets veranderd
En een paar zijn het niet eens dat ik hier mod ben
Hadden ze jaren eerder moeten doen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:07:51 #141
388664 crew  Dotteke
pi_220860272
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:02 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Jup. Moeten ze straks niet miepen dat ze niet op de eerste plaats staan *O*
Alle puntjuhs voor Wrappie _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:08:21 #142
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860277
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:05 schreef DJMO het volgende:

[..]
Mag ik niet van de woningbouw, ik moet m'n huis overeenkomstig het huurcontract in gebruik houden.
:D

Als je drie keer onder de douche springt vandaag, kan het vast wel ;)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:09:04 #143
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860280
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee, niet echt ruzie.
De een mag de ander niet. Je kent het wel. Er is wat dat betreft nog niets veranderd
En een paar zijn het niet eens dat ik hier mod ben
Huilies :{w
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:10:04 #144
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860293
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kom net van buiten af, ik ben niet zo zon mens, tenminste niet om te in te zitten. In het verleden wel dan leefde ik buiten.
Ohh lekker schuilen in DTS dan O+

Ik ben ook geen zonneklopper, maar als het mooi weer is kom ik wel graag buiten. *O*
  FOK!mycroftheld vrijdag 22 mei 2026 @ 12:11:18 #145
128465 Wrapster
pi_220860303
Later vanmiddag nog even wat in de tuin doen.
heeft FOK verlaten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:11:58 #146
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860306
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:11 schreef Wrapster het volgende:
Later vanmiddag nog even wat in de tuin doen.
Gras maaien en een blikje coca cola drinken?
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:13:19 #147
388664 crew  Dotteke
pi_220860314
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:10 schreef jerney het volgende:

[..]
Ohh lekker schuilen in DTS dan O+

Ik ben ook geen zonneklopper, maar als het mooi weer is kom ik wel graag buiten. *O*
Ik zit dan wel in de schaduw, maar in de zon niet meer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:15:18 #148
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860330
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zit dan wel in de schaduw, maar in de zon niet meer
Oh misschien ben ik dan toch wel een zonneklopper :@

Bij 31 graden straks ga ik toch ook wel onder een parasolletje zitten.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:18:08 #149
388664 crew  Dotteke
pi_220860346
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:15 schreef jerney het volgende:

[..]
Oh misschien ben ik dan toch wel een zonneklopper :@

Bij 31 graden straks ga ik toch ook wel onder een parasolletje zitten.
Groot gelijk het is ook helemaal niet gezond om veel en lang in de zon te zitten.
In de schaduw kan het net zo lekker zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 12:21:39 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860359
ik blijf meestal wel uit de zon, want zonneallergie. Daarom meestal ook gewoon lange mouwen en broeken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 12:21:53 #151
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220860360
Tuinpauze
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:23:44 #152
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860369
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Groot gelijk het is ook helemaal niet gezond om veel en lang in de zon te zitten.
In de schaduw kan het net zo lekker zijn
Nee vooral de eerste weken niet want dan zijn mijn Schotse genen nog actief. Daarna nemen de indo genen het over. :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:24:47 #153
388664 crew  Dotteke
pi_220860375
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:21 schreef DJMO het volgende:
ik blijf meestal wel uit de zon, want zonneallergie. Daarom meestal ook gewoon lange mouwen en broeken.
Heb ik ook na de chemo gekregen maar niet zo erg als jij denk ik.
Ik kan wel gewoon zo met blote armen in de scoot rijden

Maar ik moet niet in de zon gaan zitten dan krijg ik allemaal blaasjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:25:25 #154
388664 crew  Dotteke
pi_220860377
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef jerney het volgende:

[..]
Nee vooral de eerste weken niet want dan zijn mijn Schotse genen nog actief. Daarna nemen de indo genen het over. :P
Wel een voordeel die genen voor jou dat die zich aan het weer aanpassen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:26:15 #155
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860383
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wel een voordeel die genen voor jou dat die zich aan het weer aanpassen :D
Ja maar niet snel genoeg zodat ik niet verbrand. :D
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:27:38 #156
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860386
En verder ook migraine genen en MRHFR homozygootjes |:)
pi_220860396
Thuis
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 12:34:21 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860424
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb ik ook na de chemo gekregen maar niet zo erg als jij denk ik.
Ik kan wel gewoon zo met blote armen in de scoot rijden

Maar ik moet niet in de zon gaan zitten dan krijg ik allemaal blaasjes
Dat krijg ik dus ook als ik in korte kleding aan het wandelen ben, en die gaan jeuken en krabbel ik dan open en dan zie ik er binnen notime uit als een aidspatient :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220860456
Twee standbeelden, een man en een vrouw, staan al een groot aantal jaren in een park. Ze kijken elkaar dag in - dag uit aan maar ze kunnen niet spreken dus gebeurt er niets.

Op een zekere nacht komt er een goede fee voorbij die de standbeelden beloofd dat ze, diezelfde nacht nog, om 12 uur levende mensen zullen worden, en wel voor precies 60 minuten. Zo gebeurt het.

Om 12 uur precies gaat er een flits door het park en de standbeelden komen tot leven. Ze kijken elkaar enkele seconden aan en rennen dan zo snel als ze kunnen naar de nabij gelegen bosjes. Veel gekreun, gelach, gehuil en ander soort lawaai volgen. De andere dag staan ze beiden weer op hun sokkel, met een glimlach op hun gelaten.

Vele jaren gebeurt er weer niets, tot op zekere dag de fee weer langskomt. Die avond worden ze weer mens, dit keer voor 120 minuten. Na de grote flits door het park beginnen ze beiden weer te bewegen, ze zijn weer mens. Ze kijken elkaar weer aan en sprinten dan naar de bosjes.

Een meter voor de bosjes stopt de vrouw en zegt tegen de man : Oké, deze keer houdt jij de duiven vast en dan schijt ik op hun kop !
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:57:02 #160
388664 crew  Dotteke
pi_220860509
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:26 schreef jerney het volgende:

[..]
Ja maar niet snel genoeg zodat ik niet verbrand. :D
Dat is dan weer minder
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 12:57:40 #161
388664 crew  Dotteke
pi_220860513
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:34 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dat krijg ik dus ook als ik in korte kleding aan het wandelen ben, en die gaan jeuken en krabbel ik dan open en dan zie ik er binnen notime uit als een aidspatient :')
Vervelend. ook als je goed zonnebrand gebruikt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220860549
96b3ec6c00d3d4fde6c5178581eba94f479be517.jpg?1779447911
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:14:07 #163
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is dan weer minder
Ach, living in the edge :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:16:50 #164
388664 crew  Dotteke
pi_220860615
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:14 schreef jerney het volgende:

[..]
Ach, living in the edge :P
Spreek je MV nog wel eens?
Jammer dat die ook ineens verdwenen was. Heel af en toe komt hij even, zegt één ding en is weer weg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:17:49 #165
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220860623
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Spreek je MV nog wel eens?
Jammer dat die ook ineens verdwenen was. Heel af en toe komt hij even, zegt één ding en is weer weg
wie is MV? die vis?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:19:10 #166
388664 crew  Dotteke
pi_220860628
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:17 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
wie is MV? die vis?
Jip die vis _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220860636
Ik ga een camera hangen, wil weten wie er in de buurt komt hihi

Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:20:15 #168
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860637
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Spreek je MV nog wel eens?
Jammer dat die ook ineens verdwenen was. Heel af en toe komt hij even, zegt één ding en is weer weg
Nee eigenlijk niet meer, beetje verwaterd door mijn aanvallen en nukkigheid richting whatsapp. Lieve gast wel. :)
pi_220860647
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:24:56 #170
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220860700
vanaf 21 juni goedkoop treinabbo
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220860747
Doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:35:56 #172
388664 crew  Dotteke
pi_220860771
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:20 schreef jerney het volgende:

[..]
Nee eigenlijk niet meer, beetje verwaterd door mijn aanvallen en nukkigheid richting whatsapp. Lieve gast wel. :)
Ja, ik mocht hem wel, jammer hem hier niet meer te zien
@Maanvis kom eens een keertje weer deze kant op zwemmen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:36:15 #173
388664 crew  Dotteke
pi_220860772
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
vanaf 21 juni goedkoop treinabbo
Want? Heeft dat een bepaalde reden?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220860818
Ik tik de 1000 aan hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:40:42 #175
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220860820
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Want? Heeft dat een bepaalde reden?
https://nos.nl/artikel/26(...)-21-juni-gaan-gelden
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220860824
quote:
Oh ook voor toeristjes?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 13:42:34 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220860826
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vervelend. ook als je goed zonnebrand gebruikt?
Jup. alleen bedekking werkt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:44:48 #178
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220860837
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:42 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Oh ook voor toeristjes?
geen idee, denk dat je tzt op ns site kan aanschaffen, geen idee of je een NL adres nodig hebt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:47:10 #179
388664 crew  Dotteke
pi_220860848
quote:
O, dat scheelt nogal wat zeg.

Ga je lekker rondreizen de komende maand?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:47:25 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220860850
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:42 schreef DJMO het volgende:

[..]
Jup. alleen bedekking werkt.
Lekker dan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:52:16 #181
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220860894
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O, dat scheelt nogal wat zeg.

Ga je lekker rondreizen de komende maand?
doe ik al, maar voor nu wel voor dat duurdere tarief
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220860900
Winkelen *O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:53:38 #183
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860917
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, ik mocht hem wel, jammer hem hier niet meer te zien
@:Maanvis kom eens een keertje weer deze kant op zwemmen
Terecht, tis een lieverd en supergezellig, onder z’n ruwe bolster O+
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 13:55:42 #184
388664 crew  Dotteke
pi_220860959
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:52 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
doe ik al, maar voor nu wel voor dat duurdere tarief
O dat is dan balen, maar dan kan je volgende maand de goedkope nemen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220860975
Doei want nu echt weg
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:59:20 #186
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220860981
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Doei want nu echt weg
Blub he :W
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 14:02:58 #187
388664 crew  Dotteke
pi_220861035
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Doei want nu echt weg
Tot zo Blubske :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:20:16 #188
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220861268
Hallo dan
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:22:56 #189
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861281
maandag is weer laatste officiele feestdag tot de kerst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 14:24:25 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220861288
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:52 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
doe ik al, maar voor nu wel voor dat duurdere tarief
* DJMO too

ik heb al sinds 2019 een dalvrij abonnement, ik vraag me af of wij compensatie krijgen voor de extra drukte waardoor de zitkans voor mij/ons zienderogen afneemt. Terwijl ik wel het volle pond betaal en zij voor 50 euro per maand mogen reizen. Gratis upgrade naar eerste klas bijvoorbeeld.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 14:26:23 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220861294
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is dan balen, maar dan kan je volgende maand de goedkope nemen
Dan moet je eerst je huidige abo opzeggen of pauzeren (als dat mogelijk is) en dan die andere aanschaffen, en dan na afloop weer je huidige abonnement oppakken. Lekker omslachtig dus.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 14:27:25 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220861297
Ik zou dan zelf liever die periode een gratis upgrade naar de eerste klas ontvangen. Ik betaal immers gewoon het volle pond.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220861306
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2026 14:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:30:23 #194
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861308
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:24 schreef DJMO het volgende:

[..]
* DJMO too

ik heb al sinds 2019 een dalvrij abonnement, ik vraag me af of wij compensatie krijgen voor de extra drukte waardoor de zitkans voor mij/ons zienderogen afneemt. Terwijl ik wel het volle pond betaal en zij voor 50 euro per maand mogen reizen. Gratis upgrade naar eerste klas bijvoorbeeld.
denk het niet
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:26 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dan moet je eerst je huidige abo opzeggen of pauzeren (als dat mogelijk is) en dan die andere aanschaffen, en dan na afloop weer je huidige abonnement oppakken. Lekker omslachtig dus.
dat ga ik dus doen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 14:33:03 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220861319
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:30 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
denk het niet
[..]
dat ga ik dus doen
Het is mij om het even, ik mis de extra kosten niet, want reeds ingecalculeerd. Maar een extra voor bestaande abohouders zou ik wel op prijs stellen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:37:55 #196
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861337
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:22 schreef hemarookworst het volgende:
maandag is weer laatste officiele feestdag tot de kerst
Kom naar België, wij hebben er nog vier!
Alleen geen gegarandeerde tweede kerstdag. :P
pi_220861341
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:39:14 #198
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220861342
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:37 schreef jerney het volgende:

[..]
Kom naar België, wij hebben er nog vier!
Alleen geen gegarandeerde tweede kerstdag. :P
11-11 is wapenstilstand en wat was die andere ook alweer? #durfttevragen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 14:40:23 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220861350
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:37 schreef jerney het volgende:

[..]
Kom naar België, wij hebben er nog vier!
Alleen geen gegarandeerde tweede kerstdag. :P
Als ik moet emigreren, dan verkies ik Luxemburg boven alles. Spanje en Duitsland op 2e en 3e plaats.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:41:08 #200
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220861354
21 juli natuurlijk, :X :X
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:42:16 #201
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861363
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:39 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
11-11 is wapenstilstand en wat was die andere ook alweer? #durfttevragen
Nationale feestdag (geen idee wat we vieren :P, onze lieve whatever hemelvaart en ehhh nog iets :D

Mijn collega’s zeiden me gewoon altijd wanneer ik niet moest komen :@
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 14:42:45 #202
388664 crew  Dotteke
pi_220861366
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:26 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dan moet je eerst je huidige abo opzeggen of pauzeren (als dat mogelijk is) en dan die andere aanschaffen, en dan na afloop weer je huidige abonnement oppakken. Lekker omslachtig dus.
Dat is dus geen reclame voor de vaste reizigers
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:44:03 #203
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220861376
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:42 schreef jerney het volgende:

[..]
Nationale feestdag (geen idee wat we vieren :P, onze lieve whatever hemelvaart en ehhh nog iets :D

Mijn collega’s zeiden me gewoon altijd wanneer ik niet moest komen :@
21 juli 1931 legde Koning Leopold zijn eed af waarmee hij de eerste Koning der Belgen werd en daarmee België een Koninkrijk werd.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:44:28 #204
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861379
Oh! Allerheiligen! 8)7
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:44:58 #205
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861384
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
21 juli 1931 legde Koning Leopold zijn eed af waarmee hij de eerste Koning der Belgen werd en daarmee België een Koninkrijk werd.
Ohhh good to know!
pi_220861386
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef jerney het volgende:
Oh! Allerheiligen! 8)7
Oh, hangen daarom hier allemaal van die oranje vaandeltjes? :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:45:27 #207
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220861387
Vis is in Backrohr
pi_220861390
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef mario390 het volgende:
Vis is in Backrohr
Wij willen allemaal niet weten wat je allemaal in je achterpoortje stopt! :N
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:46:08 #209
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220861392
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef jerney het volgende:

[..]
Ohhh good to know!
Het moest trouwens 1831 zijn zie ik net. :@ :X
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:46:56 #210
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220861398
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Wij willen allemaal niet weten wat je allemaal in je achterpoortje stopt! :N
Don't start the fire, just don't start it! :X :X :X
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:46:57 #211
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861400
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:46 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Het moest trouwens 1831 zijn zie ik net. :@ :X
Details :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 22 mei 2026 @ 14:47:53 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220861406
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:42 schreef jerney het volgende:

[..]
Nationale feestdag (geen idee wat we vieren :P, onze lieve whatever hemelvaart en ehhh nog iets :D

Mijn collega’s zeiden me gewoon altijd wanneer ik niet moest komen :@
onze lieve vrouwe ....
wat fijn dat jullie een dag bij mij stilstaan O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:47:55 #213
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Oh, hangen daarom hier allemaal van die oranje vaandeltjes? :P
Geen idee jongeh :P

Hoi :W
pi_220861410
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:46 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Don't start the fire, just don't start it! :X :X :X
It was always burning since the world's been turning. :P
pi_220861411
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:47 schreef jerney het volgende:

[..]
Geen idee jongeh :P

Hoi :W
:W Heuj!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:48:44 #216
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861412
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:47 schreef DJMO het volgende:

[..]
onze lieve vrouwe ....
wat fijn dat jullie een dag bij mij stilstaan O+
We’ll pray for you O+
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:50:07 #217
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:48 schreef ToT het volgende:

[..]
:W Heuj!
Hoe is het met je kleine? Al aan het doctoreren? :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:54:55 #218
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861452
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef mario390 het volgende:
Vis is in Backrohr
moeten we ook een officiele feestdag van maken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220861510
Nu kan ik zien wie er steeds mijn sensors pikt
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:05:25 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220861515
I wanna know have u ever seen the rain.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:07:02 #221
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220861521
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu kan ik zien wie er steeds mijn sensors pikt
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:08:18 #222
388664 crew  Dotteke
pi_220861523
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef mario390 het volgende:
Vis is in Backrohr
Moet je zelf koken?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:12:20 #223
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220861539
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:12:31 #224
388664 crew  Dotteke
pi_220861540
(8>
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:13:38 #225
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220861545
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Wij willen allemaal niet weten wat je allemaal in je achterpoortje stopt! :N
****knip**** 🤦🤦 als je niet weet dat vis eten halt de s....

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 22-05-2026 15:15:37 ]
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:14:54 #226
388664 crew  Dotteke
pi_220861553
‘Bultrug Timmy is nu veranderd in een tikkende tijdbom

https://www.telegraaf.nl/(...)jdbom/152651191.html
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:18:37 #227
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220861563
Bij zo en Dome uitzeg gaat me de Hoed hoog 😡
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:20:30 #228
388664 crew  Dotteke
pi_220861567
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:18 schreef mario390 het volgende:
Bij zo en Dome uitzeg gaat me de Hoed hoog 😡
Beter de hoed hoog dan de broek uit :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:24:03 #229
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861581
0f9a454dbc25bc1588434dff37b07d8bd28743a9.jpg?1779456236

And done *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220861583
1000 punkte
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:25:25 #231
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861588
*O* voor mutske *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:26:09 #232
388664 crew  Dotteke
pi_220861591
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:24 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]

And done *O*
Wat een leuk hoekje UN. Daar zal ze zich vast vermaken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:26:32 #233
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220861593
Vis en kartoffelsalat 😋
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:26:58 #234
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861595
Dat denk ik ook wel, haar eigen speeltuin :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:27:32 #235
388664 crew  Dotteke
pi_220861597
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:26 schreef _UserName_ het volgende:
Dat denk ik ook wel, haar eigen speeltuin :Y
En een badje op de tegeltjes, zodat ze lekker kan spetteren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:29:12 #236
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En een badje op de tegeltjes, zodat ze lekker kan spetteren
Die komt ook op het gras, dan gaat er gewoon wat de schuur in, kan ze mooi vroeg leren kiezen :s)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:32:07 #237
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861626
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:26 schreef mario390 het volgende:
Vis en kartoffelsalat 😋
dorsch?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:33:36 #238
388664 crew  Dotteke
pi_220861631
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:29 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Die komt ook op het gras, dan gaat er gewoon wat de schuur in, kan ze mooi vroeg leren kiezen :s)
Dat kan ook, maar als het gras dan nat is kan ze nadat ze klaar is in het badje niet in haar hoekje spelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:35:06 #239
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220861637
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
dorsch?
Ja en andere vis back ik niet
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:38:23 #240
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861653
Lecker
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:38:57 #241
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861656
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat kan ook, maar als het gras dan nat is kan ze nadat ze klaar is in het badje niet in haar hoekje spelen
Zwembad ga ik niet steeds vullen en legen. En wat nat is droogt wel weer op. Zoals nu is het een weekje warm, dan staat ie een weekje. Anders weet ik hoe dat gaat.. kan ik 3x per dag zwembad vullen en legen, nee dank je :{w
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 15:43:55 #242
388664 crew  Dotteke
pi_220861677
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Zwembad ga ik niet steeds vullen en legen. En wat nat is droogt wel weer op. Zoals nu is het een weekje warm, dan staat ie een weekje. Anders weet ik hoe dat gaat.. kan ik 3x per dag zwembad vullen en legen, nee dank je :{w
Zo klein badje verversen is niet zo veel werk, is toch vies om dat een week te laten staan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:03:42 #243
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861756
Even buitenspelen :W

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:09:10 #244
388664 crew  Dotteke
pi_220861775
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
Even buitenspelen :W

[ afbeelding ]
Veel speelplezier :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:10:15 #245
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220861779
Zo even collega's overhalen om nog ff te tafelvoetballen. De koek (bastogne) is op.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:11:34 #246
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861782
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo klein badje verversen is niet zo veel werk, is toch vies om dat een week te laten staan?
Beetje weerstand opbouwen :P
pi_220861785
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
Even buitenspelen :W

[ afbeelding ]
^O^

Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:12:50 #248
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861789
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
Even buitenspelen :W

[ afbeelding ]
Staat er voor jou ook een zwembadje klaar? O+
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:16:53 #249
388664 crew  Dotteke
pi_220861807
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:11 schreef jerney het volgende:

[..]
Beetje weerstand opbouwen :P
Ik deed iedere avond het badje leeggooien en schoonmaken en de volgende dag schoonwater er in
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:19:09 #250
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220861817
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik deed iedere avond het badje leeggooien en schoonmaken en de volgende dag schoonwater er in
Vroegâh was alles betâh!
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:20:10 #251
388664 crew  Dotteke
pi_220861822
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:19 schreef jerney het volgende:

[..]
Vroegâh was alles betâh!
Mijn dochter doet het nu ook nog hoor.
Maar goed ik heb geen kleintjes meer die in bad gaan :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220861831
Omg ik heb zin in een kouwe douche
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:22:35 #253
388664 crew  Dotteke
pi_220861832
Wat houdt je tegen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:26:15 #254
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861847
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg ik heb zin in een kouwe douche
* gebrokenglas pakt de tuinslang en zet de straal vol open, richting Mutske :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:27:32 #255
388664 crew  Dotteke
pi_220861855
Altijd behulpzaam GG :D _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:28:05 #256
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861858
Ja, dat is geen probleem, als ik Mutske daarmee kan helpen.

* gebrokenglas zet tevreden de straal weer uit.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:28:51 #257
388664 crew  Dotteke
pi_220861865
Heb je al weekend GG? Lekker lang weekend dit keer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:29:23 #258
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861870
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:12 schreef jerney het volgende:

[..]
Staat er voor jou ook een zwembadje klaar? O+
Neuh wel wat anders |:)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:30:23 #259
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Heb je al weekend GG? Lekker lang weekend dit keer
Ja, ik heb de laptop inmiddels uitgezet. :Y

Nu is het tijd voor een kop koffie :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:31:20 #260
388664 crew  Dotteke
pi_220861882
Goede afsluiting van de werkweek en een goed begin van het weekend
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:31:55 #261
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861887
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Goede afsluiting van de werkweek en een goed begin van het weekend
Ja, zonder koffie geen goede start van het weekend c_/ *O*
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:33:46 #262
388664 crew  Dotteke
pi_220861895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja, zonder koffie geen goede start van het weekend c_/ *O*
Nog leuke plannen voor het weekend?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:35:41 #263
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nog leuke plannen voor het weekend?
Vooral genieten van het mooie weer, is het plan. Lekker op een terras zitten, voor een 12 uurtje. :Y) :9

Heb jij speciale plannen?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:38:29 #264
388664 crew  Dotteke
pi_220861927
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Vooral genieten van het mooie weer, is het plan. Lekker op een terras zitten, voor een 12 uurtje. :Y) :9

Heb jij speciale plannen?
Morgen moet ik naar de laminaat boer. Dat is nog steeds niet afgehandeld.
Ben het nu zet, telefonisch overleg met hem is niet mogelijk.
Verder niets geen plannen, zal niet veel worden met die hoge temperaturen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 16:39:11 #265
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861930
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo klein badje verversen is niet zo veel werk, is toch vies om dat een week te laten staan?
Welnee, kwestie van afdekken.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:40:41 #266
388664 crew  Dotteke
pi_220861940
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:39 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Welnee, kwestie van afdekken.
Ik ga verder maar niet meer in discussie _O-
Ik hoef er niet in te zitten _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:41:31 #267
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861942
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morgen moet ik naar de laminaat boer. Dat is nog steeds niet afgehandeld.
Ben het nu zet, telefonisch overleg met hem is niet mogelijk.
Verder niets geen plannen, zal niet veel worden met die hoge temperaturen
Nog steeds niet? :o
Dat speelt al een tijd....
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220861945
3 jerrycans chloor er in mieteren! ^O^
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:42:22 #269
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861949
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:41 schreef ToT het volgende:
3 jerrycans chloor er in mieteren! ^O^
:D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 16:42:30 #270
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220861951
Je doet alsof het belachelijk is een zwembadje te laten staan, ze heeft gewoon een zwemluier om en ach laat ook maar :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:42:43 #271
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861953
Moet er nou net een stroomstoring zijn op het spoor waardoor ik niet naar event kan gaan kut zooi
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:43:03 #272
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861954
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er nou net een stroomstoring zijn op het spoor waardoor ik niet naar event kan gaan kut zooi
-O-
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:43:51 #273
388664 crew  Dotteke
pi_220861956
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Nog steeds niet? :o
Dat speelt al een tijd....
Ja al meer dan een jaar.
Steeds belt hij of ik al besloten heb. Ik zeg ja dat weet je toch.
Dan komt hij met ik wil je ook 600 terug betalen
Ik zeg naar want daar is mijn vloer niet doorgemaakt en straks gaat het knappen en kan ik een nieuwe vloer kopen.
Ik wil gewoon dat het er uitgehaald wordt en goed ingelegd wordt.
Bel mij over 2 weken maar terug zegt hij dan en dan krijg ik het zelfde verhaaltje
Dus afgelopen woensdag weer. Ik zeg nu ben ik er klaar mee ik kom zaterdag wel naar de winkel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:44:23 #274
388664 crew  Dotteke
pi_220861957
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er nou net een stroomstoring zijn op het spoor waardoor ik niet naar event kan gaan kut zooi
O dat meen je niet. Is er geen andere manier hoe je er naar toe kan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:44:29 #275
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220861958
Neem je versterking mee?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:44:49 #276
388664 crew  Dotteke
pi_220861960
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef _UserName_ het volgende:
Je doet alsof het belachelijk is een zwembadje te laten staan, ze heeft gewoon een zwemluier om en ach laat ook maar :)
Iedereen doet het op zijn manier U jij zo en ik deed het zo.
Iedereen moet het zelf weten ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:45:03 #277
388664 crew  Dotteke
pi_220861963
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Neem je versterking mee?
Nee hoor kan dat wel alleen af
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:46:37 #278
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861969
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat meen je niet. Is er geen andere manier hoe je er naar toe kan
Is een event groot terrein en met.mensen die ik niet ken, dus geannuleerd. Geen zin om te zoeken als ik daar aankak
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:49:27 #279
388664 crew  Dotteke
pi_220861987
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:46 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Is een event groot terrein en met.mensen die ik niet ken, dus geannuleerd. Geen zin om te zoeken als ik daar aankak
Wat jammer. Dacht altijd dat de NS bussen in zetten als er een storing is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:50:39 #280
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220861995
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat jammer. Dacht altijd dat de NS bussen in zetten als er een storing is
Ja bij langdurige storing, niet eentje die net is ontstaan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:51:31 #281
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220862001
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er nou net een stroomstoring zijn op het spoor waardoor ik niet naar event kan gaan kut zooi
Je meetup? -O-
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:52:11 #282
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220862005
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:51 schreef jerney het volgende:

[..]
Je meetup? -O-
Ja helaas
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:52:12 #283
388664 crew  Dotteke
pi_220862006
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:50 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ja bij langdurige storing, niet eentje die net is ontstaan
Echt balen Hema.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220862008
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:42 schreef _UserName_ het volgende:
Je doet alsof het belachelijk is een zwembadje te laten staan, ze heeft gewoon een zwemluier om en ach laat ook maar :)
Whehe ach een zwembadje is toch normaal inderdaad? Niet iedereen vervangt het water dagelijks of zo. Als het water er maar helder uit blijft zien en er geen laag zonnebrand op drijft enzo. De kleine zal na afloop vast ook wel ff gedoucht worden?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:52:59 #285
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220862012
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:52 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ja helaas
Stom! Dan wordt het toch swipen op bumble bff :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:53:28 #286
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220862016
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:52 schreef jerney het volgende:

[..]
Stom! Dan wordt het toch swipen op bumble bff :P
Ja of andere toekomstige events
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:55:39 #287
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220862026
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:53 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ja of andere toekomstige events
Maar deze zag er leuk uit. Niet hoeven koken en toch lekker schranzen :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:57:26 #288
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220862036
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:52 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ja helaas
-O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:58:12 #289
388664 crew  Dotteke
pi_220862041
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:53 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ja of andere toekomstige events
*;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:02:37 #290
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220862068
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:55 schreef jerney het volgende:

[..]
Maar deze zag er leuk uit. Niet hoeven koken en toch lekker schranzen :P
Oh er komen wel meerdere events en dan kleinschaliger in een restaurant
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:06:38 #292
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_220862084
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:02 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Oh er komen wel meerdere events en dan kleinschaliger in een restaurant
Misschien ook wel wat meer relaxed dan :)
pi_220862095
Goedkope avontuurbolk
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 17:10:52 #294
388664 crew  Dotteke
pi_220862109
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef ToT het volgende:
Goedkope avontuurbolk
Een liefdevolle ToT Bolk :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220862123
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Een liefdevolle ToT Bolk :P
O+
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:16:40 #296
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220862133
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:06 schreef jerney het volgende:

[..]
Misschien ook wel wat meer relaxed dan :)
Ja met limieten aan attendees, deze event niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:20:19 #297
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220862151
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Diit al een oudje zeker ? Hardcore bestaat al iets langer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 17:20:41 #298
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220862153
Pootjes omhoog, even niks meer doen. Morgen laatste dagje werken voor de vakantie *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:21:28 #299
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220862155
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:20 schreef _UserName_ het volgende:
Pootjes omhoog, even niks meer doen. Morgen laatste dagje werken voor de vakantie *O*
Welverdiend.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 17:21:37 #300
388664 crew  Dotteke
pi_220862156
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:13 schreef ToT het volgende:

[..]
O+
Hoe is het met ToT? Mini weer naar zijn mama?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 17:22:35 #301
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220862169
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:21 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Welverdiend.
Ja, vinnik ook!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')