Nationale feestdag (geen idee wat we vierenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
11-11 is wapenstilstand en wat was die andere ook alweer? #durfttevragen
Dat is dus geen reclame voor de vaste reizigersquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan moet je eerst je huidige abo opzeggen of pauzeren (als dat mogelijk is) en dan die andere aanschaffen, en dan na afloop weer je huidige abonnement oppakken. Lekker omslachtig dus.
21 juli 1931 legde Koning Leopold zijn eed af waarmee hij de eerste Koning der Belgen werd en daarmee België een Koninkrijk werd.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Nationale feestdag (geen idee wat we vieren, onze lieve whatever hemelvaart en ehhh nog iets
Mijn collega’s zeiden me gewoon altijd wanneer ik niet moest komen
Ohhh good to know!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
21 juli 1931 legde Koning Leopold zijn eed af waarmee hij de eerste Koning der Belgen werd en daarmee België een Koninkrijk werd.
Het moest trouwens 1831 zijn zie ik net.quote:
Don't start the fire, just don't start it!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij willen allemaal niet weten wat je allemaal in je achterpoortje stopt!
Detailsquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het moest trouwens 1831 zijn zie ik net.![]()
onze lieve vrouwe ....quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Nationale feestdag (geen idee wat we vieren, onze lieve whatever hemelvaart en ehhh nog iets
Mijn collega’s zeiden me gewoon altijd wanneer ik niet moest komen
Geen idee jongehquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, hangen daarom hier allemaal van die oranje vaandeltjes?
It was always burning since the world's been turning.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Don't start the fire, just don't start it!![]()
![]()
We’ll pray for youquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
onze lieve vrouwe ....
wat fijn dat jullie een dag bij mij stilstaan
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu kan ik zien wie er steeds mijn sensors pikt
Moet je zelf koken?quote:
****knip**** 🤦🤦 als je niet weet dat vis eten halt de s....quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij willen allemaal niet weten wat je allemaal in je achterpoortje stopt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |