Vervelend. ook als je goed zonnebrand gebruikt?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat krijg ik dus ook als ik in korte kleding aan het wandelen ben, en die gaan jeuken en krabbel ik dan open en dan zie ik er binnen notime uit als een aidspatient
Spreek je MV nog wel eens?quote:
wie is MV? die vis?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spreek je MV nog wel eens?
Jammer dat die ook ineens verdwenen was. Heel af en toe komt hij even, zegt één ding en is weer weg
Jip die visquote:
Nee eigenlijk niet meer, beetje verwaterd door mijn aanvallen en nukkigheid richting whatsapp. Lieve gast wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spreek je MV nog wel eens?
Jammer dat die ook ineens verdwenen was. Heel af en toe komt hij even, zegt één ding en is weer weg
Ja, ik mocht hem wel, jammer hem hier niet meer te zienquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet meer, beetje verwaterd door mijn aanvallen en nukkigheid richting whatsapp. Lieve gast wel.
Want? Heeft dat een bepaalde reden?quote:
Oh ook voor toeristjes?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)-21-juni-gaan-gelden
Jup. alleen bedekking werkt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend. ook als je goed zonnebrand gebruikt?
geen idee, denk dat je tzt op ns site kan aanschaffen, geen idee of je een NL adres nodig hebtquote:
O, dat scheelt nogal wat zeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)-21-juni-gaan-gelden
Lekker dan.quote:
doe ik al, maar voor nu wel voor dat duurdere tariefquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat scheelt nogal wat zeg.
Ga je lekker rondreizen de komende maand?
Terecht, tis een lieverd en supergezellig, onder z’n ruwe bolsterquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik mocht hem wel, jammer hem hier niet meer te zien
@:Maanvis kom eens een keertje weer deze kant op zwemmen
O dat is dan balen, maar dan kan je volgende maand de goedkope nemenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe ik al, maar voor nu wel voor dat duurdere tarief
Tot zo Blubskequote:
* DJMO tooquote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe ik al, maar voor nu wel voor dat duurdere tarief
Dan moet je eerst je huidige abo opzeggen of pauzeren (als dat mogelijk is) en dan die andere aanschaffen, en dan na afloop weer je huidige abonnement oppakken. Lekker omslachtig dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan balen, maar dan kan je volgende maand de goedkope nemen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk het nietquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO too
ik heb al sinds 2019 een dalvrij abonnement, ik vraag me af of wij compensatie krijgen voor de extra drukte waardoor de zitkans voor mij/ons zienderogen afneemt. Terwijl ik wel het volle pond betaal en zij voor 50 euro per maand mogen reizen. Gratis upgrade naar eerste klas bijvoorbeeld.
dat ga ik dus doenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan moet je eerst je huidige abo opzeggen of pauzeren (als dat mogelijk is) en dan die andere aanschaffen, en dan na afloop weer je huidige abonnement oppakken. Lekker omslachtig dus.
Het is mij om het even, ik mis de extra kosten niet, want reeds ingecalculeerd. Maar een extra voor bestaande abohouders zou ik wel op prijs stellen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk het niet
[..]
dat ga ik dus doen
Kom naar België, wij hebben er nog vier!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:22 schreef hemarookworst het volgende:
maandag is weer laatste officiele feestdag tot de kerst
11-11 is wapenstilstand en wat was die andere ook alweer? #durfttevragenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Kom naar België, wij hebben er nog vier!
Alleen geen gegarandeerde tweede kerstdag.
Als ik moet emigreren, dan verkies ik Luxemburg boven alles. Spanje en Duitsland op 2e en 3e plaats.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Kom naar België, wij hebben er nog vier!
Alleen geen gegarandeerde tweede kerstdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |